Ga naar inhoud

Shardy : 4 juli 2016 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Oh kijk is aan je weet al wel wat voor prothese dat is al heel wat :P weet je ook al hoeveel cc of op welke cup je uit wil komen?

Wel goed van je zeg dat je zoveel bent afgevallen daar mag je jezelf nu wel voor belonen :)

Ik zelf heb ronde protheses 415cc en ben er heel erg tevreden mee eindelijk borsten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hardy!

Welkom op het BF :) en ik wil je alvast veel succes wensen voor woensdag, ben benieuwd wat het gaat worden! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier ben ik weer , vanmiddag om 13.15 vertrokken van huis moest om 13 uur in Zwolle zijn .

We waren er een kwartiertje eerder en konden meteen binnen komen. 

Wat een fijn vrouw alles perfect uitgelegd en uiteindelijk de juiste uitgekozen 400 CC.

Ik wilde 450 CC maar ze was bang dat dat te groot werd en dan later ging plooien,  dus haar advies gevolgd en voor de 400 CC gegaan  :wub:

Het worden Monobloc Hydrogels boven de borstspier .

En de operatie zal plaatsvinden op vrijdag ochtend 24 juni 2016 :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Gefeliciteerd met je datum,

Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en na je operatie je verslag schrijven, en heb je alles netjes in 1 topic bij elkaar staan.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd  snel hè erg spannend allemaal .

Aftellen kan beginnen en op naar borsten , O erg als je shirt kopt  en altijd  zijn die halzen te laag .

Loop altijd te hijsen aan mijn shirt  xs/s  "zo frustrerend"   mijn BH komt er altijd boven uit , en een inkijk  pfff

Straks vanaf  hoop ik :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag  de bevestiging van de operatie voor 24 juni binnen gekregen van   Dr Kappel .

De borstvergrooting gaat plaats vinden in de  Kliniek annatommie te Utrecht, 

 

Het worden  Monobloc Hydrogel HP (hoog profiel ) rond 400 CC 

Ik hoor nog hoelaat ik aan de beurt ben :rolleyes:

Wordt nog gebeld 

 

Nu kan ik echt gaan aftellen brrr beste spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond allemaal. 

Het komt nu wel erg dicht bij,  nog 2 dagen , foto  wil ik toevoegen ik mijn fotoalbum maar weet niet hoedat moet  ???

 

En dan eindelijk is het dan zo ver .

Ik moet me om 07:15 uur melden in Utrecht en om 08:00 staat de OK  gepland. 

Groetjes Shardy :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEEN :1boobs:

Hallo allemaal  ik ben vreselijk verdrietig en boos .

Krijg ik vanmiddag een telefoontje can Dr Kappel de operatie niet door kan gaan.

Het ziekenhuis waar zij een OK

Reserveert wil niet meewerken  ( ik heb een risico ik slik namelijk .

Ik heb medicijnen voor mijn hart .niets ernstigs je kan er 100 mee worden  maar ter voorkoming van.

Maar nu willen die artsen van dat ziekenhuis mijn wel zelf opereren. .....

Voel ik hier iets van misgunnen  !!!

Dr kappel niet  maar een plastische chirurgie van het ziekenhuis zelfs wel , maar dan wel over een paar wekelijks. 

Ik ben hier wel de dupe van en voel me vreselijk K . . :77:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd vanmiddag gebeld door DR Kappel dat mijn borstvergrooting van aanstaande vrijdag helaas niet door gaat. 

Dat zij de operatie helemaal niet mag doen  , van het ziekenhuis in Utrecht .

Ja het ziekenhuis zelf wil me wel helpen eerste even bij de cardioloog lang daar loop ik niet meer  ben gewoon onder controle bij mijn huisarts  .

En even naar de longart, daar ben ik überhaupt nog nooit geweest. 

Ik denk zelf dat het een kwestie is van geld of doktertje pesten. ....

Maar daar ben ik de dupe van :77:

En nu  blijk ik een risico te zijn vanwege mijn medicijnen  ik slik bloedverduners en 2 pilletje voor mijn hart dat ik aanleg heb voor verkalking uit voorzorg .

Ik ben voor de rest ze gezond als een vis , weeg 55 kilo en 159 lang 

Normaal bloeddruk  

Ik ben er verrot van !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de arts mag je niet opereren maar je kan in het ziekenhuis misschien wel geholpen worden, wat vreemd zeg. Kun je niet navragen wat precies de reden is waarom je operatie niet doorgaat? Ik hoop dat je alsnog snel voor een bv in aanmerking komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Happy(._.) En San92

dr kappel mag de operatie niet  doen , maar wel een plastische chirurgie uit het Utrechtse ziekenhuis,  ben even de maat kwijt  wil het wel doen .

Maar  dan eerst weer een afspraak maken hele traject door  en dan komen de kosten bij het ziekenhuis  wel een rug duurder. 

Maar ze willen volgen mijn gewoon zelf geld verdienen aan de borstvergrooting. 

Dr kappel nemt nog contact met mijn op en probeert zo snel mogelijk een oplossing te vinden. 

Ze wil me desnoods onder plaatselijke verdoving mijn borsten geven. 

Ze was er zelf ook kapot  van ,ze zij als ze bij een patiënt iets kunnen vinden om me tegen te houden doen ze dat !!!!

LEKKER DAN 

Daar ben ik de dupe van :77:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.