Ga naar inhoud

ptries : 4 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast ptries

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei ptries:

vochtophoping en wondvocht en dat heeft koorts veroorzaakt, en samen met toch teveel gedaan rond huis.

valt ook zo tegen om niets te doen, ik heb echt geen zitkont en zeker wil ik alles aan de kant hebben en niet steeds vragen of ze hier in huis alles zelf opruimen, balen hoor

Maar probeer me nu wel rustig te houden....

Gr :kuzya_02:

Ik ben ook geen zitkont , maar onthoud je hebt maar een kans op een goed herstel!!! Dus hup hup rustig aan , lekker op de bank met een goed boek of Netflix en maar wat meer commanderen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Wauwww wat super mooi @ptries! 450 cc rond is het toch? Ik heb 3 oktober gereserveerd staan alsals operatiedag ik als mijn consult met straten 24 aug goed verloopt. Ik wil ook graag 450 cc. Wat was jouw voorvoorsituatie? Heb je daar toevallig een foto van? Hoe gaat het nu met je herstel? Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Wauwww wat super mooi @ptries! 450 cc rond is het toch? Ik heb 3 oktober gereserveerd staan alsals operatiedag ik als mijn consult met straten 24 aug goed verloopt. Ik wil ook graag 450 cc. Wat was jouw voorvoorsituatie? Heb je daar toevallig een foto van? Hoe gaat het nu met je herstel? Xxxx

Hoi,

bedankt :-)

Het gaat nu prima, wel rustig aan doen! 

Eerst had ik een slappe 85B 

geen foto

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké dat is ong ook mijn situatie nu. Vind ze er erg natuurlijk uitzien! Ik werk zelf in de horeca en heb straks 18 dagen vrij..Precies hoe ver jij nu bent dus. Ben jij alweer aan het werk? Mijn werk is wel veel lopen en met 3 borden in de hand etc. Ik hoop dat 18 dagen genoeg is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Xxmelliexx:

Oké dat is ong ook mijn situatie nu. Vind ze er erg natuurlijk uitzien! Ik werk zelf in de horeca en heb straks 18 dagen vrij..Precies hoe ver jij nu bent dus. Ben jij alweer aan het werk? Mijn werk is wel veel lopen en met 3 borden in de hand etc. Ik hoop dat 18 dagen genoeg is. 

Hey, Ik ben ook aan t werk, op kantoor, dus dat is niet zo zwaar. wel huishoudelijk werk, wasjes draaien en vouwen, strijken dan nog niet. merk ook meteen als ik wat teveel doe, dan gaat t steken, koelen helpt dan. en neem af en toe een rust momentje dan komt t vast goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi, Gefeliciteerd nog met je nieuwe boobs heb even gespiekt bij je foto moooi he.. ben je er nog steeds blij mee?

ik ben ook iemand die nooit kan stil zitten, maar we moeten niet eigenwijs doen en denken aan ons herstel!

Hoe gaat het nu met je ? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

450 cc dp

Weer een maat groter geworden, zit nu op 80G... 

nog beetje last van onderhuise litteken maar masseer t elke dag, hopelijk wordt minder...

Ben blij met mun boobs :wub:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei ptries:

450 cc dp

Weer een maat groter geworden, zit nu op 80G... 

nog beetje last van onderhuise litteken maar masseer t elke dag, hopelijk wordt minder...

Ben blij met mun boobs :wub:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

He meis, dat gaat de goede kant op, ziet er netjes uit, en het onderhuids bindweefsel zal inderdaad door masseren steeds minder moeten gaan worden, soms duurt dat even.

Ik heb je topic samengevoegd, want alle updates mag je gewoon in dit topic zetten, zo heb je netjes alles bij elkaar staan,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, dat gaat de goede kant op, ziet er netjes uit, en het onderhuids bindweefsel zal inderdaad door masseren steeds minder moeten gaan worden, soms duurt dat even.

Ik heb je topic samengevoegd, want alle updates mag je gewoon in dit topic zetten, zo heb je netjes alles bij elkaar staan,

xx

Thnx

ja ik weet t maar kon t niet vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei ptries:

Thnx

ja ik weet t maar kon t niet vinden

Oh hahaha, ja dat is dan lastig,  je kunt je topic altijd via je eigen profiel vinden, of je gaat linksboven, activiteit,dan mijn tijdlijn-activiteit,bijdrage die ik ben gestart, of je kunt in de zoekbalk intypen, 4 juli 2016, dan kom je er ook uitrollen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.