Ga naar inhoud

Ivon : 5 augustus 2010 : Dr. Tjong : Maastad Ziekenhuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Lieve Yvon.,

wat een onmenselijk verdriet zul je voelen ,zoveel jaren al,,,en komende maandag nog meer.

Koester de fotos die je van je meisje hebt..Hoe heet ze?Mag ik dat weten?

Ik voel me best wel lullig nu.ik zit continu te zeiken over de mammo of die wel goed zal zijn of niet ,terwijl jij zo een stil verdriet hebt en toch nog iedereen oppept met je opbeurende woorden.

Denk als jij niet op dit forum zou zitten het een heel stuk rustiger zou zijn en lang niet iedereen opgebeurd werd door jouw woorden.Dus....je ben onvervangbaar hier.

Je bent altijd positief en dat vind ik te gek...echt waar

Ik hoop dat je rustig de maandag door komt en haal maar fijne herinneringen op aan je meisje.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jeetje, voel me een beetje schuldig dat ik dit neergezet heb. Het is niet de bedoeling dat iedereen nu depri word hoor :rolleyes: En ik ben echt niet altijd zo vrolijk en positief hoor, vraag maar aan man en kinderen :152:

En Chantal, niemand zeurt en zeikt, iedereen verwerkt alles op zijn eigen manier, ook jij!! Dus als het jou helpt om het van je af te schrijven, moet je dat ook zeker doen.

Maar alles heeft een rede zeg ik altijd maar en als ik er niet meer ben zal ik de rede weten. En weet je, dit is vreselijk, maar er zijn mensen die hun kind op latere leeftijd verliezen en dat is echt veeeeeeel erger. Die kunnen herrineringen ophalen over het kind en zo en ik weet verders niets van haar, alleen dat ze zo ongelooflijk mooi was. En dat soort gedachtes houden mij altijd op de been, het kan altijd erger.

Zo, en nu is het klaar ermee, we gaan weer over op de borsten :rolleyes:

Morgen ga ik even naar de huisarts om mijn rechterborst na te laten kijken want ik vind toch dat ik er teveel last van begint te krijgen. Misschien dat zij er iets aan kan doen en anders zal ze me wel doorsturen naar het ziekenhuis.

Nu ga ik lekker eten en is er alweer een dag voorbij.

Allen een fijne avond. Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ga ik even naar de huisarts om mijn rechterborst na te laten kijken want ik vind toch dat ik er teveel last van begint te krijgen. Misschien dat zij er iets aan kan doen en anders zal ze me wel doorsturen naar het ziekenhuis.

Nu ga ik lekker eten en is er alweer een dag voorbij.

Allen een fijne avond. Groetjes, Ivon.

Hé Ivon,

al bij de dokter geweest? Hoe ging het?

Omie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Omie.

Ik ben net terug en eigenlijk niet het antwoord waar ik op gehoopt had, maar wel verwacht had. Ik zit weer stijf onder de knobbels die ontstoken zijn ( de masthopatie) Erg pijnlijk,maar niets aan te doen. Ik hoopte er vanaf te zijn door de operatie, maar de arts zei al dat hij dat niet kon weghalen. Natuurlijk wel minder knobbels omdat hij klieren weggehaald heb ( het zijn namelijk klieren die ontstoken zijn ) maar er zitten er nog genoeg die nu minder ruimte hebben en tijdens het uitzetten dus problemen geven tijdens het bewegen en druk erop enz. Vandaar dat ik ook geen bh aankan nu, de druk op mijn ( kleine ) borst is te groot en te pijnlijk voor iedere aanraking.

Nou ja, helaas pindakaas, ik kan er oud mee worden, dus hop maar weer.

Borstjes vooruit en lipjes getuit :154:

Ben blij dat het met jou goed gaat en dat je lekker geslapen hebt. Houden zo hoor :rolleyes:

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvon

sjittttttttttt dat de mastopatie weer op begint te spelen bij jou..

had gehoopt dat het idd minder zou zijn nu je klieren verwijdert hebt gekregen.Helaas is het dan toch een hartnekkige ziekte..die steeds terug keert.

Ik hoop dat je niet al te veel pijn nog gaat krijgen alhoewel jij natuurlijk zelf het beste weet hoeveel pijn je kunt verwachten.

En jij weet zelf ook het beste dat je er mee moet leren leven,dat er niks aan te doen is..Vind het wel sneu voor je ..echt???

Met mij gaat het vandaag.dankjewel voor je berichtje bij mijn topic.

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met de hormonen of mastopathie.want de knobbel die ik gisteren zo goed voelde voel ik nu bijna niet meer..Raar gedoe daar in de borsten.OOk zijn de blauwe plekken flink aan het verminderen.Gelukkig .zijn nu erg geel en misschien dinsdag helemaal weg.Ik hoop het..geeft mij wel het gevoel dat ik er nu niet meer op mag drukken en doe het ook niet.Want de dagen kan ik nu echt gaan aftellen..Als je iedere dag effe an jeb orsten voelt merk je ook echt dat ze vaak verschilllen..Zal het dan toch met hormonen te maken hebben.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, heerlijk hé patricia zo zonder bh. Ik ben in de gezegende positie dat ik al snel zonder bh kon dus, want ik zie dat jij het nu pas kan en jij bent al ruim 6 maanden verder en ik bijna 3! :blush:

Ik kon wel al eerder zonder bh maar heb sinds kort de gedachte weet je wat ik ga lekker zonder bh aan naar de sportschool fietsen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, dan had ik het even verkeerd begrepen.

Ik heb vandaag weer een bh aan ivm die knobbels, maar het is echt een ramp hoor!! Het doet mij te zeer op de snede en op mijn onderste ribben. Doe hem mooi zo weer uit :153: Tja, ik moet altijd keuzes maken, vandaag daar pijn en morgen daar!

Dit ben ik al gewend omdat ik altijd al die knobbels in mijn borsten heb gehad en liep te klooien met bh"s.

Maar ben blij dat ze nu klein zijn, die rusten nu niet meer extra op mijn ribben. Jaja, ben er nog steeds blij mee hoor!!

De arts had gister nog even gekeken of het aan de onderkant niet verkleefd zat omdat ik mijn arm niet omhoog kan tillen zonder het trekken van de wond, maar dat was gelukkig niet het geval, de pijn waren de uitlopers van de ontstoken klieren, dus was weer goed nieuws.

Vandaag lekker een dagje van keuvelen, het is hier bar en boos qua weer.

Allen een fijne dag.

Groetjes, Ivon.

27 0ktober.

Het is nu alweer een aantal dagen geleden en geen reactie meer. Ik zou zeggen, het ga jullie allemaal goed, voor degene die nog moeten, echt doen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieve Yvon

niet me verlaten hier..Ik heb je nodig..je pept iedereen altijd zo erg op.Echt je bent een topmeid..

Hoe gaat het met je..

Gr Chantal..Misschien dat we anders msn kunnen uitwisselen..Ik heb echt heel veel steun aan je gehad..

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.