Ga naar inhoud

prothesewissel planning


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

ja ik zit dus weer te surfen naar een goede chirurg, of een goede kliniek. Eerst nog een beetje sparen en dan ga ik dus gewoon opnieuw.

ik ben 27 en de problemen die ik heb met mijn nieuwe borsten zijn:

1) het was niet de afgesproken grootte

2)mijn linkerborst hangt naar beneden (met de tepel als tuitje) en is kleiner

3) mijn tepels zijn te groot

4) het littekentje op mijn rechterkant is niet goed genezen

niet alles is dus de schuld van de chirurg

eigenlijk vind ik mijn borsten enkel mooi als het heel koud is :blink: maar nog steeds wat te klein

welja, dat was het dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Jee meid dat is balen zeg!

Hoe komt het dat ze kleiner zijn uitgevallen? Paste er niet meer cc in?

Ik hoop dat je een goeie kliniek kan vinden die je dromen wel waar kunnen maken ;)

Heel veel succes meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt me ooit eens pb gecontacteerd en lees nu 't antwoord op mijn vragen destijds ivm jouw ontevredenheid .

Waren je borsten ervoor al ongelijk (van grootte) ?

Een borstvergroting is nml letterlijk te nemen : een (uit)vergroting van 'kleinere' verschillen (oa ook je 'hangende' tepel).

Ja , zoals Marisjuh oppert , mss kon er niet meer in ? Heb je minder cc gekregen dan afgesproken of valt je cupmaat te klien uit ?

Heb je plaatsing langs de tepel en zijn je tepels opgerokken door de vergroting dan ? Of waren ze 'ervoor' ook al te groot naar je zin ?

Anders had je kunnen opteren voor een tepelcorrectie (-verkleining in jouw geval dan) .

Had je deze dingen op voorhand ook besproken met de chirurg ?

Wil je niet ongemakkelijk maken hoor , gewoon een beetje een idee krijgen over de situatie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 mischien paste er niet meer in?

2 hing je borst voor de bv ook al? dan hangt hij na je bv ook naar beneden. En meestal bij 1 cupmaat of meer verschil per borst doen ze er pas verscillende cc's erin.

3 had je een tepelverkleining afgesproken dan? Want normaal bij een bv maken ze niet zomaar je tepel kleiner, mits je er voor betaald natuurlijk ;)

Groter kunnen ze nu wel worden aangezien je borsten nu wat opgerekt zijn na je 1e bv.

Veel surf plezier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom

Jee wat sneu te lezen,het is niet zomaar 1 ding wat niet echt naar wens is dus blijkbaar,erg jammer.

ben wel benieuwd hoe ne wat er was afgesproken met je arts,en wat er dus mis is gegaan waardoor je zo teleurgestelt bent?

hoop dat je een beetje de weg vind hier,en wat aan info kan komen wat je zoekt...

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ok, voor wie mijn verhaal nog niet kent

ik ben 2 jaar geleden voor een bv gegaan bij dr de kerpel (alma ziekenhuis sijsele).

Ik heb 260cc achter de spier gekregen, in borstplooi...Maar dat is te klein, ik ben 1,72m en weeg 60kg, dus ik kan wel wat hebben

(foto's voor de bv bvbunny.mijnalbums.nl )

Dus de linkerborst was kleiner en wees toen al naar beneden, en ook duidelijk grote tepelhoven.

Nu 2 jaar na de operatie (3500€ totaalbedrag) is het enige verschil...ze zijn wat groter, de vorm is lelijk, de linkerborst wijst super naar beneden en mijn tepelhoven zijn in verhouding nog steeds heel groot in vergelijking met de borst.

Dus? Nieuwe borstvergroting...door huisverbouwing nog niet meteen de centjes om het te laten doen, maar ik ben wel al op zoek. Tot dusver ben ik naar Wellness kliniek geweest (toen nog dr goerdin-voor schorsing) maar voelde mij niet op mijn gemak. Die wou 350cc dual plane lang de tepel.(begreep ik niet want ik heb nu al dat litteken onder mijn borst)

Naar body & face bij dr vercouteren, die zou ook achter de spier steken, maar dan groter 320cc en 350cc langs linkerkant, de tepelhoven zou hij niet veranderen, maar ik ben bang dat ik dan nog altijd dat zak effect ga hebben.

ik heb ondertussen een afspraak gemaakt bij dr de meyere in gent...wat denken jullie ervan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bigbunny,

Welkom! :D

Nou, gelukkig had je nog niet het geld ervoor, mag er niet aan denken dat je door die horrordokter was geopereerd, brrrr :133:

Wat dr. De Meyere betreft, ben ik zelf bij geweest, kan hem zeker met een gerust hart aanbevelen, en velen met mij, ben ik van overtuigd! :136: Wanneer ga je op consult?

Wens je alvast veel succes met sparen en met plannen maken voor je wissel, ook spannend in ieder geval! Nog veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ja wel een beetje gevoel van weggegooid geld. Welja, zo met kleren aan valt dat allemaal wel mee...maar dat kon ik vroeger met wat opvulling en kipfilet's ook bereiken... want zodra de kleren uitgaan verlies ik ook mijn, "ik ben supersexy"-gevoel.

Ik heb 1 september een afspraak bij de meyere! zooo ongeduldig :)

ben echt benieuwd naar zijn reactie, en ik hoop met al mijn macht dat hij ze mooier kan maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik je ww (in me'n pb) je maakt me wel nieuwsgierig ...

Naar eigelijk , dat je op relatief korte tijd voor een wissel moet omwille van ontevredenheid .

Als ik 't zo lees is je bv niet echt geweldig goed uitgevoerd en de cc vind ik ook best weinig maar mss ging er niet meer in (aan je maten te zien ben je redelijk slank) ?

Wat ik me dan afvraag bij zo'n wissel : is het niet moeilijk terug vertrouwen te hebben in een (andere) chirurg ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je een pb'tje gestuurd :)

ja en vertrouwen, ik heb nogal veel vertrouwen :) , behalve bij zo van die overduidelijk onbetrouwbare mensen (dat gevoel had ik ten minste bij goerdin...)

vorige keer heb ik niet echt rondgeshopt, de kerpel was aangeprezen door mijn huisarts, maar ik denk eigenlijk dat hij beter is voor reconstructie en verkleining (achteraf gezien).

Hij was wel heel vriendelijk en zo hoor. Misschien omdat hij meer gewend is verkleiningen uit te voeren, vindt hij borsten nogal gauw te groot.

Dus deze keer kijk ik eerst goed rond voor ik beslis.

2e keer goede keer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto's gezien en eigelijk vind ik je bv zoals die moet zijn : vergroting van je borsten zoals ze waren .

Wat dat betreft zie ik niks mis dus bv geslaagd (puur objectief bekeken dan) .

Kan wel zijn dat tepelstand met een ander profiel wat beter zal zijn .

Wat de grootte betreft , ten eerste smaken en wensen verschillen (ik vind ze niet 'klein') en ten tweede op een foto waarop je niet je hele lichaam ziet kan je natuurlijk ook niet uitmaken dat de verhouding niet klopt .

Is er bij je eerste bv niet besproken om een tepelcorrectie uit te voeren aangezien je dat toch blijkbaar ook dwarszit én de chirurg ervaring heeft in reconstructie's ?

Btw , wat die Dr Goerdin betreft : die moest ik testijds ook niet hebben , vond hem zelfs op foto al een nare man ... En als je na een consult een slecht gevoel hebt vind ik het ook verstandig van je , je bv daar niet te laten doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

he ja , smaken kleuren en borstgroottes verschillen :)

mijn pc wou niet aan de tepelhoven komen, maar ik had wel gezegd dat ik ze niet mooi vond.

qua bv, tja, het groter maken van de borsten is idd gelukt, dus tot daar ben ik het volledig mee eens.

maar als je zo'n bedrag betaalt dan wil je natuurlijk dat de pc het mooier maakt, en niet alleen groter...ofwel heb ik gewoon een heel verkeerd beeld daarvan. Het grootteverschil tussen de 2 is gewoon groot, en dat denk ik met dat hij met een verschillende maat wel had kunnen oplossen, of toch verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat grootteverschil was me eigelijk niet opgevallen :blush: maar je hebt wel gelijk wat een oplossing daarvoor betreft .

Vind het niet kunnen dat je bij je chirurg je wensen bekent maakt , het haalbaar is (tepelhoven corrigeren) maar dat hij 'dat niet nodig vind' . 't Is verdekke wel jouw lichaam !

Deze keer zullen ze't idd wat 'lastiger' hebben met je op consults , je weet nu veel beter wat je wil , wat er kan , wat er moet gebeuren :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Volgens mij heb je me wel eens een bericht gestuurd op .nl ^_^

Je vroeg om foto's van dual-plane :D

Wat fijn dat je je zoektocht nu verder hebt gezet!

Zou ik je ww mogen?

Ben toch wel benieuwd.. ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid,

Heb je ook al een pbtje gestuurd :blush:

Ik vind je borsten mooi hoor meid! en de groote van het tepelhof vind ik heel erg meevallen :7:

Maar dit neemt niet weg voor jou dat je er mee zit ^_^

Ik hoop dat je nu een arts krijgt die naar jou wens luisterd en dat je met een stel mooie boobies terug naar huis kunt gaan ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, 1 september naar dr de meyere...lijkt nog zo ver weg.

Ik heb nu al nachtmerries waar hij zegt: ja sorry, lelijk kleintjes maken lelijk grootjes, daar kan ik niks aan veranderen, :102:

dat was eigenlijk wat de kerpel ook had gezegd, niet letterlijk natuurlijk: maar dat ik met mijn tepelhoven inzat, en dat de linkerkant steeds kleiner zou zijn en zou hangen had hij ook gezegd :103:

ook dr vercouteren had gezegd dat de linkerkant mss na de bv onder de spier terug zou beginnen hangen

dus ik begin bang te worden dat ik er mee ga moeten leven...

maar ik wil pretty boobies, dus ik zal ze bewerken tot ze mooi zijn, zodus! :61:

PS:ik heb de pb'tjes gestuurd met ww erin

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo gisteren bij Boerhaave geweest bij Dhr Roddi wat een leuk man ik ging er heen omdat ik toch meer cc wou ik vond het wel eng maar hij snapt mijn verhaal omdat ik nu niet gelukkig er mee bent eerst zij hij op de eerst gesprek 350cc dat vond ik niks ik zij als het kan liever 400cc maar hij zij je ben niet zo dik maar hij hebt het belooft als het lukt dan krijg ik 400cc ik ben zo blij kan hem wel zoenen en als het echt niet gaat dan krijg ik 375cc rond half achter mijn borstspier nu hoop ik dat de tijd wel snel gaat kan niet wachten 13 December is mijn grote dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allen,

ben deze week naar dr Canneyt geweest. Die zei dat de kerpel de verkeerde keuze had gemaakt achter de spier te plaatsen, aangezien mijn ene borst tubulair is.

Welja hij zou dus voor de spier plaatsen, kan gerust. Ik heb genoeg weefsel van mezelf.

hij zou ook high profile gaan voor die tubulaire borst te herstellen.

Het kostenplaatje zou komen op 3780 euro, alles incl (ook bh)

het kost wel 400 euro om de protheses en het kapsel weg te halen...

deze woensdag nog naar dr demeyere, en dan zal ik een keuze maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.