Ga naar inhoud

BEWIJS: je wordt echt vrouwelijker van een bv!!!


flupke

Aanbevolen berichten

zojuist heb ik aangetoond en echt bewezen hoe vrouwelijk je wordt van een bv!

ik ben zoooo happy en voel me zoveel vrouwelijker en wat blijkt...........

kon vandaag voor het eerst niet meer goed inparkeren! hoe vrouwelijk wil je het hebben??????

:tatice_04::154::wub::101::152::43::1big_boobs:

 

ben benieuwd of jullie nog meer bewijzen van vrouwelijkheid zijn tegengekomen....

flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, wat een heerlijke discussie ben jij begonnen :lol:

Het enige bewijs van vrouwelijkheid dat ik eindelijk heb mogen ervaren is: naar beneden kijken en ECHTE rondingen zien zonder super push up bh's: het ULTIEME gevoel van vrouwelijkheid, dacht ik zo.

Enjoy the feeling :D:D:wub:

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit tests en onderzoeken is gebleken dat vrouwen beter kunnen inparkeren :155: 

Ik zie ook eindelijk vormen als ik naar beneden kijk! En als ik een strakke jurk of een shirtje probeer, dan voel ik me ook veel vrouwelijker. En woooo ik kan v-hals shirtjes aan!!! Zelfs eentje die heel laag uitgesneden is, op en top vrouwelijk! 

Wordt ik hopelijk, eindelijk aangezien als een vrouw van 21 i.p.v. een meisje van 16.

Geniet van je boobs :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @flupke moest effe terugdenken hoor want "ben er inmiddels mee geboren"  ;)

Geloof dat ik in het begin mijn halve tiet mee nam toen ik mijn okselspray gebruikte en dacht ohh ja, die zitten er ook nog. En soms moet ik de tweeling effe verleggen als ik op mijn zij slaap ( nooit gedacht dat IK dat zou zeggen) En met mijn gordel effe check..of ze er goed bij zitten als ik bepaalde topjes aanheb :) En heerlijk joh, uit het water stappen in bikini zonder een halve liter mee te nemen met die push-up bikini's :45: Maar allerbelangerijkste vind ik toch dat mijn kleding veeeeeel beter zit en nu meer durf te dragen zonder enige vorm van stress ... je zal maar een kipfileetje verliezen :44: En de blikken (van wie het gewenst is) ...:11: ! Ik geniet ervan ;) 

Enjoy the boobs!! 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opeens nog een halve appeltaart tussen je tieten vinden haha, vond ik zo leuk in t begin, voorheen vielen er wel eens kruimeltjes op mn schoot, en toen opeens zaten de kruimels tussen mn tieten, graaien maar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Mamalisa:

Opeens nog een halve appeltaart tussen je tieten vinden haha, vond ik zo leuk in t begin, voorheen vielen er wel eens kruimeltjes op mn schoot, en toen opeens zaten de kruimels tussen mn tieten, graaien maar! 

Jaaaa hahahah

Al mijn kruimels vind ik nu pas savonds terug, als ik mijn BH uittrek.

Sommige bloesjes krijg ik nu niet meer dicht. Open staat ook best leuk!

Dochterlief kan geen normale knuffel geven want m'n tieten zitten in de weg (of die van haar?) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh haha dat met die bloesjes heb ik niet, misschien straks met mn wissel.

mijn dochter is 5 en die vind het heerlijk om haar hoofdje op mn tieten te leggen als ze komt kroelen en af en toe probeert ze er ook stiekem aan te zitten haha, ze vind tieten reuze interessant! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

geweldig allemaal! ik ga morgen ook zeker een appelgebakje kopen en niet zo netjes eten....:152:

voor het eerst vandaag keek een kerel naar mijn boobs. (misschien deden ze dat eerst ook wel onopvallend en dachten ze "daar zit niet veel muziek in"... ) maar deze keek omdat er echt iets in mijn shirt zat. het was een wat oudere man en zijn vrouw liep naast hem. ik moest heel erg lachen in mezelf. ik dacht: je bent een viespeuk en jij weet gewoon niet dat je naar 330cc mentor mp, cohesive 3 kijkt.....:153:

en wat zo fijn is, ik heb gewoon een zorg minder. het hield me (merk ik nu pas) toch erg bezig hoe ik eruit zag. altijd zat in mijn hoofd, zit de bh wel goed, lijken ze niet te klein, etc.... dat is nu helemaal weg. zooooo fijn en ontspannen.

een bv... de beste beslissing ooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
3 uur geleden zei Marietje:

:45: klopt als een bus..inparkeren kan ik ook ineens niet meer.. nooit problemen mee gehad maar nu :45:

:152:ik heb jouw foto's gezien en vraag me af of bij jou het zicht nog wel goed is.....

ik geloof dat ik niets meer zou kunnen zien zo.... geweeeeeeeldig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei flupke:

:152:ik heb jouw foto's gezien en vraag me af of bij jou het zicht nog wel goed is.....

ik geloof dat ik niets meer zou kunnen zien zo.... geweeeeeeeldig!

:45: Mijn zicht is nog prima mits er een lens uit mijn oog valt dan hang ik... hahaha maar het omkijken enzo..lijk ook ineens niks meer in te kunnen schatten :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

:45: Mijn zicht is nog prima mits er een lens uit mijn oog valt dan hang ik... hahaha maar het omkijken enzo..lijk ook ineens niks meer in te kunnen schatten :45: 

volgens mij is dat een kwestie van wennen aan het nieuwe uitzicht!

ik zie jou helemaal voor me en lig hier in een deuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei flupke:

volgens mij is dat een kwestie van wennen aan het nieuwe uitzicht!

ik zie jou helemaal voor me en lig hier in een deuk.

Heb al menig zijspiegeltje geraakt :blush: gelukkig zonder schade..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2 juni 2016 om 16:30 zei BrownieG:

Haha @flupke moest effe terugdenken hoor want "ben er inmiddels mee geboren"  ;)

Geloof dat ik in het begin mijn halve tiet mee nam toen ik mijn okselspray gebruikte en dacht ohh ja, die zitten er ook nog. En soms moet ik de tweeling effe verleggen als ik op mijn zij slaap ( nooit gedacht dat IK dat zou zeggen) En met mijn gordel effe check..of ze er goed bij zitten als ik bepaalde topjes aanheb :) En heerlijk joh, uit het water stappen in bikini zonder een halve liter mee te nemen met die push-up bikini's :45: Maar allerbelangerijkste vind ik toch dat mijn kleding veeeeeel beter zit en nu meer durf te dragen zonder enige vorm van stress ... je zal maar een kipfileetje verliezen :44: En de blikken (van wie het gewenst is) ...:11: ! Ik geniet ervan ;) 

Enjoy the boobs!! 

X

 

Ahhh dat klinkt echt geweldig!! Bijna zover, nu m'n meloenen bikini maar even aan ter overbrugging! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Moeder van twee:

Ahhh dat klinkt echt geweldig!! Bijna zover, nu m'n meloenen bikini maar even aan ter overbrugging! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

lol!!!! die meloen op jouw rechterboob..... wen er maar vast aan! het gaat echt 1 groot feest worden!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.