Ga naar inhoud

Baranne : 7 september 2010 : Dr De Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hoi allemaal,

het is gebeurd hoor.. :1bouncingboobs:

was rond half 12 thuis en gaat aardig goed.

ik voel genoeg natuurlijk, maar was/ben goed voorbereid. nu f op bed.

verslag komt, maar heb ik even geen geduld voor nu.

sula, hoe is t met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Baranne,

Leuk dat ik je nog ben tegengekomen, jammer dat ik je na mijn operatie niet nog even kon spreken.

Het heeft me ook wel erg gerust gesteld dat je er zo relaxed en pijnvrij bij lag:1: Later heb ik nog hetzelfde voor iemand anders kunnen doen. Vond het echt gezellig op de herstelkamer.

Het gaat goed met me, nog geen echte pijn. Ze zijn wel erg opgezwollen, bij jou?

Ik heb ze nog niet bloot bekeken.. jij?

Ik kijk uit naar je verslagje en om te horen hoe het met je gaat..

Liefs,

S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladies,

nooit geweten dat borsten onder je oksels zitten haha :rolleyes: en man.. wat zit die kolereband strak :154: doet zeer onder m'n oksels!!

redelijk geslapen en zolang ik m'n armen niet al teveel beweeg gaat het wel aardig.

had me op erger ingesteld.

ben m niet vergeten, verslag, maar komt. :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dames,

moet er nu maar even van komen, anders wordt het wel erg laat. mijn verslagje.

Dins 7 sept. na toch nog een goede nacht opgestaan om half 7 en aangekleed. De spanning viel nog steeds mee.. onbewust wel aanwezig maar te overzien.

07:00 vertrek van huis en de drukte in(kut.. file?!)spannend moment en eerste huilbui een feit :unsure:

07:28 moet ik uitstappen, want we zijn er. ik durf niet, te spannend en weer de waterlanders. ik moet,ik wilde dit dus gaan met die hap.

we komen binnen, mogen nog even plaatsnemen en zeer vriendelijk meisje wat aanwezig is,bemerkt de spanning :rolleyes:

07:40 ik 'mag' met de blonde dame mee naar boven. tegenvaller dat vriend beneden moet blijven; daar had ik ( en hij) niet op gerekend:(

maar het gaat snel. ik mag me uitkleden tot slip en badjas aan.

geen tijd meer om ergens bij stil te staan.. het gaat gewoon gebeuren.

ik krijg een bed aangewezen, ga zitten, doe lenzen en tongpiercing uit en daar is Dr. de Boer al.

07:55 Ik loop mee met Dr. de Boer. Hij maakt nog even de before-foto's, tekent wat moois op mijn lijf en we bespreken even kort de planning. ook nu vermoedt hij dat het dual wordt. het zij zo. ik merk het wel.

08:05 2 heren van de anestesie komen me halen. het gaat nu gebeuren. ik mag liggen op de voorverwarmde tafel, 2 armen uitgestrekt. 1 voor de bloeddruk en 1 voor infuus (en ja,dat viel reuze mee acheraf)

vervolgens een maskertje met 'alleen zuurstof' jaja.. :154:

bemerk nog niks..

even later wordt het rooster van het licht boven me minder scherp en wordt me gemeld dat ik nu slaapmiddel in infuus krijg.. en weg ben ik.

09:05 en SCHERP ben ik weer terug in het land der levenden;)

ik ben hiervoor nog overgestapt op eigen bed, maar weet er niks van. dus ook geen idee of ik nog liefdesverklaringen e.d. heb afgelegd :154:

vijf over negen kijk ik op de klok en ben ik niet meer weggeweest.Blonde dame komt melden dat vriend op de hoogte is. Gelukkig.

er wordt water aan me gegeven, thee en beschuit en Sula komt binnen.- is gezellig, zijn lekker aan het kletsen en foto's kijken. Iedereen even een geruststellende sms gestuurd.

Recovery Fay is aardig en zorgzaam, maar het gaat goed met me.

De boel naar binnen gewerkt en aankleden maar:)

Naar de wc geweest.

10:00 aangekleed op bed zonder steun valt me tegen; ik word niet lekker- misselijk, vlammen slaan me uit. per direct liggen op bed. het zakt weer.

nu zitten op stoel MET rugleuning en dit gaat goed.

Sula komt alweer uit ok. ik moet wachten op laatste controle van Dr. de Boer en dan mag ik weg.

Dr. de Boer komt en geeft vertreksein :155:

nu nog wachten op het geluid van klikkende hakken van blonde dame en WEG!

op naar m'n lief die beneden vol ongeduld staat te wachten.

10:30 en weg zijn we :122::33::58::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.