Ga naar inhoud

daroe : 20 januari 2017 : Dr. Nio : OLVG-west


Aanbevolen berichten

@best_boobie

Bedankt voor de uitleg. 

Dus het verschil tussen 500 ES en 500 MH is wel erg groot. Dus dat weet ik dat ik beter naar monobloc hydrogel borsten kan kijken voor een indicatie.

Het klopt wel dat bv 480 MH en 500 ES bijna even breed is, scheelt maar een centimeter. Dus dan zal het minder rimpels geven. Althans, dat was iig zijn verhaal.

Oke, de projectie tussen 400 MH en 480 MH zie je nauwelijks. Dus visueel heb je dan grotere borst, maar dan platter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei daroe:

@best_boobie

Bedankt voor de uitleg. 

Dus het verschil tussen 500 ES en 500 MH is wel erg groot. Dus dat weet ik dat ik beter naar monobloc hydrogel borsten kan kijken voor een indicatie.

Het klopt wel dat bv 480 MH en 500 ES bijna even breed is, scheelt maar een centimeter. Dus dan zal het minder rimpels geven. Althans, dat was iig zijn verhaal.

Oke, de projectie tussen 400 MH en 480 MH zie je nauwelijks. Dus visueel heb je dan grotere borst, maar dan platter?

Yep... de verschillen heb ik hierboven al aangegeven :) Zo kun je voor jezelf bedenken wat je graag wilt :) 

En idd.. tussen de 400 en de 480 MH is een breedteverschil van 0,8 cm, terwijl je maar 0,2 cm erop vooruit gaat in projectie.. Dat wil dus zeggen dat elke borst bijna een cm breder wordt en nauwelijks zichtbaar verder naar voren komt...

Dat verhaaltje van 480MH-500ES klopt, maar dan wel in vergelijking met de projectie..
Qua breedte zijn ze ongeveer gelijk, maar in cupmaat scheelt het 1 hele maat, omdat het volume naar voren een stuk minder is bij de MH :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 november 2016 om 21:50 zei best_boobie:

Glazen bol zit al in zijn stal met een berg hooi en een paar wortels, maar mocht ie nodig zijn

:45: ...heb afgelopen weekend film gezien van SINTERKLAAS EN DE MYSTERIEUZE BOL  Begrijp nu waarom je jaarlijks zo vroeg daar ter plekke bent whahahaha Je jat gewoon jaarlijks die Bol van die ouwe ;):45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie. Als ik van n lege 75C ga en 500cc hydrogel monobloc neem, wat denk jij waar ik op uitkom? Ik probeer morgen Nio te bellen want ik dacht dat ik 75B had gekregen door mijn zwangerschappen.

Ik draag zelf maximizer van hunkermoller 75C en vandaag past ik dus een bh zonder vulling en dat was ook 75C. Nio zei dus met 75B wordt het 75E... Dat was dus met 400cc monobloc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk, als je nu een 75C hebt, dat je met die 400 MH op het randje tussen een 75D/E gaat zitten.. en met de 480 monobloc ga je op die 75E zitten, maar dan alleen vanwege de breedte van de prothese. De beugel moet om de prothese heen passen he..
Maar.. het is echt maar net hoe jouw C gevuld is nu hoor.. Vind dit altijd heel lastig om in te schatten, omdat als een borst nogal leeg is.. dan reken ik ook vanuit een kleinere cupmaat.. Eerst moet dan namelijk het volume van de huidige cupmaat gevuld worden en daarna vergroot je pas.. Als je begrijpt wat ik bedoel...

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Susannah:

Hoi

leuk dat je naar Nio gaat. Ik ben in juli ook door hem geopereerd. Ik heb eurosilicone genomen. Ik weet dat Flowaatje monobloc heeft en ik dacht 400 cc. Misschien kun je haar eens intypen bij de zoekbalk?

Flowaatje is niet meer te vinden hier op het forum. Zij heeft zichzelf een tijdje geleden nogal laten gaan. Hierdoor hebben we moeten besluiten haar van het forum te verwijderen.

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2016 om 06:29 zei Susannah:

Hoi

leuk dat je naar Nio gaat. Ik ben in juli ook door hem geopereerd. Ik heb eurosilicone genomen. Ik weet dat Flowaatje monobloc heeft en ik dacht 400 cc. Misschien kun je haar eens intypen bij de zoekbalk?

@Susannah. Ja ik zat haar al te zoeken. Ze is idd weg. Ik ga een 2de passessie inplannen. Ik wil ook aangeven dat ik echt niet op een F of G wil komen. Daarbij wil ik ook vragen hoe zwaar een borst weegt. Ik lees hier veel dat een Cup E oogt als een D, dat vind ik op zich wel prima.

@best_boobie

Over Flowaatje. Was haar topic over rimpels en dat ze ontevreden was? Kon me zoiets vaags herinneren. Oh ja, ik las dat Nio heel slecht is in cupmaten voorspellen.. dus maak me daar eigenlijk wel beetje zorgen over. Als ik jou een foto stuur voor mijn huidige situatie zou je kunnen inschatten wat ik uitkom met 400 of 480cc MH? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog een paar daagjes..  vind best spannend. Ben ook erg nieuwsgierig.

Voor 20ste heb ik t volgende in orde gemaakt.

- haar gevlochten. Maar haar is erg dik. Dus gouden tip dat ik zag op de chat!!

- mijn onesie. Lekker makkelijk en heerlijk warm

- sokken aandoen wanneer je naar de OK gaat. Blijkbaar mag dat wel

- maat l en xl carefix marry. (Zag ik ook als tip hier, deze is meer stevig dan de Anna)

 

Iemand nog andere tips?

 

Ik las ook dat brandnetelthee helpt voor een eventuele dikke operatie buik. Wat helpt nog meer? Veel water drinken?

 

Gelukkig heb ik ook n matras die ik omhoog kan zetten zodat ik meer rechtop kan slapen..

 

Spannend!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe lang voorbereid maar kijk eens..bijna aan de beurt :) Tijd gaat toch sneller dan je dacht he! 

 

in het topic van nachtzuster heb ik onlangs een paar topics geplaatst met tips en adviezen? Misschien heb je daar nog wat aan alhoewel ik denk dat je nu onderhand wel een hoop weet hahahaha ( gezonde spanning) 

 

Heel veel succes straks xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei BrownieG:

@daroe lang voorbereid maar kijk eens..bijna aan de beurt :) Tijd gaat toch sneller dan je dacht he! 

 

in het topic van nachtzuster heb ik onlangs een paar topics geplaatst met tips en adviezen? Misschien heb je daar nog wat aan alhoewel ik denk dat je nu onderhand wel een hoop weet hahahaha ( gezonde spanning) 

 

Heel veel succes straks xx

 

Ow even spieken bij nachtzuster.  Forum is echt top, heeft me echt geholpen met voorbereiden, keuze in soort siliconen etc.

Thx voor succes wensen!! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi mijn lijstje alvast :D

MEENEMEN

1.      ID en verzekeringspas

2.      Onesie pak en 2 maten bh Carefix Mary

3.      Warme sokken voor OK

4.      Emmer voor de auto

5.      Kussen voor de gordel

6.      Dextro

7.      Colaatje

8.      Deken want je krijgt het koud na narcose

9.      Bril meenemen ivm lenzen

10.   Ipad

11.   Boxershort aandoen (geen string)

12.   Ontharen voor de dag ervoor 

IN HUIS

13. Spierbalsem

14.   Multivitaminen/ Vitamine C

15.   1 liter fles water (2 liter per dag drinken) zodat ik weet hoeveel ik moet drinken

16.   Brandnetelthee (zuivert na narcose)

17.   Groene thee, drijft vocht af

18.   Kamillethee voor ontstekingen

19. Drinkontbijt

20. Paracetamol

21.  Voedingskussen ( via marktplaats gehaald)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei senorita:

Hee het is bijna zover voor je hè? Spannend! Hoe laat moet je je melden/word je geopereerd?

 

X

Ja spannend.. vind nu wel doodeng worden hoor. 

Ik moet mij om 07:00 melden bij OLVG West.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook een paar dagen vantevoren dat ik het doodeng vond. Vooral de narcose (mede in verband met slaapapneu) maar toen ze me hadden gerust gesteld dat ze echt heel goed op je letten, verdwenen die zenuwen eigenlijk heel snel. En verder heb ik gewoon op Nio vertrouwd! Komt goed meid  xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daroe haha ook al een lijstje vast gemaakt? :D We zijn bijna aan de beurt... Wel gek hoor dat we vrijdag gewoon nieuwe boobies hebben! Ik denk dat ik je misschien even zie voordat ik geopereerd word, maar daarna zal ik eerst uitslapen en jij nog langer haha :P Wie weet zien we mekaar helemaal niet dat kan ook nog maar dat lijkt me sterk. Wie gaat er eigenlijk met je mee? Of word je gebracht en gehaald? Trusten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Miss91:

@daroe haha ook al een lijstje vast gemaakt? :D We zijn bijna aan de beurt... Wel gek hoor dat we vrijdag gewoon nieuwe boobies hebben! Ik denk dat ik je misschien even zie voordat ik geopereerd word, maar daarna zal ik eerst uitslapen en jij nog langer haha :P Wie weet zien we mekaar helemaal niet dat kan ook nog maar dat lijkt me sterk. Wie gaat er eigenlijk met je mee? Of word je gebracht en gehaald? Trusten xx

Hi! Zag je pb + je updates. Wat klote allemaal zeg.  Gelukkig word je nog de 20ste geopereerd.  Ik moet mij om 0700 melden.  Hoe weet jij dat  je de eerste  bent? Zal je vast zien omdat je je om 0645 meldt.  Mijn man brengt me en haalt me op.  Wie is er met jou mee? 

 

Idd bijna aan de beurt.  Ik denk dat ik super zenuwachtig zal zijn. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei daroe:

Hi! Zag je pb + je updates. Wat klote allemaal zeg.  Gelukkig word je nog de 20ste geopereerd.  Ik moet mij om 0700 melden.  Hoe weet jij dat  je de eerste  bent? Zal je vast zien omdat je je om 0645 meldt.  Mijn man brengt me en haalt me op.  Wie is er met jou mee? 

 

Idd bijna aan de beurt.  Ik denk dat ik super zenuwachtig zal zijn. 

X

 

Jippiejee het is zover :101: Ik weet dat omdat ik me kwartier eerder moet melden en ik had toen gevraagd aan de planning voor welk tijdstip ik gepland stond;) Mijn vriend is met mij mee, hopelijk mag hij veel bij me want pff spanning stijgt haha. Ik zie je straks wel denk ik B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.