Ga naar inhoud

daroe : 20 januari 2017 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

Heel veel succes meis! Ik hoop dat alles goed is gegaan. Ben erg benieuwd naar je verslagje, maar eerst vooral even goed bijkomen en herstellen.

 

Jij wordt straks wakker met hele mooie boobs!

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Even kort. 

Ja gaat best goed.  Niet misselijk en ook niet overgeven.  Toen ik wakker werd voelde alsof iemand op me stond. (druk).  Ik voel nu veel spierpijn en kleine steekjes als ik opsta.  Maar ik dacht echt dat ik mega veel pijn zal hebben met dual plane.  Het verbaast me. Maar goed,  zit wel onder de pijnstillers hoor. Misschien ga ik morgen wel veel pijn voelen.  Ik weet ff niet wanneer ik ga afbouwen, even kijken met de pijn.  

 

Morgen mijn verslagje! Zal ook foto's maken in mijn album. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe

 

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs, en fijn dat je je zo goed voelt,wel is het zo dat je nu door de pijnstilling die je daar hebt gehad en de narcose weinig voelt, maar neem echt de eerste paar dagen goed op tijd je pijnstilling in,want dat is toch wel heel erg belangrijk, en daarvoor ook 's nachts je wekker zetten, zo ben je steeds de pijn een beetje voor en bouw je een goede spiegel op.

 

Nu lekker uitrusten, en ik wens je een goed herstel.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Desert-Rose:

@daroe

 

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs, en fijn dat je je zo goed voelt,wel is het zo dat je nu door de pijnstilling die je daar hebt gehad en de narcose weinig voelt, maar neem echt de eerste paar dagen goed op tijd je pijnstilling in,want dat is toch wel heel erg belangrijk, en daarvoor ook 's nachts je wekker zetten, zo ben je steeds de pijn een beetje voor en bouw je een goede spiegel op.

 

Nu lekker uitrusten, en ik wens je een goed herstel.

 

xxx

Wat raar..  Ze hebben niks gezegd over 's nachts wakker zetten. 

Ik heb macrogol (wat de stoelgang bevordert) 

Omeprazol (maagbeschermer) 

Oxycodon

Naproxen

Paracetemol 

 

Apotheker in zkh zei niks over 's nachts wekker zetten.  Alleen dat ik die oxycodon beste 's voor slapen  kan innemen. Want wordt duizelig en je kan er goed op slapen.  Ze hebben  ook niks gezegd over spiegel opbouwen.. Maar dat gebeurt vanzelf als ik me aan de gebruiksaanwijzing hou? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei daroe:

Wat raar..  Ze hebben niks gezegd over 's nachts wakker zetten. 

Ik heb macrogol (wat de stoelgang bevordert) 

Omeprazol (maagbeschermer) 

Oxycodon

Naproxen

Paracetemol 

 

Apotheker in zkh zei niks over 's nachts wekker zetten.  Alleen dat ik die oxycodon beste 's voor slapen  kan innemen. Want wordt duizelig en je kan er goed op slapen.  Ze hebben  ook niks gezegd over spiegel opbouwen.. Maar dat gebeurt vanzelf als ik me aan de gebruiksaanwijzing hou? 

 

 

Klopt ze geven eigenlijk nooit een schema ook voor de nacht, maar als je het goed wilt verdelen, is het beter van wel

spiegel opbouwen doe je inderdaad door consequent op tijd in te nemen.

 

Als je wilt kan ik een schema voor je maken, stuur me dan even een pb met hoe laat je voor het laatst alles in hebt genomen, en hoe vaak je naproxen en de oxycodon mag nemen.

 

Kijk maar even zelf wat je wilt.

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Desert-Rose:

 

Klopt ze geven eigenlijk nooit een schema ook voor de nacht, maar als je het goed wilt verdelen, is het beter van wel

spiegel opbouwen doe je inderdaad door consequent op tijd in te nemen.

 

Als je wilt kan ik een schema voor je maken, stuur me dan even een pb met hoe laat je voor het laatst alles in hebt genomen, en hoe vaak je naproxen en de oxycodon mag nemen.

 

Kijk maar even zelf wat je wilt.

 

xx

 

 

 

 

Thx.  Ga je pb-en

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verslag! Komt ie..

 

Op 20-1-2017 moest ik mijn om 07:00 melden bij het OLVG West, afdeling Chirurgie. Om half 8 kwam de verpleger Ronald, die heel droog en zakelijk was. Hij ging me dus 'opnemen' (gegevens invoeren in de computer). Nio kwam om 0800. Hij ging met een stift op mijn borstkas tekenen. Ik had op dat moment heel veel vragen en werd onzeker van dat tekenen. Toen dacht ik, hij is de deskundige, laat maar haha. Ik vroeg naar de BH's, hij zag ze liggen en trok er aan. Hij zei: allebij goed, maat L of XL. Dus ik koos XL want L zat heel strak. Toen ging Nio weg.  

 

Ik moest wel tig x plassen want was zo zenuwachtig. De verpleger Ronald vroeg ik geen oxazepam wilde, maar hij zei wel dat t dan langer zou duren om te ontwaken. Ik kon me genoeg rustig houden, dus zei nee. Om 0900 was het zo ver. Ik kleedde me om. Ik had een blauwe short aan, een boxershort en sokken. Mijn man liep even mee en toen ging ik de OK ruimte in. Ik had mijn lenzen uit dus ik zag maar weinig. Dus mijn tip aan de dames, neem je bril mee. Ik zag wel genoeg maar niet scherp. Aan de overkant lagen mensen te ontwaken en om mee heen werden mensen klaar gemaakt voor de operatie. Ik werd aan de slangetjes gezet en toen brak ik. Huilen huilen en mijn hele lichaam was aan het rillen. De verpleegster op de OK (wat een lieverd zeg) vroeg wat er was. Ze zei ben je bang. Ik zei dat ik zo zenuwachtig was. Zij en de andere verplegers gingen met me dollen en zeiden, we gaan samen met je huilen! haha. Ik kon weer lachen.

 

Om 0930 was het zo ver en toen kwamen de anesthesisten. Ik dacht OMG en ging weer huilen. Ze zeiden: maak niet uit, gooi het eruit. De anesthesisten gingen met me babbelen, fijne afleiding. Toen kwam ik de operatieruimte binnen. Ik moest overstappen van ene bed naar de andere bed. Ik ging liggen als Jezus aan een kruis! Nou, nu kwam het hoor, begon weer te janken van de zenuwen. Ik zag die grote lampen, leken wel alien schepen en ik dacht weer OMG. En toen kwam die mondkap en die kwam zo dichtbij en ik dacht neeee... ze gaan meteen wegmaken. Dus ik roepen: nee wachten wachten, 10 seconden, wachten wachten!  Van binnen dacht ik: ik ben er niet klaar voor, wat doe ik mezelf aan. Ik was helemaal van de kaart. De anesthesist had door dat ik schrok van de mondkap. Ze zei nee doe rustig. Het is maar zuurstof, we maken je niet meteen weg.. Dat is maar zuurstof. De narcose gaat langzaam via infuus. Ik werd weer rustig en de mondkap ging erop en was idd zuurstof. Ik ging meer ontspannen. Nio ging nog heel lief over mijn arm wrijven. Ik werd nog meer ontspannen en was mezelf weer... en daarna was ik weg!!

 

Ik werd om 11.30 (blijkbaar al om 11.00 mijn ogen al open) wakker en ging met mijn hoofd schudden om wakker te worden. Ik had geen pijn maar voelde alsof iemand op mijn borstkas stond. Nio zei altijd een olifant maar dat viel mee. Ik keek onder mijn short en ik dacht oow valt mee, geen mega grote borsten. Om 1200 was ik weer terug op mijn kamer. Ronald, de verpleger ging me helpen met de bh en toen zag ik ze... Haha, wat groot OMG. Maar was er wel blij mee.  Daarna kwam mijn man en weer gejankt.. deze keer heel kort haha.. Even ontlading.  Ik zei tegen mijn man,doe snel gordijn dicht, dan kan je spieken. Hij zei ze zijn mooi!

 

Achteraf gezien heb ik mezelf teveel druk gemaakt, maar ja was zo overweldigend. Maar ben blij met mijn boobies! Het is achter de rug!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meis, heb even gekeken en commentaar gegeven, maar het ziet er super uit,

 

Ah en je verslag, ja de zenuwen komen dan ineens zo erg op, en dan heb je jezelf niet meer in de hand,en dat geeft ook helemaal niks,als die weken van voorbereiding, stress moet er toch uit.

 

En geweldig hoe ze je allemaal opgevangen hebben daar.

 

Hoe is het vannacht gegaan, beetje redelijk kunnen slapen? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Desert-Rose:

Dank je wel meis, heb even gekeken en commentaar gegeven, maar het ziet er super uit,

 

Ah en je verslag, ja de zenuwen komen dan ineens zo erg op, en dan heb je jezelf niet meer in de hand,en dat geeft ook helemaal niks,als die weken van voorbereiding, stress moet er toch uit.

 

En geweldig hoe ze je allemaal opgevangen hebben daar.

 

Hoe is het vannacht gegaan, beetje redelijk kunnen slapen? 

 

xx

 

Slapen ging goed. Alleen opstaan was totale ramp. Ik probeerde op te staan en op dat moment kreeg ik veel pijn. Mijn oren begonnen keihard te piepen/suizen en werd duizelig. Toen meteen weer liggen om bij te komen. Daarna die oxycodon vanwege de pijn. Maar kon nog steeds niet opstaan. Toen 2 uur gewacht zodat ik weer oxycodon kon slikken. En toen eindelijk kon ik opstaan. Het is nu 4 uur later, heb geen oxycodon meer geslikt. Heb me wel aan je schema gehad, dank je.

 

De verpleging was echt top en stelde me gerust!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daroe, 

Ahhw ik heb je verslag gelezen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zo in paniek raakt. Het is heel erg eng om je daar helemaal aan over te geven. 

 

Wel lief dat de verpleging en drs. Nio zich zo om jou bekommeren. Ontzettend fijn voor je dat het allemaal zo goed is gegaan en dat je het nu achter de rug hebt. 

 

Nu vooral goed aan je herstel denken. Hoe is het met de pijn en hoe vind je het resultaat (tot nu toe)? Zou ik misschien ook in jouw album mogen kijken? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe

 

Opstaan is inderdaad in het begin heel erg vervelend, en je kunt het beste een aantal kussens op elkaar stapelen,daar zet je dan een kussen recht tegenaan, zodat je dus al hoger in bed ligt, en je dus makkelijker naar zitten kunt gaan.

 

Zorg met de oxycodon wel dat er 4 uur tussen de innames zit, na 2 uur al weer 1 innemen is echt te snel op elkaar.

Want je mag zonodig, maar de max is 6 per 24 uur.

 

Mooi dat het schema werkt, en verder is het echt de eerste paar dagen soms op  je tanden bijten.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei B00bies:

Hoi Daroe, 

Ahhw ik heb je verslag gelezen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zo in paniek raakt. Het is heel erg eng om je daar helemaal aan overtekend geven. 

 

Wel lief dat de verpleging en drs. Nio zich zo om jou bekommeren. Ontzettend fijn voor je dat het allemaal zo goed is gegaa

Was gewoon n raar gevoel dat ik er bewust voor kiest om overgeleverd te zijn. Ik vond controle verlies overweldigend. Ik ben 2x bevallen maar dat voelde heel anders. Ik was heel rustig en ging gewoon bevallen. Haha.

Personeel was heel lief!

 

Heb je geautoriseerd voor mijn album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Desert-Rose:

@daroe

 

Opstaan is inderdaad in het begin heel erg vervelend, en je kunt het beste een aantal kussens op elkaar stapelen,daar zet je dan een kussen recht tegenaan, zodat je dus al hoger in bed ligt, en je dus makkelijker naar zitten kunt gaan.

 

Zorg met de oxycodon wel dat er 4 uur tussen de innames zit, na 2 uur al weer 1 innemen is echt te snel op elkaar.

Want je mag zonodig, maar de max is 6 per 24 uur.

 

Mooi dat het schema werkt, en verder is het echt de eerste paar dagen soms op  je tanden bijten.

 

xx

 

 

Ja ik wist wel dat die oxycodon misschien te snel was, maar kon gewoon niet opstaan. Ik hou me nu aan die uren. Het gaat nu goed dus neem ook niet in.  Ik ga zeker nu hoger slapen met extra kussens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei daroe:

Ja ik wist wel dat die oxycodon misschien te snel was, maar kon gewoon niet opstaan. Ik hou me nu aan die uren. Het gaat nu goed dus neem ook niet in.  Ik ga zeker nu hoger slapen met extra kussens.

 

Ok gelukkig, ik zag het en dacht ,moet even voor de zekerheid waarschuwen :P

 

Het hoger slapen scheelt echt een berg,en dat kussen ertegenaan doe je zodat je  schouders en nek ook ondersteuning hebben.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je verhaal ook gelezen. Ik kan best voorstellen dat je ineens paniekerig word. Je weet ook niet hoe je je eigen erna voelt en je bent gezond, best normaal dat je ineens twijfelt. 

Zo naar toe geleeft en dan is het moment daar! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hopen dat de pijn ook gaat zakken. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :116:

Ik denk dat ik net als jou ga reageren :blush: ik ben ook heel zenuwachtig.  Ik wordt 17 februari door Nio geholpen in het olvg.  Zou ik misschien in je album mogen spieken? Ik krijg motiva corsé 590 cc rechts en 550 links.

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DeborahX:

Ik heb je verhaal ook gelezen. Ik kan best voorstellen dat je ineens paniekerig word. Je weet ook niet hoe je je eigen erna voelt en je bent gezond, best normaal dat je ineens twijfelt. 

Zo naar toe geleeft en dan is het moment daar! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hopen dat de pijn ook gaat zakken. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs ;)

Dankjewel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei DeborahX:

Ik heb je verhaal ook gelezen. Ik kan best voorstellen dat je ineens paniekerig word. Je weet ook niet hoe je je eigen erna voelt en je bent gezond, best normaal dat je ineens twijfelt. 

Zo naar toe geleeft en dan is het moment daar! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hopen dat de pijn ook gaat zakken. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs ;)

Ja klopt. Moest t verwerken denk ik,  dat ik er bewust voor heb gekozen.  

Dankjewel.  Ik voeg je toe. 

Veel succes en plezier met je voorbereiding! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.