Ga naar inhoud

Shardy : 4 juli 2016 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei Flowaatje:

Hoi @shardy 

Nou daar gaan we dan.

Mn laatste nacht in.

Vandaag veel afleiding gehad en nu voel ik mn wangen en gezicht gloeien?

Nog steeds kan ik me er niet bij voorstellen. 

Sorry dat ik nu niet uitgebreider reageer maar hopelijk kan ik dan morgen als ik weer thuis mag zijn.

Bedankt, slaap lekker en dikke knuffel 

Xx

Als het goed is heb je het nu achter de rug en heb jij ook je prachtige mooie borsten  ....

GEFELICITEERD MOP en rust maar lekker uit en ik spreek je snel. 

Nu eerst de eerste even bijkomen. 

Dikke kus Shardy :wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo ik heb een vraagje . Maandag ben ik alweer 10 weken po en alles gaan erg goed met me.

Maar nu mijn vraag , is het normaal als je je arm spieren spant dat dan je borst beweegt. Als ik brood aan het maken ben en ik snij het  brood op het aanrecht door dan moet ik druk geven,en dan voel ik mijn borst op en neer gaan. Erg interessant gevoel. 

Wie heeft dit ook ,en is dit normaal. Mijn borsten zijn duale plean geplaatst. 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.

Ik denk dat dit heel normaal is! Ik was laatst ook iets aan het snijden en voelde ook dat mijn borstspier wat aanspande. Was inderdaad een apart gevoel. Ik ben nu 4 weken en 3 dagen po en merk ook dat ik mijn rechter arm nog niet ver omhoog kan doen, dan lijkt er wat te rekken/trekken bij de oksel. Heeft denk ik allemaal met de verbinding van de spieren te maken. Ik heb ze ook dp geplaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.