Ga naar inhoud

ptries : 4 juli 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast ptries

Aanbevolen berichten

Ik zeg Gefeliciteerd  !!!

Fijn te lezen dat het goed gaat met je ptries. 

Ik heb ook geen drain's maar wel van dat  klefverband rondom over mijn BH 

En Anouk91 jij ook gefeliciteerd met je meisjes  .

Ik heb wel aardig geslapen veel wakker,  en ik heb kussen in mijn rug, 

Sterkte allebei en één ding is zeker elk dag een stukje beter :116:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs!!

Ik heb even je operatieverslagtopic in dit topic toegevoegd, omdat het hier hoort. Zo heb je alles bij elkaar staan en hoef je niet meerdere topics bij te houden (en wij ook niet ;) )
Heb je vragen, stel ze gerust in dit topic!

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Anouk91:

@ ptries hoe gaat het nu, heb je ok al zere kont van het liggen haha. Zolang lig heb ik geen last van me borsten, zodra wil zitten of uit bed wil dat is dan geen pretje. Komt denk ook door de tape 

 

met mij gaat t nu wel prima eigenlijk, maar goed hoef ook niets te doen alleen beetje hangen en zitten op zijn tijd pijnstillers pakken en netflix aan en uit zetten. het is nog wel gezwollen maar verder gaat t beter als vanochtend.

nog steeds blij mee;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei shardy:

Ik zeg Gefeliciteerd  !!!

Fijn te lezen dat het goed gaat met je ptries. 

Ik heb ook geen drain's maar wel van dat  klefverband rondom over mijn BH 

En Anouk91 jij ook gefeliciteerd met je meisjes  .

Ik heb wel aardig geslapen veel wakker,  en ik heb kussen in mijn rug, 

Sterkte allebei en één ding is zeker elk dag een stukje beter :116:

Xxx

idd daar gaan we voor

jij ook sterkte:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt positief. Gefeliciteerd meid. Hopelijk verder herstel ook voorspoedig. Ik zie er wel tegenop om zoveel te zitten terwijl ik normaal 5 keer per week sport. Ik denk dat ik onwijs last van m'n rug ga krijgen. Ben ook een echte buikslaper maar dat gaat hem niet worden geloof ik he LOL. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Lindasch:

Mag ik vragen welke sport bh je hebt en of die fijn is? 

 

Ik heb de  BH van de kliniek gekregen  die zowel met haakjes aan de voorzijde en op de schouders te vertellen zijn / vastmaken. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Anouk91:

Wanneer mag bij jullie verband eraf 

ik heb  wel  blauwkleefband   over mijn BH , mag er vandaag af.

En de BH van de kliniek die zowel met haakjes aan de voorzijde en op de schouders te vertellen zijn / vastmaken. 

En hechtingen onder de borst die  over 3 weken gaan  verwijderen  na BV. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lindasch:

Mag ik vragen welke sport bh je hebt en of die fijn is? 

Frans adviseert de Triumph workout.
Ik heb een Triumph , een Ana Carefix (voorsluiting) en nog eentje van Bonprix. Zal wel zien welke ik aankrijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Lindasch:

Mag ik vragen welke sport bh je hebt en of die fijn is? 

ik heb van truimph tri-action, maar denk dat met sluiting voor fijner is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgens,

pfff, vandaag meer pijn dat gister en eergisteren bij elkaar. :wacko: waarschijnlijk ook omdat je altijd de ergste spierpijn hebt met een dag ertussen, dus maar hopen dat t morgen beter gaat. Rechtse borst is al wat zachter en gezakt, links zit nog hoog en staat ook strak en wat gezwollen, die is ook het pijnlijkst. Ik vind het ook doodeng om de bh ff uit te doen, gister gedaan om ff een schone aan te doen, ff kijken en vlug weer aan:unsure:

Maargoed, we doen maar gewoon rustig aan, koelen helpt btw ook goed tegen de pijn

Fijne dag allemaal

XX Ptries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik zag dat je alweer een nieuw topic geopend had, terwijl die update na je operatie gewoon in dit topic hoort. Ik heb dus weer je topics samengevoegd. 

Aub in het vervolg hier updaten, wij doen dit ook onbetaald, dus voor de werkverschaffing hoef je geen nieuwe topics te openen ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik zag dat je alweer een nieuw topic geopend had, terwijl die update na je operatie gewoon in dit topic hoort. Ik heb dus weer je topics samengevoegd. 

Aub in het vervolg hier updaten, wij doen dit ook onbetaald, dus voor de werkverschaffing hoef je geen nieuwe topics te openen ;)

Xxx

oh sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei ptries:

ik heb van truimph tri-action, maar denk dat met sluiting voor fijner is

 

14 uur geleden zei pammetje:

Frans adviseert de Triumph workout.
Ik heb een Triumph , een Ana Carefix (voorsluiting) en nog eentje van Bonprix. Zal wel zien welke ik aankrijg.

Hey Ladies, zojuist even geshopt online en heb nu een triaction inderdaad en nog 2 van anita waarvan 1 met voorsluiting. ik had er ook al 1 bij de hema gehaald maar die moet ik al gaan ruilen want krijg amper lucht. nu al niet hahaha. thanks voor de tips!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei ptries:

Goede morgens,

pfff, vandaag meer pijn dat gister en eergisteren bij elkaar. :wacko: waarschijnlijk ook omdat je altijd de ergste spierpijn hebt met een dag ertussen, dus maar hopen dat t morgen beter gaat. Rechtse borst is al wat zachter en gezakt, links zit nog hoog en staat ook strak en wat gezwollen, die is ook het pijnlijkst. Ik vind het ook doodeng om de bh ff uit te doen, gister gedaan om ff een schone aan te doen, ff kijken en vlug weer aan:unsure:

Maargoed, we doen maar gewoon rustig aan, koelen helpt btw ook goed tegen de pijn

Fijne dag allemaal

XX Ptries

oh jeetje spannend he, doe je wel rustig aan? Ja die bh voelt vast heel veilig maar je wilt het toch ook zien he ;-)

Draag je ook al een borstband? of heb je rond en hoeft dat dan nog niet? 

Rustig aan meid. komt vast goed. hopelijk slaap je goed. 

Ik zal alvast eens kijken of ik zo'n icepack in huis heb. Dank je! :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallotjes,

dag 5 na bv, het gaat nu prima, nog wel die linkerborst waar ik steken in heb, is ook nog niet helemaal gezakt en is nog hard en gevoelig. Maar aangezien het goed gaat je ook weer wat meer doet als een beetje zitten, ga je dat natuurlijk ook voelen, en probeer dan weer ff te rusten..... Donderdag weer terug naar pc en dan krijg ik de borstband.....

het is lekker weer, dus lekker relaxen en genieten.

Fijn weekend allemaal XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9 juli 2016 om 11:42 zei ptries:

Hallotjes,

dag 5 na bv, het gaat nu prima, nog wel die linkerborst waar ik steken in heb, is ook nog niet helemaal gezakt en is nog hard en gevoelig. Maar aangezien het goed gaat je ook weer wat meer doet als een beetje zitten, ga je dat natuurlijk ook voelen, en probeer dan weer ff te rusten..... Donderdag weer terug naar pc en dan krijg ik de borstband.....

het is lekker weer, dus lekker relaxen en genieten.

Fijn weekend allemaal XX

Fijn dat het al zo goed gaat. Inderdaad wel rustig aan doen. Logisch dat je nog wel wat pijn hebt lijkt me. Lekker van het weer genoten ja? En heb je je bh al even uit gehad om te kijken?.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb bh al los gedaan om ff te kijken, mooi hoor, ze veranderen elke dag...

 

alleen vannacht zoveel pijn gehad, niet normaal... Voel me ook niet hrlemaal fit, lijkt wel een griepje aan te komen... Zo maar eens ff bellen met pc of t aan de griep ligt of wat anders, die pijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei ptries:

Ja ik heb bh al los gedaan om ff te kijken, mooi hoor, ze veranderen elke dag...

 

alleen vannacht zoveel pijn gehad, niet normaal... Voel me ook niet hrlemaal fit, lijkt wel een griepje aan te komen... Zo maar eens ff bellen met pc of t aan de griep ligt of wat anders, die pijn....

En had je gebeld,  hoop dat het niets vervelends is maar één onschuldig griepje. 

Heb jij al foto's gemaakt, ik ben best wel nieuwsgierig geworden. 

Laat even weten hoe het nu met je gaat.

Sterkte mop liefs Shardy xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei shardy:

En had je gebeld,  hoop dat het niets vervelends is maar één onschuldig griepje. 

Heb jij al foto's gemaakt, ik ben best wel nieuwsgierig geworden. 

Laat even weten hoe het nu met je gaat.

Sterkte mop liefs Shardy xx 

Heb antibiotica gekregen en morgen langs komen v controle.... Hoop dat alles goed is

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

vochtophoping en wondvocht en dat heeft koorts veroorzaakt, en samen met toch teveel gedaan rond huis.

valt ook zo tegen om niets te doen, ik heb echt geen zitkont en zeker wil ik alles aan de kant hebben en niet steeds vragen of ze hier in huis alles zelf opruimen, balen hoor

Maar probeer me nu wel rustig te houden....

Gr :kuzya_02:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.