Ga naar inhoud

Baranne : 7 september 2010 : Dr De Boer : Mediconsult : Haarlem


Aanbevolen berichten

hoi baranne,

wat zijn je twijfels herkenbaar! Ik heb zelf een kindje van net 1 en mijn man en ik zitten ook in de twijfelfase over of we ooit nog een kindje willen. We weten wel dat we het niet heel snel willen en ook financieel kwam het nu beter uit dan over een paar jaar.

Er is altijd een risico dat je borsten er niet mooie op worden na een zwangerschap of je nu wel of geen bv hebt laten doen. Dit was voor mij de reden om het erop te wagen!

Heb nu 325cc onder de spier en had daarvoor 70aa, het lijkt nu al op een volle c en het went echt heel snel! Hoop nu stiekem dat er nog wat volume bijkomt ;) ben zelf 1.65m en weeg 52 kilo. Heb wel billen en heupen aan de zwangerschap overgehouden maar my oosten werden even vol maar toen werden ze weer in mijn lijf gezogen... Succes met wachten voor je het weet is het bij jou gebeurd!

Infuus doet even zeer maar dat is niks in vergelijking met de dag na de operatie, dan heb je behoorlijk pijn op je borst dus regel voldoende pijnstilling! En daarna ben je ook die pijn weer zo vergeten hoor!

Wat betreft de kleine, mijn man heeft 2 weken vrijgenomen en inmiddels kan ik de kleine al met mijn knie op schoot krijgen en licht met hem koelen ook hij begeerde me de 1e dagen alsof hij aanvoelde dat ik toch niks kon

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Sula Dr de Boer is de chirurg en die beslist uiteindelijk toch ;)

Die ziet mischien ook waarom er 250 max in zou kunnen gaan, wat Dr ludlage niet ziet.

En die weet echt wel wat past, ook gaat mediconsult voor de natuurlijke borst dus je hoeft niet bang te zijn dat ze te groot zullen worden.

Dr Cristiano heeft daar vroeger ook gewerkt trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi sula,

mijn omvang is 75cm.

ik ben heel benieuwd maandag..

en ik zou gewoon ook zeggen wat die andere persoon heeft af/aangeraden. is toch geen geheim? kijkt hij misschien 2x :rolleyes:

heb er helemaal zin in.

maar als je het laat doen bij mediconsult, moet je ook vroeg proberen.. da's lachen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobstobe

hoi

dank voor je reactie!

ik ben reuze benieuwd naar hoe het gaat met de kleine. ik moet me er misschien ook niet te druk om maken. genoeg hulp hier om me heen en probeer gewoon zoveel mogelijk haar ritme aan te houden.. :blush:

keep you posted.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Baranne,

Ik heb ook besloten om me 7 september te laten opereren bij Mediconsult en heb vandaag de papieren binnengekregen. Weet jij al hoe laat jij aan de beurt bent? Ik sta nu gepland om 10 uur maar dat zou nog kunnen veranderen. Ja, de tijd gaat snel he? Ik ben er soms best zenuwachtig over, gelukkig krijgen we een kalmeringspilletje voor de operatie;) (las ik net in de papieren)

Groetjes,

Sula

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi,

ik mag als eerste!! dat betekent dat ik er om half 8 moet zijn en rond 8 uur geholpen word.:)

verder vond ik dr. de boer een aardige man, normaal.

helaas weet hij nog niet hoe hij plaatst; het wordt een twijfelgeval en hij kijkt ter plekke of het voor de spier wordt of dual-plane. daar moet ik me dus nog wel even in verdiepen.. :blush:

keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik ben vandaag ( hoe spontaan) even wezen kijken waar ik geopereerd ga worden.

had al allerlei visioenen dat ik het niet zou kunnen vinden of .... haha

maar heb het gevonden. apart.

had het me anders voorgesteld geloof ik, maar weet niet hoe :blink:

nou ja. we gaan het meemaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43: Yeahh nog maar een weekje wachten!!

Spannend hoor!

Je zult zien, de tijd vliegt voorbij en voor je het weet heb je boobies!! :)

Las trouwens dat je op dezelfde dag je bv hebt als Sula,

Grappig, dan zullen jullie elkaar vast wel zien.. ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi mii,

hoe is het met jou? pijn inmiddels te overzien.

enig idee op welke maat je uitkomt; vond jouw borsten er al prima uitzien zo vlot na de operatie!

moet nog 3 dagen werken dus hoop dat de tijd ook dan een beetje vlot gaat:)

zal maandag wel wat zenuwen krijgen haha.. Het Grote Onbekende! :rolleyes::rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gaat goed hoor..

Pijn is bijna helemaal weg..

Op het begin dacht ik : waar ben ik aan begonnen?

Maar uiteindelijk viel het allemaal mee.. :)

Ik denk nu dat ik op een 80 D zit..

Gisteren een 75 D gepast en die was te klein..

Dus daar ben ik heel blij mee.. :)

Gelukkig heb je nog 3 dagen wat afleiding.. gaat het helemaal snel ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog maar 3 daagjes!!

Dan ben ik alweer 14 dagen PO..

Geniet nog maar even van alle kleine dingen,

Poets je huisje (kun je voorlopig niet), maak alles verder in orde,

slaap in je favoriete slaaphouding, knuffel lekker met je vriend/man (als je die hebt dan)

Tenminste ik mis al die dingen nu..

Ik wens je veel succes met het aftellen!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.