Ga naar inhoud

Iemand ervaringen met de praktijk Diana Gabriels?


K-2016

Aanbevolen berichten

@SilX  Ja ik weet het en baal er achteraf ook erg van maar maandag was mijn erste werkdag en ik had een afspraak voor dinsdagavond. Helaas kwam de verpleegkundige ineens op woensdag overdag met Frans mee dus werd ik maandagmiddag gebeld dat maar op woensdag moest komen. Ivm veel zieken op mijn werk was het niet mogelijk om vrij te krijgen. Als je op woensdag je afspraak hebt staan is er niks aan de hand. Zelf heb ik volgende week een controle afpraak bij Frans. Dus dat is ook wel fijn. Moet je wel eerlijk zeggen dat toen ik wat problemen had ik gewoon contact met Frans heb gehad. Maar dit zijn idd dingen waar je op moet letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 juni 2016 om 19:35 zei K-2016:

Hoi!

Ik ben nieuw hier, 20 jaar en loop al sinds mijn 14e met onzekerheden over mijn kleine borsten. Morgen heb ik een consult bij Diana Gabriels. Ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn met recente ervaringen. Ik lees vrij uiteenlopende meningen en ervaringen over deze praktijk op internet. Dus ik ben erg benieuwd.

Ik hoor graag van jullie!

Hoi hoi 

 

ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je consult is geweest. Ik kan je wel mijn ervaringen meededelen, maar ik denk dat je beter eerst kan vertellen hoe je het zelf hebt ervaart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12 juni 2016 om 18:30 zei F-cupje:

Ja zoals ik het gehoord heb is het vrij zeker, de informatie kwam van iemand af die daar had gewerkt als ik me niet vergis! In ieder geval iets in die richting. X

Ik weet natuurlijk niet hoelang hij echt bezig is geweest met de borstvergroting operatie, want toen was ik onder zuil natuurlijk :P

Maar de andere keren dat ik er ben geweest ( opnieuw hechten, wondvocht eruit en uiteindelijk proteses weer verwijderen) heeft frans straten elke keer alle tijd voor me genomen en heeft ie me al de tijd geinformeerd terwijl hij bezig was. Het is een echte vakman die iets moois wilt meegevn aan meiden en kan me niet voorstellen dat hij dingen afraffelt vanwege tijdgebrek. Ik ben ook via Diana geweest. Op haar is nog wel het 1 en ander aan temerken ( wacht tijden en slechte planning) 

 

maar mijn ervaring is ( en bij mij is het dus fout gegaan en waarvan ik heel erg bang was dat de garantie slecht zou zijn) dat ik alles via Frans heb gedaan en eigenlijk alleen Diana's ruimte voor controlle met Frans heb benut.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net al jullie verhalen gelezen en begin zelf nu bang te worden. ik heb via diana gabiels een afspraak bij Frans straten in september voor een borstvergrpting maar zou hij echt minder tijd nemen omdat ik via haar kom? en hoe zit het met garantie ? tegen mij werd door zijn assistent gezegd dat ik garantie heb op de prothese?  of heb ik me vergist en dat alleen gelezen op de mentor prothese site? kan iemand mij duidelijk geven anders zeg ik mijn afspraak af en maak een nieuwe via zijn kliniek. help!!!!?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

@valentine ik word in september opnieuw geopereerd en krijg 2 nieuwe prothese's ingebracht die volledig vergoed worden. Inplantaten zijn voor Diana's fabricant voor rekening en de operatiekosten neemt Frans Straten voor rekening. ( ik had medische klachten, bacterie daar zit dus "garantie op) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

oké wat erg om te horen maar ik begrijp ook dat de nazorg slecht is als je via diana gaat en je ligt met meerdere op een kamer ipv een privé kamer. ook is er direct kontact ipv via diana als je dus klachten hebt krijg direct iemand van de kliniek en bij diana zitten er mensen die geen medische achtergrond hebben. en krijg je verschillende antwoorden bij je vragen. wat vind jij er van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nog een andere vraag als je dan een nacontrole hebt en je wel direct via de kliniek gaat moet je dan weer helemaal naar Nijmegen toe.? want dat zou voor mij wel een minpunt zijn ik woon omgeving adam

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei valentine:

oké wat erg om te horen maar ik begrijp ook dat de nazorg slecht is als je via diana gaat en je ligt met meerdere op een kamer ipv een privé kamer. ook is er direct kontact ipv via diana als je dus klachten hebt krijg direct iemand van de kliniek en bij diana zitten er mensen die geen medische achtergrond hebben. en krijg je verschillende antwoorden bij je vragen. wat vind jij er van ?

Ik vraag me af wat je bedoelt met slechte nazorg??

ik lag inderdaad met meedere op een kamer na de operatie maar heb dit zelf niet als erg bevonden, in het ziekenhuis lig je ook met meerdere en heb je ook alleen een tussen schot

daarbij mocht ik na 2 uur lekker naar huis en zat ik er ook niet op te wachten om langer te blijven. Laat mij maar lekker in mijn eigen huis bijkomen. Maar als je liever een prive kamer wilt dan is het via Diana geen optie nee.

 

ik heb mijn bevindingen toen het slecht met me ging en ik vragen had gelijk met de pc overlegd nooit met Diana. Mijn pc stond erop om met vragen gelijk hem te benaderen en kreeg ook altijd iemand aan de telefoon in Heyendael of hij beld me zelf ook in het weekend en hij mailde me altijd binnen een dag terug

 

ik moet je wel gelijk geven dat de meiden bij Diana geen medische achtergrond hebben, vandaar het rechtstreekse contact met de pc. En ze kunnen me van alles voorleggen, maar het advies van de pc is voor mij het belangrijkste.

 

als je niet via een tussen persoon gaat, maar gelijk via Heyendael dan zullen daar ook de na controlles plaats vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel voor je uitleg. ik heb besloten om direct via de kliniek te gaan heb daar toch een beter gevoel bij. :wub: en ik bedoelde met de nazorg dat je dan niet direct contact hebt maar dat had jij blijkbaar wel. gelukkig maar want dat is wat ik ook graag wil maar de meningen zijn verdeeld over diana en haar afspraken. en ik neem liever het zekere voor het onzekere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charita Ik ben nu 16 dagen PO.  Ben benieuwd wat hij vanmiddag gaat zeggen. Ik zit foto's op de site van Diana van littekens zogenaamd na 2 weken. Nou zo zien ze er bij mij niet uit hoor:mellow:

@valentine je moet inderdaad doen waar je je goed bij voelt! Aan de chirurg zal het in ieder geval niet liggen! Je bent bij hem in goede handen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat bedoel je met de littekens zien er niet zo uit als op de site van diana? bedoel je dat ze er beter of slechter uit zien? en heb foto's staan mag ik ze dan misschien zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staan op de Instagram van Diana foto's van littekens na zogenaamd 2 weken die bijna niet zichtbaar zijn. Zo ziet het er bij mij niet uit. Hechtingen zitten er nog in en zijn nog niet opgelost en zitten nog beetje korstjes op. Maar vandaag controle geweest bij de assistente van Frans.  En het zag er volgens haar allemaal super mooi uit. Dus Diana doet het af en toe ook wel mooier voorkomen dan het is.  

Ik heb wel foto's vind dat toch beetje een dingetje om dat op internet te zetten... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei SilX:

Er staan op de Instagram van Diana foto's van littekens na zogenaamd 2 weken die bijna niet zichtbaar zijn. Zo ziet het er bij mij niet uit. Hechtingen zitten er nog in en zijn nog niet opgelost en zitten nog beetje korstjes op. Maar vandaag controle geweest bij de assistente van Frans.  En het zag er volgens haar allemaal super mooi uit. Dus Diana doet het af en toe ook wel mooier voorkomen dan het is.  

Ik heb wel foto's vind dat toch beetje een dingetje om dat op internet te zetten... 

Ik zelf ben ook via diana bij dokter ddornaert terecht gekomen.en kan ook met een gerust hart zeggen dat de hechtingen er super goed uitzagen na twee weken. Als ze graag zouden verkopen hadden ze me ook de littekencreme aangesmeerd van €89. Maar dat was nog niet eens nodig volgens hun. Dus heb me toch maar zelf iets gehaald bij de apotheker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een erg fijn gesprek. Ik ga morgen nog een keer langs om te passen want ik twijfel enorm tussen 200 en 300cc. Ik wil niet dat je het meteen ziet, maar ook weer niet spijt krijgen dat het te klein is geworden..

Daarnaast ben ik ontzettend bang voor de narcose. Ik wordt namelijk 25 juni al geopereerd door dokter Hupkens. Wie kan mij gerust stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch voor de grotere maat gaan. Je bent er zo snel aangewend en wilt dan liever groter. Ik ben nu vandaag 6 weken po,en ik heb ook zoiets was het maar wat groter.

ik was totaal niet bang voor de narcose,ze stellen je ook zo op je gemak. Ik dacht alleen maar aan tieten daar hebben we nog om gelachen. En toen werd ik wakker met nieuwe boobs:D succes met het maken van je keus. Laat je wat weten??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag ook erg op tegen de narcose, maar het is mij voor 200% meegevallen.

In de ok zijn ze heel lief voor je en ze vertellen wat ze aan het doen zijn. Hupknes maakt nog grapjes en dan ben je weg! En wordt je wakker met boobs!

Succes met passen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook enorm getwijfeld en word soms nog onzeker van alle negatieve verhalen maar ik heb het zelf helemaal niet als negatief ervaren. Het enige minpunt is de lange wachttijd. Ik ben ook ergens anders op consult geweest en daar heb ik ook geen gesprek gehad met de chirurg maar ook een consulente. Zij kunnen een advies geven maar chirurg is uiteindelijk de persoon die beslist en met het beste advies komt dus gewoon daarop vertrouwen.

Ik ben ook geholpen door Hupkens en ik vind hem en hele goede arts. Hij is wel heel erg duidelijk want er kunnen altijd dingen mis gaan. Vrouwen verwachten denk ik te vaak dat ze een toverstokje hebben en ze perfecte borsten kunnen maken maar dat is helaas niet het geval. 

Ik was ook ontzettend zenuwachtig voor narcose maar stelt niks voor. Je ligt idd met meerdere op een kamer maar dat is in het zhuis ook het geval. Ik heb nooit last van narcose dus was blij dat ik snel weg mocht. Heb je hier wel last van dan is het misschien fijn om meer te betalen zodat je langer bij kan komen.

Ze waren vriendelijk, behulpzaam, en kon elke keer terecht met vragen. Had verkeerde maat bh besteld en kreeg netjes juiste maat op gestuurd per post. Alles is bij mij goed gegaan. Mijn linker litteken was nog niet helemaal dicht tijdens controle een kwam wat put uit. Heb meteen antibiotica voorgeschreven gekregen en moest week later terugkomen en werd weer heel netjes behandeld. Rechts was meteen super mooi en zag je al bijna niks meer van. 

Ik vind het logisch dat er veel klachten zijn. Ze voeren ook heel veel operaties uit. Misschien wel meer dan in andere klinieken maar overal gebeuren dingen. 

Ik ben iig tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat je daar zenuwachtig voor bent, denkt dat 80% de narcose hier stiekem wel spannend vind. Zo ik ook

ik was nog nooit geopereerd dus ook nog nooit onder narcose geweest. Vond het doodeng en zweette als een gek van angst

maar de mensen in de operatiekamer zijn super lief en meelevend en weten precies hoe ze je moeten gerust stellen en voor je het weet lig je lekker te slapen en wordt je wakker met borsten

 

wens je heel veel succes 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.