Ga naar inhoud

Sim@ : 14 februari 2011 : Dr. Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal!

Ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.

Ben Sima,Getrouwd, moeder van 2 jongens (2&5) en speel al va mijn 15e met een borstvergroting. Nu ik 31 ben heb ik de hoop toch echt opgegeven dat er nog iets groeien gaat, ja hooguit in de breedte hihi.

Fijn om hier te lezen en te leren! Ben do 22 juli voor mijn eerste consult bij t ACCZ geweest en werd fijn te woord gestaan. Het leukste was de passessie! Ik ga over twee weken naar Belgie bij dr Lemmens op consult. Het balletje is aan het rollen dus...

Gr Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Sim@

welkom :)

leuk dat je eerste consult goed is verlopen,en ook erg goed dat je een 2de neemt erbij,kan je vergelijken.

wat is er geadviseerd?

en wat heb je zelf ongeveer in gedachten aan cc,s ,plaatsing,en soort prothesen?

veel plezier bij je 2de consult...

greetzz moontje

veel lees en post plezier op het forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sima,

Welkom, spannend hé, zo het hele gebeuren rondom een bv! Fijn dat je al een goed eerste consult achter de rug hebt, veel succes ook met je volgende consult!

Veel lees en postplezier hier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie berichten!

Sorry voor mijn late reactie...Had niks zien staan, dacht dat ik een berichtje zou krijgen als er reacties waren :67: . Het liefst zou ik ze vandaag al hebben die nieuwe boobs maar moet echt nog sparen :14: Had zelf een cup c in gedachten en werd bij ACCZ geadviseerd om 340 cc, anatomisch, dual plane te nemen. Als het allemaal kan dan zou ik ze graag rond november laten plaatsen. Ik zag idd dat er hier meer meiden waren die bij het ACCZ geweest waren. Ook al foto's bewonderd...MOOI! Er is iets wat ik me afvraag, Als je de protheses dual plane laat zetten hoe bewegen de borsten dan mee als je bijv. op je zij/rug ligt of je armen omhoog houdt? Misschien staat het hier al ergens geschreven maar heb ik eroverheen gekeken? Ben zo blij met de info die ik hier kan verzamelen en om hier zoveel positieve reacties van mensen te lezen wordt het toch minder eng :35:

:48: Gr Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

ik ben vorige week door dr v onselen geopereerd en het is mij zo goed bevallen. Mijn eerste bv was bij velthuis kliniek. Dat was ook prima maar accz is toch net iets beter.

accz hanteerd dezelfde prijzen als in belgie door o.a in duitsland te opereren. Dr v onselen en dr kruppa staan zeer goed aangeschreven

succes in belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is iets wat ik me afvraag, Als je de protheses dual plane laat zetten hoe bewegen de borsten dan mee als je bijv. op je zij/rug ligt of je armen omhoog houdt?

als je dual plane geplaatst hebt/krijgt,dan heb je kans dat je borsten een beetje blijven staan zeg maar,(hoeft niet overigens) tegenover voor de spier is daar zeker wel een verschil in,niks mis mee,als je er niks op hebt uiteraard :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Lady's

Gisteren in Mol (belgie) geweest voor een consult bij dr. Erwin Lemmens. Het was een fijn gesprek en hij heeft de voor en nadelen uitgelegd over ronde en druppelvormige prothese.Na eerst jaren met ronde gewerkt te hebben op druppelvormige overgestapt en toch weer teruggekomen op rond.

Bij hun is het de normale gang van zaken om een passessie in een 2de consult te doen. Maar ik was wel erg nieuwsgierig of de prothese bij mij voor de spier geplaatst zouden kunnen worden, dus even gekeken en geknepen en ja het ging, maar net! Wat ik me nu (achteraf) afvraag is of je dan grotere kans hebt dat je dan een kleinere prothese krijgt? Minder ruimte dan achter de spier of dual-plane?

De kosten vielen wel hoger uit dan bij ACCZ, maar daar mag de keuze niet van afhangen!

Nu wikken en wegen en vooral doorgaan met sparen haha

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lin,

Wat leuk dat je ook naar dr Lemmens gaat! Je mag dan zeker naar zijn nieuw adres op consultatie gaan, hij zou van het weekeind nl omhuizen. Vond het echt een fijne arts en het ging allemaal iets informeel, gemoedelijk. Hij werkt met het merk wat voorheen Mc Ghan heette. Nu is dat Natrelle. Voor een BV zou ik 4000 moeten betalen. Ben erg benieuwd hoe je jou consult ervaart!

Wordt dit je eerste consult, of ben je al bij meerdere klinieken geweest? Heel veel plezier en succes!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Moontje!

Het balletje rolt in mijn bolleke net iets harder dan in werkelijkheid, haha

Heb mezelf voorgenomen om pas weer verdere stappen te ondermnemen als ik 3/4 van het bedrag bijeen heb. Ben me elke keer zo nt verheugen en valt dan tegen dat ik zo lang moet wachten totdat ik de centen bij elkaar heb. Wil toch nog wel wat consultaties doen in de toekomst maar nog even niet dus.

He maar wat zie ik nu? Jij alweer een wissel? Vertel!

Gr Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sima,,

ooh ja je bent in elk elk geval wel goed bezig dan,en waar ga je nog in de toekomst consulten plannen?of laat je dat nog even open tot die tijd?

uh ik,ja ik ga weer in oktober,en ook me laatste keer,haha

ja ik ben ene geval apart he,weet je mischien al?

alles verdrinkt ene beetje bij me(helaas,snik snik) en ik wil toch echt een 75F ongeveer hebben,en dat ga ik nu hopen te halen met me 3de wissel.

als je echt alles wilt weten,moet je even in me topic vanaf pag 37 kijken/lezen,en je mag me ook altijd pb,en hoor :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hallo allemaal,

Ben helemaal gelukkig. eindelijk het bedrag bij elkaar wat ik nodig heb voor mijn BV. Met Kerst zijn we flink verwend door de ouders!

Heb al gebeld met de PC en heb morgen al gelijk de pas sessie en kan ik de datum plannen. Hoop midden feb. terecht te kunnen. Eindelijk is het balletje echt aan rollen.

Heb zo veel gelezen hier en met veel vreugd jullie verhalen gelezen, nu mag ik JOEHOEW!!!! :1big_boobs:

Groetjes Sim@

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Moontje,

leuk dat je er weer bent :3:

Moet morgen om 15:00 in belgie zijn :43:

Ben zoooooo benieuwd hoe en wat ik ga krijgen....spannend

Hoe gaat het met jou? Alles al weer een beetje genezen en gewoon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh ben super benieuwd zeg,wacht echt je update af hihi

en nu is je balletje wel echt aan het rollen hihi

ja met mij gaat het super,en het is eerlijk gezegd alweer gewoontjes he

heb een wereld herstel gehad die niemand durft te dromen en ooh ze zijn mooi,al zeg ik het zelf :rolleyes:

tot spreeks weer,met kei goed nieuws en mischien een datum :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Moon

Yes ik heb een datum!!!

En wat voor een :123: Valentijnsdag :148:

14 feb mag ik nuchter en wel om 07:00 aanwezig zijn in Mol.

Ga ronde prothese krijgen, 310 cc, waarschijnlijk op de spier, matige projectie(Natrelle)

Ben zo happy....Joehoew :tatice_04:

Laat maar komen die zomer straks. Kan ik eindelijk een leuke bikini scoren :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Sim@

joepieeeeee :43::43::43: je hebt een datum,een valentijnsdatum! geweldig toch!

ik neem aan bij Dkt lemmens toch? want dat heb ik in je topictitel gezet,anders ff gillen als er iets ontbreekt en of niet klopt :)

nu kan ej lekekr oficieel meetellen he,heerlijk joh!

op naar een nieuwe grotere boezem....sucses met aftellen hoor.

en wat goed ook dat je hoogswaarschijnlijk voor de spier krijgt :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dacht altijd zeker van mijn zaak te zijn maar hoe meer ik lees en vergelijk, hoe meer ik twijfel.

Wat denken jullie...Ik heb nu een kleine a en wil graag een volle c/kleine d. Ga ik dat redden met 310 cc???

En wanneer de prothese niet voor de spier kan maar erachter moet, hoeveel cc gaat er dan verloren?

Hopelijk hebben jullie een antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sim@!

Zag dat je een bericht bij mijn foto had achtergelaten in de gallerij. Ben dus gelijk even bij jou gaan spieken ;-)

Ik heb ze achter de spier (dual plane). Wilde ook een grote C, maar twijfelde of dit niet te groot zou worden. Wilde een volle borst maar wel een natuurlijk resultaat. De pc heeft uiteindelijk gekozen voor 300 en 325 omdat hij dit het mooiste vond staan.

Achter de spier gaat er ongeveer 40/50 cc verloren.

Ik heb nu sportbh C. Weet nog niet wat mijn gewone bh gaat worden. Ik had 70A.

Met 310 op de spier zul je zeker een C krijgen. Of dit een grote C zal worden is zo moeilijk te zeggen. Ligt ook aan het borstweefsel wat je nu al hebt.

Advies voor een grote C is 325 tot 350 achter de spier, wat dus overeen zou komen met 275/300 OP de spier....

Dus grote kans dat je een grote C krijgt.

Vraag het anders nog een keer aan de arts.

En ik kan je wel zeggen, uit eigen ervaring en zoals vele meiden hier op het forum, het went echt heel snel!!!

Zeker als je al een x grote borsten hebt gehad bijv. door borstvoeding.. het is direct zou eigen! Dat had ik iig wel. Ik hoefde helemaal niet te wennen en had ze best een maatje meer gewild ;-). Achteraf natuurlijk... hahahahaha!

Maar ik ben nu toch ook onwijs blij hoor. Vind de vorm heel mooi, heel natuurlijk en alles is veel beter in verhouding en daar was het mij om te doen!

Alles beter dan de slappe borstjes die ik had :-(!!

Dus om dat te voorkomen zou ik niet twijfelen (wat ik dus heb gedaan...;-)) of ze mss TE groot worden, want dat worden ze echt niet gauw.

Heel veel plezier hier verder op het forum en nu maar.....aftellen!!!!!!

Leuk he?!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.