Ga naar inhoud

Tevreden over de Chirurg?


Bruisend

Aanbevolen berichten

We hebben het er altijd over of wij tevreden zijn met de maat en hoe het is gezet. Maar niemand komt er eigenlijk op terug of zij achteraf het gevoel hebben gehad dat zij naar de juiste chirurg zijn geweest. Zijn er dames die na de operatie dachte, kak, was ik maar toch naar een ander geweest?

Ik zal maar beginnen: naar Frans Straten geweest en tot de dag van vandaag geen seconde spijt gehad :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik geopereerd door dr Nio en ik kan me geen betere chirurg wensen. Die man heeft echt gouden handen en is zo ontzettend prettig in de omvang. Een 10 met een griffel :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

ik ben door dr Hupkens geopereerd (twee keer, bv plus herstel) via DG en ik heb echt wel spijt. Het zal best wel een kundige arts zijn, maar bij mij heeft het gewoon niet zo uitgepakt als ik had gehoopt. Ik geef de schuld aan lopende band werk / stukje desinteresse. Misschien hard gezegd, maar zo denk ik er gewoon over. Als ik het vantevoren had geweten / dit forum had ontdekt, dan was ik naar Nio gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, ambertje said:

ik ben door dr Hupkens geopereerd (twee keer, bv plus herstel) via DG en ik heb echt wel spijt. Het zal best wel een kundige arts zijn, maar bij mij heeft het gewoon niet zo uitgepakt als ik had gehoopt. Ik geef de schuld aan lopende band werk / stukje desinteresse. Misschien hard gezegd, maar zo denk ik er gewoon over. Als ik het vantevoren had geweten / dit forum had ontdekt, dan was ik naar Nio gegaan. 

Ah dat is echt balen! Dus niet alleen ontevreden over Diana maar dus ook over de man zelf. Zonde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ambertje

ja jammer he @Bruisend :(.

Ik ga misschien nog een second opinion vragen bij Nio. Maar ik wilde alles even laten rusten afgelopen tijd. En nu denk ik: stel dat nio er iets mee kan, wat dan, wil ik dan echt voor de derde keer geopereerd worden? Operatie zelf vind ik geen probleem, maar dat herstel, niet kunnen werken, aankomen qua gewicht vanwege minder beweging, en mijn littekens zijn al niet de mooiste................... En echt lelijk zijn mijn boobies ook zeker niet. Dan vind ik nog weleens dat ik niet mag klagen, als je sommigen hoort hier, wat een ellende soms. 

Kortom: ik ben er nog niet uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mede door het advies van vriendinnen en research op het internet, waaronder BF :) bij de beste PC (voor mij ) uitgekomen! Eentje die alle technieken in huis had, goed luisterde naar zn klant en goede nazorg bood.... onze tietenmaster Dr.Nio :) Mocht ik in de toekomst besluiten voor groter of een complicatie hebben, dan weet ik dat mijn tieten, zoooo weer in zijn handen leg!! 

Ps mijn keuze was ook gebaseerd op kennis/kunde/ nazorg van een PC en niet op afstand, prijs of bekende naam van een kliniek ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds 3 dagen geopereerd door dr Verdonck in de wellnesskliniek. Ik heb een vriendin/kennis die daar ook was geweest. Zeer mooi rezultaat en een tevreden klant. Ook stond hij hier in topics goed en hoog aangeschreven! 

Nu kan ik nog nix zeggen over mijn rezultaat.. Alleen dat het verband drukt op mn littekens ! BAAAAHH!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zeer tevreden over schiettecatte! Hij wilde niet groter plaatsen dan 300cc, dat begreep ik toen heel goed en vond ik prima! Anders zou je randen kunnen zien. Nu achteraf lees ik dat dr nio groter durft te plaatsen, als ik wist dat 300cc niet zo heel groot bij me zou zijn dan was ik naar dr nio geweest en had ik graag iets van 350 gehad. Maar zeker niks te klagen over schiettecatte omdat hij het natuurlijk wil houden, hele lieve man! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kom ik even. Tijdens de gesprekken, mijzelf goed ingelezen in zijn kunde en doen had ik een heel goed gevoel in mijn pc. Ging er ook met de volste vertrouwen naartoe voor mijn operatie.

Echter na de operatie en tijdens de controles vond ik hem toch erg kort en snel te werk gaan. Ik had nog een hoop vragen en mocht blij zijn dat ik die nog even snel kon vragen waarop hij snel antwoorde en mij eigenlijk voor mijn gevoel de deur uitwerkte.

Hij heeft goed resultaat geleverd hoor al ben ik nog niet tevreden met de stand van mijn tepels en kan ik daar best onzeker over zijn. Ook tijdens mijn laatste controle vroeg ik hem of ze nog wat zouden gaan zakken waarop hij keihard zei: Nee ze zitten op hun plek en wil je het een en ander toch verhelpen zal ik je eeb borstlift moeten geven. WACHT EVEN HO!! Dit was niet de afspraak maar was zo overdonderd dat ik bijna huilend naar huis ben gegaan en ben de hele dag van slag geweest.

Nu zie ik nog steeds verandering en ze zijn gewoon nog gaan zakken hoor!

Maar als ik over paar maanden nog niet tevreden ben dan ga ik niet terug naar hem maar naar zijn collega onze Nio in het Park voor een SO. Weet zeker dat hij wel een passende oplossing heeft dan, in ieder geval advies!

Ik ben bij dr Timmenga geweest, niet bekend hier op het forum. Wil hem verder niet afvallen want het is wel een kundig pc.. maar zijn nazorg vind ik nogal afraffelwerk helaas en voelde me de laatste keer niet zo serieus genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Nio geweest en vind het een geweldige vent. Hij is kort van stof, maar wel prettig, gelijk to the point al kun je ook met hem lachen en hij maakt natuurlijk geweldige boobies. Al kan ik over mijn eigen eindresultaat nog niks zeggen, want pas 1 week po, maar van wat ik heb gezien hier op het forum... Erg mooi!  

Mochten mijn tetten ooit aan vervanging toe zijn ga ik zeker weten weer naar Nio!    

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mamalisa:

Mochten mijn tetten ooit aan vervanging toe zijn ga ik zeker weten weer naar Nio!    

IK OOK!! ..maar dan voor het eerst

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 1 juli 2016 at 9:30 AM, Marietje said:

Hier kom ik even. Tijdens de gesprekken, mijzelf goed ingelezen in zijn kunde en doen had ik een heel goed gevoel in mijn pc. Ging er ook met de volste vertrouwen naartoe voor mijn operatie.

Echter na de operatie en tijdens de controles vond ik hem toch erg kort en snel te werk gaan. Ik had nog een hoop vragen en mocht blij zijn dat ik die nog even snel kon vragen waarop hij snel antwoorde en mij eigenlijk voor mijn gevoel de deur uitwerkte.

Hij heeft goed resultaat geleverd hoor al ben ik nog niet tevreden met de stand van mijn tepels en kan ik daar best onzeker over zijn. Ook tijdens mijn laatste controle vroeg ik hem of ze nog wat zouden gaan zakken waarop hij keihard zei: Nee ze zitten op hun plek en wil je het een en ander toch verhelpen zal ik je eeb borstlift moeten geven. WACHT EVEN HO!! Dit was niet de afspraak maar was zo overdonderd dat ik bijna huilend naar huis ben gegaan en ben de hele dag van slag geweest.

Nu zie ik nog steeds verandering en ze zijn gewoon nog gaan zakken hoor!

Maar als ik over paar maanden nog niet tevreden ben dan ga ik niet terug naar hem maar naar zijn collega onze Nio in het Park voor een SO. Weet zeker dat hij wel een passende oplossing heeft dan, in ieder geval advies!

Ik ben bij dr Timmenga geweest, niet bekend hier op het forum. Wil hem verder niet afvallen want het is wel een kundig pc.. maar zijn nazorg vind ik nogal afraffelwerk helaas en voelde me de laatste keer niet zo serieus genomen.

Aahhhh dat is erg balen om te lezen! Hoe een PC vooraf is is net zo belangrijk als hoe hij achteraf is! Kan me voorstellen dat het een vervelend gevoel achterlaat.

Gelukkig ben je redelijk kort PO en kan er nog zoveel veranderen, LAten we er vanuit gaan dat die SO niet nodig is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben, dankzij het ontdekken van dit forum, bij 3 artsen langs geweest alvorens te beslissen, allen in de buurt van Gent (België)

Dr Vertriest, Dr Heintz en Dr Van Canneyt

uiteindelijk gekozen voor de duurste van de 3, Dr Van Canneyt, in de eerste plaats omdat hij met een roes werkt ipv narcose en omdat hij me het meest op mijn gemak heeft gesteld ivm mijn gezondheid. Als MS patiënte had ik nl nogal wat vragen...

De ingreep op zich heeft amper 16 min. geduurd en na 2 uurtjes zat ik terug in de wagen richting huis!

Na een maand terug controle gehad, de littekens genezen vlug en mooi, de pijn is volledig verdwenen, borsten en tepels staan mooi gelijk, mijn meisjes horen al volledig bij mijn lichaam en ik kan niet stoppen ze aan te raken :-)

Dr Van Canneyt rules!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bruisend:

Aahhhh dat is erg balen om te lezen! Hoe een PC vooraf is is net zo belangrijk als hoe hij achteraf is! Kan me voorstellen dat het een vervelend gevoel achterlaat.

Gelukkig ben je redelijk kort PO en kan er nog zoveel veranderen, LAten we er vanuit gaan dat die SO niet nodig is ;) 

Ja vond ik ook erg jammer.. nee laten we daar maar niet vanuit gaan nee!! Probeer mijzelf er maar niet teveel mee bezig te houden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei ambertje:

@Nats1 excuse me??? 16 minuten>??? Dat is wel heel snel toch

idd! ik kon het ook niet geloven, maar mijn vriend is getuige :-)

hij heeft voor de operatie, terwijl de anesthesist met me bezig was nog een sigaret staan roken buiten met de pc... terug boven gekomen mocht hij wachten in het ontwakingskamertje en 16 min later kwam de pc zeggen dat alles goed was verlopen :-o

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nats1:

idd! ik kon het ook niet geloven, maar mijn vriend is getuige :-)

hij heeft voor de operatie, terwijl de anesthesist met me bezig was nog een sigaret staan roken buiten met de pc... terug boven gekomen mocht hij wachten in het ontwakingskamertje en 16 min later kwam de pc zeggen dat alles goed was verlopen :-o

WTF...!!! Hoe kan dat zo snel? Weet niet of ik dat wel zo fijn zou vinden. Gelukkig dat je tevreden bent over je meisjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet tevreden. Mijn pc schijnt echt een kanjer te zijn in reconstructie na amputatie, maar bij mij is het resultaat na mijn prothesewissel echt niet mooi. Ik heb een soort van double bubble/bottoming out. Ze is wel heel aardig en heeft gezegd als dit in oktober nog zo is, ze een hersteloperatie uit zal voeren; mijn borstplooi zal dan worden ingesnoerd en worden vast gehecht aan mijn ribbenvlies. Toen ik hierover mailde met dr Nio en hem foto's liet zien, zei hij dat dat absoluut niet de oplossing zou zijn; volgens hem ligt het aan mijn weerbarstige borstspier en zal deze ingesneden moeten worden tijdens een hersteloperatie. Ik ga in augustus/ september naar Nio voor een second opinion in levende lijve en dan kijken wat mijn eigen pc ervan zegt in oktober. Heb ik er geen goed gevoel bij, dan klappen we er maar weer een smak geld tegenaan en laat ik de hersteloperatie (met gelijk grotere protheses) door Nio uitvoeren. 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Jaydee said:

Ik ben niet tevreden. Mijn pc schijnt echt een kanjer te zijn in reconstructie na amputatie, maar bij mij is het resultaat na mijn prothesewissel echt niet mooi. Ik heb een soort van double bubble/bottoming out. Ze is wel heel aardig en heeft gezegd als dit in oktober nog zo is, ze een hersteloperatie uit zal voeren; mijn borstplooi zal dan worden ingesnoerd en worden vast gehecht aan mijn ribbenvlies. Toen ik hierover mailde met dr Nio en hem foto's liet zien, zei hij dat dat absoluut niet de oplossing zou zijn; volgens hem ligt het aan mijn weerbarstige borstspier en zal deze ingesneden moeten worden tijdens een hersteloperatie. Ik ga in augustus/ september naar Nio voor een second opinion in levende lijve en dan kijken wat mijn eigen pc ervan zegt in oktober. Heb ik er geen goed gevoel bij, dan klappen we er maar weer een smak geld tegenaan en laat ik de hersteloperatie (met gelijk grotere protheses) door Nio uitvoeren. 

Xx Jaydee 

oohhh serieus... meen je dat nou? Ik heb je verhaal een beetje zijlings gevolgd. Maar dat is echt balen! Het is altijd lastig als twee verschillende PC's een andere gedachte gang hebben. Echter heeft Nio zijn vertrouwen met dit soort dingen wel verdient. Dik balen, vooral ook omdat het al een wissel was.

Pfff maar het duurt allemaal nog wel even dus. Kijk je maanden uit naar iets en dan is je herstel periode zo lang! Hopelijk komt je arts met een gepaste oplossing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 hours ago, Nats1 said:

ik ben, dankzij het ontdekken van dit forum, bij 3 artsen langs geweest alvorens te beslissen, allen in de buurt van Gent (België)

Dr Vertriest, Dr Heintz en Dr Van Canneyt

uiteindelijk gekozen voor de duurste van de 3, Dr Van Canneyt, in de eerste plaats omdat hij met een roes werkt ipv narcose en omdat hij me het meest op mijn gemak heeft gesteld ivm mijn gezondheid. Als MS patiënte had ik nl nogal wat vragen...

De ingreep op zich heeft amper 16 min. geduurd en na 2 uurtjes zat ik terug in de wagen richting huis!

Na een maand terug controle gehad, de littekens genezen vlug en mooi, de pijn is volledig verdwenen, borsten en tepels staan mooi gelijk, mijn meisjes horen al volledig bij mijn lichaam en ik kan niet stoppen ze aan te raken :-)

Dr Van Canneyt rules!!!

Eehhhh...... goed om te horen dat je helemaal happy bent en dat jij je niet hebt laten leiden door geld. Maar weet je zeker dat je vent de juiste persoon tegenover zich had?

Want in 16 minuten naar de OK gaan, je helemaal van top tot teen scrubben tot je bacterie vrij bent (volgens mij duurt dat ook al zeker een paar minuten @best_boobie weet jij dat?). Wachten tot de verdoving werkt, open snijden, er in doen, dicht naaien.

Volgens mij is dat technisch gezien gewoon niet mogelijk. Ik heb het vermoeden dat of je vriend heeft de verkeerde persoon voor zich, of hij kan niet klok kijken of je bent toch echt door een ander geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.