Ga naar inhoud

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie


Gast LiaLa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste Reactie

Lies zit weer dicht, nog wel wat dik en pimpelpaars. Maar gelukkig geen pus meer. In mijn hoofd ben ik er wel meer bezig. Wordt s'nachts geregeld wakker met mijn armen omhoog....dat mag straks niet. Kan de draai niet vinden....ojee straks alleen maar op mijn rug. Ben er denk ik verder klaar voor, heb alle voorbereidingen getroffen. Laat maar komen....zegt ze dapper.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ja goed hier. voel me rustig, morgen kan niet snel genoeg komen. Zo meteen mijn spullen alvast pakken. Ik hoef niet te overnachten daar maar neem voor de zekerheid toch maar een pyjama mee. Om half 10 wordt ik verwacht, kwart over 10 lig ik op tafel. 

Heb al leuke kaartjes gekregen en leesvoer van mijn werkgever. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hier ben ik weer :D:D Ik heb goed geslapen vannacht, voelde mezelf eigenlijk heel rustig. Vanochtend al op tijd op weg. We moeten 2 bruggen over die filevorming kennen, we waren dus ruim op tijd want deze keer geen file. Onderweg werden we gebeld dat het een uurtje later zou worden, omdat er iets in de ok nog niet compleet was. Ik dacht gelijk al, nee he....het wordt toch niet weer afgezegd. Ik heb zolang al het onwerkelijkheidsgevoel gehad. Maar het zou echt doorgaan, gelukkig. We zijn eerst nog even een eindje gaan wandelen daar anders zou het wachten zo lang duren. Om half elf was het tijd om afscheid te nemen en werd ik in bed gelegd. Ik had het koud, de knieën trilde, ik kreeg daarom heerlijk een extra verwarmde deken. Infuus werd geprikt, Dr Bauland kwam aan mijn bed. Hij begon over implataten verwijderen en nieuwe erin, ik hield angstvallig de armen voor mijn borsten:o:o nee die zitten er niet in en die wil ik er ook niet in :lol: hij had mij even verwisseld met een andere patient. Vervolgens gesproken over de maat, dat vond ik steeds zo moeilijk. Uiteindelijk gekozen voor de D cup. Omdat ik anders zo'n peerfiguur ga krijgen. Hij was het helemaal met me eens :D  Daarna afgetekend. Het ging ineens zo snel. Ik werd naar de operatiekamer gereden, hoorde de piepjes, zag de lamp mocht een mooie droom uitkiezen (Aruba, palmbomen,een wit strand met palmbomen en cocktails) en weg was ik.

Bijna 2 uur later werd ik wakker met nadorst en pijn. Vooral rechts was erg pijnlijk. Wow die narcose had te veel rum in de cocktails zitten:blink::unsure: Mocht al snel een slokje water en kreeg morfine in het infuus voor de pijn. Ik werd heerlijk warm gehouden met warme lucht die in mijn bed werd geblazen. Gelukkig knapte ik daarna snel op. De pijn trok weg, nog wel een drukkend gevoel maar dat is goed te handelen. Kopje thee op met een beschuitje. Daarna heb ik ze gezien!! Tijdens het passen van de sportbeha. De triumph valt wat klein uit, het is een 80C . Ziet er gelikt uuhh gelift uit. Nee zie nu al hoe mooi dat ze zijn geworden. Onvoorstelbaar. In het verslag staat hoeveel ze eraf gehaald hebben en dat is eigenlijk helemaal niet zo veel rechts 66 gram links 37 gram. Het is vooral huid geweest. 

Eenmaal rondje toilet....ooh die rum:blink::P en na nog een kopje met beschuit was mijn man er al weer en mocht mee naar huis. De trip naar huis ging goed, had lekker een kussen tussen mijn buik en de veiligheidsgordel. Nu lekker thuis de bank ben ik druk met alle appjes die binnenkomen. Op naar herstel nu!

XXX Lia

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW wat heerlijk het is achter de rug!!! Gefeliciteerd! wat fijn dat je ze al gezien hebt en dat je nu al kan zien dat het mooi is!! Moet er trouwens echt niet nog een nulletje achter bij wat is weggehaald? Ik ben zo blij voor je! Hoop dat je goed herstelt en dat je goed verzorgd wordt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Gefeliciteerd met de nieuwe boobs, oh jee had je bijna een borstvergroting gehad, hahaha .

Maar fijn dat alles goed is gegaan en je ze al zo mooi vind, daar heb je het tenslotte voor gedaan en het gaat alleen nog maar mooier worden, zit nu ook heel veel zwelling.

Nu inderdaad lekker uit rusten en vooral goed op tijd je pijnstilling nemen.

Ik wens je een fijn herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geen nulletje achter de grammen. Daar stond ik ook van versteld. Maar er heeft eigenlijk vooral een lift plaats gevonden. Mijn nek en schouders voelen nu al anders maar dan kan ook door de pijn stilling komen natuurlijk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat op de rug slapen is wel een dingetje waar ik tegenop zie...of val ik in herhaling nuB) Rug en nek zal vast niet helemaal weg zijn, die spieren zitten al 30 jaar vast daar. Maar verlichting voel ik zeker :D

En nu gaat de pc even uit. Tot morgen voor verdere updates.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe boobs! Leuk dat het zo goed gegaan is. Ik sta er wel versteld van dat je al terug naar huis mag dezelfde dag... Ik moet zeker 2 nachten blijven... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Joyce87:

Proficiat met je nieuwe boobs! Leuk dat het zo goed gegaan is. Ik sta er wel versteld van dat je al terug naar huis mag dezelfde dag... Ik moet zeker 2 nachten blijven... 

Bij het eerste consult werd mij al verteld dat ik dezelfde dag naar huis mocht. Echt heerlijk om gewoon thuis te herstellen. Het slapen was niet echt ideaal, duurde lang voor ik gisteren in slaap viel. Heb het half 2 zien worden. Dan op de rug, dan half op de zij met kussens in bed, die natuurlijk weer uit bed vallen. Zo breed is ons bed niet, en dan ook nog een kussen tussen ons in ivm eventueel stoten. Ben wel 3 of 4 keer wakker geworden. Voelde het wel geregeld trekken vannacht. Nu wat duf in mijn hoofd. Vanmiddag maar een middag tukje doen. Straks mag het drukverband eraf en mag ik onder de douche. Kan niet wachten om ze weer te zien :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Fijn dat je het achter de rug hebt, Van welke maat kwam je? Wel fijn dat je meteen naar huis mocht, ik moest een nachtje blijven maar vond dat wel prettig eigenlijk. Heel veel sterkte met je herstel!

Liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Eline33:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! Fijn dat je het achter de rug hebt, Van welke maat kwam je? Wel fijn dat je meteen naar huis mocht, ik moest een nachtje blijven maar vond dat wel prettig eigenlijk. Heel veel sterkte met je herstel!

Liefs Eline

Ik vond het wel fijn dat ik naar huis mocht. het is denk ik ook maar net waar je jezelf op hebt ingesteld. Sinds ik ben afgevallen lagen er verschillende maten in de kast 75F maar ook 70G. Mensen om mij heen riepen bijna allemaal, ik zie niet waar jij dat hebt zitten. Maar het was vooral losse huid. Waar een ander na zwangerschap of afvallen eindigde met lege theezakjes, hing het bij gewoon heel laag. Ik ben eigenlijk heel blij dat eigenlijk alleen gelift is en zoveel mogelijk borst behouden is.

Vanmorgen even naar buiten geweest voor een ommetje, dat viel toch nog wel tegen. Was blij dat ik weer thuis was. Vanmiddag mocht het drukverband eraf en mocht ik ook douchen. mijn dochter is de eerste die ze gezien heeft. We hebben samen voor de spiegel gestaan om te vergelijken :D De mijn nog aan alle kanten hoekig en ingedeukt. Maar het ziet er goed uit. Tepels mooi doorbloed en geen verlies van gevoel. Ruim 12 cm hoger zitten ze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan foto's in het album.Ik heb niet het standaard anker litteken, maar een j litteken. Rond de tepel, naar beneden en dan naar de buitenkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wat fijn dat het achter de rug is en wat zal je blij zijn 

o wat erg hé die narcose gelukkig is het allemaal achter de rug en het herstellen kan beginnen 

balen dat je niet zo goed geslapen hebt is een tegenvaller hé op je rug ik kon de eerste paar nachten ook niet slapen 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Linnie37:

O wat fijn dat het achter de rug is en wat zal je blij zijn 

o wat erg hé die narcose gelukkig is het allemaal achter de rug en het herstellen kan beginnen 

balen dat je niet zo goed geslapen hebt is een tegenvaller hé op je rug ik kon de eerste paar nachten ook niet slapen 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs ;)

Thanks, jij ook nog steeds blij dat je het hebt laten doen? Vanmiddag lekker een dutje gedaan. Was heerlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.