Ga naar inhoud

Shardy : 4 juli 2016 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Morning,

Jeetje dat is ook wat zeg :( Hopelijk komt er een passende oplossing voor je via je zelf gekozen PC. Misschien anders uitwijken naar Dr.Nio? Die werkt ook in een ziekenhuis in Amsterdam (SLAZ) met alle faciliteiten? Zou wel goed doorvragen bij het ziekenhuis waarom DIT perse in een ziekenhuis moet gebeuren want lijkt mij dat ze dit niet zomaar adviseren. Hoor je het van 2 kanten en hiermee bedoel ik niet dat het perse aan je PC moet liggen hoor maar, dan is misschien de achterliggende gedachte wat beter te begrijpen.

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

wat vervelend zeg! Maar begrijp ik goed dat je door een plastisch chirurg zou worden geopereerd in een ziekenhuis waar deze niet werkt? Ik slik zelf ook bloedverdunners en heb aortaklepstenose (verkalking bij de aortaklep) en ik ben afgelopen maandag door Dr. Nio in het OLVG geholpen. Het ging bij mij dan wel om een prothesewissel en kapsel weghalen. Ik zou denk ik toch eerst die check ups laten doen door het ziekenhuis en alle risico's in kaart laten brengen. Zekere voor het onzekere toch? Succes in ieder geval en ik hoop voor je dat het toch mogelijk is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve berichten. 

Moet het allemaal nog even verwerken. 

Was aan het aftellen,  morgen was MIJN dag eigenlijk van die theezakjes af  !!!

Ik ga misschien dr Nino  bellen maar heeft hij ook Monoblock Hydrogel H.P ?? 

Ik hoop dat ik hem persoonlijk even telefonisch kan spreken, weet iemand misschien een optie ^_^

Bedankt allemaal xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logisch! Valt effe rauw op je dak!!

yes, Dr.Nio en Dr.van Selms werken ook met de hydrogel. In de zoekbalk rechts kun je topics hierover vinden. Beiden goeie PC's en werken allebei in dit ziekenhuis :) Weet niet of je hem persoonlijk aan de lijn krijgt.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooooo gatver wat een rot bericht zeg! Dat ze dat nou niet eerder konden zeggen, dan ben je al helemaal zo goed als klaar, kan ht feest beginnen en dan gaat het niet door. Jeetje meis, vind het echt heel rot voor je :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hier even een update. 

Van morgen belde Dr Kappel mijn en vroeg hoe het met mijn ging,

Erg pittige van haar , zij vindt dit ook een hele nare situatie. 

Ik heb vrijdag een vreselijke dag gehad stond om 8:00 al  jankend mijn tanden te poetsen. 

8:00 was namelijk de tijd dat ik naar de OK zou gaan.

Ik heb een goed gesprek gehad met DR Kappel., ik kan daar nog wel geholpen worden maar dan moet ik eerst naar een cardioloog daar en voor een controle naar de longart. Cardioloog snap ik ,

Maar longart !!! Daar ben ik van mijn leven nog nooit geweest. ( ik gebruik af en toe een pufje ) voorgeschreven  door  huisarts. 

Omdat ik 2 pilletje voor mijn hart slik , En een  pufte  gebruik ben ik volgens de anesthesie COPD  patiënt.

En daar door een    Avi 3 

En als ik nu daar naar een longart ga en die ziet idd dat ik niets mankeer aan mijn longen  ,  woord ik een Avi 2 en dan mag ze mijn wel mooie borsten geven. 

Ik heb het die KWAL uitgelegd maar hij wil het niet begrijpen .

Gewoon zoeken en dokter Kappel treiteren  !!!

Ik heb nu afgesproken dat ik naar een andere pc ,en zij wenst  mijn heel veel succes .

Als ik me nog bedacht dan wilde ze dinsdag  wel een gesprek  met mijn huisarts en dan kan ik misschien naar mijn eigen Cardioloog waar ik al 2 jaar niet meer ben geweest.(Onder controle bij HA )

En een longart voor  logfunktie.

Die had ik immers4 maanden geleden nog gedaan bij de huisarts en die was oké. .

Nu maandag naar de Arenborghoeven kliniek Dr Visser 

Spannend weer 

Jullie horen van mijn

Liefs Shardy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend maandag!

waarvoor laten ze die AVI staan en hoe meten ze dat dan? 

Het is toch te bizar voor woorden, er hebben zo onwijs veel mensen in NL een pufje en er zijn er maar weinig copd patiënt die ook nog eens niet onder behandeling staan. Lijkt echt wel mensen pesten.... 

Ik hoop onwijs voor je dat het maandag naar wens gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hallo Miesjet

Ja ik gebruikte  toevallige afgelopen maand mijn puf en dan staat hij gewoon ik je medicijnen lijstje. 

Als ik dat van te voren geweten had had ik hem niet gebruikt, en had hij er ook niet bij gestaan .

Gebruik hem nu niet meer  was maar tijdelijk  zo als altijd. 

Maar het was gewoon zoeken naar een speld in een hooiberg om te zorgen dat Dr Kappel niet kon opereren !!! 

Sneu voor haar  en ik ik heb nu geen :1boobs: 

Dank je wel , ik laat het je /jullie weten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje joh!

Ik gebruik erg veel medicatie (pijnstilling zoals morfine, zenuwpijn remmers etc), maar ook mijn pufje, want ik rook en tja.... Maar serieus nog werkelijk waar nergens bezwaar gekregen voor wat betreft dit type operatie. Ik sta er dan ook echt van te kijken bij jou als dit gedeelte alleen al sporadisch is zoals je zegt en wat je ook van de tafel kan vegen als 'probleem'. 

 

Sneu voor jou en inderdaad ook voor die arts. Echt triest dat dat allemaal maar kan!

 

ik mag maandag ook op consult. Helaas bij een andere pc dan de bedoeling was, de oorspronkelijke PC kreeg vorige week te horen dat de kanker er weer was en direct aan de chemo gegaan. Vreselijk natuurlijk, mijn zorgen om deze nieuwe zijn daar niets bij... Heb bij ervaringen gelezen dat ze enorm professioneel is en ook wel erg bij haar visie blijft, buiten dat ze erg goed is. Hoop zo dat zij ook aan mijn wensen kan voelden (die totaal niet abnormaal zijn, maar toch...), want daar kan ik alsnog snel terecht en plan technisch is het een beetje now or never met hersteltijd erbij. Door die verdomde zenuwen blijf ik maar ratelen hahaha! Dat gaat nog wat worden voor de operatie :P 

 

ik ben super benieuwd naar maandag voor je! Ik ga voor je duimen dat het nu wel helemaal goed komt en je snel je vriendinnen mag verwelkomen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Miesjet 

Wat spannend jij ook maandag op concult, succes meisje. 

Wat een heftig verhaal en idd vreselijk voor de pc hopen voor een gezonde afloop dat is nu even het belangrijkste voor de PC.

Ik ben namelijk ook een rookster en heb daar idd zo af en toe die puf voor. 

Nu was ik al ruim een week gestop met roken vanwege de  operatie. 

Succes nogmaals en we houden contact xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 4 juli om 7:15 moet ik mijn melden Bij de Arenborghoeven kliniek te Venlo. 

Waar  DR Visser mijn kleine lege B zal gaan bijvullen met de Monobloc Hydrogel HP 440 CC

Duale Plean geplaatst. 

Vind het allemaal wel erg spannend gaan worden  .

Aftellen kan beginnen :1bouncingboobs:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!
Dat is al lekker snel zeg!

Ik heb even je twee topics samengevoegd, zodat het overzichtelijk blijft.
Pas ik ook nog even je titel aan en dan kun je dit topic ook na je operatie gewoon blijven gebruiken. Zo staat het voor jezelf en voor ons, handig bij elkaar :35: 

Heel veel succes maandag!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn operatie verslag 

 Het ging allemaal perfecte werd liefde vol ontvangen, en na alles goed doorgesproken te hebben en foto's gemaakt en alles op mijn af getekend was kon ik de OK kledingen en een paar heerlijke sokken van hun aan en het mutsje op niet te vergeten. Nu  kon ik richting de OK .

Ook allemaal liever vriendelijke mensen die je op je gemak stellen. Ik  viel rustig in slaap ,Na ruim een uurtje was ik weer op mijn eigen kamer, lag in een heerlijk verwarmd bed .Toen kwam ok verpleegkundige vragen hoe het met mijn ging en vertelde dat de 440cc niet ging passen,  wel gepresenteerd maar lukte niet.  Het is 400cc geworden Dual Plane 

Even later kwam Dr Visser het mijn nog allemaal uitleggen. Werd veel te breed en zou niet mooi worden.  Ze zijn nu al erg gespannen met 400cc. 

Ik heb een BH van de kliniek en nog eens rondom ingepakt met blauw kleefband(drukverband ), dit moet 3 dagen blijvenzitten . En over 3 weken mogen de hechtingen eruit gehaald  worden. 

Iets langer dan normaal omdat het erg gespannen staat. 

Slik wel mijn pijnstillers en ik geb ook een antibiotica kuur.

Het is wel of er een vrachtwagentje over mijn heen gegaan is  :55:

Liefs Shardy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei shardy:

Mijn operatie verslag 

 Het ging allemaal perfecte werd liefde vol ontvangen, en na alles goed doorgesproken te hebben en foto's gemaakt en alles op mijn af getekend was kon ik de OK kledingen en een paar heerlijke sokken van hun aan en het mutsje op niet te vergeten. Nu  kon ik richting de OK .

Ook allemaal liever vriendelijke mensen die je op je gemak stellen. Ik  viel rustig in slaap ,Na ruim een uurtje was ik weer op mijn eigen kamer, lag in een heerlijk verwarmd bed .Toen kwam ok verpleegkundige vragen hoe het met mijn ging en vertelde dat de 440cc niet ging passen,  wel gepresenteerd maar lukte niet.  Het is 400cc geworden Dual Plane 

Even later kwam Dr Visser het mijn nog allemaal uitleggen. Werd veel te breed en zou niet mooi worden.  Ze zijn nu al erg gespannen met 400cc. 

Ik heb een BH van de kliniek en nog eens rondom ingepakt met blauw kleefband(drukverband ), dit moet 3 dagen blijvenzitten . En over 3 weken mogen de hechtingen eruit gehaald  worden. 

Iets langer dan normaal omdat het erg gespannen staat. 

Slik wel mijn pijnstillers en ik geb ook een antibiotica kuur.

Het is wel of er een vrachtwagentje over mijn heen gegaan is  :55:

Liefs Shardy 

Leuk om te lezen. Fijn dat het zo goed gegaan is!

Nog ziek geweest van de narcose?  

Nu nog even gedulde tot je bhtjes mag gaan shoppen hihi

Rust goed uit. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei shardy:

Hallo Lovelife 

Nee totaal  niet ziek geweest. 

Ja nu rustig en geduldig wachten. En dan Los in de lingerie zaak :wub:

Liefs Shardy 

Ahh fijn zeg ook niet ziek. Nou nog een voorspoedig herstel :D Geniet van je boobs. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.