Ga naar inhoud

BEWIJS: je wordt echt vrouwelijker van een bv!!!


flupke

Aanbevolen berichten

hahaha, geweldig dit :45: 

Parkeren kan ik nog steeds, maar de rest vrijwel allemaal zo herkenbaar!!

Vooral alle kleding uit de kast aan kunnen trekken zonder ermee bezig te zijn hoe het zit en vooral of de bh wel goed zit. Zo fijn als die last van je af valt! En we zijn van de week gaan zwemmen en ik liep zowaar trots en rechtop door het zwembad :D  "sprong" het water uit zonder me druk te maken of de push up bikini nog wel goed zit.. heerlijk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Niesje:

hahaha, geweldig dit :45: 

Parkeren kan ik nog steeds, maar de rest vrijwel allemaal zo herkenbaar!!

Vooral alle kleding uit de kast aan kunnen trekken zonder ermee bezig te zijn hoe het zit en vooral of de bh wel goed zit. Zo fijn als die last van je af valt! En we zijn van de week gaan zwemmen en ik liep zowaar trots en rechtop door het zwembad :D  "sprong" het water uit zonder me druk te maken of de push up bikini nog wel goed zit.. heerlijk!!

ja, zo ervaar ik het ook. niet eens zo bezig met het feit dat ik eiiindelijk boobs heb, maar vooral me niet druk maken over wat er niet zit. zooooo relaxed...... 

en twfkaot.... ik vind ze er bij jou zoooooooo mooi en natuurlijk uitzien! ik ben nu 3 maand po en het wordt heeeel langzaam ietsje zachter. niet zo hard drukken hoor :152: komt vanzelf goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei flupke:

niet zo hard drukken hoor :152: 

hahaha, snorrie :106:

48 minuten geleden zei flupke:

en twfkaot.... ik vind ze er bij jou zoooooooo mooi en natuurlijk uitzien! ik ben nu 3 maand po en het wordt heeeel langzaam ietsje zachter.

Thx!! vandaag vind ik ze ook weer mooi :) af en toe baal ik om daarna weer verliefd te worden op m'n boobs :57: gek mens ben ik ook :45: kan wel echt niet wachten tot ze zachter worden!!! 

 

51 minuten geleden zei flupke:

ja, zo ervaar ik het ook. niet eens zo bezig met het feit dat ik eiiindelijk boobs heb, maar vooral me niet druk maken over wat er niet zit. zooooo relaxed...... 

Jaah dat is echt zoooooo relaxed! :5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.