Ga naar inhoud

ptries : 4 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast ptries

Aanbevolen berichten

4 juli krijg ik mijn boops. Ik ben zo benieuwd, maar vindt t ook best spannend, heb hier op deze forum eens rondgekeken, maar als ik dan foto's zie dat de ene borst er anders uit ziet dan de andere of dat de tepels niet gelijk zitten, maak ik me wel zorgen......

Marja we wachten gewoon maar af, heb er zin in.....:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Dat was an de voorsituatie van die persoon. Als jij een voorsituatie hebt met je linkerboob die iets naar buiten wijst, dan is dat met protheses ook vaak het geval. Het is gewoon een vergroting van wat je nu hebt. En dan nog wat, iedereen heeft een ander merk prothese, ander profile, andere maat, anders geplaatst, en zijn groter/zwaarder of kleiner. Je kan dus helaas nooit vergelijken met andere. Of je moet toevallig ongeveer dezelfde bouw hebben en hetzelfde aantal cc en hetzelfde geplaatst. Trek je niet teveel aan van foto's hoor meid!! Jij krijgt boobs die helemaal bij jou hren en die echt van jou zijn.

wel erg spannend he! Het is al bijna!! Hoeveel cc krijg je en bij welke pc? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoiHoi

Ben al op deze forum maar nu pas ontdekt dat ik me eerst moet voorstellen, nou bij deze dan;

ik ben 45 jaar, 2 kids, meisje van 14 en zoon van 11, gelukkig getrouwd

werk samen met mijn man bij ons bedrijf

4 juli krijg ik mijn boops, 450 cc rond, bij Heyendaal in Groesbeek.

heb natuurlijk al vanalles gelezen en bekeken op deze site, en vind het erg interessant 

Groepjes Ptries:55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Nu je je hebt voorgesteld, ben je ook premium member en dat stelt je nu in staat om foto's te kunnen zien, etc,

Ik heb hierbij gelijk je topics samengevoegd, je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en dadelijk na je operatie je verslag neer zetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HoiHoi,

:1big_boobs:nou ik heb ze!! t viel op zich helemaal niet tegen, we zijn half 6 richting huis gegaan, nu lekker op de bank zitten/hangen en niets meer doen

ben moe, t voel stijf en gewoon spierpijn zeurende pijn. Ik ben wel steeds duizelig, denk zelf dat t komt omdat ik ook al last heb van opvliegers en dan in combi met deze ingreep, narcose ed...... Dus doe lekker rustig aan, kids en man maar ff voor zichzelf zorgen, ik doe altijd alles voor hun, dus nu mammie ff rust:62:

De boops zien er mooi uit, zitten alleen nog hoog en het is was gezwollen, maar dat hoort er wel bij

hoop goed te kunnen slapen

Groepjes Ptries

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb prima geslapen, het bed in de rug wel wat hoger gezet, en veel wakker geweest maar al met al goed geslapen.

Aan een kant is het al gezakt maar aan de andere kant nog niet. Komt dat wel goed?? ik heb ronde protheses vandaar dat een band volg week pas hoeft

gr patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik heb geen drains, met band bedoel ik die borstband om alles op de plek te houden. maar ze zeggen dat die bij atomische wel moeten omdat ie kunnen draaien en ronde niet

Gr ptries;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Je borsten gaan de komende weken nog flink veranderen en zakken, heeft tijd nodig. Komt goed ;) wens je een goed herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.