Ga naar inhoud

Tevreden over de Chirurg?


Bruisend

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Nats1:

ik heb een roes gekregen, terwijl de anesthesist met me bezig was hebben de mannen samen een sigaret gerookt en mijn vriend is niet blind, dus die weet wel wie hij voor zich had :-D

hahahaha, wees blij dat je vriend niet blind is en gewoon klok kan lezen.. Als je vriend wel blind zou zijn, zou hij elke keer willen voelen hoe groot ze nou zijn en of ze al gegroeid zijn ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2016 om 09:55 zei Bruisend:

oohhh serieus... meen je dat nou? Ik heb je verhaal een beetje zijlings gevolgd. Maar dat is echt balen! Het is altijd lastig als twee verschillende PC's een andere gedachte gang hebben. Echter heeft Nio zijn vertrouwen met dit soort dingen wel verdient. Dik balen, vooral ook omdat het al een wissel was.

Pfff maar het duurt allemaal nog wel even dus. Kijk je maanden uit naar iets en dan is je herstel periode zo lang! Hopelijk komt je arts met een gepaste oplossing!

Ja @Bruisend, dat hoop ik idd ook. En het duurt allemaal nog ff, dus ik ga eerst maar eens lekker van de zomer genieten. Ik kijk gewoon niet te vaak in de spiegel (want daar wordt mijn stemming echt niet beter van) en dan zijn we zo weer een paar maanden verder en gaat het hele circus weer opnieuw beginnen. 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 1-7-2016 om 03:31 zei Nooms:

Ik ben sinds 3 dagen geopereerd door dr Verdonck in de wellnesskliniek. Ik heb een vriendin/kennis die daar ook was geweest. Zeer mooi rezultaat en een tevreden klant. Ook stond hij hier in topics goed en hoog aangeschreven! 

Nu kan ik nog nix zeggen over mijn rezultaat.. Alleen dat het verband drukt op mn littekens ! BAAAAHH!!!

 

Hey nooms, 

Hier het zelfde. Afgelopen donderdag door verdonck geholpen en ik heb ook het idee dat mijn verband enorm op mijn littekens drukt. Vooral bij mijn linkerborst. Voordeel is dat mijn tape los aan het laten is door de hitte en dat ik ,na een telefoontjemet verdonck, maandag mijn tape mag verwijderen. Hopelijk helpt dit want heb het gevoel dat ze daar in brand staan!!

Hoe is het bij jou nu?

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 2008 geopereerd door dr van tintelen, zij heeft 200cc geplaatst op de spier. Hier altijd tevreden mee geweest tot na mijn 2 bevallingen en 2x ruim 10 maanden borstvoeding. Gevolg...lege zakken.

19 juli geopereerd door Kevin peters via diana gabriels, over beiden geen verkeerd woord uit mijn mond. Joanna was mijn tussenpersoon en heeft bergen voor me verzet. Kevin Peters heeft heel goed naar me geluisterd wat ik wilde en 600 cc op de spier geplaatst. 

Ik ben helemaal happy!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.