Ga naar inhoud

prothesewissel planning


Aanbevolen berichten

Hey lieve mensen,

weer een maand, weer over the top kosten. Stomme elektriciteitsbedrijf rekent mij verbruik aan dat ik niet heb gemaakt, pff. Heb al meer dan een uur aan de telefoon gehangen, maar klaarblijkelijk heeft de vorige huiseigenaar de meterstand niet juist doorgegeven of zo. Dus nu moet een hele procedure opgestart worden om dat recht te trekken. Maar ik wil eigenlijk mijn borsten rechttrekken :)

Ik probeer te sparen, elke keer een beetje, maar dan lijkt er weer iets tussen te komen dat dat verhindert. Maar ik begin elke keer opnieuw, elke keer start ik mijn potje opnieuw, en op een dag ga ik het halen, en dan ga ik naar dr bruno en dan geeft hij me supermooie borsten, woohoo

Hoop dat alles bij jullie goed gaat, laat iets weten iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Bunny,

Phfffffffff zit je ook niet mee hé op spaarvlak! <_< Maar goed dat je de moed niet laat zakken! :D Je komt er zeker! Vroeg of laat krijg je je droomboobs bij Bruno! :43: Succes alvast met je spaarpotje en duim mee dat er nu eens niets meer tussen komt! :38:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.