Ga naar inhoud

Sim@ : 14 februari 2011 : Dr. Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

PS: en met advies over het aantal CC's bedoel ik eigenlijk... het advies wat ik kreeg... mss dat een pc bij een ander voor een grote C weer 375 achter de spier kiest! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Flow,

bedankt voor de uitleg.

Heb nog eens bij je foto's gespiekt om te kijken welke er ook alweer bij hoorde.

Ik zag dat je er weer nieuwe bij had staan, mooi hoor!

Hoe gaat het met je herstel? Zal straks eens naar je topic kijken, als ik dat al niet gedaan heb...

Lees hier zoveel, haha Als ik goed geteld heb ben je nu 6 weken po? Dan mag je weer alles!?

Heb de PC al een mailtje gestuurd of het niet beter 350cc kan worden maar heb er nog geen reactie op gehad.

Ja met de Borstvoeding had ik ook een flinke cupmaat groter, vond ik zeker niet vervelend nee! Gaat alleen zo snel weer weg allemaal. Gelukkig is het straks blijvend haha.

Dat ze toch nog wel een maatje groter hadden mogen zijn hoor ik hier idd erg vaak. Hoop ook echt op 350 cc. Het liefst voor de spier. Maar ja de PC moet maar aangeven wat kan en niet.

Begin het wel super spannend te vinden nu. Nog 5 weken!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

De slapeloze nachten zijn begonnen :132:

Nog 1 week :131: De zenuwen gieren door mijn lijf :122:

Nu al...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even geweest passen,wordt toch 340/345cc

Laat me ook gelijk aan mijn navelbreuk helpen. Dr Lemmens ging ervan uit dat ik meer last van mijn navel ging hebben dan van mijn borsten. Het zal me benieuwen. Heb echt nog geen idee wat me te wachten staat. Joehoew laat maar komen boobie day!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Eefje,

heb vannacht eindelijk weer eens goed geslapen.

Wel een halve fles wijn leeg haha.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha,ja dat wist ik wel.Toch bedankt. Ben nu ook niet meer van plan om alcohol te nuttigen. Heb vannacht lekker geslapen zonder.

Lig altijd zo lang te draaien en te woelen, ben er om 22:00 ingedoken en ben dan toch rond 23:00 in slaap gevallen...Heerlijk. De batterij moet tenslotte opgeladen worden :rolleyes: Voel een keelpijn opkomen... dus veel vitamientjes en keelsnoepjes!

Nog 4 nachtjes!!!Moet om 7:00 daar zijn! 5:45 de deur uit. pfffff. Maar heb ik er graag voor over! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Moon, jaaa zo spannend nu. Hoop dat de tijd verder vliegt en van de zenuwen af ben.en,en,en BORSTEN heb, hihi :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sim@,

Veel succes maandag!

Ik heb de 14e mn eerste consult bij dr Lemmens!

Ben heel benieuwd :)

Ik ga waarschijnlijk ook nog naar een andere dr voor 2e opinie en dan beslissen..

Want zou het nog graag in mei/juni laten doen, hopelijk niet te laat zo vlak voor de zomer.

Heeft iemand daar misschien een idee van of het niet te laat is?

Anyway, hopelijk lees ik snel hoe het bij jou geweest is!

Tot zover mn allereerste berichtje hier :)

Gr,

Kathleen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor de succes wensen.

Die 14e wordt een goede datum :71: dus...een eerste consult en 2 BV'S!!!

@Kathleen,wat een eer een eerste berichtje :43: Leuk dat je ook naar Dr Lemmens gaat. Super kundige PC zegt men! Heb er al veel goeds van gehoord. Hoop dat mijn boobs heel mooi gaan worden :126: Maar ja wie wil dat nu niet, haha

Hoe ben jij bij Dr Lemmens terecht gekomen? Weet je al wat je wil? Rond druppel, voor of achter de spier?

Mei is het ook weer zo, hoop dat je een goede keuze kunt maken straks!

Zal zeker een verslagje plaatsen :131:

@Chantall, de zelfde datum! Spannend he. Voel echt wel dat ik leef, de zenuwen gieren door mijn lijf! Gelukkig heb ik kinderen die me erg goed af kunnen leiden :75: Waar laat jij je opereren? Krijg je een bv? Hoe geplaatst en welke prothesen?

Nog 3 dagen!!!! Sterkte met de zenuwen!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

Ja erg he ik herken het gevoel,ik heb ook 2 kids die me gelukkig bezig houden

Ik heb nu een b ,had voorheen een d ,dus ik ga weer voor me oude d

Ik krijg ze achter de spier (dule plane0 waarschijnlijk 275 cc ,de dokter kijk wat het mooist is en wat het meest bij me oude maat uit kom

Dus nog een verassing :154: ,nee ik wil echt niet groter dan een d

IK krijg ronde ,ook daar kijk hij wat het mooist is ,ik hoor ook van veel vriendinnen die druppel vorm hebben ,dat ze wel te vreden zijn ,maar als ze het nog eens moesten doen dat ze dan ronde nemen .

Ik word gehoplen door dokter Rapperd in het ziekenhuis in Eindhoven

Jij ook sterkte met de zenuwen :141:

Jij bent er weer vanaf als ik aan de beurt ben ik moet me om 1 uur melden

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ chantal, nog 2 nachtjes slapen...nou ja slapen...

Ach het heeft allemaal zijn voors en tegens. Vind het wel een fijn idee dat rond niet kan draaien, eh kan wel maar zie je niet :131:

Wat neem jij allemaal mee naar het ziekenhuis?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sim@

Ja slaap best goed eerlijk gezegt denk er wel heel de dag aan :unsure: .

Ja klopt als het draait zie je het niet .

Ik neem mee

Badjas

Huispak is makelijk om aan tedoen als ik na huis mag

toiletartikelen

slofen

Pyama ,ik moet waarschijnlijk een nachjt blijven ,omdat ik lipo doe ,om mijn love handels weg te halen ,en ik word pas s'middags gehopen.

Verder zou ik niet weten wat ik nog meer mee moest nemen .foto van me kindjes heb ik ook altijd bij

Wat neem jij allemaal mee

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 1 volle dag te gaan. Zit de laatste dag ook nog alleen want manlief moet werken. Ach de kids zullen wel voor afleiding zorgen. Laat valentijns :01: dag maar snel daar zijn!

@ Chantall, ja ook zo'n beetje hetzelfde. Zat nog aan mp3 te denken en oordopjes. Misschien kussen voor in de auto. Heb daghospitaal dus mag 's avonds weer naar huis.

Zo dus jij doet ook gelijk 2 dingen haha. Ben wel benieuwd hoor! Heerlijk vooruitzicht, laat de zomer maar komen!

@ Emmy0203, ja ben ook reuze benieuwd haha. Slaap idd nog even lekker op de zij, nu het nog kan!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx voor de succes wensen.

Die 14e wordt een goede datum :71: dus...een eerste consult en 2 BV'S!!!

@Kathleen,wat een eer een eerste berichtje :43: Leuk dat je ook naar Dr Lemmens gaat. Super kundige PC zegt men! Heb er al veel goeds van gehoord. Hoop dat mijn boobs heel mooi gaan worden :126: Maar ja wie wil dat nu niet, haha

Hoe ben jij bij Dr Lemmens terecht gekomen? Weet je al wat je wil? Rond druppel, voor of achter de spier?

Mei is het ook weer zo, hoop dat je een goede keuze kunt maken straks!

Zal zeker een verslagje plaatsen :131:

Heyhey,

Via via heb ik ervan gehoord en ben hem dan op internet gaan opzoeken en lijkt me wel een zeer bekwame.

Ik heb totaal geen idee, rond of anatomisch.. Ik ga afwachten wat hij zelf zegt en ga ook nog bij een andere pc, Dr Colpaert (op aanraden van een kennis die dokter is).

En hopelijk hebben ze dan dezelfde mening, dan hoef ik niet meer te twijfelen :).

Allezins zal het wel achter de spier moeten vermoed ik, ben slank en heb momenteel maar 75A.

Begin al zenuwachtig te worden door er meer over te praten :)!

Ik heb vooral schrik een verkeerde keuze te maken van pc, soort implant. en de grootte..

Enfin, maandag zal ik toch al wat wijzer zijn!

Voor wat ga jij? Anatomisch achter de spier dacht ik?

Groetjes K.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kathleen, leuk weer van je te horen.

Als ze dezelfde mening hebben hoef je enkel nog te twijfelen welke pc.

Ikzelf neem ronde omdat als deze gaan draaien je dit niet ziet en plaatsing voor de spier is de wens,

enkel wanneer mogelijk. Anders wordt het dual plane(half achter de spier),

Mocht ik je niet meer spreken veel succes en no worry. Is een aardige PC!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de succes wensen!

De tas is ingepakt, huis is schoon de was in de kast, zelfs de ramen zijn gewassen!

Tja je moet jezelf de laatste dag een beetje bezig houden.

Straks nog even een klein uurtje badkamer en dan op tijd naar bed...of ik zal slapen?

Ik zal laten weten hoe het gegaan is.

I'll be back :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.