Ga naar inhoud

Baranne : 7 september 2010 : Dr De Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

Hoi Baranne,

Ik zou niet weten waarom je geen deo zou mogen gebruiken (als je het maar niet op je pleisters spuit :blink: )

Ik heb de eerste dagen ook zo gezweet en alles voelde plakkerig aan, huid/haar blèh :134: Gewoon lekker douchen en voor de rest veel water drinken dan is dat ongemak ook weer zo weg.

Hoe gaat het verder met je ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi,

ik ben even creatief geweest.

Ik heb een album aangemaakt, dus voor wie nieuwsgierig is..

ik ben in ieder geval nog steeds reuzeblij met m'n :1big_boobs:

wilde m'n fotoos eerst hier in de gallerij zetten, maar denk dat sommige mensen mijn gebruikersnaam herkennen. zit er niet om te springen dat die mensen mijn borsten voor & na zien ;)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baranne,

Goh, je bent ook alweer een weekje po! Leuk verslagje trouwens! Geloof niet dat ik je al gefeliciteerd heb, dus bij deze :64: ! Misschien heb ik erover gelezen, maar hoeveel cc had je gekregen en werd het dual plane geplaatst? Hoop dat je herstel tot nog toe goed is verlopen en ik ben zeker geïnteresseerd in je foto's, dus zou ik je ww mogen? :66:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baranne,

Thanks voor je ww! Je boobies zijn al heel mooi zeg, na amper een weekje!!! :123: Helemaal niet te zien dat ze dual plane zijn gedaan! :109: Staat je prachtig hoor! Geniet ervan meid! En gelukkig is het je ook allemaal heel goed meegevallen, je hoort wel eens anders bij dual!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Baranne, ik vind je boobies er ook al heel mooi uit zien !! :123: die worden echt alleen maar mooier denk ik ! Ik had ook al vrij snel nergens last meer van inderdaad, jij dus ook niet? :) fijn toch? De een heeft gewoon wat meer last en pijn als de ander.. Wij mogen blij zijn dat het zo goed gaat :D xx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de complimenten :rolleyes:

Vandaag rond 10 uur worden m'n knoopjes geknipt;)

Nou hoor ik daar ook weer verschillende verhalen over. Is dat erg? Niet zo, toch?

En daarna anders?

Ben benieuwd wat ze er daar van zeggen.

ps. vinden jullie niezen ook zo eng en vervelend hahahahaha :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dan ben je nu onderhand al af van je knoopjes en weet je nu ook zelf dat het niets voorstelt, hihi en dat het naderhand veel fijner aanvoelt, niet meer trekkerig. ^_^ Weer een stapje verder! :D

Niezen, neen niet fijn zo kort na je operatie hahahaha :4:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.