Ga naar inhoud

prothesewissel planning


Aanbevolen berichten

ik heb je pic,s bekeken,en idd ik vind (persoonlijke mening) dat je zeker wel wat groters aan kan,er is genoeg op te vullen.

ik vind wel ondanks dat je ze zelf niet mooi vind,wel natuurlijk ogen,het is dat ik het weet,dat er prothesen inzitten,anders had ik het niet gezien.

ben benieuwd wat je keus zal worden,wat wil je eigenlijk precies zelf???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat is die man vriendelijk!

Woensdag op consult geweest bij artemedis: dr. Bruno de meyere.

Hem verteld wat me dwarszit en dat ook getoond. Hij was het wel met mij eens dat achter de spier low profile implantaat eigenlijk helemaal verkeerd was voor mij. Dus het zal voor de spier en high profile worden. Qua cc's ben ik er nog niet aan uit, maar ik leun toch naar een meer dan 400cc. Hij zou ook eens kijken hoe het er uit ziet om 2 verschillende maten te steken, maar hij kon niet garanderen dat het er goed zou uitzien. Hij zou ook misschien voor de linkerborst een borstlift doen, maar dan wel pas een jaar na de bv. Hij dacht niet dat het zichzelf zou corrigeren met een implantaat, maar het kon wel.

Ik denk dat ik wel ga wachten, ik zit nu nog in de verbouwingen en 2 weken mijn armen niet mogen lichten boven mijn hoofd is dan niet ideaal. Maar ik ga wss in november. Joepie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

jaja, weer een week voorbij...zucht.

Ik heb aan dr de meyere gevraagd om zo vol mogelijk te gieten :P

ben echt benieuwd. Hij heeft gezegd dat hij misschien na een jaar of zo (6 maanden min) ook een tepellift zou doen aan de linkerkant, afhankelijk van het resultaat van de bv, want dat zal het ook wel wat verbeteren normaal.

Moontje, ik kan je pb'tje niet antwoorden vreemd genoeg, kga straks nog eens proberen.

boobies, here I come! :1big_boobs:

jen77 kheb je een pb'tje gestuurd

PS

nog vergeten zeggen: ik vroeg me af of die lift niet eerst kon worden gedaan, ben daarvoor naar Bruno gegaan om die vraag beantwoord te krijgen. Geen consultatie aangerekend of niks...dat was bij mijn vorige pc wel anders...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

jaja, weer een week voorbij...zucht.

Ik heb aan dr de meyere gevraagd om zo vol mogelijk te gieten :P

ben echt benieuwd. Hij heeft gezegd dat hij misschien na een jaar of zo (6 maanden min) ook een tepellift zou doen aan de linkerkant, afhankelijk van het resultaat van de bv, want dat zal het ook wel wat verbeteren normaal.

Moontje, ik kan je pb'tje niet antwoorden vreemd genoeg, kga straks nog eens proberen.

boobies, here I come! :1big_boobs:

jen77 kheb je een pb'tje gestuurd

PS

nog vergeten zeggen: ik vroeg me af of die lift niet eerst kon worden gedaan, ben daarvoor naar Bruno gegaan om die vraag beantwoord te krijgen. Geen consultatie aangerekend of niks...dat was bij mijn vorige pc wel anders...

Spannend allemaal hé, ben benieuwd hoor hoeveel cc Bruno je zal kunnen geven, en misschien ook nog een lift achteraf, gaat helemaal goedkomen. Echt fijne man hé, mijn man en ik waren beide op consult geweest en hebben toen ook maar 1 consult moeten betalen, en m'n man is ook nog eens terug geweest met nog wat vragen en toen heeft ie ook niet meer moeten betalen. Kom je zeker niet overal tegen, dat is waar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben in totaal al 3x buitenom me nacontrole op consult geweest,voor boobs,billen lipo,en nog wat schoonheidsfoefjes,en heb niet een keer consult hoeven te betalen,slechts een keer voor me wissel bespreking,was de eerste keer dat ik daar kwam.

dat zie je idd zekers niet vaak,en hij is zeker ene fijne kundige man(baal wel dat het mijn man niet is haha LOL) :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

ik was glad vergeten dat ik nog een afspraak had bij dr cambier, gelukkig heeft mijn gsm gebiept (lang leve agenda's)

Die doet dus enkel achter de spier, high profile, en hij zou eigenlijk enkel de tepel gelift hebben, want iets anders had geen zin...welja ik ging zowiezo naar bruno gaan dus voor mij maakt het niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Bunny, consult vergeten bij dr. Cambier :152:, nou veel verschil had het niet meer gemaakt hé, je keuze was toch al gemaakt. Echt veel tijd heb je ook niet gehad zeker bij dr. Cambier? Ja, die doet alleen achter de spier en dan nog wel zoutwaterprothesen :wacko: , echt niet meer van deze tijd of 't zou moeten zijn dat je anti-siliconen bent natuurlijk.

Bruno is zeker ene goede keuze, nu nog een datum en je kunt gaan aftellen. :43: Al een idee wanneer je graag wilt?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hihi, klopt, vandaar dat ik niet bij hem ben geweest, sprak me allemaal niet aan, altijd achter de spier, zoutwaterprothesen, amper tijd voor de patiënt, pfff, zou hem niemand aanraden, neen, mijn man is ook helemaal niet tevreden over hem! :134:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh Eef,dat mag dan zeker wel gezegd worden vind ik,er zijn nog best redelijk veel Lady,s die in een beginfase zijn en nog niet weten hoe het zit met soorten vullingen,en zoutwater mag best afgekraakt worden,vind ik dan :36:

en ook is het vreemd als iedereen hetzelfde krijgt aangeraden,klopt niet,elk lichaam is anders ,nee is dus duidelijk niet aan te raden :70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

ja dr cambier heb ik niet lang gezien, meer zijn assistente, waaraan ik dan mijn uitleg heb gedaan, en zij vond dat het allemaal wel meeviel. Dr Cambier zei dan enkel een tepellift te doen, de rest zou niet uithalen, nou, dat maak ik zelf wel uit hoor.

Dus ja, consult eigenlijk voor niks, maar aangezien ik het was vergeten :11: kon ik ook niet afbellen.

Een sukkel zijn is zwaar, echt waar :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:)

ik vooral hoor...

plus ik heb ook pech...cv is stuk

dus mijn bv wordt uitgesteld...ik heb wel verschillende potjes voor appeltjes en regenachtige dagen enzo...maar daar heb ik al veel aangezeten en op deze kost had ik niet gerekend,

dus november gaat mss te vroeg zijn, kvind het echt jammer :102:

Maar, goed, positief blijven, bruno blijft nog wel wat langer werken, en hij blijft mijn bv vent...hopelijk kan ik tegen februari al terug 3000 verzameld hebben...dus Stay Tuned :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah dat meen je niet !! :( Balennn !!!!! Zul je altijd zien dat er dan net iets stuk gaat... Maar hopelijk heb je tegen februari het geld bij elkaar en kun je dan je operatie door laten gaan.. Bruno blijft vast nog wel even aan het werk ja hihi.. Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bunny,hoe ist met de cv?hopenlijk werkt alles weer?want de koude tijden gaan strak komen he,brrrr

erg balen zeg,dat je uit moest stellen :134: maar goed,een lekkere warme cv doet je ook goed uiteraard.en je datum komt vast en zeker wel,weet ik zeker,je was zo overtuigt :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ah, het is weer warm in huis...maar de muizen sterven op mijn spaarrekening.

Ik geef ook zoveel uit de laatste tijd, en het is altijd iets dat nog moet gekocht...

stom huis, echt een geldslurper.

Maar goed, ik ben dus wel een beetje aan het sparen, hopelijk kan ik toch vlug bij bruno langs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ga met je mee hopen Bunny,was toch wel erg jammer zo op laatste moment he :145:

wel heerlijk dat je alles op en top geregelt hebt nu me tje ketel,ik heb nu ketelproblemen,electrische kachels tot volgende week :134:

zal wel een rekening krijgen vrees ik!

maar,ik zit niet in d ekou en laat me niet uit veld slaan :rolleyes:

overlaad je binnekort met nieuwe foto,s :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.