Ga naar inhoud

Ivon : 5 augustus 2010 : Dr. Tjong : Maastad Ziekenhuis : Rotterdam


Aanbevolen berichten

Hoihoi.

Ik laat niemand in de steek hoor omie, ook jou niet :rolleyes:

Ik zit hele dagen achter de pc, dus heb je vragen, mail me maar en ik ben zo bij je.( mits ik niet op vakantie ben natuurlijk. hahaha) Ik weet uit ervaring hoe goed een forum kan helpen, ervoor,tijdens en erna. Maar zo stil als hier heb ik het op geen één forum meegemaakt en nogmaals, dat is jammer!! Tuurlijk pakt iedereen zijn eigen leventje weer op zoals patricia zegt, maar het is zo jammer dat er dan toch niet even geregeld nog iets gepost of gereageerd wordt want degene die nu niet meer komen omdat ze al geopereerd zijn hebben toendertijd toch ook baat gehad bij de mensen op dit forum neem ik aan. Maar ja, dat is mijn mening, hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.

Ik ben nu zeseneenhalf week verder en nog steeds ben ik er niet klaar mee. De pijn en steken blijft en ik wordt er echt niet vrolijk van. Kan inmiddels geen bh meer aan want alles irriteerd op de wonden. In de winkel zijn alleen maar beugelbh's te koop, hetgeen ik ook niet kan verdragen. Sorry, ik ben nog steeds niet in de hoera stemming. Ik merk dat de ene ( die al een maat kleiner was dan de ander voor de operatie ) nu weer een stuk kleiner aan het worden is dan de ander. Morgen over een week moet ik op controle terug en dan zal ik mijn vragen wel weer stellen, maar weet eigenlijk zelf het antwoord al: het ziet er erg mooi uit hoor, bij jou duurt het gewoon wat langer!! story of my life. In de nacht doe ik in ieder geval geen bh meer aan om in ieder geval een beetje te kunnen slapen en met was dat helemaal uit den boze van de pijn.

Ik zeg niet tegen iemand, niet doen want het is het zeker waard, alleen wil ik wel zeggen, denk er om, de één is de ander niet, het herstel kan wel eens langer duren dan 6 weken.

Groetjes allen, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi,

Wat vervelend dat het zo lang duurt, ik ben 8 september voor een borstverkleining geopereerd en moet zeggen

dat het heel goed gaat. Ik wilde je ff een tip geven voor een goede bh. Bij www.emdaplast, heb ik er 2 besteld, de

druk wordt goed verdeeld. Mijn chirurg zei dat deze heel goed waren.

Succes.

Monique

quote name='Ivon' date='19 september 2010 - 18:30' timestamp='1284917442' post='55651']

Hoihoi.

Ik laat niemand in de steek hoor omie, ook jou niet :rolleyes:

Ik zit hele dagen achter de pc, dus heb je vragen, mail me maar en ik ben zo bij je.( mits ik niet op vakantie ben natuurlijk. hahaha) Ik weet uit ervaring hoe goed een forum kan helpen, ervoor,tijdens en erna. Maar zo stil als hier heb ik het op geen één forum meegemaakt en nogmaals, dat is jammer!! Tuurlijk pakt iedereen zijn eigen leventje weer op zoals patricia zegt, maar het is zo jammer dat er dan toch niet even geregeld nog iets gepost of gereageerd wordt want degene die nu niet meer komen omdat ze al geopereerd zijn hebben toendertijd toch ook baat gehad bij de mensen op dit forum neem ik aan. Maar ja, dat is mijn mening, hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.

Ik ben nu zeseneenhalf week verder en nog steeds ben ik er niet klaar mee. De pijn en steken blijft en ik wordt er echt niet vrolijk van. Kan inmiddels geen bh meer aan want alles irriteerd op de wonden. In de winkel zijn alleen maar beugelbh's te koop, hetgeen ik ook niet kan verdragen. Sorry, ik ben nog steeds niet in de hoera stemming. Ik merk dat de ene ( die al een maat kleiner was dan de ander voor de operatie ) nu weer een stuk kleiner aan het worden is dan de ander. Morgen over een week moet ik op controle terug en dan zal ik mijn vragen wel weer stellen, maar weet eigenlijk zelf het antwoord al: het ziet er erg mooi uit hoor, bij jou duurt het gewoon wat langer!! story of my life. In de nacht doe ik in ieder geval geen bh meer aan om in ieder geval een beetje te kunnen slapen en met was dat helemaal uit den boze van de pijn.

Ik zeg niet tegen iemand, niet doen want het is het zeker waard, alleen wil ik wel zeggen, denk er om, de één is de ander niet, het herstel kan wel eens langer duren dan 6 weken.

Groetjes allen, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Wat vervelend dat het zo lang duurt, ik ben 8 september voor een borstverkleining geopereerd en moet zeggen

dat het heel goed gaat. Ik wilde je ff een tip geven voor een goede bh. Bij www.emdaplast, heb ik er 2 besteld, de

druk wordt goed verdeeld. Mijn chirurg zei dat deze heel goed waren.

Succes.

Monique

Hoi Monique.

Dank voor de tip. Ik heb al die weken sportbh's gedragen en op zich waren die ook wel goed. Ik denk niet dat het nu nog nut heeft om dat soort bh's te kopen omdat het al zoveel weken verder is, maar ik zal het eens overleggn met de arts als ik ernaartoe ga. De bloeduitstorting aan de zijkant is al enorm geslonken de arts zei dat de klachten over moeten zijn als de bloeduitstorting weg is, dus ik heb nog even.Daarbij natuurlijk het feit dat ik enorm pijn in mijn ribben heb door de fybro en weet dat dat niet meer weggaat, maar de druk van een bh kan ik gewoon niet meer velen daar, dus ik heb een keuze gemaakt om de bh uit te laten in de nacht. Overdag ellende is meer dan genoeg. hahaha.

Gelukkig dat het bij jou allemaal goed gaat, daar ben ik blij om.

Nogmaals bedankt voor de reactie en een heel voorspoedig herstel, want het is nog niet zolang geleden van jou.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah vervelend dat het niet gaat zoals je je herstel (waarschijnlijk) had verwacht. Een sportbh dragen is inderdaad wel een goed idee. Een winkel waar je nog wel een bh kan kopen zonder beugel is Hema maar ik vind wel die band wat dun en denk dat het op een gegeven moment echt gaat irriteren. Ik hoop dat het snel wat opknapt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia.

Toevallig had ik die ene bh van de week bij de hema gekocht omdat ik ook zoiets had van : heb het gehad met die sportbh's en deze zag er wel redelijk leuk uit. Tja, wat denk je? Kan ik dus niet hebben op de wonden :angry: Hij kruipt omhoog en schuurt over de snede, dus gauw weer terug gebracht! Dus helaas nog steeds sportbh's na ruim 7 weken :134:

Ik hoor een maandag wel wat de arts ervan vind, maar ben bang dat hij er weinig aan kan doen.

Misschien heb ik mazzel en hoef ik helemaal geen bh meer aan van de arts :153:

Allen een fijn weekend, Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef niks, ik ben blij met alle tips hoor patricia :119:

Helaas heb ik dat ook al geprobeerd, ik heb op een gegeven moment zelfs een maandverbandje ertussen gehad :blush: maar helaas.

Ach, het duurt misschien wat langer, maar eens zal het bij mij ook beter gaan, zolang die blauw plek er zit kon het toch niet over zijn zei de arts.

In ieder geval bedankt voor het meedenken, vind ik erg lief van je.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, het zal allemaal wel goed komen, maar het is gewoon zo dat ik zoiets heb, waarom kan het nou nooit eens gaan zoals gezegd is of zoals het moet. Ik sta bv. al 3 maanden op de wachtlijst bij een reumatoloog. Krijg ik gister een brief van het ziekenhuis dat de arts met pensioen gaat en ze geen vervanger hebben, dus dat mijn afspraak niet doorgaat! Wel een telefoonnummer van een ander ziekenhuis, maar toch....... Wordt ik eergister gebeld door het reisburo dat het hotel die we geboekt hadden eerder sluit, dus geen hotel!! Ik krijg wel een alternatief aangeboden, maar toch..........

Tja, en dan baal je ook nog eens van die borsten. pfffff

Maar komt goed hoor, er zijn veel ergere dingen op de wereld, moet me gewoon even weer vermannen :rolleyes:

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel patricia, doet me goed. Een hele dikke knuffel terug :116:

Ach, zo gaat het mijn hele leven al hoor, maar nu kon ik het er gewoon even niet bij hebben. Vandaag gaat het alweer hoor, ben aan het aftellen voor de vakantie, mijn zoon zijn verjaardag vieren en dan wegwezen!!

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvon

Ik hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt.en idd lekker aftellen naar de vakantie.

Misschien dat je daar zo lekker kan uitrusten en er weer helemaal tegenaan kunt gaan.

Ik wens je in ieder geval een heel mooie vakantie en hoop dat je niet te veel last zult hebben van je reuma

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Chantal, erg lief van je.

Straks moet ik weer op controle, ben benieuwd of hij iets kan vinden. Ik heb wel wat gevonden en dat zijn hechtingen die eruit steken!! Ik hoop niet dat hij ze er weer uit gaat trekken, maar ben bang van wel! Ze zitten er natuurlijk al bijna 8 weken in, dus erg diep. Ik had het al gezegd tegen hem, mijn lichaam lost niks op ( alleen mijn verstand :152: )

We zien het wel. In ieder geval ben ik weer uit mijn dip hoor, zat er gewoon even doorheen vorige week. Nu weer huphup, nog even de laatste dingen regelen, nog even wat zalf vragen om mee te nemen en dan heb ik alles om inderdaad eens lekker uit te rusten want dat is heeeeeeeeeeel lang geleden!

Dank jullie voor de lieve woorden, dat deed me echt even goed!

Zal straks nog even de uitslag van de pc neerzetten.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, de controle zit er weer op. Het zag er allemaal mooi uit vond hij ( het ziet er inderdaad ook erg mooi uit ) De pijnen zijn allemaal verklaarbaar geworden. Er zit nog heel veel vocht onderin en dat drukt dus op mijn ribben, vandaar dat dat nog steeds pijn doet. De blauwe plekken die er nog steeds zitten is ook vocht en drukt ook overal op. Ik had begrepen dat alles met 6 weken over moest zijn, maar hij zegt ook, genezing laat zich niet dwingen, het duurt gewoon lang bij jou, maar het komt helemaal goed. Het gehele genezingsproces duurt een half jaar!! Ik dacht dat dat alleen het vormen was, maar het is dus ook het oplossen van vocht, hechtingen ect. Gelukkig heb ik vanochtend de hechting eruit gepoetst, dus hij zag wel een gaatje, maar geen hechting meer :153: Het kan dus zijn dat er nog meer hechtingen naar buiten komen zei hij! Toen ik het zei over mijn bh dat hij zo zeer doet, zei hij: dan laat je hem toch lekker uit! Het is allemaal stabiel nu, dus je hoeft geen bh meer aan als je niet wilt. Een beugelbh is het nog veel te vroeg voor, vandaar dat die zeer deed.Daar moet ik evt.nog een paar weken mee wachten

Nou, mooi werk uit met dat ding :154: Vanaf nu mag ik alles weer doen en 10 januari weer terug. De rest moet ik even met pijnstillers doen, maar dat is geen probleem de winter komt er toch aan en dan slik ik pijnstillers genoeg :152:

Nu zie je toch wel een verschil tussen de ene techniek en de andere techniek, deze ziet er mooier uit, maar duurt wel een stukje langer.

Zo, dit was het verslag weer.

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yvon

wat fijn dat alles goed uit ziet en dat je pijntjes verklaarbaar zijn.

Ik denk dat jij me toch over de streep getrokken hebt en ik toch zo snel mogelijk me laat helpen.

Ik kan moeilijk iets uit handen geven en ik weet gewoon dat ik straks toch kleine dingetjes ga doen als is het maar kopjes in afwasmachine.

je voelt het zelf toch wel..Ik kijk wel als die opnameplanner me belt kijken we wel hoe ik me op dat moment voel.hahaha

Fijn dat je de bh uit mag laten..Ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik ooit mijn bh van mezelf uit uit kan laten.Heb nu gewoon echt dat ding nodig.

En dan eens zonder te lopen ,heeeeel gek idee.

Succes meid en tot schrijfs....ik heb wel een mooie tijd in het vooruitzicht.hoef ik nov. en misschien dec .niet te werken..hihihi.jajaj voorbedachte rade.

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal.

Ik hoop dat ik je over de streep getrokken heb want ik heb er echt geen spijt van. Hooguit dat ik het jaren eerder had moeten doen. Ik ben een poetsvrouwtje en er bleven hier 2 mannen en een 15 jarig meisje in huis, tja............... :152: Ze hebben heel erg hun best gedaan, maar overzicht :141: Maar ik heb echt maar dan ook echt niks gedaan in huis want ik wist dat als ik dat wel zou doen ik misschien nog meer de klos zou zijn en misschien 3 maanden dan niks mocht doen ( over de ontstekingen en zo dan maar niet te spreken ) dus ik nam de evt troep maar voor lief :155: en de wond is zo ongelooflijk mooi, dat wil je niet weten!

Dat moet jij ook echt doen hoor, kijk er maar niet naar en let er maar niet op, veeeeeeeeeel beter voor je eigen herstel! Dus ook de kleine knopjes niet :152:

Heerlijk hoor met de feestdagen niet werken, dat heb je heeeeeeel goed uitgekiend :152:

Je weet het, zit je ergens mee, mailen hoor. ( ik ben volgende week zondag weer thuis )

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het nu voor jou ook de goede kant op gaat met genezen.

Ik weet wat het is,mijn genezing ging ook niet zo als gepland,bleef ook heel lang last houden van vocht in linkerborst.Nu pass begint de vorm van links op de rechter te gelijken en dat na meer als 3 maanden.

Maar ben nog steeds erg blij dat ik het heb laten doen,voor het eerst me eigen niet geschaamd tijdens een vakantie in bikini.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel. Morgenavond vertrekken we richting schiphol en als het goed is gaan we om 6 uur vliegen. Wordt dus een lange dag en nacht voor ons :rolleyes: Als eerste ging mijn nieuwe bikini in de koffer, die mocht ik zeker niet vergeten :154: Ben nu met de instructie's voor de kids bezig en dan maar duimen dat alles goed gaat met hun. :147: Ze zijn voor het eerst zolang samen en alleen, dus................ dan weten ze wat ik allemaal voor hun doet :154:

Misschien dat ik morgen nog even hier kijk, maar weet het niet zeker, heb het nog best druk.

Dus zeg liever te vroeg gedag dan helemaal niet :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.