Ga naar inhoud

Iemand ervaringen met de praktijk Diana Gabriels?


K-2016

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben nieuw hier, 20 jaar en loop al sinds mijn 14e met onzekerheden over mijn kleine borsten. Morgen heb ik een consult bij Diana Gabriels. Ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn met recente ervaringen. Ik lees vrij uiteenlopende meningen en ervaringen over deze praktijk op internet. Dus ik ben erg benieuwd.

Ik hoor graag van jullie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde daar eerst ook op consult, maar toen las ik veel klachten en ben gelijk van mening veranderd. Een vriendin is wel goed geholpen bij hun, maar op die website was het niet zo best. Maar het kan misschien soms toch goed zijn hoor bij sommige meiden, maar ik wilde een kliniek waar meer mensen positief over waren. Heb er een gevonden die even duur is en met dezelfde pc, vond dat toch fijner. Ga anders gewoon op consult en dan merk je zelf of het een goede kliniek is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei K-2016:

Hoi!

Ik ben nieuw hier, 20 jaar en loop al sinds mijn 14e met onzekerheden over mijn kleine borsten. Morgen heb ik een consult bij Diana Gabriels. Ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn met recente ervaringen. Ik lees vrij uiteenlopende meningen en ervaringen over deze praktijk op internet. Dus ik ben erg benieuwd.

Ik hoor graag van jullie!

Welkom meis!

ik heb ongeveer 7 weken geleden een consult gehad via Diana Gabriels in Amstelveen.Nadat ik er was geweest heb ik ook inderdaad een aantal negatieve recensies gelezen maar goedIk werd geholpen door Joanna Verwijen ik moet zeggen dat ze alle tijd nam voor mij.Ik had namelijk een hele waslijst met vragen gemaakt voordat ik het gesprek had en ze beantwoorde ze allemaal zonder te zuchten.Daarna moest gelijk passen wat ik mooi vond qua grote.Ik adviseren wat foto's mee te nemen zodat ze kan zien wat je mooi vind. Toen adviseerde ze de arts dr Hupkens ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij hem en kon snel terecht. Hier had ik een minder goed gevoel bij. Ik heb Joanna gelijk een mail gestuurd ik werd 3 min later gelijk door haar gebeld en zo heb ik een nieuwe afspraak gemaakt bij Frans van straten. Ik voelde mij gelijk helemaal goed bij hem en hij was heel duidelijk in het gesprek wat bij mij het beste zou zijn qua maat en vorm. Mijn operatiedatum staat vast op 12juli en word geopereerd in kliniek Heyendael anatomisch 390cc of 440 cc .Ik ben benieuwd wat jou ervaring zal zijn en door wie jij geadviseerd gaat worden.

Succes

groetjes Tink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij hun op consult geweest. De 1e keer werd afgezegd op het laatste moment en de 2e keer verliep het naar mijn idee heel rommelig. Joann nam wel alle tijd voor me, maar uiteindelijk geen goed gevoel en ben ik rechtstreeks gegaan naar de pc die ze me heeft aangeraden. Ben zooo blij dat ik rechtstreeks ben gegaan! Ik hoor zoveel slechte dingen over hun. Vooral over operaties die op het laatste moment verzet worden en slechte adviezen.

Als ik jou was zou ik rechtstreeks gaan dan krijg je veel betere nazorg.

Succes met het maken van je keuze.

Liefs Clea 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met mijn eerste consult ook bij diana geweest en geholpen door joanne. Heb vreselijk lang moeten wachten terwijl er niemand voor me was. Ze nam wel de tijd voor me en gaf het advies om naar sciettecatte tegaan in Amstelveen omdat ik grote borsten wilde. Toen kwam ik aan in Amstelveen en me gesprek met sciettecatte gehad dit ging niet zo heel goed hij smeerde me af met een lift dus ging heel verdrietig naar huis. Daarna hier op het forum wat meer info ingewonnen en kwam uit bij kliniek heyendael bij frans. Super gesprek gehad en 16 augustus word ik geopereerd. Ik ben ook rechtsstreeks gegaan kost wel wat meer maar veeeel betere na zorg! (En garantie!!!) Want sciettecatte begon gelijk over de 'garantie' die je dus niet krijgt! (Dat vertelde hij ook zelf!) Misschien ook wel iets om goed over na te denken :) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ayaa:

Ik ben met mijn eerste consult ook bij diana geweest en geholpen door joanne. Heb vreselijk lang moeten wachten terwijl er niemand voor me was. Ze nam wel de tijd voor me en gaf het advies om naar sciettecatte tegaan in Amstelveen omdat ik grote borsten wilde. Toen kwam ik aan in Amstelveen en me gesprek met sciettecatte gehad dit ging niet zo heel goed hij smeerde me af met een lift dus ging heel verdrietig naar huis. Daarna hier op het forum wat meer info ingewonnen en kwam uit bij kliniek heyendael bij frans. Super gesprek gehad en 16 augustus word ik geopereerd. Ik ben ook rechtsstreeks gegaan kost wel wat meer maar veeeel betere na zorg! (En garantie!!!) Want sciettecatte begon gelijk over de 'garantie' die je dus niet krijgt! (Dat vertelde hij ook zelf!) Misschien ook wel iets om goed over na te denken :) xxx

In ben door schiettecatte geopereerd en ben bij hem op consult geweest in aethetic beauty clinics in veldhoven en hier is dat niet van die garantie enzo hoor. Ik vond hem super aardig, maakte grapjes en ben ook in kliniek amstelveen door hem geholpen, ik vind hem super, ben er zeer tevreden over. Is bij iedereen anders natuurlijk, maar ik ben er wel tevreden over :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minutes ago, Lindsay12345 said:

Een kennis van mij heeft een infuusontsteking opgelopen bij hun door de operatie

Diana is een tussenpersoon dus dat heeft ze niet bij hun gelopen maar naar wie ze is doorverwezen

afijn, wat is het nou toch met Diana Gabriels? En dat is het feit dat er gewoon 'iets' niet klopt. Maar dat betekend dus niet dat het altijd niet klopt. Vaak gaat het wel gewoon goed. Er gebeuren alleen net iets te veel dingen waardoor ze niet vertrouwens waardig zijn.

Als tussenpersoon werken zij met goede chirurgen. De een nou net wat beter dan de ander maar in principe kan je daar niks over zeggen. Ze werken allemaal op hun eigen locatie en daar heeft Diana of haar dochter dus niks mee te maken. 

Het jammere is wel dat zij de arts niet beslissen op het feit welke bij je past maar wie zijn quotum nog niet heeft gehaald. En een ding, jij moet je arts kiezen en niet zij! (Overigens kan je wel je voorkeur uitspreken)

Ja ze nemen absoluut de tijd voor je en dat is dus ook de reden dat het zo uit loopt (simpel op te lossen door beter te plannen, maar minder afspraken is minder geld). Maar wat is het nou dan wel waarom je zoveel slechte verhalen hoort?

En dat is het feit dat zij als tussen persoon zonder medische achtergrond gewoon maar wat doen. Joanna en Diana zijn beide geen arts en doen dus maar wat!  Ja door hun ervaring geven ze vaak advies wat klopt. Maar man o man ik heb toch wat dingen voorbij zien komen inmiddels. 

Ik was ook rechtstreeks via Diana. Want ik dacht zelfde arts zelfde kwaliteit toch? Maar nee zo werkt het niet. Als jij je operatie hebt gehad dan wil je daarna je vragen beantwoord hebben door een arts. Je wil nagekeken worden door iemand met een medische achtergrond. Want hoe vaak hebben die dames wel niet het verkeerde advies gegeven. En ja na lang aandringen van de patiënten krijgen ze dan eindelijk wel rechtstreeks contact waarbij de arts zegt. Ja je bent al die weken voorgelogen. Wat ze zeiden klopt niet. 

Want het is meer dan alleen de operatie. Daarna komt ook nog een heel proces. Ik ging er vanuit dat alles goed ging. Maar die kleine kans die er is dat er iets fout gaat dan wil je niet met hun opgescheept zitten. Uiteindelijk heb ik 300 euro meer betaalt. Want ik kon het niet verkroppen dat als er wat fout ging dat ik te gierig was voor die 300 euro op het totaal bedrag.

Overigens als je bijv rechtstreeks via Heyendael gaat ipv de kliniek krijg je ook privé kamer, ze komen nog langs voor een na praatje, je hebt garantie en nog veel meer. Je krijgt er dus ook meer voor terug! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een ding aan te merken. De artsen krijgen via diana een bepaalde operatietijd. Veel te kort waardoor alles snel snel moet en er fouten worden gemaakt. Dit is opzich best ernstig, als je bijvoorbeeld een operatie van een uur in 30min moet doen. Weet niet precies de tijd maar uit betrouwbare bronnen komt deze informatie. Ik ben oik daar geopereerd en mijn borsten hebben een paar dingen die ze eigenlijk niet mochten hebben maar dit is omdat er te weinig operatietijd staat ingepland.

Bij mij is er bijvoorbeeld niet goed ruimte vrij gemaakt in me borst waardoor ik een deuk heb aan de binnenkant van me boobs, dusja ik zou wat meer betalen maar dan heb je ook meer garantie dat het beter gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Summer2:

In ben door schiettecatte geopereerd en ben bij hem op consult geweest in aethetic beauty clinics in veldhoven en hier is dat niet van die garantie enzo hoor. Ik vond hem super aardig, maakte grapjes en ben ook in kliniek amstelveen door hem geholpen, ik vind hem super, ben er zeer tevreden over. Is bij iedereen anders natuurlijk, maar ik ben er wel tevreden over :) 

Ja maar jij bent niet via diana gegaan dan? Want dan zijn er namelijk andere afspraken en daarom is het ook een stuk goedkoper. Ik zeg absoluut niet dat het een slechte arts is! Ik ben alleen niet de enige die bij hem met een advies voor lift werd weg gestuurd. Daar kwam ik door dit forum pas achter terwijl een lift dus helemaal niet nodig is bij mij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Ayaa:

Ja maar jij bent niet via diana gegaan dan? Want dan zijn er namelijk andere afspraken en daarom is het ook een stuk goedkoper. Ik zeg absoluut niet dat het een slechte arts is! Ik ben alleen niet de enige die bij hem met een advies voor lift werd weg gestuurd. Daar kwam ik door dit forum pas achter terwijl een lift dus helemaal niet nodig is bij mij 

Nee absoluut niet via haar, teveel slechte ervaringen over gehoord/gelezen. Hij wil het perfecte resultaat, mooie natuurlijke borsten, dat is gewoon iets van schiettecatte. Een andere pc heeft veel ervaring met anatomische protheses, een andere pc weer met wat anders. Iedere pc heeft zijn eigen 'ding' en daar moet je op kiezen. Ik had een hele goede voorsituatie en wilde ronde protheses en niet te groot, dat kon schiettecatte perfect. Ik hoorde dat dr nio perfect grote protheses kan plaatsen en hij een lift dan niet nodig vind. Daarom koos ik voor schiettecate. Maar iedereen heeft een eigen voorsituatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Ayaa:

Ja maar jij bent niet via diana gegaan dan? Want dan zijn er namelijk andere afspraken en daarom is het ook een stuk goedkoper. Ik zeg absoluut niet dat het een slechte arts is! Ik ben alleen niet de enige die bij hem met een advies voor lift werd weg gestuurd. Daar kwam ik door dit forum pas achter terwijl een lift dus helemaal niet nodig is bij mij 

Hij heeft mij en me vriendin ook weggestuurd dat we moesten liften en anders geen operatie kregen terwijl een lift echt niet nodig was!:blink:

vond t zoiezo een onbeschoft dus wilde al geen operatie meer van hem-_-

is wel netjes opgelost via diana gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei K-2016:

Hoi!

Ik ben nieuw hier, 20 jaar en loop al sinds mijn 14e met onzekerheden over mijn kleine borsten. Morgen heb ik een consult bij Diana Gabriels. Ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn met recente ervaringen. Ik lees vrij uiteenlopende meningen en ervaringen over deze praktijk op internet. Dus ik ben erg benieuwd.

Ik hoor graag van jullie!

Hay hay,

ik ben maandag geopereerd via Diana en moet zeggen dat ik t goed ervaren heb hoor. Tuurlijk liep een afspraak wel is uit maarja als dat t ergste is? Ze neemt wel echt de tijd voor je en wimpelt je niet F door tijdgebrek. 

Ze bellen me netjes om te vragen hoe t gaat en toen ik belde dat mn bh niet goed was hebben ze gelijk een nieuwe verstuurd.

ik zou eigelijk door dr Grabiets geholpen werden maar die heeft zn hand gebroken toen naar schiettecatte geweest en dat is t enige wat me niet beviel wat een aparte man:wacko:

uiteindelijk door dr peters geholpen en ben tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

ik ben via het internet ook terecht gekomen bij diana. Ben op gesprek geweest in maastricht. Wat ook wat verlaat begon maar ik had ook langer nodig met passen en mijn vragenlijst. Het is namelijk geen paar schoenen wat je koopt.

mijn tweede consult en operatie datum gepland. En eigenlijk is dat allemaal perfect gelopen. Het enigste wat ik als nadeel heb ervaren is dat ik 6 uur onderweg ben geweest om mijn hechtdraad telaten verwijderen. En bij 3 maanden nog een keer lang onderweg ben voor nog een controle bij de chirurg. 

Ik zou het zo weer doen,maar dan waarschijnlijk meer cc kiezen:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben via Diana Gabriels geholpen. 

Eerste afspraak liep nogal uit, maar daarna heeft ze alle tijd voor mij genomen. Ik had er wel een goed gevoel bij. Daarna de afspraak met dr Hupkens. Die afspraak was op tijd. Aparte, aardige man. Goede chirurg, heeft alleen wel wat voorwaarden (niet roken, geen overgewicht). 

Het verwijderen van de hechtingen is gedaan door een assistente en zij had als advies dat ik mijn borstband af mocht. Door advies van dames hier, heb ik dr Hupkens een mail gestuurd met de vraag of ik de borstband daadwerkelijk af mocht. Hij mailde diezelfde dag terug. Hij adviseerde de band toch nog om te houden.

Vorige week nog een mail gestuurd naar dr Hupkens of de band inmiddels af mocht (ruim 5 weken po) en hij gaf aan nog een week in de nacht en dan af.

Tot nu toe ben ik echt wel tevreden met DG. Mijn operatie was op de dag van de planning, de afspraken zijn nagekomen door DG. En voor vragen heb ik dr Hupkens zelf gemaild. 

Weet je wat het is, zij opereert niet zelf. Zij vertelt het allemaal heel leuk, en is heel enthousiast maar eigenlijk heb je verder niets met haar te maken. Zij is de tussenpersoon en zo moet je haar ook zien. Vandaar de scherpe prijs. Je kan niet in iemands portemonnee kijken. Tuurlijk kan je ook een jaar langer doorsparen, maar dat is niet voor iedereen een optie.

Voor mij was het ook een fijne bijkomstigheid dat de kliniek waar ik werd geholpen bij mij op een 20 minuten rijden zit en 1 van haar praktijken op nog geen half uurtje rijden. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook via Diana Gabriels door Frans Straten geopereerd. In eerste instantie ook veel twijfels om het via haar te doen. Maar opzich ging alles goed bij mij. Operatie datum stond vast, factuur betaald..dinsdag 31 mei zou ik geopereerd worden. Alles geregeld.  Wordt ik de vrijdag ervoor gebeld dat het niet door kan gaan of ik een dag eerder kan.. are you f*cking kidding me!? :146: Ik was echt heel boos. Want ik moest nu iemand anders regelen om mij op te halen en te brengen. Ik moet 15 juni nog op controle en ik ga ze hier ook nog zeker op aanspreken. 

Op Frans niks aan te merken! Ben heel blij met hem en het resultaat. Dus zou lekker via kliniek direct gaan en niet via Diana. Wat ik mij alleen afvraag. Waarom willen deze Chirurgen hun naam nog aan haar verbinden met al dit gezeur elke keer? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei SilX:

Ik ben ook via Diana Gabriels door Frans Straten geopereerd. In eerste instantie ook veel twijfels om het via haar te doen. Maar opzich ging alles goed bij mij. Operatie datum stond vast, factuur betaald..dinsdag 31 mei zou ik geopereerd worden. Alles geregeld.  Wordt ik de vrijdag ervoor gebeld dat het niet door kan gaan of ik een dag eerder kan.. are you f*cking kidding me!? :146: Ik was echt heel boos. Want ik moest nu iemand anders regelen om mij op te halen en te brengen. Ik moet 15 juni nog op controle en ik ga ze hier ook nog zeker op aanspreken. 

Op Frans niks aan te merken! Ben heel blij met hem en het resultaat. Dus zou lekker via kliniek direct gaan en niet via Diana. Wat ik mij alleen afvraag. Waarom willen deze Chirurgen hun naam nog aan haar verbinden met al dit gezeur elke keer? 

en dat begrijp ik nu ook niet....... ik zou mijn naam niet aan haar willen verbinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 5 wkn geleden geopereerd via diana en zou er zo weer heen gaan. Enige nadeel vind ik echt dat het altijd zo gigantisch uitloopt maarja dat heb ik ook wel.over voor dat prijsverschil om heel eerlijk te zijn. Lees tegelijkertijd ook regelmatig bij bergman dat meiden lang moeten wachten dus misschien is dat op veel plaatsen ook wel zo net als bij een dokter of in een ziekehuis. Diana maar ook (ben even dr naam kwijt) heeft elke keer nog de tijd genomen om al mn vragen te beantwoorden. Door alle ervaringen hier ben ik wel bewust heel duidelijk naar ze overigens. 

 

En wat betreft de infuusontsteking, heel vervelend maar heeft niks met diana of de kliniek of wat dan ook te maken. Heb zelf een aderontsteking (tromboflebitis) in mn hand gehad vorig jaar (toen ik in het zh lag met zwangerschapsvergiftiging en beginnend hellp syndroom) en dat is gewoon een steriele ontsteking die vaker voorkomt. Heel pijnlijk en vervelend maar heeft zelfs niks met hygiene te maken. Weet natuurlijk niet of de persoon in kwestie hetzelfde had maar wilde het toch kwijt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie berichten!

Mijn consult was alles behalve negatief. Ik werd geholpen door Joanna als ik het goed schrijf en ik voelde me erg op mijn gemak. Mijn operatiedatum staat al vast op 25 Juni door Dr. Hupkens, enorm spannend. Ervaringen met deze pc?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11 juni 2016 om 10:03 zei F-cupje:

Nog een ding aan te merken. De artsen krijgen via diana een bepaalde operatietijd. Veel te kort waardoor alles snel snel moet en er fouten worden gemaakt. Dit is opzich best ernstig, als je bijvoorbeeld een operatie van een uur in 30min moet doen. Weet niet precies de tijd maar uit betrouwbare bronnen komt deze informatie. Ik ben oik daar geopereerd en mijn borsten hebben een paar dingen die ze eigenlijk niet mochten hebben maar dit is omdat er te weinig operatietijd staat ingepland.

Bij mij is er bijvoorbeeld niet goed ruimte vrij gemaakt in me borst waardoor ik een deuk heb aan de binnenkant van me boobs, dusja ik zou wat meer betalen maar dan heb je ook meer garantie dat het beter gaat. 

Weet je dit heel zeker?

Ik heb t nagevraagd bij kliniek Amstelveen en de mevrouw aan de lijn vertelde dat dat niet klopt. Zou juist denken dat als dat wel waar zou zijn ze mij juist had overgehaald om voor de kliniek direct te kiezen.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11 juni 2016 om 10:03 zei F-cupje:

Nog een ding aan te merken. De artsen krijgen via diana een bepaalde operatietijd. Veel te kort waardoor alles snel snel moet en er fouten worden gemaakt. Dit is opzich best ernstig, als je bijvoorbeeld een operatie van een uur in 30min moet doen. Weet niet precies de tijd maar uit betrouwbare bronnen komt deze informatie. Ik ben oik daar geopereerd en mijn borsten hebben een paar dingen die ze eigenlijk niet mochten hebben maar dit is omdat er te weinig operatietijd staat ingepland.

Bij mij is er bijvoorbeeld niet goed ruimte vrij gemaakt in me borst waardoor ik een deuk heb aan de binnenkant van me boobs, dusja ik zou wat meer betalen maar dan heb je ook meer garantie dat het beter gaat. 

Weet je dit heel zeker?

Ik heb t nagevraagd bij kliniek Amstelveen en de mevrouw aan de lijn vertelde dat dat niet klopt. Zou juist denken dat als dat wel waar zou zijn ze mij juist had overgehaald om voor de kliniek direct te kiezen.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Weet je dit heel zeker?

Ik heb t nagevraagd bij kliniek Amstelveen en de mevrouw aan de lijn vertelde dat dat niet klopt. Zou juist denken dat als dat wel waar zou zijn ze mij juist had overgehaald om voor de kliniek direct te kiezen.

 

X

Ja zoals ik het gehoord heb is het vrij zeker, de informatie kwam van iemand af die daar had gewerkt als ik me niet vergis! In ieder geval iets in die richting. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zelf ben ik via Diana gegaan omdat ik door Frans Straten geopereerd wilde worden. Barendrecht is vanuit Den Haag sneller aan te rijden voor de controle dan Nijmegen. Wel had ik voor mij een verkeerde bh via Diana gekocht dus zou dat zeker bij de pc navragen welke de beste is. Hou idd rekening met elke afspraak die je hebt dat het uitloopt. Mijn eerste nacontrole werd ook ineens last minute verzet waardoor ik deze bij Diana zelf had ivm de verpleegkundige. Hierbij helaas geen borstband gehad dus later nabesteld. Verder zijn ze heel aardig en hebben alle tijd voor je. Oja vraag ook even om de 3d bij je intake die heb ik helaas niet gehad. Hoop dat je wat hebt aan deze info.

Liefs Charita 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.