Ga naar inhoud

SFD : 28 juli 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 2-8-2017 om 14:07 zei SFD:

@visje83

 

Nou de tijd vliegt voorbij hoor,. En dan volgende zomer schaamteloos bikini' s kopen en dan hoef je alleen de onderkant maar te passen :141: die bovenste past wel hahaha

Ik vind het echt geweldig ondanks de pijn.

Heb ook zo gelachen met mijn man

"die ging me douchen" ik overal pijn op een krukje onder de douche totaal niet sexy, hij pff nu moet ik ophouden met kijken want krijg er een ... van whaaha geweldig

 haha fantastisch reactie van je man!  

 

Ben nu ook bewust aan het wachten met een kleding kopen haha wil straks wel mijn nieuwe aanwinst showen! 

 

Wat kan je nu zelf?  Doe je alweer wat of nog lekker op de bank met series/filmpjes? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot nu toe valt het me mee,.

De eerste 3/4 dagen zijn piep en moet je overal bij geholpen worden :67: ja ook op de wc,..

Maar daarna gaat het echt stukken beter.

Ik ben einde van de eerste week ook gewoon gestopt met pijnstillers, Had ze echt niet nodig en kreeg alleen maar maagpijn.

De week erna is het gewoon zo dat je geen kracht kan zetten met je armen, dat voel je wel zoals auto deur open trekken of proberen je bed kussen op te kloppen,. 2lit fles water uit de koelkast pakken :D das niet handig.

Allemaal kleine dingen wat normaal prima gaat, zoals met je linker arm je rechter wassen :145:

Je kan die week ook gewoon weer rondlopen maar nog niet zelf omhoog komen uit bed (mijn buikspieren zijn nog zoekende)

Je littekens beginnen te trekken en te jeuken,. En sinds twee dagen verkrampen mijn borstspieren bij het opstaan? Waarom daar heb ik nog geen antwoord op,. 

En het is net als harde buiken bij een zwangerschap :drag_08: doe je te veel dan krijg je gewoon keiharde tieten hahah 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee! ik heb je verslag gelezen en jeetje wat een narigheid op de eerste dag! Maar wauw je fotos's! Echt wat een verandering! Prachtig! Wat zul je idd blij zijn en je man! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de carefix ava, die is echt super fijn. Vind die Bella niet zo veel ondersteuning geven,.

Maar ga morgen even de stad in want de ava is *4 en moest nu een iets lossere aan.

@Desireee heeft deze ook misschien kan zij haar bevindingen  ook toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2017 om 18:43 zei SFD:

Ik heb de carefix ava, die is echt super fijn. Vind die Bella niet zo veel ondersteuning geven,.

Maar ga morgen even de stad in want de ava is *4 en moest nu een iets lossere aan.

@Desireee heeft deze ook misschien kan zij haar bevindingen  ook toevoegen 

Ja de ava is erg fijn. Heb zelf ook de Bella maar lang niet zo fijn en stevig als de Ava. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-8-2017 om 16:03 zei visje83:

@SFD welke bh heb je eigenlijk? 

Twijfel als nog eentje bij zal halen.

 

Ik zweer bij de Carefix Mary. Heeft dezelfde stevigheid als de ava en deze kan je verstellen bij de voorsluiting. Dit vind ik ideaal want de eerste 2 weken heb ik de bh op zijn strakst gezet voor de compressie en na 2 weken moest deze losser van mijn pc om te kunnen zakken dus ik hoefde geen nieuwe te halen hiervoor. Hij zit super lekker en is ook ietsje goedkoper dan de ava zag ik.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-8-2017 om 00:14 zei x-roxiie-x:

Ik zweer bij de Carefix Mary. Heeft dezelfde stevigheid als de ava en deze kan je verstellen bij de voorsluiting. Dit vind ik ideaal want de eerste 2 weken heb ik de bh op zijn strakst gezet voor de compressie en na 2 weken moest deze losser van mijn pc om te kunnen zakken dus ik hoefde geen nieuwe te halen hiervoor. Hij zit super lekker en is ook ietsje goedkoper dan de ava zag ik.

 

X

Welke maat heb jij van de mary?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-8-2017 om 13:22 zei visje83:

@SFD hoe gaat het meid?  

Ja gaat goed, heb de huishoudelijke werkzaamheden en zorg voor de kinderen weer opgepakt. Alleen de echt zware dingen sla ik over.

1 borst is echt heel mooi! Over de andere ben ik nog niet zo tevreden.

Maar ik weet dat ik geduldig moet zijn.

Ook staat de huid nog een beetje op spanning maar zijn ze al een stuk soepeler, kan niet wachten tot 6 weken zodat ik eindelijk mijn armen omhoog kan doen!! Over twee weken weer op controle en kan ik vragen hoe het met die ene borst zit,. Zal even  een foto er bij doen dan zie je wat ik bedoel.

Mijn man zei al, dadelijk zit hij er verkeerd in,... 

 

En met jou? Nog heel eventjes hè 

Heb je alles al geregeld? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.