Ga naar inhoud

Sim@ : 14 februari 2011 : Dr. Lemmens : HH Ziekenhuis : Mol


Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee lady's bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me goed!

Alles is 100% meegevallen.

Schrijf morgen meer. He bezoek en ben Moe. XXXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo tijd voor een verslag...

Zondag avond best nerveus maar bleef rustig en heb wonder boven wonder goed geslapen! Veel bezig geweest in en om huis om de tijd te doden. Maandag om 5 uur opgestaan, gedoucht en zijn we vertrokken richting Mol.

Ben sinds een paar maanden gestopt met roken en kon sindsdien met tijden slecht naar de wc. Daar zat ik dan na een weekeind vol met Chili con carne en druiven gegeten te hebben nog steeds met een dikke buik! Had wel nog een beetje hoop voor die ochtend. Dus ik met mijn vochtig toiletpapier richting wc's gegaan...En Yes...nog nooit zo blij geweest dat ik de grote behoefte gedaan had, hihi.

Toen op de dagverpleging aangekomen en heeft een hele lieve verpleegster ons geholpen en de kamer gewezen. Afstandsbediening en schortje kreeg ik mee. Nou die bekende mooie jurk aangedaan en toen moesten we even wachten voordat de eerder genoemde verpleegster kwam om nog wat vragen door te nemen en me een pilletje te geven om alvast rustig te blijven/worden. Daarna werd ik door manlief en verpleegster naar de wachtkamer gereden. Al gauw mocht ik naar binnen en werd er een mooie tekening gemaakt. Het infuus werd aangelegd. Toen kwam de anesthesist alles nog eens doornemen. Hij vertelde me dat het mogelijk was dat ik al gauw wazig werd en weg was ik...heerlijk in dromeland.

Toen ik wakker werd(nog in de ok) keek ik gelijk naar onder en zag mijn nieuwe vriendinnen! Meiden ik hou nu al van jullie haha

Eenmaal boven gekomen was ik nog best wazig en was ik ervan overtuigd dat ik dual plane had gekregen. Later toen dr. lemmens aan bed stond werd me duidelijk dat ik dat gedroomd had haha. Ik was er zo zeker van dat ze me dat verteld hadden, super vaag.

Mijn buik rammenlde alsof er een goederentrein voorbij raasde en gelukkig mocht ik alweer snel eten. Er was tenslotte flink wat geleegd die ochtend (misschien te veel info :blush: ). Heb nog nooit zo genoten van een paar droge boterhammen met jam, heerlijk!

Tussendoor bleef ik maar onder mijn schotje gluren, kreeg er geen genoeg van.

Vond ze van boven gezien niet zo groot als ik verwacht had maar toen dr. Lemmens bij mij kwam en me de bh uitgedaan had kon ik ze beter zien...wauw wat een beauty´s en ze zullen nog steeds mooier worden. Het hoogst haalbare is er ingegaan, nl 345 cc. Rond op de spier! Heb nu sportbh 75D aan. Ben benieuwd wat ik uiteindelijk voor maat overhoud.

Vind het super leuk al die berichtjes die ik van jullie gekregen heb, nogmaals bedankt daarvoor.

@Kathleen ben erg benieuwd hoe je jou consult ervaren hebt? Hoop ik nog van je te horen.

@Chantall Proficiat met je nieuwe aanwinsten, hoop dat het goed met je gaat! Hoop gauw een verslagje bij je te kunnen lezen :38:

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sima,

Dat klinkt allemaal super!!! :43: Ben blij voor je dat het zo goed is meegevallen en dat je er nu al zo blij mee bent! Mooi hoor nu in sportbh al een 75D! En op de spier, dat zal je een pak schelen in het herstel! Geniet van ze, maar dat doe je al zo te lezen hihi... wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sim@ :)

Wat leuk om jou verslagje te lezen!

En wat fijn dat je ze al meteen kon zien toen je wakker werd!

Dat had ik niet, want ik was al meteen in mijn oma-bh gehesen... <_<

Gefeliciteerd met je 75D! :64:

In mijn oma-bh staat dat het een L is en that's it...

Met de maten die ik heb gemeten zou ik op een 80C uitkomen, maar ik ben benieuwd of dat past...

Heel veel succes met het herstel en doe vooral lekker rustig aan! :36:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om jullie berichtjes te lezen BEDANKT

@Chantall, Fijn dat het jou ook zo meegevallen is. Over drains kan ik niet meepraten maar mocht je wel naar huis? Nog even en dan zijn we weer pijn vrij! Merk nu dat de verdoving uitgewerkt is maar is nog te doen hoor. Wie mooi wil zijn...

@Kiki, twijfel of ik cup d heb. 80 C past ook. Had ik ook in huis gehaald... Ach we zien wel, moet zich toch nog allemaal zetten. Een feit is zeker ze zijn een stuk groter als voorheen haha

As Dinsdag mag ik terug om de draadjes te verwijderen en kan ik mijn navel weer zien want die is wel ingepakt.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOI

HOE IS HET MET JE HEB JE ER VEEL LAST VAN

IK MOEST EEN NACHTJE BLIJVEN VANWEGE 2 DINGEN

VANMORGENVROEG MOCHTEN DE ANDERE DRAINS ER OOK UIT GELUKKIG ,KUN JE JE IETS MEER BEWEGEN

EN TOEN HEEFT DE DOKTER OOK NA MIJN :1boobs: GEKEKEN ZE ZAGEN ER SUPER MOOI UIT ,DE TAPE IN VERWIJDERD,HEB NU DE MOOI OMA BH AAN HI HI

DE PIJN VALT ME 100%MEE IK MOET ER WEL BIJ ZEGGEN MIJ PIJN GRENS IS HOOG

IK SLIK OOK GEEN PIJNSTILLERS MEER ,IS NIET NODIG

WEL IS ER TIJDENS DE IN GREEP VLOEISTOF INGESPOTEN TEGEN DE PIJN ,IS WEER NIEUW

VEEL SUCCES MET JE HERSTEL

GROETJES

Link naar reactie
Delen op andere sites

God wat heb ik jeuk! Ter hoogte van de bh band. Iemand tips??? Heb tri action sportbh aan en deze zit vrij strak en dat geeft volgens mij de jeuk aj geef mij maar pijn ipv jeuk rrrrrrrrrrrr!

Verder helemaal happy hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Kiki,

ja oeps kwam ik ook wat laat achter. Laten we het er maar op houden dat ik een leek ben met alles wat met bh's te maken heeft. Nooit iets nodig gehad als mijn standaart bh'tje extra vulling :blush:

Bedankt voor de talkpoedertip ga ik meteen proberen :35: !

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kiki,

bedank je vriend maar! Talkpoeder geeft wel wat verlichting. Heb de bh ook wat losser mogen zetten :126:

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sim@

hoi hoe is het met je,verloopt je herstel goed.

IK kreeg 2 dagen terug ook erge jeuk ,nu is het wat minder.

Verder gaat het prima .

Had even een vraagje ,doe je al iets of hou je je eigen nog rustig

Ik word echt moe van dat niks doen,me moeder komt iedere dag hier om voor de kids te zorgen ,heb er een van 3,5 en een van ruim 9 maanden ,en voor het huishoudelijk werk te doen.

Maar omdat ik weinig last heb ,vind ik het zo erg om niks te doen .

groetjes chantal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chantal,

Ja gaat goed, kleine pijntjes. Jeuk is idd minder geworden maar heb bh losser gemaakt! Ik heb ook de neiging om meer te doen maar word dan ook wel teruggefloten...steken. Over 1 week sta ik er weer alleen voor dus ben benieuwd. De jongste van jou is 9 maanden, oei dan hebben ze echt nog overal hulp bij nodig.Gelukkig dat je hulp hebt. Mijn jongens zijn 6 en 2,5 dus is makkelijker. Sterkte om rust te houden. Hoop dat het je lukt,is voor goed doel :136:

Ik heb er al een eigen theorie over...mijn laatste kraambed(tweeling) hihi. Kindjes komen er hier niet meer dus voor mij (misschien) de laatste keer om me in de watten te laten leggen, is niet zo verkeerd. Mijn man zorgt super voor me, heel soms vind ik het wel frustrerend om hulp te vragen...

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai :)

Zo herkenbaar: ik heb ook echt een hekel aan afhankelijk zijn en alles te moeten vragen :rolleyes:

Maar na een misstapje 'beloond' te worden met steken is inderdaad niets en daar leer je weer van...

Rust lekker uit! :116:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.