Ga naar inhoud

Vraagje ivm alcohol


Aanbevolen berichten

Heeey, binnen 9 daagjes is het dan eindelijk zover!! Nu heb ik wel een vraagje (van de zovelen :)) Deze zaterdag is het openluchtfuif bij ons en ik zou dan samen met mijn vriendinnen de laatste keer uitgaan voor de operatie want daarna kan ik waarschijnlijk enkele weken niet uitgaan. Mijn operatie is dan 4 dagen later, kan het kwaad als ik dan alcohol drink zaterdag?? Zal me niet stiepelzat drinken hoor maar gewoon enkele glaasjes? Omdat in mijn papieren van Beaucare stond dat ik een week voor de bv geen alcohol mag drinken. Heb al eens gegoogled maar kom op niets, enkele sites zeggen dat je gwn 24 uur voor de ingreep niets mag drinken van alcohol. Nu, die alcohol is na 48u toch zeker al uit je bloed??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik had het nagevraagd bij de Velthuiskliniek, omdat ik op een dinsdag word geopereerd en de zaterdag ervoor feest van mijn moeder heb die 50 wordt en het onbeperkt drinken is op het feest.

De consulente van de Velthuis heeft aangegeven dat het tot 24 uur vantevoren niet mag, maar wel gewoon die zaterdag.

Ik zou dus lekker iets drinken, maar met mate :141:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dank je :) Ik vond het gewoon raar dat ik bij mijn vorige narcoses (baarmoederoperatie en voetoperatie) gewoon ook 24u voor de ingreep niet mocht drinken. Ik rook al niet dus dat zit wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.