Ga naar inhoud

Zanne : 3 februari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Aiaiai ... Wie mooi wil zijn moet lijden :blink:

 

Vanmorgen heb ik boobies gekregen bij dr. Verdonck. Toen ik wakker werd dacht ik: "ik voel me goed en het doet geen pijn"^_^

 

Dat was helaas van korte duur. In de auto voelde ik al dat verdoving uitgewerkt geraakte en nu voel ik me geplet en ben ik super moe in bed gekropen.

 

Ondanks niet eten sedert gisterenavond heb ik totaal geen honger. Normaal zeker?

 

Mijn eerste indruk is alvast dat de maat perfect is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Zanne:

Aiaiai ... Wie mooi wil zijn moet lijden :blink:

 

Vanmorgen heb ik boobies gekregen bij dr. Verdonck. Toen ik wakker werd dacht ik: "ik voel me goed en het doet geen pijn"^_^

 

Dat was helaas van korte duur. In de auto voelde ik al dat verdoving uitgewerkt geraakte en nu voel ik me geplet en ben ik super moe in bed gekropen.

 

Ondanks niet eten sedert gisterenavond heb ik totaal geen honger. Normaal zeker?

 

Mijn eerste indruk is alvast dat de maat perfect is :D

Ik heb even de berichten gevolgd, omdat ik zelf de 24e door Dr Verdonck geopereerd word. 
Helpen de pijnstillers een beetje? Wat fijn dat de maat zo helemaal perfect lijkt! Heerlijk gevoel moet dat geven. Veel succes met het herstellen. Ben je uiteindelijk voor de 335cc gegaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mia '82. De pijn kan ik best wel verdragen zo lang ik stil zit. Maar ik ben zo misselijk als iets, overgeefachtig gevoel, sedert gisteren heb ik dus nog niets gegeten.

 

Ik heb nog eens zijn advies gevraagd net voor de ingreep, en omdat ik eerder tenger ben, raadde hij de 335 af voor me. Het is dus 315 geworden. Ik ben er voorlopig super blij mee. Lijkt me echt zoals ik me had voorgesteld maar alles zit natuurlijk wel nog goed ingepakt.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Zanne:

Hey @Mia '82. De pijn kan ik best wel verdragen zo lang ik stil zit. Maar ik ben zo misselijk als iets, overgeefachtig gevoel, sedert gisteren heb ik dus nog niets gegeten.

 

Ik heb nog eens zijn advies gevraagd net voor de ingreep, en omdat ik eerder tenger ben, raadde hij de 335 af voor me. Het is dus 315 geworden. Ik ben er voorlopig super blij mee. Lijkt me echt zoals ik me had voorgesteld maar alles zit natuurlijk wel nog goed ingepakt.;)

Klinkt super!! Heerlijk om zo wakker te worden. Wel vervelend van die misselijkheid. Soms gaat het sneller weg als je toch iets eet, dan zit er tenminste iets in je maag. Een licht beschuitje ofzo, slappe thee, dat soort dingen. Hopelijk gaat het snel over. En de eerste nacht in, zal ook wel spannend zijn. 

 

Heb je mensen om je heen die je kunnen helpen? 

 

Ik ben niet heel tenger, gewoon normaal gebouwd (1.72m en 66kg) Zijn advies was 375cc of wat ook kan 400cc. Soms voel ik me daar super goed bij, soms ben ik net als iedereen bang dat het te groot wordt. Ik begrijp nog niet helemaal waarom borstvergroting borsten er kleiner uitzien dan natuurlijke borsten. Dus waarom je niet goed in cupmaten kunt praten. Dat heb ik nog niet helemaal door. 

 

Succes vannacht. En geniet van het uitzicht ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1ste dag po

Misselijkheid is over, ik kon alweer wat eten.

 

De pijn is iets anders. Bij momenten gaat het heel goed (misschien wel té waardoor ik ongewild verkeerde bewegingen doe?). Maar andere momenten heb ik echt pijn, steeds aan de linkerkant. Rechts voel ik nauwelijks. Zou dat normaal zijn? 

 

@Mia '82 Dat van die bh-maten snap ik ook niet. Iedereen bevestigt het en ik geloof het wel, maar een logische verklaring vind ik niet. 

 

Maat kiezen is moeilijk, ik heb tot het laatste moment getwijfeld. Ga jij ook voor motiva?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Zanne:

1ste dag po

Misselijkheid is over, ik kon alweer wat eten.

 

De pijn is iets anders. Bij momenten gaat het heel goed (misschien wel té waardoor ik ongewild verkeerde bewegingen doe?). Maar andere momenten heb ik echt pijn, steeds aan de linkerkant. Rechts voel ik nauwelijks. Zou dat normaal zijn? 

 

@Mia '82 Dat van die bh-maten snap ik ook niet. Iedereen bevestigt het en ik geloof het wel, maar een logische verklaring vind ik niet. 

 

Maat kiezen is moeilijk, ik heb tot het laatste moment getwijfeld. Ga jij ook voor motiva?

 

 

Fijn dat die misselijkheid over is, dat is toch echt niks. 
Lekker rustig aan doen, ook als je je goed voelt. Kan me voorstellen dat de ene borst zich anders kan herstellen dan de andere borst. Het zijn toch twee verschillende spieren, maar veel weet ik daar ook niet van. Succes aankomende nacht. 

Ik heb ook voor Motiva gekozen. Was daar gelijk fan van toen ik de protheses voelde. En ik denk ook dat ik tot het laatste moment zal twijfelen, dan kan het nog he. Gisteravond dacht ik nog 400cc Motiva Full en nu vanmiddag twijfelde ik tussen 350cc en 375cc. Nu denk ik weer 375cc, zit ik goed. Dr. Verdonck gaf aan dat 350cc of 375cc er natuurlijk uit zal zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zanne, zul je altijd zien dat op zo'n moment die kleine denkt, mooi moment om te spoken. 
Wij hebben hier ook twee kleintjes rondlopen. Vind dat wel spannend, want kroelen, gek doen of tillen kan dan niet. Hoe doe jij dat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia '82 Wat motiva betreft moet je eens goed bekijken wat het verschil is tussen motiva round en motiva ergonomix (want is ook rond).  Ik denk dat Verdonck uitgaat van ergonomix maar ik las dat enkele anderen nog veranderd zijn naar round.

 

Nog eventjes twijfelen en dan doen waar jij je best bij voelt. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zanne Misschien beetje naïef, maar ik dacht dat Dr. Verdonck alleen Ergenomix had????... 
Maar als ik jou goed begrijp heeft hij dus ook Round. Zal eens kijken wat daar de maten van zijn. 
Waar heb jij voor gekozen dan? Volgens mij had ik dat ergens wel gelezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia '82 Hier lopen er ook 2 rond maar tillen doe ik niet. Mijn man is nog thuis tot dinsdag dus laat ik die dingen aan hem over. De jongste is 2 en kan dus wel al iets (met behulp van een gewone stoel klautert hij in zn kinderstoel). 

Met knuffelen ben ik ook voorzichtig, mama is er nu vooral om boekjes te lezen ;)

 

Voor alles vind je wel een oplossing. Kan jij op hulp rekenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia '82 ik heb ergonomix maar had het achteraf pas opgemerkt dat daar verschil in bestaat. Maten zijn zelfde qua diameter en projectie, maar er is precies een verschil in vorm door de manier waarop ze vallen. Lijkt me wel een goede keuze, met meest natuurlijk uitzicht veronderstel ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zanne Als ik zo snel even op de site van Motiva kijk zie ik binnen de Full geen verschil tussen Ergonomix en Round. Zal morgen nog eens goed kijken. 

Mijn man is op de dag van de operatie vrij (vrijdag) en de kinderen gaan dan naar mijn schoonouders, daar blijven ze slapen. Verder zal inderdaad ook mijn man alles doen. Ik kan wel rekenen op hulp thuis, ook als hij weer moet werken. Dus dat is wel fijn. Ik heb zelf 10 dagen vrij en moet dan weer aan de slag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zanne ik ben 27 januari door Verdonck geholpen en bij mij was links ook gevoeliger dan rechts. Voelde echt als enorme spierpijn. Mss dat de ene spier meer ontwikkeld is dan de andere en daardoor meer pijn doet. Ik vond de 1ste dag po de ergste, ik keek ernaar uit dat ik een pijnstiller mocht nemen haha. Maar na die dag ging het alleen maar beter en nu ruim een week verder voel ik me top!

Doe lekker rustig aan en succes met je herstel meis:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx @Patries 

Vandaag gaat een heel stuk beter dan gisteren. Voelt bij mij niet echt als spierpijn maar alsof mijn borstbeen onder druk staat en elk moment kan barsten. Ik denk dat ik misschien te weinig gerust heb gisteren, probeer maar eens met 2 patatjes om je heen die een hele dag niet buiten konden :blink: Vandaag ben ik alleen thuis, rust ... :rolleyes: ...,en films kijken

 

Super dat je jou na amper een week alweer top voelt! Rijd je al terug met de wagen of wacht je daar nog even mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo fijn om jullie reacties te lezen. Ik overweeg ook meer en meer om een borstvergroting te laten doen. Ik wil graag van een kleine B naar een volle C gaan. Ik ga morgen bellen voor een afspraak in de belgian breast clinic. Zo spannend!

 

Ik ben echt nog een complete leek een vraag me heel erg af hoe je in godsnaam de juiste implantaten kiest. Krijg je bij je intake foto's te zien van resultaten gelijkaardig aan wat je zelf wil? Want aan die cc's alleen heb ik niet veel :-) 

 

Leuk om te lezen dat je je na een weekje al een pak beter voelt! ik heb ook 2 kleine kinderen en heb dus ook wat angst voor de recuperatie nadien.. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly732 Het bellen voor een afspraak alleen vond ik al super spannend. En ik was trots op mezelf toen ik het gedaan had :lol: 

 

Bij de intake kreeg ik geen foto's te zien. Heb er naar gevraagd maar kon niet omwille van privacy. Gelukkig is dit forum er waar je foto's in alle maten en soorten kan terugvinden :lol: Wat ik wel gedaan heb, is zelf foto's tonen die ik zelf mooi vond. Zo kan hij ook inschatten wat je precies verlangt.

 

@Mynthe Afspraak ging bij mij vrij vlot, ik denk toch binnen de maand... Kan geen kwaad bij meerdere pc's advies te vragen vooraleer je de knoop doorhakt. Ik heb er zelf 2 bezocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly732 Het belangrijkste van je vraag vergeet ik nog :o Tijdens de intake mag je passen. Je krijgt daar een aansluitend topje en je krijgt precies van die kippenfilets die je op je borst legt. In de spiegel zie je het effect. Je past in verschillende maten en achteraf zegt de dokter dan wat jij zelf gekozen hebt. Je wordt ook opgemeten om te zien wat een haalbare breedte is, de prothese moet immers ook passen in je borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly732 Als je goed herstelt mag je na 1 á 2 weken weer aan het werk. Maar je mag wel 8 weken niet heffen. Lijkt me idd niet evident als kleuterjuf. En de grote vakantie is ook niet de ideale periode om die borstband e.d. te verbergen. :wacko: Tenzij je omgeving op de hoogte is van je plannen, dan is dat wellicht niet zo erg.

 

Voor de keuze om voor of achter de spier te plaatsen, zoek je best eens via Google. Er zijn goeie websites te vinden die de voor- en nadelen van beide uitleggen. Veel hangt ook af van waarmee je vertrekt.

 

Al een afspraak vastgelegd intussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zanne dat wordt idd moeilijk. Wil niet dat mn omgeving er weet van heeft behalve mn man, ouders en beste vriendin... Dus dat is wel lastig... Ik moet nog eens nadenken over hoe ik dat het best kan aanpakken.

 

Vandaag was een super drukke dag. Nog geen tijd gehad om te bellen. Ik ga seffes gewoon dat contactformulier op de site invullen en dan bellen ze me zelf denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.