Ga naar inhoud

Jen77 : 19 juli 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

ga je nog weg?

ja ze zijn zeker groter, veel voller. qua projectie niet zo

Ja, gewoon in Nederland, effe lekker eruit.

Dus volgende week even wat minder forum denk ik.

Wel nieuwe BH s shoppen, al vraag ik me af of het nog niet te vroeg is.

Aangezien iedereen het steeds over het veranderen heeft.

Maar ach altijd leuk, shoppen.

Heb daar nooit zoveel motivatie voor nodig.

:rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik ga nog niet shoppen. Gezien de dreigende maat (groot dus), val ik niet binnen de nakkelijk te vinden maten en zullen ze ook wat duurder gaan worden. Ik wacht echt nog wel die 5 weken

uiteraard als ik ergens een koopje zie, dan scoor ik hem wel he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gadverdamme, maar 1 uur geslapen vannacht. Sliep ik eindelijk, krijg ik een dubbele ziekmelding vanuit 1 wijkteam (werk erbij als bereikbare dienst).

ARGGGG :93::93::93::93::93: ...tja je kan nou eenmaal niet alles hebben he? Slaap halen we wel weer in.

Brigit, zwaai je even als je straks langs rijdt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijke j@ne...zal je zo even een pb sturen

Nou op controle geweest. Hechtingen eruit halen was niet geheel pijnloos. Ze zaten heel strak. Vooral mijn, van bovenaf, rechterborst. Ze kreeg hem niet los. Toen werd ze weggeroepen voor een telefoongesprek. Ik zag de bui al hangen (niet goed worden tgv de pijn...dat heb ik sinds een maand of 3, heel bizar) en dacht ik peuter wel even zelf. Nou op 1 cm na had ik hem.

Moon, nog even over de bh gehad. Zij haalde een 80D erbij. Uiteraard onderwijdte te ruim. Ze hadden niet verder dan 75d daar. Ik zei ik koop er zelf wel ff een. Zo gezegd zo gedaan en mijn meisjes worden nu heerlijk ondersteund door een 75e van de hunkemuller :1big_boobs:

Ohh moet trouwens maandag wel weer terugkomen ivm klotsende rechterborst. Word vervolgd dus.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jen zie je dus wel,jee dat is dus zeker te klein geweest hoor, :mellow:

nu zit alles vast wat fijner,en zeker omdat je draadjes eruit zijn ook,ook weer gehad. :rolleyes:

ooh echt,moet je toch nog terug voor dat geklots,het zal toch wel hopenlijk vocht zijn???

even afwachten ja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja de meiden zitten nu ook stevig, maar hebben wel meer ruimte. Nu met die hechtingen eruit, scheelt het behoorlijk merk ik.

Ik maak mij voor alsnog nog geen zorgen over het geklotst. Ik heb het hier op het forum ook al een enkele keren gehoord en zij leven vlg mij allemaal nog. Ze wilde gewoon het advies vd arts zelf. Prima wat mij betreft

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jen,

:49:, 75 F, in gewone bh's dan? En nu een sportbh 75 E, goh, wie weet hoeveel het wordt als je helemaal geheeld bent! Ziet er wel goed uit, moet natuurlijk nog een beetje vormen, maar zal vast prachtig worden. Van je hechtingen ben je gelukkig ook al bevrijd, scheelt toch een pak in aanvoelen hé?!

Benieuwd naar het vervolg van je klotsende borst verhaal, is vast gewoon vocht, maar fijn dat ze het effe willen controleren.

Leuke foto trouwens met je kat! Ziet er een lievertje uit! :D Heb er zelf ook twee.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie ziet er lief uit......de poes of moi :10:

ja iedere sec denk ik al aan moon vandaag, zo lkkr zit mijn 75e sportbh

goh wat een verschil en met de draadjes eruit....zalig!!

ja ben zo benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn over een paar maanden. Ik denk een volle e en ik hoop flink gedaald

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, had het over de poes, maar jij ook hoor! :3:

Hadden ze je de verkeerde maat meegegeven? Ja, zal wel niet fijn gezeten hebben dan.

Ja, flink dalen zullen ze nog wel, komt wel in orde met die flinke E!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja vind het toch goed te lzen dat je arts het even wilt zien/horen bekijken zeg maar

er zijn er ook,die nemen je niet eens serieus joh,dus dit is goede zaak,ja het zal zeker wel vocht zijn.

ja ook niet een beetje verschil van bh maat ook he,herkende het meteen toen ik je laatste foto,s zag joh,dacht meld het ff,jij ook weer geholpen,zo word het herstellen toch nog een beetje minder erg :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks vakantie toch maar even op het forum, haha

Ook hier vandaag de hechtingen verwijderd. Ging op zich prima, lekker u zonder.

En ik kreeg nu een goede BH aangemeten, deze zit heerlijk strak, voelt veel beter.

Heb ook nog maar niets gekocht vandaag, BH's.

Voor mijn gevoel groeien ze ineens, jee daar zit ik eigenlijk niet op te wachten.

Nou ja, morgen maar weer eens kijken hoe ze erop staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hefet ze je nog de groetjes gedaan? vast niet he?

toen ik over de bh begon zei ze, oh jij hebt gebeld. Ik nee dat is weer iemand anders maar doe haar vooral de gr van mij

groeien ze........? ze dalen misschien al wel wat in....lkkr hoor

ik ga slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet uitleggen, maar ik voel dat mijn borsten "ïets" aan het doen zijn, zakken of zo..

Het voelt niet pijnlijk of oncomfortabel, maar voelt wel apart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet uitleggen, maar ik voel dat mijn borsten "ïets" aan het doen zijn, zakken of zo..

Het voelt niet pijnlijk of oncomfortabel, maar voelt wel apart

Haha wel herkenbaar, zat gisterenavond met een vriendin op de bank en elke keer wanneer ik sprak plokte :blink::133: er iets in mijn linkerborst. Heel idioot. Gelukkig zonder geluid...

Bij mij zijn ze ook aan het veranderen merk ik, nog wel allemaal wat pijnlijk aanvoelend, dat wel.

Enne .... die groeten heb ik inderdaad niet gehad. Ze vertelde wel dat iemand anders ook een verkeerde BH had.

Zag wel een blonde vrouw bij binnenkomst die me aankeek, twijfelde even of jij dat was.. Maar rond die tijd was je natuurlijk al lang weer weg.

Zo wij gaan zo de deur uit, heerlijk weer vandaag.

Lekker weer de band om, verheug me er op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat idee hebben zowel manlief als ik beide.

In welke zin dan, vorm, gevoel??

Ik weet het niet zo goed, ze worden bij mij elke dag iets zachter, maar blijven nog wel beetje pijnlijk.

Ben wel een beetje klaar met dat beperkte gevoel, voorzichtig doen, lopen, kleine pijntjes. Niet fit zijn.

Maar ja, heb het er wel voor over. Maar....

Wel tevreden over borsten en vorm, wel wat groot..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke zin dan, vorm, gevoel??

Ik weet het niet zo goed, ze worden bij mij elke dag iets zachter, maar blijven nog wel beetje pijnlijk.

Ben wel een beetje klaar met dat beperkte gevoel, voorzichtig doen, lopen, kleine pijntjes. Niet fit zijn.

Maar ja, heb het er wel voor over. Maar....

Wel tevreden over borsten en vorm, wel wat groot..

ze zijn boller, natuurlijker gevormd dan voor de wissel, ze beginnen te zakken

Ze zijn juist heel zacht bij mij, hoop dat het zo blijft

Ja ik heb er ook de baen van. Voor ieder ding teveel, wat al niet veel is, word ik genadeloos afgestrafd pffff

Baal dat mijn conditie zo beroerd is

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.