Ga naar inhoud

Sim@ : 14 februari 2011 : Dr. Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

O ja kan er echt van genieten...hele tijd pit-stop voor de spiegel :blush:. Kan niet wachten om de bh uit te mogen(al dat nu nog niet prettig voelt bij wassen) en sexy lingerie te kopen. Ben ook erg benieuwd hoe het model wordt. Worden ze groter of kleiner als ze nu uitzien? Allemaal dingen waar geduld voor nodig is... :wacko: De bh band jeukte nog wel van tijd tot tijd. Dan lichte ik de band voorzichtig op en trok hem omlaag met als gevolg dat de pleister los liet. Nu hadden we niets in huis als mooie jungle kinder pleisters, hihi (echt geen porum).Die heeft manlief eroverheen geplakt. Was anders bang voor infectie gevaar.

Foto's komen binnenkort! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Elle,

Ja is me erg meegevallen. Scheelt natuurlijk ook door de plaatsing voor de spier.

Voel mezelf(nog)niet anders dan voorheen. Denk dat dat pas komt als alle kriebels en ongemakjes weg zijn en ik weer leuke kleding aan ga doen en sexy lingerie draag :131: Kan wel van mijn spiegelbeeld genieten hoor :123:

Heb wel dat ik mijn tweeling vergeet. Dan schuif ik aan tafel aan en dan bots ik ertegenaan...oeps ja ze zijn een stuk gegroeid,hihi.

Jij bent ook bijna aan de beurt he! Spannend, toch?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Chantall,

ja moeilijk je ziet en wil zoveel maar kunt nog niet alles... Is voor goed doel moet je maar denken :6:

Doe zelf wat kleine dingetjes. Met de swiffer rond dansen, was vouwen, aanrecht schoonmaken,etc.

Ben je niet nog eens wat vaker moe van de narcose? Kan echt nog wel van een middagdutje genieten haha

Komende week gaat het waarschijnlijk niet meer :P

Succes met rustig aan doen en tot schrijfs!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sim@

Moe ben ik niet ,maar soms ben ik er niet helemaal bij ,beetje vergeetachtig <_< ha rha .

Ja dat doe ik ook beetje was vouwen,en wat licht schoonmaak werk.

Ik hoop dat de weken voorbij vliegen ha ha ,dat ik alles weer zelf kan doen

Komt als je geen pijn hebt ,denk je dat je alles weer kunt ha ha

Ik zal het woensdag aan mij arts weer eens goed na vragen,hoop in ieder geval na woensdag mijn zoontje weer op te mogen tillen

Dat zou al iets gemakkelijker zijn ,hoeft me moeder ook niet iedere dag om half 8 hier te zijn .Ze doet het gelukkig wel met liefde :123: en plezier de lieve schat .

Hoor je weer

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer in Belgie geweest. Alles zag er (nog steeds) goed uit.

De navel is ook weer hechtingen vrij. Ziet er ook mooi uit.

Nu beginnen met litteken crème smeren.

Heb in de opruiming een sport bh gekocht voor lichtere sporten.

Zou het kwaad kunnen om deze eens af te wisselen met de tri - action?

Heb m vannacht aangehad. Merkte wel dat deze minder tegenhoudt met plat(ter) liggen...

Maar is zo lekker om niet steeds de zelfde naden op de huid te voelen.

Straks lekker een stuk wandelen. Kan wel weer wat lichaamsbeweging gebruiken.

Die opgezwollen buik ben ik echt zat. Kan mijn broeken niet eens aan. Een rok die ik normaal op de heupen draag zit nu in de taille :wacko: Hebben jullie dat ook zo extreem?

Heb een flinke bestelling jukjes die elk moment binnenkomt...kan niet wachten om te passen :excl:

@Chantall,wat zei jou arts over de werkzaamheden?

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sim@

Alles zag er netjes uit ,nog wel in een borst een beetje vocht ,maar dat heeft zijn tijd nodig

Ik heb ook creme mee gekregen voor mijn litteken in te smeren

Ik mag nu alles weer rustig aan opbouwen ,met huishoudelijk werk ,nog niet stofzuigen maar de rest gelukkig wel ,en volgende week mag ik eindelijk me zoontje weer tillen,ik mag hem nu wel lekker knuffelen en op schoot

Verder gaat het prima,ik heb nergens last van

we gaan er lekker een paar daagjes tussen uit met carnaval

hoe is het met jou

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sim@

Hier is alles goed ,ik heb geen last van me borsten ,alleen soms een raar gevoel in mij linkerborst ik kan het niet zeggen wat ik precies voel lijk wel een borrelend gevoel kriebels ik weet het niet ha ha ,heb het wel aan mijn arts gevraagt,kon geen kwaad ,mijn vriendin heeft het ook gehad .

Het weekend weg is ook super gegaan ,heb veel gelopen dat ging prima .

Hoe is het met jou en je :1boobs:

Ben je al druk in de weer .

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vraagje...

Na hoeveel weken mochten jullie de sport bh uit en beugelbh's aan.

Ik meen me te herinneren dat de PC zei dat het met 4 weken mocht maar weet dat niet meer zeker.

Met 4 weken een beugel bh dragen, wat denken jullie?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Chantall,

haha heb je vanmiddag ook nog geschreven.

Thanks! Dan wacht ik nog maar een weekje :rolleyes:

Maar daarna gaan we los haha

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dames,

nog een vraagje...

Ben nu 5 weken po. Heb de beugel bh ruim een uur aan gehad en zat niet lekker na een tijdje. Is dit normaal wanneer je in het begin beugelbh's draagt? Aan de degelijkheid/kwaliteit van de bh kan het niet liggen... Iemand enig idee?

Alvast bedankt!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sima,

Kan zijn dat beugelbh's nog niet lekker zitten de eerste weken, je boobs moeten nog veel soepeler worden dus kan het zeker nog een beetje oncomfortabel zijn in het begin, gewoon nog even de sportbh verder dragen tot het wel lekker aanvoelt. Of wat ook kan zijn is dat je misschien niet de juiste maat beugelbh draagt, heb je je laten opmeten?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi eefje,

bedankt voor je reactie. Heb me idd laten opmeten en evengoed nog van alles gepast en kom steevast uit op 75 E. Een kwestie van wennen denk ik dus. Hoop het want het eerste setje kon ik me niet inhouden en heb ik flink gespendeerd. Heb nog wel wat overtollige kilootjes die ik hoop ik gauw kwijt ben. Heb daarom een tussen stukje gekocht wat ik kan bevestigen aan de sluiting.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantall,

Toevallig net een bericht bij je achtergelaten!

HiHi helemaal fijn dat alles weer kan en mag!

Nee heb er veel ingestoken gekregen(het meest haalbare) en

daardoor is het nog wat strak, wel zachter als voorheen.

Gevoel is ook nog niet overal even hard terug.

Gelukkig geen overgevoelige stukjes zoals je wel eens hoort.

En bij jou???

Komend weekeind een leuke party dus kan dan echt los gaan hihi

Verheug me er al op om mijn goed gevulde jurk aan te hebben :101:

Ja al met al is het snel gegaan, zelfs voor ongeduldige mensen :blush:

Laat je me weten hoe jij de beugelbh's vindt zitten na een paar uur...

Ik kan er maar niet aan wennen. Botje(zie je duidelijk op de foto's van voor de bv)steekt wat uit.

Daar zit net de rand van de beugel :wacko: . Hoop dat ik nu niet gebonden blijf aan de sportbh haha

dat zou wat zijn. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Al doet het pijn die beugelbh gaat aan...desnoods los in het hok hhaha

Geniet van het alles mogen

Liefs Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kiki

Hihi msschien komen we elkaar wel tegen op die mega gave party haha... Zou wat zijn...weten we toch niet he!

Kan ook niet kiezen...zoveel keus nu. I like it!!!!!

Have fun!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sim@

Ja super dat we alles mogen

Nee ik heb geen last van de bh beugel ,ik voel nog niet eens dat ik een bh aan heb :rolleyes:

En me borsten zijn niet meer gevoelig ,en zijn lakker zacht .

Ik wilde me oude maat terug en dat heb ik nu ,dat komt bij jou ook nog wel maar dat heeft even de tijd nodig omdat er meer in zit.

Ik moet volgende week op controle dus ben benieuwd .

Jij veel plezier zaterdag ,maar dat zal wel lukken :101: .

Heb jij wel foto's erop staan ,omdat je zegt op de foto van voor jij bv .

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kiki

Hihi msschien komen we elkaar wel tegen op die mega gave party haha... Zou wat zijn...weten we toch niet he!

Kan ook niet kiezen...zoveel keus nu. I like it!!!!!

Have fun!

Groetjes!

Hai Sima,

Ja, wie weet :3:

En dan weten we het niet eens :4:

Jij ook veel plezier :38:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chantall

Hee hallo,Gaan we nu weer toevallig op dezelfde dag? Ik moet Dinsdag op controle, en jij?

Als jij je oude maat nu weer terug hebt dan zal het idd sneller gaan bij jou met het 'oude gevoel terug krijgen'.

Ben zelf 4 maten gegroeid dus staat wat langer strak idd. Ach heb t er graag voor over!

dacht dat ik jou mijn ww gegeven had, niet dus

Zal je even pb-en

Lady's hebben jullie de weersverwachting voor as zaterdag gezien....Jurkjesweer :136:

Heerlijk weertje dus. Hier verwachten ze 23 gr :101:

Opladen, zonnevitamientjes haha!

Liefs Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sim@

Ik heb meteen even gekeken wauw wat een verschil zeg :1bouncingboobs: echt heel mooi ,dat duurt even langer 4 maten echt super ,ik snap dat je niet gelukkig was met je oude :1boobs: .maar ook bij jou worden ze dalijk vanzelf weer zachter.

Ik moet donderdag op controle ,ben benieuwd.maar het zal allemaal wel goed zijn ,het voelt goed en ze zien er goed uit .

Ja ik heb precies mijn oude maat weer terug ,ben er erg blij mee ik had ze ook echt niet groter gewild

Super weer word het zaterdag dus heeeel veel plezier

Spreek je nog

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.