Ga naar inhoud

daroe : 20 januari 2017 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen, 

Ik ben dus Daroe, de eeuwige schoonmaker van mijn prins van 3 jaar en mijn prinses van 2 jaar!! ;-) Mama dus haha. Helaas na 2x borstvoeding zijn mijn borsten leeg en een cup maat kleiner (80/75C naar 75B maximizer BH) Vandaag dus mijn 1ste consult gehad bij Schiettecatte. Ik zei nog lachend tegen mijn man, straks vindt hij dat ik hangborsten heb en dat ik een lift nodig heb. Eh,... je raadt het misschien al. Hij zei letterlijk: Je hebt hangborsten dus ik adviseer een lift. Ik zei: Hangborsten? Schiettecatte: Ja je hebt wat hang, niet veel maar wel wat dus ik adviseer een lift. Hij zei ook: Voor de spier gaat hem niet worden. En als een andere PC  dual plane adviseer, dan vraag hem hoe hij gaat voorkomen dat je geen double bubbel krijgt..... ???

Maar goed ik stond wel heel snel buiten, want hij zag al mijn gezicht toen hij begon over een lift. Hij zei: Ga maar over nadenken en vraag maar een second opnion. Verder adviseerde hij: rond, mentor cohesive 2 en 350 CC (voor volle C cup) of 450 CC voor D cup. 

Ik wil eigenlijk nog 2 andere consults inplannen want ik zie een lift niet zitten. Ik dacht aan Nio en de 3de weet ik nog niet. Heeft iemand een idee voor een PC die net als Nio waarschijnlijk geen lift adviseert?

Oh ja: ik vroeg om die French Touch methode die hij nu sinds 4 maanden doet. Die methode is voor vrouwen die kleine implantaten kiezen, hij zei voornamelijk Aziatische vrouwen. Bij de FT methode kan er moeilijk grote implantaten worden ingezet via de oksel. Hij begon wel van ja, kan bij jou. Maar dan kleine implantaten en dan vetweefdel (lipofilling) en natuurlijk met de lift hahhaha... no thanks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

He meis, 

Ja helaas hoor je dat vaak bij Schiettecatte dat die een lift voorstelt, heb je zelf een andere arts in gedachten nu?

Anders zou je eens kunnen overwegen om naar Nio te gaan, die doet 9 van de 10 keer geen lift, maar vult netjes de borsten op.

Als je naar het OLVG gaat heb je wel een verwijskaart nodig, hij zit ook in Park Kliniek, maar die is behoorlijk veel duurder.

Maar dit is dus alles behalve een leuk consult geweest jammer,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe ..was wel binnen de lijn van mijn verwachting bij schiettecatte maar je moest het zelf ervaren.  Persoonlijk is hij een goeie maar niet met borsten die een beetje meer moeite kosten ( met alle respect) Zou trouwens sowieso niet kiezen voor een PC die onlangs met deze methode werkt. Mag ie eerst goed gaan oefenen maar niet op mij ;) Ik denk persoonlijk dat je bij Nio beter af bent en ook meer ervaring in huis heeft. Een andere PC die IK ook qua kennis en kunde goed is in zowel bv als borstlift vind ik toch wel Plovier... Mocht Nio het ooit in zn hoofd halen om ons te verlaten :45: dan ren ik naar Plovier whahahaha.

Succes bij Nio xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe

Ik zat nog helemaal in dit topic van je.

Maar fijn te lezen dat je bij Dr.Nio op consult gaat ik neem aan dat Dr.Nio in de jaren ook dames met een donkere huid op consult zijn geweest.

En wel degelijk rekening houd met de genezing van het litteken.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank oeps ja. Ben weer een nieuwe topic gestart. Ja ben afgestapt van oksel idee. Zag ook bij brownie G dat haar littekens goed waren genezen en erg mooi uitzagen. Had bij mijn Afrikaanse familieleden (kant van mijn vader) gevraagd hoe littekens genezen. Gewoon goed, niet met dikke bobbels die je weleens ziet bij donkere mensen. 

@BrownieG ja klopt goed punt, geen oefenmateriaal te zijn is zeker niet goed!! Bij Nio heb ik 21 nov een consult. Als dat prima is, dan doe ik t bij hem. Is ook niet heel ver reizen, mooi meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze borstvergroting is wel goed gelukt. Haar borsten lijken wel op die van mij, alleen rechter borst hangt meer dan de linker. Dat heb ik weer niet. Maar vond deze wel goede voorbeeld. Ga nog op zoek naar andere voorbeelden :-)

Heeft ze nou rond of anatomisch? Vraag me ook af hoeveel cc dat is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei daroe:

Deze borstvergroting is wel goed gelukt. Haar borsten lijken wel op die van mij, alleen rechter borst hangt meer dan de linker. Dat heb ik weer niet. Maar vond deze wel goede voorbeeld. Ga nog op zoek naar andere voorbeelden :-)

Heeft ze nou rond of anatomisch? Vraag me ook af hoeveel cc dat is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar gezien de hoeveelheid borstweefsel die de dame al had en de uiteindelijke uitkomst, zou ik zeggen dat het rond is. Maar ik kan net zo goed ongelijk hebben. Aantal cc's zou ik echt helemaal niet weten.

Ik vond onderstaande foto op de pagina van Velthuiskliniek en vond de voorsituatie redelijk op deze lijken. Misschien ook een goede referentie?

http://i67.tinypic.com/281g0ts.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei daroe:

Deze borstvergroting is wel goed gelukt. Haar borsten lijken wel op die van mij, alleen rechter borst hangt meer dan de linker. Dat heb ik weer niet. Maar vond deze wel goede voorbeeld. Ga nog op zoek naar andere voorbeelden :-)

Heeft ze nou rond of anatomisch? Vraag me ook af hoeveel cc dat is.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hallo Daroe.

ik schat dat deze dame ronde prothese heeft 400 cc voor de spier.

Ben je al bekend met deze site 's http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-B.htm

http://www.southfloridaplasticsurgery.com/before-after-photos/breast-augmentation-2.html

https://www.breastimplantsbymentor.com/breast-augmentation/before-after-photos/gallery

Op de laatste site moet je op de foto klikken om het aantal cc te zien.

Succes met je zoektocht;)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Ank. Ja klopt. Net gehad :D

Super aardige man die Nio zeg. Heel relaxt. Ik vroeg hem advies over siliconen en hydrogel monobloc. Uiteindelijk besloten voor hydrogel monobloc.

Hij zei dat ik heel weinig hang had en dat het zonder lift kon.

Aan de hand van foto's adviseerde hij 400 cc. Hij liet me ook 500 cc passen. Ik moet nog even nadenken wat ik ga doen! :D Ik heb al een datum gekozen, 20 januari 2016! 

Ik vroeg hem over rimpelvorming. Hij zei dat het te maken had dat hydrogel monobloc wat breder is dan de bv eurosiliconen. Dat betekent dat hij de pocket iets kleiner moet maken. De hydrogel wordt door die kleinere ruimte tegen elkaar gedrukt. Doordat die hydrogel in elkaar wordt gedrukt, krijg je rimpels. Dat liet hij ook zien. Hij zegt dat dit vooral is met hydrogel monobloc die onder de 300 cc vallen. Vanaf 400 zijn ze bijna even breed dan bv eurosiliconen. Scheelt heel weinig. Heb ik ook gezien in zijn boekje.

Vind allemaal erg spannend :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG. Ik zat weer even in je album te kijken want zit te twijfelen dus 400cc en 500cc. De 400cc is de cupmaat die ik heb als maximizer 75C draag. En wat extra erbij is ook wel leuker. :PNio zei: 'jaaaa, je vindt het wel leuk de 500cc', zie je glimlachen! haha..

Welke cupmaat heb je nu dan? Je hebt toch 500cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei daroe:

@BrownieG. Ik zat weer even in je album te kijken want zit te twijfelen dus 400cc en 500cc. De 400cc is de cupmaat die ik heb als maximizer 75C draag. En wat extra erbij is ook wel leuker. :PNio zei: 'jaaaa, je vindt het wel leuk de 500cc', zie je glimlachen! haha..

Welke cupmaat heb je nu dan? Je hebt toch 500cc?

Ik heb de eurosilicone he, geen hydrogel! Ik draag 75F mja..zegt niets hoor..gewoon volle borsten die passen bij mijn lichaam, vind ik zelf :P Kijk echt niet naar bh maten. Passen en inpakken :106: En weet je, in het begin zijn het van die glimmende vochtvreters en dacht ik ook effe..500cc maar zoals je ziet in m'n album...veranderd genoeg in een jaar en passen prima bij mijn lijf. 

Misschien wil @best_boobie de maten voor je erbij pakken van de hydrogel? Glazen bol als die nog werkt? Misschien zit er niet zoveel verschil in? Ik zou voor die glimlach gaan :45: 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 400cc kom ik volgens Nio uit op 75E. Bij twijfel lees ik hier om 1 maat groter te doen. Denk dat ik dat ook maar doe. Hij had het ook over 480cc, maar ja dat verschil is zo weinig. 

Ja ik zat al te zoeken naar vergelijking tussen hydrogel en eurosiliconen. Om zelf nog te checken. Ik kan t hem ook vragen als ik hem op bel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei BrownieG:

 

Misschien wil @best_boobie de maten voor je erbij pakken van de hydrogel? Glazen bol als die nog werkt? Misschien zit er niet zoveel verschil in? Ik zou voor die glimlach gaan :45: 

Xx

Glazen bol zit al in zijn stal met een berg hooi en een paar wortels, maar mocht ie nodig zijn, laat dan even je huidige cupmaat (nogmaals) weten, want zulke dingen onthoud ik niet en aangezien ik eigenlijk een boek aan het lezen was, te lui om het op te zoeken :P 

Maar ik wil wel ff de maten onder elkaar zetten. De cc's zijn niet helemaal gelijk, maar je ziet wel duidelijk het verschil in projectie (volume naar voren) ES is eurosilicone, MH is monobloc hydrogel

400 ES is 12,2 cm breed met een projectie van 4,9 cm
400 MH is 12,5cm breed met een projectie van 4,3 cm
Tussen deze twee scheelt ongeveer een halve cupmaat

450 ES is 12,5 cm breed met een projectie van 5,3 cm
440 MH is 12,7cm breed met een projectie van 4,4 cm
Tussen deze twee scheelt bijna een hele cupmaat

500 ES is 12,6 cm breed met een projectie van 5,8 cm
480 MH is 13,3 cm breed met een projectie van 4,5 cm
Tussen deze twee scheelt een dikke cupmaat

Tussen de 400 ES en de 500 ES scheelt het ongeveer een cupmaat
Tussen de 400 MH en de 480 MH scheelt het maar 0,2 cm in projectie, wat je in volume naar voren nauwelijks zult zien

Misschien dat dit een beetje laat zien wat het verschil is hihi :P
Thanks voor de tag @BrownieG

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.