Ga naar inhoud

SFD : 28 juli 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hey @SFD! Ik ga je verslag volgens want ik ben ook morgen aan de beurt! Wel bij Dr. Verdonck in de Delta Clinic :) Ben op dit moment ook op van de zenuwen brrrrrr.

Ik wens je alvast veel succes en een goed herstel! Hopelijk kunnen we morgen beiden een verslagje schrijven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei SFD:

Klein verslagje,.

Borsten mooi!

Ziek misselijk diaree en veel pijn.

Kan geen medicatie bonnen houden.

Misschien gaat het morgen beter 

Ow zo jammer dat je zoveel last hebt! Is het een reactie op de pijnstillers denk je? Ik ben nu ook 1 dag po maar reageer tot nu toe goed op de paracetamol en ibuprofen. Hopelijk morgen beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SFD:

Klein verslagje,.

Borsten mooi!

Ziek misselijk diaree en veel pijn.

Kan geen medicatie bonnen houden.

Misschien gaat het morgen beter 

Ah wat super vervelend voor je :( Misschien is het een reactie op deze medicatie, maar kan je een ander soort krijgen? Ik hoop dat het snel beter met je gaat en ik denk aan je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Donderdag vertrokken richting Amsterdam omdat we de volgende morgen al om 6 uur 45 daar moesten zijn.

'S avonds nog naar de film geweest en wat gegeten voor afleiding omdat ik super zenuwachtig was.

 vrijdagochtend netjes op tijd gemeld op de afdeling dagbehandeling en mocht me meteen omkleden want was als eerste aan de beurt.

Tegen 7.30 werd ik naar boven gebracht moest ik vertellen wie ik was en waarvoor ik kwam, daarna werd ik aangesloten aan alle apparatuur en infuus, daarna kwam nio nog alles aftekenen en ben ik rond 8.00 naar de ok gebracht.

In slaap brengen ging vrij snel, kan me er niet veel van herinneren.

Werd tegen half 11 wakker, kon moeilijk wakker worden weet nog dat iemand zei he he daar is ze eindelijk.

Er werd gevraagd wil je kijken en daarna hebben ze mijn bh aangedaan maar weet er niks meer van wat ik heb gezien.

Toen kon ik weer terug naar de afdeling waar mijn mannetje zich al een beetje zorgen aan het maken was die arme schat dacht uurtje en dan is ze er weer,..

Maar goed eerste half uur nog zitten dutten en daarna begon de ellende.

Moest eerst wat eten en drinken en daarna plassen en dan mocht ik naar huis.

Maar het eten en drinken kwam er telkens uit en het plassen lukte eerst ook niet. En ik had zo veel pijn en de pijn medicatie bleef er niet in.

Paar uur later inmiddels al 15.00 eindelijk geplast en over gegaan op zetpillen en toe mocht ik naar huis.

Onderweg wel 4 bekkens vol gespuugd maar door de tramadol gelukkig aardig de rit vol kunnen houden.

Thuis gekomen en weer alleen maar spugen pff het hield niet op kreeg ook zoo erg pijn daardoor.

Vanmorgen eindelijk gewoon een cracker gegeten en medicatie ingenomen en daardoor gaat het nu gelukkig een stuk beter. Paracetamol blijft gewoon er in.

Ben normaal geen pieper maar dit is toch wel heftig hoor, maar telkens als ik naar de wc moet en kom dan door de gang met de spiegel dan denk ik yes wat prachtig.

Gewoon doorbijten.

En het hoeft voor een ander natuurlijk niet zo pijnlijk te zijn want van minus a naar 500cc is niet niks.

Maar ben blij dat ik het heb gedaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei SFD:

Hey meiden,

Donderdag vertrokken richting Amsterdam omdat we de volgende morgen al om 6 uur 45 daar moesten zijn.

'S avonds nog naar de film geweest en wat gegeten voor afleiding omdat ik super zenuwachtig was.

 vrijdagochtend netjes op tijd gemeld op de afdeling dagbehandeling en mocht me meteen omkleden want was als eerste aan de beurt.

Tegen 7.30 werd ik naar boven gebracht moest ik vertellen wie ik was en waarvoor ik kwam, daarna werd ik aangesloten aan alle apparatuur en infuus, daarna kwam nio nog alles aftekenen en ben ik rond 8.00 naar de ok gebracht.

In slaap brengen ging vrij snel, kan me er niet veel van herinneren.

Werd tegen half 11 wakker, kon moeilijk wakker worden weet nog dat iemand zei he he daar is ze eindelijk.

Er werd gevraagd wil je kijken en daarna hebben ze mijn bh aangedaan maar weet er niks meer van wat ik heb gezien.

Toen kon ik weer terug naar de afdeling waar mijn mannetje zich al een beetje zorgen aan het maken was die arme schat dacht uurtje en dan is ze er weer,..

Maar goed eerste half uur nog zitten dutten en daarna begon de ellende.

Moest eerst wat eten en drinken en daarna plassen en dan mocht ik naar huis.

Maar het eten en drinken kwam er telkens uit en het plassen lukte eerst ook niet. En ik had zo veel pijn en de pijn medicatie bleef er niet in.

Paar uur later inmiddels al 15.00 eindelijk geplast en over gegaan op zetpillen en toe mocht ik naar huis.

Onderweg wel 4 bekkens vol gespuugd maar door de tramadol gelukkig aardig de rit vol kunnen houden.

Thuis gekomen en weer alleen maar spugen pff het hield niet op kreeg ook zoo erg pijn daardoor.

Vanmorgen eindelijk gewoon een cracker gegeten en medicatie ingenomen en daardoor gaat het nu gelukkig een stuk beter. Paracetamol blijft gewoon er in.

Ben normaal geen pieper maar dit is toch wel heftig hoor, maar telkens als ik naar de wc moet en kom dan door de gang met de spiegel dan denk ik yes wat prachtig.

Gewoon doorbijten.

En het hoeft voor een ander natuurlijk niet zo pijnlijk te zijn want van minus a naar 500cc is niet niks.

Maar ben blij dat ik het heb gedaan.

 

Wat vervelend dat het de eerste dag zo is gegaan.. Maar heel fijn om te horen dat het nu beter gaat en dat je de medicatie binnen houd! Dat zal een hoop schelen kan ik me voorstellen.. Zoals hierboven al is gezegd zijn de eerste 3 dagen vervelend, maar als je goed rust en je lekker laat vertroetelen weet ik zeker dat je je steeds beter zult gaan voelen :33:  Ik zei zelf de eerste dagen ook tegen mezelf; vanaf nu wordt het alleen maar beter. Iedere dag minder pijn en iedere dag mooiere borsten!! 

Het is inderdaad niet niks! Ik ben erg benieuwd hoe het bij je is geworden, maar het zal vast ook heel mooi zijn! Gefeliciteerd met je boobies en succes met je herstel. Ik hoop dat alles nu goed met je gaat xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat het nu wat beter gaat. 

Het is ook niet niks om meteen naar 500 cc te gaan. 

Ik heb er 4 keer over gedaan om naar 550cc te gaan. 

Niet omdat ik niet durfde, maar ik praat nu over 30 jaar geleden. Toen begonnen ze heel voorzichtig met een maatje meer. 

Maar aangezien ik dus 3 keer kapselvorming heb gehad moest het een paar keer opnieuw gedaan worden. Maar ik ben heel benieuwd naar je foto's xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig gaat het al iets beter vandaag, zit lekker op de bank. Telkens als ik langs de spiegel loop denk ik wow gaaf!!

Maar heel gek ik durf mijn bh nog niet uit te doen hebben jullie dit ook? Misschien vanavond,. Ben wel heel nieuwsgierig hoe het er uit ziet. En dan snel foto s maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SFD:

Nieuwe foto's :wub:

Wat zijn ze mooi geworden :o mijn complimenten aan Dr. Nio.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

:D 4 dagen po nu, en mijn man heeft me heerlijk onder de douche gezet,..

Had wel even een tranen pink momentje.

Ben zo gelukkig dat ik nu eindelijk borsten heb, echt gek maar mijn mannetje snapt me helemaal.

De eerste 3 dagen waren inderdaad verschrikkelijk pijnlijk zoals je overal kan lezen, maar daarna gaat het opeens stukken beter.

Donderdag moet ik weer op controle komen misschien dat dat de pleisters er af mogen.

@best_boobie nogmaals bedankt voor al je advies en het lezen van al mijn onzekere privé berichtjes!! Ik ben echt dolgelukkig.

En meiden bedankt voor jullie foto's en adviezen dit vergemakkelijkt toch je nogal moeilijke keuze.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SFD:

:D 4 dagen po nu, en mijn man heeft me heerlijk onder de douche gezet,..

Had wel even een tranen pink momentje.

Ben zo gelukkig dat ik nu eindelijk borsten heb, echt gek maar mijn mannetje snapt me helemaal.

De eerste 3 dagen waren inderdaad verschrikkelijk pijnlijk zoals je overal kan lezen, maar daarna gaat het opeens stukken beter.

Donderdag moet ik weer op controle komen misschien dat dat de pleisters er af mogen.

@best_boobie nogmaals bedankt voor al je advies en het lezen van al mijn onzekere privé berichtjes!! Ik ben echt dolgelukkig.

En meiden bedankt voor jullie foto's en adviezen dit vergemakkelijkt toch je nogal moeilijke keuze.

 

Xx

:53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@visje83

 

Nou de tijd vliegt voorbij hoor,. En dan volgende zomer schaamteloos bikini' s kopen en dan hoef je alleen de onderkant maar te passen :141: die bovenste past wel hahaha

Ik vind het echt geweldig ondanks de pijn.

Heb ook zo gelachen met mijn man

"die ging me douchen" ik overal pijn op een krukje onder de douche totaal niet sexy, hij pff nu moet ik ophouden met kijken want krijg er een ... van whaaha geweldig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.