Ga naar inhoud

SFD : 28 juli 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Na alles gelezen te hebben stel ik me bij deze even voor.

Ik ben Moon 33 jaar en moeder van 3 kids, en werk in de zorg als VIG/EVV'r en woon in Gelderland.

ik heb al een borsten probleem sinds mijn 18 (denk ik) omdat ik toen al het vermoeden had dat ze niet veel groter dan A zouden worden :( en inderdaad is het daarbij gebleven en hebben de kinderen er nog een schepje bovenop gedaan wat het resultaat is van lege hangende A zakjes haha lekker sarcastisch. Maar goed ik heb altijd al aangegeven bij mijn vriend, dat als wij kinderen mochten hebben (en die hebben we gekregen) ik daarna graag een borstvergroting wilde.

En laat nu dat moment zijn aangebroken onze jongste is nu 8 maanden en wij hebben samen het gevoel dat ons gezin compleet is, en tot mijn verbazing heeft mijn vriend gevraagd na 12 jaar of ik wil trouwen YES! daar zat natuurlijk wel een maar aan want ik wil toch echt een paar borsten in mijn trouwjurk :D

Maar ik zit met zoveel vragen en ik zie zoveel mogelijkheden en benamingen op internet dat ik de weg niet meer weet en ik hier terecht ben gekomen.

wel is het zo dat dit pas ergens volgend jaar in de planning zit na dat ik fanatiek in de sportschool ben geweest en ik mijn zwanger kilootjes kwijt ben en weer een beetje vorm heb gekregen :wacko: dus ik lees graag mee voor alle ervaringen en tips om wegwijs te worden in het walhalla :wub:

Groetjes Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom hier!!

Van harte gefeliciteerd met je verloving!! En gelijk heb je meid! Nu eerst boobies :43: 

Mocht je vragen hebben, of ergens niet uit komen, dan stel gerust je vraag in dit topic!
Hier kun je sowieso al je updates kwijt, want mocht je uiteindelijk een besluit genomen hebben en een operatiedatum hebben, dan kunnen wij (desert-rose en ik) dit topic aanpassen, verhuizen naar de operatieverslagen en de topictitel hetzelfde maken als de rest.
Dan heb je alles makkelijk bij elkaar staan. Wel zo overzichtelijk voor jou en voor ons ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

yes mijn eerste afspraak staat bij F. straten! volgende maand

de kriebels kunnen beginnen,..

intussen mega druk geweest met afvallen en sporten wat als resultaat is 12.4 kilo lichter :D heb alleen geen kont meer dus nu is het spieren trainen,..

weeg nu 57.4 en ben 166

ben alleen wel mega nerveus voor narcose en dergelijke, ik heb nog nooit een operatie ondergaan dus dat gaat wat worden, mijn man zegt dat het heerlijk is en ik me niet zo druk moet maken.

over maten/vormen heb ik nog niet na gedacht lijk me handiger om er gewoon blanco in te gaan, want gezien de recensies kun je wel vertrouwen op het advies van Frans lijkt mij B)

en ik heb gewoon 6weken vakantie geregeld om mijn werk TOP! mijn manager begreep de hele situatie prima! en zei zelfs: denk maar niet dat je met 4 weken weer kunt werken beter blijf je 6 weken thuis want heb ervaring met dit, en mocht het dan nog niet lukken kan ik tijdelijk het huiskamer project doen met de mensen i.p.v. de zorg in te moeten. beter kan niet lijkt me :wub:

dus ergens tussen eind juni begin juli moet het ergens gaan gebeuren,..

 

iemand nog tips voor het eerste consult? wat mee te nemen of aan te doen

 

wat ik me ook afvroeg als je een bv hebt gehad word je buik/huid dan ook strakker aangezien je huid toch omhoog getrokken word? of is dit een domme beredenering,..

heb namelijk nogal een overschot aan huid gecreëerd na 3 kinderen maar mijn man zegt wacht eerst maar eens even af hoe het met je borsten er uit gaat zien voordat je na gaat denken over een buikwand correctie,.. wat dat is wel een hele grote ingreep.

ik zal binnenkort ook even foto`s bijvoegen van de *PIEP*situatie nu :(

ik heb er zin in!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SFD

 

Hoi meis, en van harte gefeliciteerd met je verloving.

 

Narcose hoef je je echt niet zo druk om te maken,je valt rustig in slaap en als je wakker word heb je een paar mooie boobs, en je kunt altijd van te voren aangeven dat je opziet tegen de narcose, zodat ze er rekening mee kunnen houden en je desnoods van te voren iets kunnen geven om rustig te worden.

 

Schrijf al je vragen op, want tijdens een consult vergeet je de helft, neem foto's mee van wat jij mooi vind, zodat de pc een beeld heeft, en dan kan hij vertellen of dat bij jou haalbaar is.

 

Je buik veranderd niets aan,omdat huid niet omhooggetrokken word, zoals jij misschien in gedachten zou hebben. Het is echt alleen de borst die opgevuld gaat worden.

 

Een buikwandcorrectie is inderdaad een behoorlijke operatie ( er is wel een verschil tussen een volledige bwc of een mini bwc) maar het blijft pittig.

 

Wacht inderdaad eerst dit consult voor een bv eens af.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Wed Mar 15 2017 om 11:47 zei Desert-Rose:

@SFD

 

Hoi meis, en van harte gefeliciteerd met je verloving.

 

Narcose hoef je je echt niet zo druk om te maken,je valt rustig in slaap en als je wakker word heb je een paar mooie boobs, en je kunt altijd van te voren aangeven dat je opziet tegen de narcose, zodat ze er rekening mee kunnen houden en je desnoods van te voren iets kunnen geven om rustig te worden.

 

Schrijf al je vragen op, want tijdens een consult vergeet je de helft, neem foto's mee van wat jij mooi vind, zodat de pc een beeld heeft, en dan kan hij vertellen of dat bij jou haalbaar is.

 

Je buik veranderd niets aan,omdat huid niet omhooggetrokken word, zoals jij misschien in gedachten zou hebben. Het is echt alleen de borst die opgevuld gaat worden.

 

Een buikwandcorrectie is inderdaad een behoorlijke operatie ( er is wel een verschil tussen een volledige bwc of een mini bwc) maar het blijft pittig.

 

Wacht inderdaad eerst dit consult voor een bv eens af.

xx

Eerste consult gehad bij straten 

Met een stralend gezicht borsten gepast wat was dat gaaf zeg!!! Advies was mentor anatomisch 390cc cohesive lll medium height 

Mijn man vond dat ze nog wel iets groter konden whaaha maar ik kon er niet eens overheen kijken,..

8 mei ga ik een bezoekje brengen aan nio 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SFD:

Eerste consult gehad bij straten 

Met een stralend gezicht borsten gepast wat was dat gaaf zeg!!! Advies was mentor anatomisch 390cc cohesive lll medium height 

Mijn man vond dat ze nog wel iets groter konden whaaha maar ik kon er niet eens overheen kijken,..

8 mei ga ik een bezoekje brengen aan nio 

 

Super gevoel is dat als je in de spiegel kijkt met passen en je krijgt een enorme glimlach om je mond.

Gewoon ook inderdaad naar Nio, en dan kijken bij wie jij je het meest op je gemak voelt, en wie het beste aan jouw wensen kan voldoen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Desert-Rose 

deze kan aangepast worden :)

28 Juli OLVG door NIO  en dat is al over twee weken :136:

gister nog even extra gepast

heb alleen nog geen idee welke precies, wel de 85% gevulde.

het was pasprothese nummer 6 waarvan ik dacht yes dit word het, maar hij zei niet wat er in zat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@visje83

 

Vandaag post ontvangen :D

6.45 melden!! dus gelukkig niet de gehele dag in de zenuwen.

We gaan wel een hotelkamer boeken in de buurt anders is het onmogelijk met de kinderen om optijd te zijn.

Dus kiddies gaan gewoon logeren :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de luxe dat mijn man 4wk thuis kan blijven,. We hebben een eigen bedrijf. En we gaan deze zomer niet op vakantie.

Maar hij wil zo nu en dan wel gaan werken en dan brengt hij ze (Of alleen de jongste) naar onze vaste oppas, of opa/oma

De kids zijn 10 en 6 en 18 maanden.

En mams helpt gelukkig in huis,

En gezien ik van baan wissel hoef ik midden september pas weer te beginnen met ingewerkt worden :P

Dus kan het nog een poosje rustig aan doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank @visje83

 

Verschrikkelijke zenuwen!!!

Mijn vinger trilt gewoon boven mijn telefoon als ik iets wil aantikken :unsure:knoop in m'n maag bah!..

Kids weg gebracht dus geen afleiding meer.

Bed verschoond, opgeruimd, tasje ingepakt.

Te gek voor woorden dit :145: 3 kids op de wereld zetten en nu doodsbang.

Wil al 15 jaar borsten maar nu het zo ver is,..  help :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dikke knuffel meid!  Kan mij de zenuwen goed voorstellen. 

Even Netflix kijken?  En morgen rond deze tijd zit het er op en heb je (.)(.). 

Zal aan je denken en ben heel benieuwd na je verslag. 

 

Lekker op tijd na bed,  misschien nog lekker even een ontspannende douche en dan dromen over je (.)(.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.