Ga naar inhoud

Baranne : 7 september 2010 : Dr De Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Baranne, 29 jaar.

Ik heb na tien jaar eindelijk besloten om me te laten informeren over de mogelijkheden van een bv.

6 juli ben ik bij Mediconsult geweest in Haarlem.

Mogelijkheden genoeg, dat bleek:)

Ik was er eigenlijk al van overtuigd dat ik het in september zou laten doen, maar...

nu lees ik hier net over zwangerschap na een bv en raden sommigen van jullie het af. hm.. :wacko::blink:

Dat brengt me behoorlijk aan het twijfelen wat te doen.

Als jullie adviezen hebben: WELKOM! :rolleyes:

Ik ga weer verder lezen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Baranne,

Welkom! :54:

Ja, als je spoedig een zwangerschap plant, kun je beter wachten voor je bv, maar als je nog jaren wilt wachten met zwanger worden dan zou je het toch kunnen doen. Heb je er al die jaren al geniet van. Zou alleen zonde zijn zoveel geld eraan uit te geven en dan na korte tijd je mooie resultaat te zien veranderen na een zwangerschap. Dan kun je er misschien beter nog effe over denken.

Je eerste consult is dus goed verlopen? Wat heb je als advies gekregen qua plaatsing, cc's enz.?

Alvast veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste consult is goed verlopen..

Advies ronde proth. 275 geloof ik :unsure: en ik dacht onder de spier. ik weet het niet meer zeker, wat erg he

Ik zou uitkomen op een C.

ik moet er overigens bijzeggen dat we al een dochter hebben van ruim anderhalf en dat een volgende kindje er niet op erg korte termijn zou komen. Althans.. het proberen zou op z'n vroegst over een jaar zijn haha

De dokter die ik bij m'n consult sprak, zei overigens dat een volgende zw.schap niet zoveel uit zou maken..... :huh:

Shit. was er zo zeker van.

En heb altijd geroepen dat als ik een BV zou laten doen, dat ik dat dan voor m'n 30e zou doen.

Dus ik heb nog maar een halfjaar;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, bij de ene blijft de schade beperkt, bij de andere verandert er juist heel veel in negatieve zin, dus ja, wie zal het zeggen!

Was zelf al 36j bij m'n bv, is nooit te laat ervoor, haha :lol:

Nou is mooi, 275 cc, zul je vast mooi maatje mee behalen, ben benieuwd wat je nu zult doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was ook al 38 wanneer ik mijn bv liet doen en heb natuurlijk spijt dat het niet 20 jaar eerder was :141:

'k Heb geen kids dus kan over zwangerschap niet meespreken maar heb er in de bijna 3 jaar mee te lezen op forum al 't één en 't ander van opgevangen en zou eerlijk gezegt toch wachten tot de kinderwens voorbij is .

Ik merk wanneer ik slechts 3 kg afval (ben een 'schommelaartje' tussen 56 en 60) er toch een verandering in die borsten komt hoor . Als ik dikker ben en dus meer vet heb in die borsten heb ik geen last van rimpeling of bobbels en wanneer ik zak in gewicht heb ik dat wel . Aan de andere kant zijn mijn borsten wel zachter als ik minder weeg .

Dus , jij bent zwanger geweest dus kan je je wel iets voorstellen dat het een enorme verandering zal teweegbrengen . Weet niet hoe die borsten uit de eerste zwangerschap gekomen zijn maar dan nog : de éne zwangerschap is de andere niet .

Met die protheses zal idd wel niet veel gebeuren maar er spelen factoren zoals bvb elasticiteit van je huid en klier- en vetweefsel van je borsten mee , na een zwangerschap verandert dat toch weer denk ik dan .

Hou er ook rekening mee dat je na een zwangerschap een jaar zou moeten 'ontzwangeren' voor een bv .

't Is niet leuk om te lezen maar zou er toch maar eens goed over nadenken .

Zie je een eventuele 2de bv zitten , binnen een jaar of 5 bvb ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga het nog een keer vragen aan de arts voordat ik een datum afspreek. :rolleyes:

ik twijfel of er wat zou gebeuren.. als ik nu aankom of afval, dan gebeurt er 'boven' vrij weinig- zeg maar niks..

bij mijn eerste zw.schap werden ze wel wat groter en de stuwing van borstvoeding was niet fijn, maar daarna.. waren we weer terug bij af.

in feite is het toch zo, dat als je prothesen hebt en je borsten worden tijdelijk groter en daarna weer kleiner (door zw), dan zou dat toch niet veel moeten doen met vorm/prothesen?

ik heb geen idee hoor.

maar nogmaals, ik ga het gewoon nog een keer vragen. :rolleyes:

dank voor reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat lijkt me idd ene heel goed en verstandig plan,je arts kan je er een goed antwoord opgeven,en het is ook beter(voor jezelf natuurlijk) als je dat ff bekend maakt,,want ik begreep weer dat dual plane nog wel eens geplaatst word ookal wil je snel zwanger worden,maar voor de spier weer minder snel,dus ja.

even overleggen ja :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat erom dat als je zwelling krijgt en daarna ontzwelt je dus huidoverschot heb en je prothese dus te veel huid om zich krijgt.

Dat wordt er niet mooier op nee..zeker niet.

Als je over 1 jaar als zwanger wilt worden zou ik zeker wachten anders moet je over 2 jaar weer ;)

Ik ben trouwens ook door dr de boer geholpen.

Op de dag dat jij je consult heb gehad :)

Fotos staan in de gallerij.

Die heeft mij de vorige keer juist wel geadviseerd om na mijn 2e eigenlijk te wachten met een heroperatie.

Heb ik ook gedaan en nu na de 3e zwangerschap heb ik een heroperatie gedaan :)

Maar goed het is jou lijf en je moet gewoon je eigen gevoel achterna gaan :)

E zijn immers zat meiden die 20 zijn en een bv laten doen en later ook kinderen krijgen.

Andes zou iedereen moeten wachten tot ze 40 jaar zijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

ik heb net nog met mediconsult gebeld mbt wat vragen die ik had over evt zwangerschap na bv.

ik ben net teruggebeld door dokter A.Ludlage en hij heeft me gerustgesteld!!

ik heb nu gelijk met hem een datum geprikt.

7 sept 's ochtends gaat het gebeuren!! :154: helemaal leuk.

9 augustus kennismaken met dokter de Boer. spannend :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls!

Vandaag allerlei papieren en info gekregen van Mediconsult. jeej! :rolleyes:

Spannend hoor, maar moet nog zooooooo lang wachten:(

Ik kon ook al in augustus terecht, maar helaas kan ik dan niet weg van m'n werk.

Dus GEDULD- een woord wat ik hier wel regelmatig tegenkom haha

Eerst begin augustus maar eens kennismaken met Dr. de Boer.

Ik kom m'n tijd hopelijk nog wel door hier op de site.

Overigens.. hoe erg is een infuus??

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend he als je al die papieren binnen krijgt, maakt het zo echt :)

Dr. de Boer is heel aardig.

Infuus tja de 1 vind het helemaal niet erg ik vond het spannend maar viel wel mee.

Je voelt het beetje prikken als hij naar binnen gaat.

Toen ik wakker werd zei ik meteen o is hij er al uit :)

Toen zei de verpleegster ja dat heb je zelf gedaan..en ze waren niet zo blij met je ;)

Was hem denk toch zat in mn slaap hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hm ja.. dat infuus.. nou ja er zullen vast ergere dingen zijn :mellow:

en hebben jullie nog tips voor erna ivm kleine kinderen?

mijn dochter is bijna 2 en is 'dol' op me, maar ik moet natuurlijk behoorlijk oppassen met tillen enzo de eerste dagen. hoe hebben jullie dat gedaan?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn man en oudste zoon van 9 tilt de kleine van 1.5 jaar en 14 kilo.

En eigenlijk negeerd hij me zelfs sinds ik thuis ben gekomen.

Normaal wou hij altijd dat ik hem oppakte maar nu niet meer, hij neemt echt afstand en is zelfs beetje boos lijkt wel.

Zo zie je maar dat ze meer door hebben dat je denkt.

Ik heb me er van te voren erg druk om gemaakt maar ik zit gelukig alweer bijna op de helft :)

Kan niet wachten tot ik hem weer kan pakken en hij hopelijk ook weer aan mij gehecht raakt ;)

Mijn tip is zoveel mogelijk niet tillen, op de grond verschonen etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

daar was ik weer even.

de tijd gaat evengoed nog wel snel. bijna augustus. over een week gaan we 'passen':)

nou moet ik een t-shirt en bh meenemen zonder vulling :blush: maareh.. die heb ik niet.. hihi

welke maat moet je meenemen?

en butt. hoe gaat het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Baranne,

Ik heb ook aanstaande maandag een afspraak met dokter de boer en als ik dan besluit om me door hem te laten opereren zal dat ook de 7 september zijn. Dr. Ludlage heeft mij 240 cc of 275cc (ronde) op de spier aangeraden. Ik ben alleen bang dat 240cc al te groot is. Heb nu 80AA en wil naar een ' normale' B-cup. Maandag dus maar eens kijken wat de Boer daarover zegt. Een andere PC die Mentor gebruikt zei heel stellig dat 250cc te groot voor mij was en dacht aan 200cc of hooguit 225cc (ook ronde). Ik heb om half 2 een afspraak, jij?

Groetjes,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sula!

wat leuk en wat toevallig!

as maandag heb ik om half 3 een afspraak om te passen.

hier ook rond op de spier. ik wil graag uitkomen op volle B/C.

dit hebben ze me ook aangeraden en om niet groter te gaan ivm verhoudingen van mn lijf/bouw.

op dit moment heb ik niks, AA tot kleiner :( vergelijkbaar dus :blush: en weeg 64 kg bij 1.75m

Ik wil je aanraden om hier te lezen, maandag te passen enz..

wat ik hier allemaal lees:

je went erg snel aan je nieuwe maat, dus ga zeker niet op safe door je twijfel en dus te klein.

Ik heb er in ieder geval helemaal zin in, want ben er al 10 jaar mee bezig.

ik heb gevraagd of ik 7 sept als 1 van de eerste mag- misschien zie ik je dan wel gezellie haha

tot spreeks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Grappig he?! We zijn ook allebei even oud en hebben er ongeveer even lang over gedaan om tot deze beslissing te komen, ik namelijk zo'n 11 jaar.

Wat is jouw omvang als ik vragen mag?

Ik las inderdaad dat de meesten eerder groter dan kleiner hadden gewild, maar vind het zo vreemd dat dr. Christiano zo resoluut zegt dat 250cc te groot voor me is en dr. Ludlage me vervolgens minimaal een 240cc en misschien zelfs wel een 275 aanraad. Vind 240cc bij sommige vrouwen ook wel erg groot uitvallen en ik ben klein (1,58 55 kilo) Nouja, maandag maar eens zien wat dr. de Boer er over te zeggen heeft.

Ondanks dit getwijfel heb ik er ook heel erg zin in en wil ik het liefst zo snel mogelijk geopereerd worden, hoop dus dat ik maandag kan beslissen. Ik heb ook gevraagd om een beetje vroeg op de dag te kunnen, dus dan zien we elkaar ws wel. Volgens mij moet je er zoiezo tot 's avonds blijven trouwens.

Succes maandag, ik ben benieuwd wat het wordt!

Groetjes,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.