Spring naar bijdragen
Borsten Forum
LiaLa

LiaLa : 4 oktober 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie

Recommended Posts

Sorry dames, lukte even niet om te reageren. Laptop was even in revisie de andere pc weigerde toegang vanwege adblocker. Ik ga ervan uit de de 4 oktober gewoon doorgaat. De 20 september was dr. Bauland niet aanwezig. Ik kon wel een week eerder maar dat komt op mijn werk niet goed uit. Dus dan toch maar later. Die 2 weken zijn natuurlijk nog wel te overzien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja natuurlijk! Ik kon ook eerder maar dan ook bij een andere arts en dat wilde ik ook niet. Ik vind het echt een heerlijk idee dat het bijna zo ver is!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het grote aftellen is nu echt begonnen. Morgen over 4 weken is het zover!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei LiaLa:

Het grote aftellen is nu echt begonnen. Morgen over 4 weken is het zover!

Oh spannend ik ga morgen op consult voor bvk. Maar idd ik twijfel ook nog wel door de fotoos die ik gezien heb hier. Maar denk dan weer alles ziet er net na een operatie niet mooi uit .ooglidcorrectie ook niet maar naderhand is het wel mooi.Maar ja wist je maar hoe het eruit komt te zien.

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een operatie is een operatie... En littekens horen er nu eenmaal bij... Uiteindelijk zie normaal niemand die, enkel jij en je partner... In een bh oogt het allemaal mooier. En na enkele weken zien de meeste BVK er wel iets of wat normaal uit. Verschild ook van persoon tot persoon denk ik... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De uiteindelijke littekens storen me niet. Ik verwacht dat het zelfs mooier wordt want nu zie je heel veel striae. Het zijn de verse net na de operatie foto's die me laten schrikken. Misschien maar goed want nu weet ik wat ik kan verwachten als de pleisters eraf komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb ik weer, een grote ontsteking in mijn lies<_< Ik heb nare huidaandoening die maanden rustig is geweest en nu 2 weken voor de grote dag op begint te spelen. Dr Bauland gaf al aan de er beter niet geopereerd kan worden als deze aandoening actief is. Mijn HA heeft vanochtend het mes erin gezet, hopelijk is alles weer rustig over 2 weken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh nee! Word je afspraak weer verzet? Echt rot voor je! Moet je wachten tot je huidaandoening gekalmeerd is dan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De afspraak is nog niet verzet. Ik hoop dat alles tegen die tijd weer dicht zit, we hebben natuurlijk nog 2 weken. Ik weet natuurlijk niet of er in de komende 2 weken wederom weer wat de kop opsteekt. Dat weet je nooit met deze huidziekte. Op het moment dat er actieve ontstekingen zijn gaat er meer energie in het herstel zitten en heb ik ook verhoogd risico's op infectie. Duimen dus maar dat het weer tot rust komt en alles door kan gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi

hie is het met je? Is de ontsteking al verdwenen ik hoop het wel:) begin je al nerveus te worden het is bijna zover 

gr Linda 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lies zit weer dicht, nog wel wat dik en pimpelpaars. Maar gelukkig geen pus meer. In mijn hoofd ben ik er wel meer bezig. Wordt s'nachts geregeld wakker met mijn armen omhoog....dat mag straks niet. Kan de draai niet vinden....ojee straks alleen maar op mijn rug. Ben er denk ik verder klaar voor, heb alle voorbereidingen getroffen. Laat maar komen....zegt ze dapper.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi lia

hoe is het met je?

ben je er klaar voor geestelijk en praktisch ;)

het wordt allemaal prachtig straks 

gr Linda 

• Upvote 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja goed hier. voel me rustig, morgen kan niet snel genoeg komen. Zo meteen mijn spullen alvast pakken. Ik hoef niet te overnachten daar maar neem voor de zekerheid toch maar een pyjama mee. Om half 10 wordt ik verwacht, kwart over 10 lig ik op tafel. 

Heb al leuke kaartjes gekregen en leesvoer van mijn werkgever. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com