Ga naar inhoud

Shardy : 4 juli 2016 : Dr. Visser : Arenborghoeve


Aanbevolen berichten

Wat super zeg dat het eindelijk is geslaagd! Ook prettig dat je pc voor iets minder heeft gekozen in jouw voordeel. Hopelijk heb je een voorspoedig herstel en kan je tijdens de nazomer heerlijk in je nieuwe bikini's rondlopen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai hai,

 Je hebt ze inmiddels dus alsnog happy Boobday :) Lekker relaxen en straks mag je los hihihi

Even terzijde omdat ik nog wat tegenkwam over Dr.Kappel ( http://www.zwartelijstartsen.nl/kappel-r-m/ ) Dus heeft bij jouw zo moeten lopen en dat je bij Dr.Visser uitkwam ;) Weet je een beetje de achterliggende reden hiervan!

Groetjes en fijn herstel nog.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei BrownieG:

Hai hai,

 Je hebt ze inmiddels dus alsnog happy Bobbday :) Lekker relaxen en straks mag je los hihihi

Even terzijde omdat ik nog wat tegenkwam over Dr.Kappel ( http://www.zwartelijstartsen.nl/kappel-r-m/ ) Dus heeft bij jouw zo moeten lopen en dat je bij Dr.Visser uitkwam ;) Weet je een beetje de achterliggende reden hiervan!

Groetjes en fijn herstel nog.

 

Volgens dr kappel willen ze haar er uit werken. En zoeken ze .

Bij mijn was het de medicijnen voor mijn hart  (lekkend hartklepje ) en ik had na 2 jaar weer even een pufje ik rookte  ,En de anesthesioloog vond mijn een ricico geval Avi 3 hart en longen  dus ik mocht niet door haar geholpen worden. 

Maar ik was helemaal geen ricico geval ik had dat pufje immers voor mijn aanhouden verkoudheid en niet omdat ik COPD had (volgens de anesthesioloog )

Maar ik ben nu goed geholpen in een kliniek zonder geruzie. .wat het ook mag zijn .

Veel liefs Shardy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.... Als je een pc eruit wilt werken, moet je van goede huize komen meid.

Als een tuchtcollege deze maatregel oplegt en iemand (tijdelijk) schorst uit het big register, dan is er echt iets aan de hand...

Wie weet is er juist in het ziekenhuis waar de klacht ontstaan is, geen animo meer om mevrouw kappel er te laten opereren...

Ik zou hier niet te licht over denken. De wet big gaat erom dat een arts/verpleegkundige of elk ander medisch personeel, altijd verantwoordelijk is voor eigen handelen en daar dus ook op aangesproken kan worden. 

Ik ben het dus met @BrownieG eens, dat het bij jou misschien wel zo heeft moeten lopen. 

Gelukkig heb je nu mooie boobs ;)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei shardy:

Volgens dr kappel willen ze haar er uit werken. En zoeken ze .

Bij mijn was het de medicijnen voor mijn hart  (lekkend hartklepje ) en ik had na 2 jaar weer even een pufje ik rookte  ,En de anesthesioloog vond mijn een ricico geval Avi 3 hart en longen  dus ik mocht niet door haar geholpen worden. 

Maar ik was helemaal geen ricico geval ik had dat pufje immers voor mijn aanhouden verkoudheid en niet omdat ik COPD had (volgens de anesthesioloog )

Maar ik ben nu goed geholpen in een kliniek zonder geruzie. .wat het ook mag zijn .

Veel liefs Shardy 

Krijg eerder het gevoel dat jij het slachtoffer van pestgedrag bent geweest tussen deze 2 machten! Maar goed, wie of wat...ik ben blij voor jouw, dat jij bent geholpen door een PC die NIET op de zwarte lijst stond :)  ( je komt door pesten niet op de zwarte lijst he... ;) )

2 uur geleden zei best_boobie:

Nou.... Als je een pc eruit wilt werken, moet je van goede huize komen meid.

Als een tuchtcollege deze maatregel oplegt en iemand (tijdelijk) schorst uit het big register, dan is er echt iets aan de hand...

Wie weet is er juist in het ziekenhuis waar de klacht ontstaan is, geen animo meer om mevrouw kappel er te laten opereren...

Ik zou hier niet te licht over denken. De wet big gaat erom dat een arts/verpleegkundige of elk ander medisch personeel, altijd verantwoordelijk is voor eigen handelen en daar dus ook op aangesproken kan worden. 

Ik ben het dus met @BrownieG eens, dat het bij jou misschien wel zo heeft moeten lopen. 

Gelukkig heb je nu mooie boobs ;)

Xxx

Helemaal meeeeee eeensss... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei BrownieG:

Krijg eerder het gevoel dat jij het slachtoffer van pestgedrag bent geweest tussen deze 2 machten! Maar goed, wie of wat...ik ben blij voor jouw, dat jij bent geholpen door een PC die NIET op de zwarte lijst stond :)  ( je komt door pesten niet op de zwarte lijst he... ;) )

Helemaal meeeeee eeensss... 

 

3 uur geleden zei best_boobie:

Nou.... Als je een pc eruit wilt werken, moet je van goede huize komen meid.

Als een tuchtcollege deze maatregel oplegt en iemand (tijdelijk) schorst uit het big register, dan is er echt iets aan de hand...

Wie weet is er juist in het ziekenhuis waar de klacht ontstaan is, geen animo meer om mevrouw kappel er te laten opereren...

Ik zou hier niet te licht over denken. De wet big gaat erom dat een arts/verpleegkundige of elk ander medisch personeel, altijd verantwoordelijk is voor eigen handelen en daar dus ook op aangesproken kan worden. 

Ik ben het dus met @BrownieG eens, dat het bij jou misschien wel zo heeft moeten lopen. 

Gelukkig heb je nu mooie boobs ;)

Xxx

Ik ben achter af ook heel blij dat het zo gelopen is .

Dr Kappel wilde me eerst nog aanbiedingen om met een plaatselijke verdoving de BV te plaatsen, maar dat zag ik totaal niet zitten, en heb van de hele zaak afgezien. 

En toen op zoek gegaan naar een andere PC. 

Ik ben hier in de arenborghoeven zo fantastisch opgevangen  en ze waren heel begrip vol 

Nu heb ik teminste mooie  (prachtige )borsten. 

Bedankt voor jullie liefde volle medeleven. 

Ben heel blij met deze forum :wub:

Veel liefs Shardy xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whhaaaaaaaaa plaatselijke verdoving, zag al ergens een topic voorbij komen:kez_11::kez_11:... Mij niet gezien...schreeuw al als ik de kamer zie met alle tierelatijntjes aan spuitjes enzo...laat staan als ik ze hoor werken :kez_11: Wij zijn er lekker vanaf xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei BrownieG:

Whhaaaaaaaaa plaatselijke verdoving, zag al ergens een topic voorbij komen:kez_11::kez_11:... Mij niet gezien...schreeuw al als ik de kamer zie met alle tierelatijntjes aan spuitjes enzo...laat staan als ik ze hoor werken :kez_11: Wij zijn er lekker vanaf xx

Ja zie je het al voor  je , zonder narcose    :140:( ik ben een beeld denker ) . 

Het is nu heel goed gegaan dinsdag was de ergste dag wat pijn betreft, 

Merk nu dat het elke dag iets beter gaat, vannacht ook goed geslapen met mijn  :55:  .

Liefs en een fijne dag Shardy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei shardy:

Ja zie je het al voor  je , zonder narcose    :140:( ik ben een beeld denker ) . 

Het is nu heel goed gegaan dinsdag was de ergste dag wat pijn betreft, 

Merk nu dat het elke dag iets beter gaat, vannacht ook goed geslapen met mijn  :55:  .

Liefs en een fijne dag Shardy 

Hoi Shardy,

fijn dat het goed gaat met je. ik had gister de ergste dag denk ik, vandaag stukken beter, alleen nog de ene borst die nog niet gezakt is en nog pijnlijk.

Gr XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei BrownieG:

Whhaaaaaaaaa plaatselijke verdoving, zag al ergens een topic voorbij komen:kez_11::kez_11:... Mij niet gezien...schreeuw al als ik de kamer zie met alle tierelatijntjes aan spuitjes enzo...laat staan als ik ze hoor werken :kez_11: Wij zijn er lekker vanaf xx

Ja zie je het al voor  je , zonder narcose    :140:( ik ben een beeld denker ) . 

Het is nu heel goed gegaan dinsdag was de ergste dag wat pijn betreft, 

Merk nu dat het elke dag iets beter gaat, vannacht ook goed geslapen met mijn  :55:  .

Liefs en een fijne dag Shardy 

Fij dat het beter gaat vandaag  ,

Jij hebt ze voor de borstspier toch?

En ik heb ze dual plan en dat gaat geloof ik net even anders  .

Jamm dat je z'n pijn aan die ene hebt  

Rustig aan en pak je rust mop 

Liefs Shardy xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei shardy:

 Fijn dat het beter gaat vandaag  ,

Jij hebt ze voor de borstspier toch?

En ik heb ze dual plan en dat gaat geloof ik net even anders  .

Jamm dat je z'n pijn aan die ene hebt  

Rustig aan en pak je rust mop 

Liefs Shardy xx 

Ging iets mis met citeren? denk dat deze voor @ptries was :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ptries:

Hoi Shardy,

fijn dat het goed gaat met je. ik had gister de ergste dag denk ik, vandaag stukken beter, alleen nog de ene borst die nog niet gezakt is en nog pijnlijk.

Gr XX

Fijn dat het beter gaat vandaag  ,

Jij hebt ze voor de borstspier toch?

En ik heb ze dual plan en dat gaat geloof ik net even anders  .

Jamm dat je z'n pijn aan die ene hebt  

Rustig aan en pak je rust mop 

Liefs Shardy xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag wilde even laten weten dat het steeds beter gaat. Spierpijn neemt elke dag iets af.

Wel een vindt ik het een gek gehoor dat geknesperd uit mij borst   ha ha  .blijkt  normaal te zijn. 

Slapen gaat ook steeds beter  Gelukkige maar kom ik totaal mijn rust  .

Beste wel vermoeiend met 4 pakjes zuiker op je borst lopen de hele dag  :01:

Kijk zelf maar  wat jullie er van vinden

Veel liefs Shardy  xxx

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Flowaatje:

Mooi meid. Hoe voel je nu? Afgelopen maandag was je aan de beurt toch? Monobloc hydrogel dual plane? Hoeveel cc heb je gekregen en welke cup had he. Vind dat moeilijk in te schatten vanaf een foto.

Maar hoe dan ook. Het ziet er prachtig uit :) heel mooi

Xx

Hoi ik had voor de BV een kleine B en er is 400cc ingegaan :D

Ja ik ben 4 juli geholpen, en deze foto is van vanmorgen  .

Ik heb van hun een steun  BH gekregen en dat is een 34 D. 

Dank je wel voor je reactie xx

Ben jezelf al geholpen? 

Liefs Shardy xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Flowaatje:

En voel je je goed en ben je blij? 

34D snap ik niet. Wat is die 34 dan?

Ik krijg 480 cc maar vraag me ineens af of dan niet te klein is. De projectie bij monobloc hydrogel is lager dan bij siliconen en zout water. Ik ben 177 en heel slank ( beetje buikvet nu inmiddels)

Stom he begin ik nu over de maat te twijfelen. Maar waarschijnlijk krijgt de arts ze ook niet meer groter besteld.

Ik ben dinsdag aan de beurt :)

Xx

34 is een kleding maat ha ha 

Het is het zelfde als een 70 D

Ja ik ben super tevreden en dit is het nog niet ,ze moeten nog achter de spier vandaan komen ,ze worden nog groter. 

Ze hadden me ook geadviseerd om de eerste 6 weken zeker geen bh te kopen  

En over 6 maanden dan hebben ze de juiste vorm en maat.

Ze hadden eerst 440cc geprobeerd maar dat paste niet, veel te breed en hebben toen besloten om 400cc te nemen. 

Ben blij dat ze dat gedaan hebben, ze staan nu al vreselijk gespannen. 

Vandaar dat mijn hechtingen en pas na 3 weken eruit mogen en ik moet mijn borsten elke dag insmeren met een vette crème, daar wordt mijn huid soepeler van. 

Voor de rest voel ik me wel goed hoor, maar denk er niet te licht over, het gevoel dat ik de hele dag met een kilo aardappelen op mijn borst loop :D

Maar ik weet waar ik het voor doe xx

Heel veel succes Dinsdag en ik denk de je PC wel weet  wat hij of zij bij je plaatsen moet. 

Niet te veel twijfelen mop xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Flowaatje:

Hoi @shardy Had donderdag een hele reactie in getikt kreeg ik bij het versturen een error. Kon niks meer met het forum. Had jij dat ook? Kan nu de spatie niet gebruiken dus plak alles maar aan elkaar ;) 34 als in kledingmaat ik dacht al ze heeft een hele smalle omtrek hahha.

Ow de spatie doet t weer hahhhhaa

Hadden ze bij jou meerdere impantaten klaar liggen? Wat doen ze met die wat niet paste...

Dus de spier gaat nog uitzetten en dan worden ze nog groter?

Is t zo zwaar ja? Gaat dat ooit wennen denk je?

Dr. Nio adviseerde 500cc maar die bestaat blijkbaar niet dus wordt het 480. Hij zei ze zo te plaatsen dat de projectie groter wordt.

Gisteren even op bezoek gegaan. Alleen maar met de bv bezig zijn werkt ook niet. Door het slaapgebrek en de stress en toen een glaasje wijn. Werd ik ineens heel emotioneel.  Voel me ondanks de steun ineens heel alleen in dit proces. Je ondergaat het uiteindelijk toch zelf. Vind het heel eng ...

Liefs en geniet ervan meid xx

Hallo Flowaatje 

Het gaat steeds beter, slik helemaal geen pijnstillers meer en ik heb al weer met de auto boodschappen gedaan De boodschappen vanuit het karretje in de achterbak van de auto in de  tassen .Mijn zoon heeft ze er thuis uitgehaald. 

Begint al aardig te wennen hoor  en de druk is aanzienlijk minder  , ben er super blij me en zie ze steeds mooier worden mijn  :wub::wub:

Ik snap je helemaal ik was ook zo onzeker. 

Maar ze doen er altijd een pasprothese in en kijken dan of die goed past  ,hebben ze bij mijn ook gedaan 440 maar was veel te groot. 

En toen zijn ze voor 400 CC gegaan, het is een flinke D nu al moeten ze nog plopen :lol:

Zelfs met de 440cc moeten de hechtingen bij mijn 3 wekjes blijven zitten vanwege dat de huid erg strak staat, vandaar dat ik moet smeren met vitamine  e-crème . 

Ik hoop je voldoende informatie te hebben gegeven en laat het maar lekker over je heen komen. 

Wanneer ben je aan de beurt. 

Heel veel succes en liefs Shardy xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei best_boobie:

Oh, mocht jij dit allemaal al na 5 dagen van Visser?
Ik ken haar adviezen niet zo goed.. maar weet dat ze in de Wellnesskliniek de adviezen van daar hanteert..
Mag jij al tillen en auto rijden? :) 

xx

Ha ha ja auto rijden mag en dan doe ik de gordel achtlangs, en wat het tillen van de boodschappen betreft die til ik niet  ik deed het product  per product van karretje in de tas in de auto  en mijn zoon haalde dan de vole tas uit de auto  snap je  .

Dus geen zware tassen getild hoor dat mag ik ook niet  .

En alles wat hoog staat mag ik ook niet pakken, maar ik vroeg het gewoon aan een van de klanten hi hi .Ik kijk wel uit  hoor :D 

Maar  ik mocht idd van Dr Visser auto rijden  kleine stukjes natuurlijk.

 Xxx Shardy  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow, oke!

Doe wel voorzichtig he, want je bent niet verzekerd in het geval van een ongeval, als je niet volledig kunt functioneren achter het stuur... Je bent dan altijd schuldig, al werd je van de zijkant aangereden, zeg maar...
Als jij een beperking hebt, in welke zin dan ook, dan ben je de l*l hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Flowaatje:

Huhh je was toch maandag pas geopereerd en nu al met de auto en boodschappen? Wat fijn meid en fijn dat je zoon helpt.

Mijn dochter staat ook al in de startblokken? 

Pas proteses.??? Is dat wel hygiënisch? 

Fijn dat ze zo mooi zijn :)

Ik ben dinsdag om 8 uur smorgens

Xx

O spannend dinsdag ,ja hoor dat is hygiënisch dat doen ze volgens bijna overal  kijk maar op YouTube bij borstvergrooting. 

De eerste paar dagen zijn het zwaarst vond ik en nu gaat het elke dag iets beter  .

Ik ga je volgen Flowaatje en wens je heel veel succes Dinsdag om 8 uur met  je bv en dan kan ik je later feliciteren met je prachtige :01: .

Ik ben vreselijk blij en trots op mijn hartje's

 :55:  Shardy  xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Flowaatje:

Lief van je en thank you so much @shardy :)

En wat heerlijk dat je zo trotst bent en je zo goed voelt.

De pas prothese vind ik toch niet zo'n fijn idee, wel handig overigens. Ik zal het dr. Nio dinsdag ochtend nog ff vragen. Maar volgens mij zijn we het eens over de maat.

Ik ga nog is kijken op you tube.

Slaap lekker alvast

Xxx

Ja hoor je had gereageerd  kijk maar ik heb het even erbij gedaan,  ik zie het af en toe ook niet meer  (zal wel aan mijn leeftijd liggen hi hi ) 

Nog twee dagen met je oude borstjes , dan is het  jouw dag Flowaatje !!!

Mijn man zij, ik ga ze missen die schatje,  maar hij begreep wel dat ik me heel onzeker en ongeldig voelde met die theezakjes. 

Het was een verrassing van hem deze bv , ik wist van niets en wilde het al jaren , nadat ik 45 kilo  was afgevallen was er helemaal niets meer over. Maar mijn man vond het niet nodig, je bent mooi zoals je bent  en ik vind je prachtig zo ,dat zij hij altijd als ik weer mezelf naar beneden haalde. 

Tot dat ik op een dag  een berichtje kreeg op mijn telefoon , of ik even naar zijn computer willen gaan en dan op mijn naam wilde klikken en daar stond mijn verassing :55: 

Ik heb staan huilen van blijdschap.

Hij had alles bij elkaar gespaard , en zich over mijn toekomstige borsten goed geïnformeerd.

"wat een schat "

Daarom hou ik ook zoveel van hem al 35 jaaaaaar . 

En nu heb ik ze morgen 1 week  O ik ben een Gelukkig mens met een geweldige man :136:

Fijne zondag Liefs Shardy xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Flowaatje 

Ik voel me  goed echt  ik kan me goed redden , mijn man doet  de zware dingen in huis  zoals  stofzuigen, dweilen en  de WC en de badkamer en de bedden verschonen dat doet hij samen met mijn zoon.   afstoffen en koken en de vaatwasser uitruimen kan ik zelf hoor  hi hi  .

Ik voel me eigenlijk al best goed, maar natuurlijk voel ik het nog wel  maar dat kan ook niet anders  wat is nu 6 dagen.Als ik ik bed half in de kussens wel gaan liggen en dan een beetje op mijn armen steun ja dan voel ik mijn spieren wel .

En ik voel wel mijn borsten nog steken maar het gevoel in mijn tepels zijn helemaal terug :P

Nog even mop dan  kan je ook je eigen ervaring delen; maar ik vond de eerste 3 dagen het ergste  .

Nogmaals heel veel succes en we houden contact dikke knuffels 

:wub: Shardy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Flowaatje:

Ben benieuwd @shardy op de beloofde hulp van mijn 15 jarige dochter. Op dit moment kan ik alleen maar schoonmaken en opruimen waar ze is geweest :huh:

Ben ook kapot nu, weer een dag schoonmaken er op zitten.

Zou bijna zeggen doe mij maar die narcose, eindelijk ff niksen.

Zeker houden we contact, leuk :)

Xx

 

Komt vast goed  met de hulp van je dochter .

Spannend nog 1 dagje  morgen  , Ik beloof je die is zenuwslopend .

Ik ben best wel vaak geopend en daar zaten geen kleintjes bij , Maar zo zenuwachtig als ik nu bij be bv was ben ik van mijn leven nog nooit geweest. .....Zo spannend vond ik het, net als jij het nu ook vindt xxx

Stuur je maandag nog even een berichtje mop xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Flowaatje:

Lief @shardy dat je met me mee leeft.

Morgen nog wat laatste boodschappen en savonds komen onze vrienden om me te begeleiden. 

Heb een zekere rust in de zin dat ik denk dat ik er klaar voor ben qua voorbereidingen, maar kan me niks voorstellen bij de bv en al helemaal niet bij de narcose.

Kan me niet voorstellen dat ze me in slaap krijgen en bid op mn blote knieën dat ik weer wakker word na de operatie.

Wat maakte dat je voor de bv zoveel zenuwachtig was? Heb je ooit een moment spijt gehad?

Veel liefs xx

Hallo Flowaatje 

Belooft is belooft nee geen moment spijt  ,maar normaal moest ik geopereerd worden als ik ergens las van heden en dat  was nu niet  zo.

Ja en nu was het vind ik mijn borsten straks wel mooi  zijn ze niet  te  groot /klein enzijn enz 

Maar mijn PC heeft het perfecte ingeschat  ik ben nu al verliefd en dat al na een week  , moeten  ze nog  helemaal vormen en nog naar voren komen, want de spier moet nog uitrekenen  moet je nagaan. 

Oké kanjer jouw krijgen ze wel onder narcose en je wordt wakker met prachtige borsten  .

Voor vanavond wens ik je een goede nachtrust en heel veel sterkte en succes morgen mop xxxxx

Dikke kus van mijn

Shardy xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.