Ga naar inhoud

Xbudhhax : 18 december 2016 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei mmmaaike:

Het is toch een pittige ingreep he. Je moet maar zo denken vanaf nu kan het alleen maar beter gaan met de pijn. Sterkte meid en laat je lekker verwennen. 

Ben benieuwd naar je nieuwe boobs. Weet zeker dat hij er iets prachtigs van gemaakt heeft.

Ik mag over 3 weken onder het mes.

Hee. Ja daar blijf ik alsmaar aan denken. Het gaat nu ook al stukje beter. Vandaag bijna de hele dag in de bank doorgebracht. Jeej weer een overwinning! Iedere dag is weer een dag dichterbij de genezing. 

Dankjewel meid. Haha nou probeer er van te genieten. Maar dat is erg moeilijk voor iemand die nooit stil kan zitten haha. Ik ga vanavond foto's erop zetten van de voor situatie en nu! 

Spannend meid,heb je al een pc uitgezocht? Weet je al wat er word geplaatst? Borstlift of borstvergroting? Heel veel succes alvast toegewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

dag 2 PO: 

Vanacht opzich wel redelijk geslapen. Wekker gezet voor medicatie in te nemen. Toen de nacht op zn einde liep kreeg ik steeds meer laat van me rug. Maar toch heb ik nog wel wat uurtjes kunnen slapen. 

Toen ik wakker werd smorgens heb ik eerst ontbeten op bed omdat ik wat misselijk voelde. Misschien lage bloedsuiker.  Nadat ik goed had gegeten besloot ik even eruit te gaan. Stukje gelopen boven. Daarna weer gaan liggen tot uurtje of 12. Daarna ben ik de hele dag uit bed geweest. Heb een berg met kussens gebouwd waar ik comfortabel tegenaan kon zitten. Nu zit ik nog steeds lekker op de bank. Gaat al stukken beter dan gisteren. Ben blij dat ik eindelijk weer wat vooruitgang merk. Stap voor stap komen we er wel :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu met die sportbh al een mooi profiel zeg! Blij dat de pijn steeds wat minder wordt. Heeft de arts ook nog wat aan de tepelgrote gedaan?

Ja de PC is al gekozen. Ik word door Dr. van Selms geopereerd en het wordt een lift zonder protheses. Ik hoop op een volle C / kleine D uit te komen kwa grote.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mmmaaike:

Nu met die sportbh al een mooi profiel zeg! Blij dat de pijn steeds wat minder wordt. Heeft de arts ook nog wat aan de tepelgrote gedaan?

Ja de PC is al gekozen. Ik word door Dr. van Selms geopereerd en het wordt een lift zonder protheses. Ik hoop op een volle C / kleine D uit te komen kwa grote.

Bedankt! Ik heb geen idee of de arts daar iets aan heeft gedaan. 

Okee! Fijn vooruitzicht zeg! Ben benieuwd hoe jij het zal ervaren! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net wat mmmaaike zegt, mooi profiel heb je gekregen. Met een prothese heb je straks ook een hele mooie ronding aan de onderkant. Je kunt er wel vanuit gaan dat je tepelhof ook verkleind is. Je rug krijgt het inderdaad te verduren, ik ging half op de zij liggen met een kussen in de rug. Zo heb je weer een andere houding in bed. Iedere dag is weer een beetje verbetering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Net wat mmmaaike zegt, mooi profiel heb je gekregen. Met een prothese heb je straks ook een hele mooie ronding aan de onderkant. Je kunt er wel vanuit gaan dat je tepelhof ook verkleind is. Je rug krijgt het inderdaad te verduren, ik ging half op de zij liggen met een kussen in de rug. Zo heb je weer een andere houding in bed. Iedere dag is weer een beetje verbetering.

Bedankt! Ja die ronding begint al steeds meer zichtbaar te worden. Precies wat ik zo mooi vind:wub: 

ik hoop inderdaad daat ze dat wel hebben gedaan, maar ik vertrouw op kevin dat hij er iets heel moois van heeft gemaakt. 

Ik ga dat vanavond ook maar eens proberen denk ik! 

Had jij ook niet dat jij je af vraagd wat er nu allemaal is gebeurd tijdens die operatie. Ben daar echt nieuwgierig naar wat er allemaal gedaan is, en wie wat heeft gedaan haha. 

Iedere dag is inderdaad merkbaar een verbetering! Morgen 4 dagen PO eindelijk begint er een einde te komen aan die verschrikkelijke rotdagen /nachten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Xbudhhax:

Bedankt! Ja die ronding begint al steeds meer zichtbaar te worden. Precies wat ik zo mooi vind:wub: 

ik hoop inderdaad daat ze dat wel hebben gedaan, maar ik vertrouw op kevin dat hij er iets heel moois van heeft gemaakt. 

Ik ga dat vanavond ook maar eens proberen denk ik! 

Had jij ook niet dat jij je af vraagd wat er nu allemaal is gebeurd tijdens die operatie. Ben daar echt nieuwgierig naar wat er allemaal gedaan is, en wie wat heeft gedaan haha. 

Iedere dag is inderdaad merkbaar een verbetering! Morgen 4 dagen PO eindelijk begint er een einde te komen aan die verschrikkelijke rotdagen /nachten haha

Het ging zo snel dat ik weg was dat ik niet eens mee kreeg wie er allemaal om mij heen stond. Weet nog wel dat de armen al opzij gingen. Vraag me wel welke ze als eerste gedaan hebben de linker of de rechter. Je kan er straks geen genoeg van krijgen, wacht maar tot het allemaal wat genezen is. Het is het allemaal waard.Ik heb mijn album trouwens voor je open gezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei LiaLa:

Het ging zo snel dat ik weg was dat ik niet eens mee kreeg wie er allemaal om mij heen stond. Weet nog wel dat de armen al opzij gingen. Vraag me wel welke ze als eerste gedaan hebben de linker of de rechter. Je kan er straks geen genoeg van krijgen, wacht maar tot het allemaal wat genezen is. Het is het allemaal waard.Ik heb mijn album trouwens voor je open gezet. 

Haha gelukkig dat het bij jou zo snel ging. Bij mij duurde het nog best wel lang ivm dat infuus wat niet wilde. Haha ik ben nu al zoo nieuwsgierig. En wat ziet het er bij jou mooi uit zeg! Wat een verbetering met eerst :) 

Na hoeveel dagen heb jij de bh voor het eerst eventjes afgedaan om te spieken? 

Wil ook graag dat mn vriend m dan even wast. Vind het maar een vies idee dat ik dat ding zolang aan moet houden haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Xbudhhax:

Haha gelukkig dat het bij jou zo snel ging. Bij mij duurde het nog best wel lang ivm dat infuus wat niet wilde. Haha ik ben nu al zoo nieuwsgierig. En wat ziet het er bij jou mooi uit zeg! Wat een verbetering met eerst :) 

Na hoeveel dagen heb jij de bh voor het eerst eventjes afgedaan om te spieken? 

Wil ook graag dat mn vriend m dan even wast. Vind het maar een vies idee dat ik dat ding zolang aan moet houden haha

Toen ik wakker werd had ik een compressie verband om. Voordat ik naar huis ging mocht dat even af om de sportbeha aan te trekken. Toen heb ik ze dus al gezien, de verpleegster kwam zelfs met een spiegel. Compressie verband weer om. Ik kreeg te horen dat ik dat de volgende ochtend af mocht doen en ik dan ook mocht douchen,niet te lang. Wel goed je borsten ondersteunen, niet dat ze ineens naar beneden vallen. Ik heb ook hulp gehad met douchen en afdrogen. Daarna even bloot op bed met liggen om de pleisters goed op te laten drogen. Anders bel je even of je van je pc onder de douche mag. Ik had ook al snel een 2e sportbeha. De eerste op advies gewassen op 60 graden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei LiaLa:

Toen ik wakker werd had ik een compressie verband om. Voordat ik naar huis ging mocht dat even af om de sportbeha aan te trekken. Toen heb ik ze dus al gezien, de verpleegster kwam zelfs met een spiegel. Compressie verband weer om. Ik kreeg te horen dat ik dat de volgende ochtend af mocht doen en ik dan ook mocht douchen,niet te lang. Wel goed je borsten ondersteunen, niet dat ze ineens naar beneden vallen. Ik heb ook hulp gehad met douchen en afdrogen. Daarna even bloot op bed met liggen om de pleisters goed op te laten drogen. Anders bel je even of je van je pc onder de douche mag. Ik had ook al snel een 2e sportbeha. De eerste op advies gewassen op 60 graden. 

Okee. Ja ik had na de operatie ook geen bh aan. De verplegkundige heeft nog een spiegel gepakt. Maar heb gewoon niet onthouden hoe het eruit zag, erg he. Was nog erg weg van de narcose denk ik. Ik heb doorgekregen dat ik 2 weken niet mag douchen. Dus ik hou mezelf daar maar braaf aan haha. Zit wel aan te denken om inderdaad een 2de bh te kopen.. Vind t beetje een vies idee dat ik dat ding nu al zo lang aan heb haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Xbudhhax:

Okee. Ja ik had na de operatie ook geen bh aan. De verplegkundige heeft nog een spiegel gepakt. Maar heb gewoon niet onthouden hoe het eruit zag, erg he. Was nog erg weg van de narcose denk ik. Ik heb doorgekregen dat ik 2 weken niet mag douchen. Dus ik hou mezelf daar maar braaf aan haha. Zit wel aan te denken om inderdaad een 2de bh te kopen.. Vind t beetje een vies idee dat ik dat ding nu al zo lang aan heb haha

Blijft raar hoe iedere pc andere regels voorschrijft. Maar jezelf en de bh wassen kan vast geen verkeerd. Er geen toch steeds meer bacteriën kroelen lijkt me. Jammer dat ik je mijn drukverband niet kan doorgeven, die ligt hier nog. Maar even spieken kan geen kwaad hoor, zolang je maar goed blijft ondersteunen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LiaLa:

Blijft raar hoe iedere pc andere regels voorschrijft. Maar jezelf en de bh wassen kan vast geen verkeerd. Er geen toch steeds meer bacteriën kroelen lijkt me. Jammer dat ik je mijn drukverband niet kan doorgeven, die ligt hier nog. Maar even spieken kan geen kwaad hoor, zolang je maar goed blijft ondersteunen.

Ja daar heb je gelijk in, raar he. Maar het livht er denk ik ook aan dat ik een borstlift heb gehad en jij een bv. Maar diana gabriels heeft mij verteld dat ik best even de bh kan laten wassen door mn vriend, ik moet dan op bed liggen tot de bh weer aan kan. 

Ja ga ik wel doen een deze dagen hihi. Begin steeds vaker me sport bh open te trekken zodat ik erin kan spieken haha. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hooi. 

Even update van hoe het hier gaat. Ben nu 6 dagen po. Bijna een week! 

Vanacht me laatste oxycodon ingenomen. Vanaf nu alleen maar paracetamol. Gaat me overigens nog goed af! Pijn is stukken minder. Ben sinds 2 dagen weer actiever overdag. Weer eventjes lekker de deur uit. Gisteren zelfs even naar een feestje geweest van een vriend die na 5 maanden terug uit somalie kwam! Natuurlijk niet gedronken en niet gerookt. Na 2 uurtjes voelde ik m'n rug/nek opspelen. Dus zijn we naar huis gegaan. Had toen heel erg last van het koude weer. Moest een paar seconden door de kou en ik zat helemaal te rillen in de auto. Toen ik thuis kwam kon ik ook niet in slaap komen door de kou. Me pittezak opgewarmd en die mee naar bed genomen. Dit hielp goed! Viel lekker in slaap. Die kou komt misschien nog wel van de narcose. 

Slapen gaat al stukje beter. Merk dat ik steeds meer zelf kan en dat ik weer op de been ben gelukkig. Denk dat ik van geluk mag spreken dat het al zo goed gaat na 6 dagen. Over 4 dagen weer aan het werk. Gelukkig hoef ik niet te tillen en ben ik er alleen voor de verantwoordelijkheid. Hoop dat ik het volhou haha. Foto die ik erbij plaats is gisteren gemaakt. Had de bh even uit zodat mn vriend mn sport bh uit kon wassen :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Xbudhhax:

Hooi. 

Even update van hoe het hier gaat. Ben nu 6 dagen po. Bijna een week! 

Vanacht me laatste oxycodon ingenomen. Vanaf nu alleen maar paracetamol. Gaat me overigens nog goed af! Pijn is stukken minder. Ben sinds 2 dagen weer actiever overdag. Weer eventjes lekker de deur uit. Gisteren zelfs even naar een feestje geweest van een vriend die na 5 maanden terug uit somalie kwam! Natuurlijk niet gedronken en niet gerookt. Na 2 uurtjes voelde ik m'n rug/nek opspelen. Dus zijn we naar huis gegaan. Had toen heel erg last van het koude weer. Moest een paar seconden door de kou en ik zat helemaal te rillen in de auto. Toen ik thuis kwam kon ik ook niet in slaap komen door de kou. Me pittezak opgewarmd en die mee naar bed genomen. Dit hielp goed! Viel lekker in slaap. Die kou komt misschien nog wel van de narcose. 

Slapen gaat al stukje beter. Merk dat ik steeds meer zelf kan en dat ik weer op de been ben gelukkig. Denk dat ik van geluk mag spreken dat het al zo goed gaat na 6 dagen. Over 4 dagen weer aan het werk. Gelukkig hoef ik niet te tillen en ben ik er alleen voor de verantwoordelijkheid. Hoop dat ik het volhou haha. Foto die ik erbij plaats is gisteren gemaakt. Had de bh even uit zodat mn vriend mn sport bh uit kon wassen :D 

 

Oh, ik vond het ook zo naar in het begin de kou.....de tepels die dan tegen de bh schuurde. Narcose doet rare dingen met je en dat je ook niet zomaar kwijt. Bij mij bleef het ook maar voorbij komen in vlagen. Maarre over 4 dagen werken, dat lijkt me toch wel veel te snel. Je mag 6 weken niet tillen. De kans dat iets kapot gaat is veel te groot meis! Ziek is ziek he. Ik ben pas in de 4e week een paar uurtjes gaan werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LiaLa:

Oh, ik vond het ook zo naar in het begin de kou.....de tepels die dan tegen de bh schuurde. Narcose doet rare dingen met je en dat je ook niet zomaar kwijt. Bij mij bleef het ook maar voorbij komen in vlagen. Maarre over 4 dagen werken, dat lijkt me toch wel veel te snel. Je mag 6 weken niet tillen. De kans dat iets kapot gaat is veel te groot meis! Ziek is ziek he. Ik ben pas in de 4e week een paar uurtjes gaan werken.

Nou bij mij was het vooral rillen. En dan zonder dat ik er iets aan kon doen spande me borstspieren aan. Zat helemaal te rillen en te shaken van de kou. Ja ik hoef volgende week maar 2 keer te werken. 1 keer van 3 tot 11. En dan op nieuwjaarsdag van 7 tot half4. Mijn collega's weten ook dat ik niks mag doen en hebben daar volledig respect voor. Dus ik weet zeker dat het gewoon goed komt. Ik vind het zelf ook rot zat dat ik al moet beginnen. Maar ben nu ook een aantal herstel dagen verloren omdat die operatie was verzet. Gelukkig hebben ze op het werk hiermee rekening gehouden. En tot ongeveer de 4de week staat er iemand extra bij mij om te tillen. 

Maar mocht het nou echt niet gaan word het toch onbetaald verlof en meld ik mezelf ziek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Xbudhhax:

Nou bij mij was het vooral rillen. En dan zonder dat ik er iets aan kon doen spande me borstspieren aan. Zat helemaal te rillen en te shaken van de kou. Ja ik hoef volgende week maar 2 keer te werken. 1 keer van 3 tot 11. En dan op nieuwjaarsdag van 7 tot half4. Mijn collega's weten ook dat ik niks mag doen en hebben daar volledig respect voor. Dus ik weet zeker dat het gewoon goed komt. Ik vind het zelf ook rot zat dat ik al moet beginnen. Maar ben nu ook een aantal herstel dagen verloren omdat die operatie was verzet. Gelukkig hebben ze op het werk hiermee rekening gehouden. En tot ongeveer de 4de week staat er iemand extra bij mij om te tillen. 

Maar mocht het nou echt niet gaan word het toch onbetaald verlof en meld ik mezelf ziek. 

Je moet het echt niet onderschatten meis, na 2 weken lukte het mij amper om samen met iemand boodschappen te doen. Voor je herstel heb je denk ik ook meer rust nodig. Het duurt alleen maar langer voordat je dan weer volledig hersteld bent. Je had het trouwens over een foto maar die zie ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei LiaLa:

Je moet het echt niet onderschatten meis, na 2 weken lukte het mij amper om samen met iemand boodschappen te doen. Voor je herstel heb je denk ik ook meer rust nodig. Het duurt alleen maar langer voordat je dan weer volledig hersteld bent. Je had het trouwens over een foto maar die zie ik niet.

Ik neem je advies mee. Maar vind het heel erg mn gemak te houden als ik me 'goed' voel. Haha. Ik verplicht mezelf ook rustig aan te doen en gewoon op de bank te gaan liggen. Maar blijft lastig. Ja dat klopt, die foto heb ik in een album geplaatst en hier weggehaald ivm Google enzo. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Xbudhhax:

Ik neem je advies mee. Maar vind het heel erg mn gemak te houden als ik me 'goed' voel. Haha. Ik verplicht mezelf ook rustig aan te doen en gewoon op de bank te gaan liggen. Maar blijft lastig. Ja dat klopt, die foto heb ik in een album geplaatst en hier weggehaald ivm Google enzo. :) 

Haha, dat herken ik. Maar het ene moment denk je alles weer te kunnen het nadere kiel je bijna over. Ineens gaat het lampje uit. Dat was mijn ervaring tenminste. Klopt, als je een foto hier zet kan iedereen het zien. Mijn foto's staan ook in het album. Zie alleen je album ook niet. Dat kan je aangeven wie je album mag zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Correctie! Nu zie ik je album wel!! Wat een verschil he! Nog even spannend hoe je tepels eruit zien zo onder al dat gaas :125: Ziet er prachtig uit!

Bedankt! Ben ook erg nieuwsgierig hoe het daar eruit ziet. Nu wil ik dat denk ik nog niet weten haha. Maar de vorm ben ik nu al erg over te spreken. Nu is het geduldig afwachten want ze zullen nog wel veel gaan veranderen denk ik. Als me tepels maar op 1 lijn staan en niet naar buiten wijzen , daar heb ik het meeste angst voor af en toe hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Xbudhhax:

Bedankt! Ben ook erg nieuwsgierig hoe het daar eruit ziet. Nu wil ik dat denk ik nog niet weten haha. Maar de vorm ben ik nu al erg over te spreken. Nu is het geduldig afwachten want ze zullen nog wel veel gaan veranderen denk ik. Als me tepels maar op 1 lijn staan en niet naar buiten wijzen , daar heb ik het meeste angst voor af en toe hihi 

Dat had je voorheen ook niet, naar buiten wijzend. Maak je geen zorgen, komt vat goed. Als ik mijn bh tegenwoordig uittrek valt het me op hoe de figuurnaad precies langs de tepel loopt. Het zit perfect hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LiaLa:

Dat had je voorheen ook niet, naar buiten wijzend. Maak je geen zorgen, komt vat goed. Als ik mijn bh tegenwoordig uittrek valt het me op hoe de figuurnaad precies langs de tepel loopt. Het zit perfect hihi.

Daar heb je gelijk in. Het komt vast wel goed inderdaad :) 

Klinkt inderdaad perfect. Hoop dat dat bij mij ook zo word hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Huppetee:

@Xbudhhax Hey fijn dat het nu iedere dag een beetje beter gaat met je. Net je foto's bekeken maar ziet er echt heel mooi uit!!! Hopelijk krijg ik net zon mooi resultaat :) en hoe gaat het met het niet kunnen sporten....? Fijne kerst xxx

Hee. Ja ben ik ook erg blij mee. Maar het slecht slapen slaat nu wel erg toe. Kijk er naar uit dat ik weer eens een nachtje normaal kan slapen zonder 100x wakker te worden. 

Het niet sporten valt me erg mee tot nu toe. Heb meer moeite met me eten. Jammer genoeg zie ik mezelf aankomen. Waarsschijnlijk door al dat vocht ook. Maar ook omdat ik mezelf niet kan verplichten beter/gezonder te eten. Lukt gewoon echt niet het eten op te pakken wat ik voor me operatie deed. Nu is het 9 van de 10 keer alleen maar slechte dingen. Maar na de feestdagen ga ik het gewoon weer oppakken! Dat moet hihi :) 

Bedankt voor het compliment dat het er al mooi uit ziet ! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even weer een update, ben vandaag 8 dagen po. 

Pijn is zo goed als weg. Medicatie heb ik af gebouwd en ik slik alleen nog maar paracetamol voor het slapengaan. Kan wel zeggen dat ik weer een stuk mobieler ben. Kan het meeste weer zelf en dat vind ik erg fijn. Ookal moet ik opletten dat ik niet teveel doe. Probeer weer wel meer te bewegen zodat het vocht afgevoerd kan worden. Ben nog een beetje opgezet daarvan, vind ik dit erg vervelend ook omdat ik niet mag sporten.. Maar dat komt allemaal wel weer zodra ik weer de gym in mag. Ben blij dat ik kan zeggen dat het stukken beter gaat nu. Merk iedere dag weer vooruitgang. De nachten zijn alleen drama. Zijn meer meiden hier mee bekend? Pff. Vind het zo frustrerend om ieder uur wakker te worden en niet weten wat je met jezelf aan moet. Je ligt niet lekker , rug doet zeer of gewoon wakker liggen omdat je niet in slaap kan komen omdat je te wakker bent. Weet niet meer wat ik hieraan kan doen. Overdag bijslapen kan/doe ik eigenlijk ook niet. Voel me best vermoeid nu door die nachten. Hoop dat dit snel verandert.. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.