Ga naar inhoud

daroe : 20 januari 2017 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Kersje85:

Hey meis, 

 

Bedankt om me toe te voegen. 

Heb net even gespiekt en ziet er echt al mooi uit he.  Mooie projectie ook:wub:

Die gaan heel mooi worden hoor :)

Liefs

Hihi...  Dankjewel.  Ben ook benieuwd naar 't eindresultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyy @daroe Happy Boobday, je hebt ze erin en het zit erop :) 

 

Nou je was goed zenuwachtig als ik het zo lees en herken wel wat erin hoor hihi. Ik was zo kalm en rustig totdat ik ook in de Jezus positie moest liggen :19:was ook effe slikken hoor!! En dacht ook dat het kapje de narcose was...ikke happe joh ( dacht ..snel dromen)  :45: Nee zeg, bleek het idd zuurstof te zijn :P Gelukkig hebben ze je er doorheen gesleept!! 

 

Ga effe spieken bij je en wens je een fijn herstel toe...geniet van het zicht! Rustig aan doen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @daroe. Ik heb me gisteren aangemeld voor dit forum omdat ik ook een borstvergroting wil. Ben deze week al bij dr. Koeijers in Veldhoven geweest maar hij adviseerde een lift met vergroting (na 4 zwangerschappen en 2x borstvoeding en gewicht verlies mis ik nu wat volume en zijn ze licht gaan hangen). Ik lees net je verhaal helemaal en ik denk dat qua maten en borsten wel ongeveer hetzelfde zijn en nu wil ik ook graag bij een 2e PC een consult, ik overweeg nu ook dr. Nio. Wil ze zo natuurlijk mogelijk houden Koeijers had het ook over 400cc en daar werd ik wel blij van.

 

Nu las ik dat je gisteren bent geopereerd en ben erg benieuwd naar je resultaat en je uitgangspunt. Nu ben ik misschien heel brutaal maar zou ik misschien ook je foto's mogen zien. Ben er nog niet helemaal goed wegwijs op dit forum maar volgens mij moet ik dan officieel toestemming krijgen toch? Hopelijk genees je snel en wordt het resultaat zoals je gehoopt had.....

 

Groetjes,

Moniek

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @daroe gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Leuk om je verslag te lezen, en brrr op dat moment zouden bij mij ook de zenuwen door mijn lijf gieren :o Ik ga eind februari op consult bij Nio en ben natuurlijk super benieuwd allemaal dus ik zou ook graag spieken! :D

 

Hoe gaat het nu met de pijn? Een goed herstel voor de komende tijd xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei moenmi:

Ha @daroe. Ik heb me gisteren aangemeld voor dit forum omdat ik ook een borstvergroting wil. Ben deze week al bij dr. Koeijers in Veldhoven geweest maar hij adviseerde een lift met vergroting (na 4 zwangerschappen en 2x borstvoeding en gewicht verlies mis ik nu wat volume en zijn ze licht gaan hangen). Ik lees net je verhaal helemaal en ik denk dat qua maten en borsten wel ongeveer hetzelfde zijn en nu wil ik ook graag bij een 2e PC een consult, ik overweeg nu ook dr. Nio. Wil ze zo natuurlijk mogelijk houden Koeijers had het ook over 400cc en daar werd ik wel blij van.

 

Nu las ik dat je gisteren bent geopereerd en ben erg benieuwd naar je resultaat en je uitgangspunt. Nu ben ik misschien heel brutaal maar zou ik misschien ook je foto's mogen zien. Ben er nog niet helemaal goed wegwijs op dit forum maar volgens mij moet ik dan officieel toestemming krijgen toch? Hopelijk genees je snel en wordt het resultaat zoals je gehoopt had.....

 

Groetjes,

Moniek

 

 

 

 

Hoi Moniek. Nio is wel n goeie pc om jouw mama borsten te bekijken.  En wellicht hoef je geen lift.  Ik heb heel veel gehad aan t forum en nog steeds. Goed dat je al op onderzoek ben op t forum.  De pijn is te doen maar vind wel heftig.  Heb dual plane. Ik ga je toevoegen.  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei misagi:

Hoi @daroe gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Leuk om je verslag te lezen, en brrr op dat moment zouden bij mij ook de zenuwen door mijn lijf gieren :o Ik ga eind februari op consult bij Nio en ben natuurlijk super benieuwd allemaal dus ik zou ook graag spieken! :D

 

Hoe gaat het nu met de pijn? Een goed herstel voor de komende tijd xx

Ja lastig de pijn.  Het gaat. Ik heb nu veel spierpijn omdat ik als een mummy lig,  zit en rondloop.  Nio zei ook de 1ste 2 dagen ben je echt een mummy.  Nou dat klopt. Ik beweeg me heel stijf zodat ik geen pijn heb.  Morgen 3de dag,  hopelijk kan ik wat minder stijf lopen en durf ik t aan om meer te bewegen.  Dankjewel voor je berichtje.  Ik ga je toevoegen.  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei daroe:

Ja lastig de pijn.  Het gaat. Ik heb nu veel spierpijn omdat ik als een mummy lig,  zit en rondloop.  Nio zei ook de 1ste 2 dagen ben je echt een mummy.  Nou dat klopt. Ik beweeg me heel stijf zodat ik geen pijn heb.  Morgen 3de dag,  hopelijk kan ik wat minder stijf lopen en durf ik t aan om meer te bewegen.  Dankjewel voor je berichtje.  Ik ga je toevoegen.  X

Ziet er echt al heel mooi uit meid! En ze gaan alleen maar mooier worden! Ja die pijn pff daar zie ik ook wel tegenop hoor. Hopelijk gaat dat snel minder worden. Eiwitten zijn erg goed voor je spierherstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mboob:

@daroe

 

was even benieuwd hoe het met je gaat? Valt het mee of tegen?

 

moet zeggen dat het bij mij mee valt nu op dag 3 is de pijn ook een stuk minder! 

Valt nu mee. Ja zeker, dag 3 is echt een fijne dag.  Ik heb alleen 1 oxycodon genomen met opstaan.  Gisteravond met slapen heb ik geen oxycodon genomen. Nu is mijn doel om morgen geen oxycodon te nemen.

 

Woensdag heb ik afspraak met pc Nio, ik ben heel benieuwd.

 

Ik heb trouwens vandaag al 2x mijn bh open gedaan om even heel kort te kijken! haha.

Ik heb toen niveau lotion gesmeerd maar niet masseren. Dat mag voorlopig niet.

 

Fijn dat het ook goed gaat met jou!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei daroe:

Valt nu mee. Ja zeker, dag 3 is echt een fijne dag.  Ik heb alleen 1 oxycodon genomen met opstaan.  Gisteravond met slapen heb ik geen oxycodon genomen. Nu is mijn doel om morgen geen oxycodon te nemen.

 

Woensdag heb ik afspraak met pc Nio, ik ben heel benieuwd.

 

Ik heb trouwens vandaag al 2x mijn bh open gedaan om even heel kort te kijken! haha.

Ik heb toen niveau lotion gesmeerd maar niet masseren. Dat mag voorlopig niet.

 

Fijn dat het ook goed gaat met jou!

Die van jou zijn ook al

mooi! Moet je nagaan hoe ze er straks uit zien!

 

Heb nu even na het eten een dipje voel me even niet lekker worden. 

 

Kan ook me ogen er niet van af houden en me vriend ook niet hij wilt iedere keer kijken hahah. 

 

Ik zelf slik alleen nog paracetamol. En heb op 3 feb een afspraak om de hechtingen te laten verwijderen. 

 

Fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei mmmaaike:

Gelukkig dat je al minder pijntjes hebt. Ik heb toch wel een week diclofenac genomen. 

Ben wel benieuwd naar het resultaat, mag ik even spieken?

Hi! Heb je toegevoegd. Ik ben ook wel benieuwd naar jouw resultaat.

Vandaag probeer ik alleen paracetemol. Het gaat nog goed!

En vandaag goed geslapen! Morgen heb ik mijn 1ste controle bij Nio. Spannend!

Hoe is t met jou vandaag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie dat ze al beetje zijn gedaald, ben benieuwd welke vorm ze hebben over een paar weken. Maar knap hoor al over naar alleen paracetamol. Vee succes morgen bij je controle afspraak bij Nio. Ik heb je trouwens toegang gegeven tot mijn album.

 

Hier gaat het goed, nu ruim 2 wk verder en ben weer gaan werken maandag. Fietsen en auto rijden gaat weer. Inparkeren is nog wel beetje pijnlijk. Voel nog steeds wel een constante druk, het gloeit en jeukt. Voelt een beetje alsof je huid verbrand is en schuurt onder je kleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei mmmaaike:

Zie dat ze al beetje zijn gedaald, ben benieuwd welke vorm ze hebben over een paar weken. Maar knap hoor al over naar alleen paracetamol. Vee succes morgen bij je controle afspraak bij Nio. Ik heb je trouwens toegang gegeven tot mijn album.

 

Hier gaat het goed, nu ruim 2 wk verder en ben weer gaan werken maandag. Fietsen en auto rijden gaat weer. Inparkeren is nog wel beetje pijnlijk. Voel nog steeds wel een constante druk, het gloeit en jeukt. Voelt een beetje alsof je huid verbrand is en schuurt onder je kleding.

Ja morgen Nio, ben benieuwd.. 

We (alle dames hier haha) hebben denk ik nog wel een lange weg te gaan dat we geen klachten meer hebben! Maar dat is het waard :D Ik heb dual plane en het valt me nog mee. Alleen de dag 1 en dag 2 was heftig. 

Btw: ik heb volgens mij nog geen toegang tot je album :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe zat vanmiddag op de computer dus denk dat er iets mis is gegaan. Heb het nu opnieuw aangepast. Ja denk dat je zelf na een jaar misschien nog wel iets kan voelen met een rare beweging. Heb zelf last van een pijnlijke steek op mijn rechtschouderblad als ik mijn arm op een bepaalde manier beweeg met slapen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daroe,

fijn om je verslag van de operatie te lezen.

naar voor je dat je zo hebt moeten huilen

maar dat zullen inderdaad de zenuwen wel geweest zijn

denk dat ik dat ook zou hebben.

zelf word ik 13 maart geopereerd, nog 47 nachtjes slapen!!

kijk er zo naar uit maar denk dat ik ook super zenuwen ga hebben dan

weet niet hoe het komt maar je verslagje stelt me wel een beetje gerust...

veel succes met het herstel! Hopelijk valt de pijn mee?

Ik las dat je twee kindjes hebt?  Hoe doe je de verzorging van hen nu?  Of zijn ze al wat groter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Beevee:

Hey Daroe,

fijn om je verslag van de operatie te lezen.

naar voor je dat je zo hebt moeten huilen

maar dat zullen inderdaad de zenuwen wel geweest zijn

denk dat ik dat ook zou hebben.

zelf word ik 13 maart geopereerd, nog 47 nachtjes slapen!!

kijk er zo naar uit maar denk dat ik ook super zenuwen ga hebben dan

weet niet hoe het komt maar je verslagje stelt me wel een beetje gerust...

veel succes met het herstel! Hopelijk valt de pijn mee?

Ik las dat je twee kindjes hebt?  Hoe doe je de verzorging van hen nu?  Of zijn ze al wat groter?

Hi meis, 

 

Ja klopt heb me echt teveel lopen opwinden. Ben ook nog nooit geopereerd. Ik vond mijn bevallingen veel minder heftig. Ik gaf geen kick toen ik 2x beviel haha. Maar dat was een veel fijner sfeer. Het zkh is zo medisch met al die mondkappen en slangen!! 

Anyway, heb t overleefd. De 1ste 2 dagen was eigenlijk meer pijnlijk met opstaan. Ik heb wel mijn matras omhoog, maar je voelt t echt branden met omhoog komen. (ik hou mijn pijnlijke rechterborst vast).

Ik zit nu eigenlijk maar alleen aan de keukentafel met een rechte stoel. Rechtop zitten is heerlijk!! 

Mijn kinderen zijn 2 en 3 jaar en waren de 1ste 3 dagen bij oma en opa.  Ze begrijpen dat ik pijn heb, want heb de pleisters laten zien. Ze doen wel voorzichtig, echt heel lief van ze.

 

Mijn man doet de verzorging van de kinderen en hij kookt ook. Ik kan wel de kleine dingentjes doen. Bv drinken geven, broodje maken. Ik doe gewoon rustig aan. De kinderen zijn nu op de opvang en morgen is mijn man vrij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Nina June:

Hi meis, gefeliciteerd met je nieuwe Nio's. Wat spannend zeg. Ik wordt 6 maart geopereerd door Nio kan niet wachten. Mag ik ook bij je spieken? Ben heel benieuwd☺️

Hi! Ja het is idd spannend avontuur! :D Veel succes en plezier met voorbereiden.

Ik heb je toegevoegd! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net op 1ste controle geweest bij pc Nio.

Hij zei dat ze erg goed gelukt zijn met 6 dagen po.

Verder, dat ze nog wat meer gaan zakken en ik wat meer bolling zou krijgen aan de onderkant?

Over een week mag ik de pleisters eraf halen. En de komende week moet ik nog rustig aan doen.

 

Ik ben helemaal vergeten te vragen of ze dezelfde grote blijven. Dat denk ik wel anders had hij wel wat gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Motherof3kids:

He @daroe

Ook ik ben 20 Jan geholpen door dokter nio.  Samen met jou en miss 91. Ik lees dat jij ook monobloc hydrogels hebt. Deze heb ik ook gekregen. Ik volg jou nu sinds de operatie over hoe het met jou gaat haha.. Leuk om te volgen zo haha.. Xx 

Ow wat grappig. Hoeveel cc heb jij gekregen? Hoe gaat t met jou?

Heb jij je eerste controle al gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei daroe:

Ow wat grappig. Hoeveel cc heb jij gekregen? Hoe gaat t met jou?

Heb jij je eerste controle al gehad?

He ik heb 400 cc gekregen.  Monobloc hydrogels. Van mezelf had ik een 70b met push up bh dus ben wel erg benieuwd waar ik op uit kom 

Zo in een shirtje denk ik nou die hadden wel groter gekund maar naakt dan denk ik nee groot zat haha.. Heel vaag.. 

Ik voel me erg goed.  Geen pijn dus slik sinds vandaag ook niks.. Ben gister voor controle geweest. Alles was goed.  Nog ff goed inzakken zei nio 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.