Ga naar inhoud

Na 6 weken geen feest maar terug bij af


Sabi

Aanbevolen berichten

ik heb helemaal geen drains gehad! de wond zou moeten blijven lekken. Niet dus, was na drie dagen potje dicht met als gevolg vochtophoping en weeeer een ontsteking..

Ik heb wel eerder drains gehad, je voelt ze zitten. Neem lekker op tijd je medicatie. Mijn borst brandde ook na de explantatie. Dat is gewoon het schrijnende gevoel van de wond. Alsof je binnenin een grote schaafwond hebt...en dat is ook zo. Het zijn twee hele grote wonden die je nu hebt. Wees zuinig met je energie, eet gezond kortom zorg goed voor jezelf.

en ik geloof niet dat je ze er snel uittrekt hoor, ze zitten wel vast met een hechtdraadje.

ik hoop dat je lekker kunt slapen vannacht.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Sabi, 

Hoe is het nu met je, meis? Heb je een beetje kunnen slapen? En heb je nog steeds zo'n last van je drains? Ik hoop dat je ondanks alle ellende toch een beetje van het weekend zult kunnen genieten. 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jaydee:

Hoi Sabi, 

Hoe is het nu met je, meis? Heb je een beetje kunnen slapen? En heb je nog steeds zo'n last van je drains? Ik hoop dat je ondanks alle ellende toch een beetje van het weekend zult kunnen genieten. 

Veel liefs, Jaydee

Hoi Jaydee, het slapen ging niet zo net als eerst om de 2 uur wakker. Drains zitten echt heel irritant en dat gesleep met die flesjes zo irritant, maar daar weet jij alles van. Zou blij zijn als het maandag is dan mag het eruit en is het weer iets minder confronterend. En dan van de week even langs de dokter, had paar weken voor de operatie oorontsteking en wil kijken of daar niet nog een restant van in mijn lichaam zit. Wil gewoon heel graag weten waar die bacterie vandaan komt want wil dit echt niet over 3 maanden mee maken. Dan maar maanden in een doktersassistent en kapje op mijn hoofd lopen bij wijze van :rolleyes:

hoe is het met jou?

 

en Anna: drankje wel lief van je:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sabi:

Hoi Jaydee, het slapen ging niet zo net als eerst om de 2 uur wakker. Drains zitten echt heel irritant en dat gesleep met die flesjes zo irritant, maar daar weet jij alles van. Zou blij zijn als het maandag is dan mag het eruit en is het weer iets minder confronterend. En dan van de week even langs de dokter, had paar weken voor de operatie oorontsteking en wil kijken of daar niet nog een restant van in mijn lichaam zit. Wil gewoon heel graag weten waar die bacterie vandaan komt want wil dit echt niet over 3 maanden mee maken. Dan maar maanden in een doktersassistent en kapje op mijn hoofd lopen bij wijze van :rolleyes:

hoe is het met jou?

 

 

Hoi Sabi,

Wat vervelend, dat je zo slecht geslapen hebt. Ik was inderdaad ook blij dat de drains eruit gingen. Ik heb een paar keer in de nacht gehad dat ik heel zachtjes uit bed wilde gaan om te gaan plassen en daarbij wilde ik mijn man niet wakker maken; dus ik was zo druk bezig met zachtjes te doen, dat ik compleet die twee flessen vergat, met als gevolg dat deze allebei met luid gekletter achter me aan sleepten over het laminaat. Manlief zat stijf rechtop in bed. ... schrok zich te pletter :45:. Helaas. ...truc misluukt. Maar ook zonder de drains slaap ik nog steeds niet zo best. .... Ik vind het echt een crime om op mijn rug te slapen. Het gaat verder prima met me. ... Ben al een aantal dagen zonder pijnstillers en heb eigenlijk helemaal niet zoveel pijn. Ben vanmiddag (8 dagen po) zelfs ff met mijn husband naar de stad geweest. ... was maar anderhalf uur, maar het ging goed. Daarna ben ik wel bekaf, maar dat zal waarschijnlijk ook de nasleep van de narcose zijn. ... of komt van de antibiotica, die ik moest slikken vanwege de drains. Maar heb daar gelukkig vanavond de laatste pil van op. Zit nu lekker aan de probiotica, om weer wat evenwicht in mijn lijf te krijgen. Nou meis. ... nog twee nachtjes, dan mogen gelukkig de drains er weer uit en kun je weer lekker slapen. Heb je het al een beetje een plekje kunnen geven allemaal? Fijn weekend, ondanks de vervelende drains. 

Knuffel van mij

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen,

Hahha die arme man van je, zal wel gedacht hebben dat er een ibreker in huis was

ik heb eigenlijk wel heel goed geslapen vanacht, ook eindelijk eens op mijn zij na 6 weken, ik kan namelijk ook heel slecht op mijn rug slapen. Op 1 of andere manier heb ik ook minder rug en nekpijn. Het voelt ook heel dubbel, psyschisch heb ik er nog wel veel last van, toen ik ze gisteren voor het eerst zag heb ik wel een potje zitten janken ( maar aangezien ik nog 3 maanden zo moet en ze echt nog slapper en kleiner zijn dan voorheen wil ik er niet teveel bij stilstaan) dus hebik gisteren een bh kapot geknipt en de vulling in mijn sportbh genaaid, aangezien ik geen beugel bh aankan ivm de hechtingen los ik het zo op

aan de andere kant gaat het lichamelijk dus beter met me, na 6 maanden trekkende huid, pijnlijke borstspieren, keiharde borsten en het gevoel dat het mis zat. Dus het is nu lichamelijk een beetje een verademing.

ben blij dat ze er morgen uit mogen dan kan ik tenminste gaan herstellen en mijn leven weer oppakken, kan niet wachten om te gaan sporten en te gaan stappen, alleen zie ik tegen de vakantie op, in je bikini ben je opeens zo kwetsbaar

 

heb jij geen last van harde borsten of littekens of oksel of iets of is dat na een wissel minder?? dat moe zijn na wandelen herken ik heel goed denk dat iedereen daar wel last van heeft.

 

fijn weekend meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Sabi:

heb jij geen last van harde borsten of littekens of oksel of iets of is dat na een wissel minder?? dat moe zijn na wandelen herken ik heel goed denk dat iedereen daar wel last van heeft.

 

fijn weekend meid

Hoi Sabi,

Nou meis, wel fijn iig dat het lichamelijk weer wat beter met je gaat.  Kan je lichaam ff drie maanden bijkomen van alles.  Ik snap heel goed dat je opziet tegen de "bikinitijd" , maar probeer je gewoon te troosten met het feit, dat de volgende keer dat jij in bikini loopt, je ook een goed gevulde bikinitop zult hebben. En tegenwoordig heb je ook van die push-up bikini's. ... Anders koop je er toch zo één voor deze zomer. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je lichaam ff goed kan herstellen en dat je helemaal van die bacterie af komt. Het komt wel weer goed met jou, meis. 

Ik heb eigenlijk weinig last van mijn borsten. Ik denk dat de pijn met een wissel een stuk minder is omdat je spier dan al is opgerekt. Ik heb af en toe wat steken. Ze zijn ook niet echt keihard ofzo. Ik moet alleen heel erg aan ze wennen....Ze verdienen in mijn ogen niet echt de schoonheidsprijs :blush:. Hoop maar dat het allemaal nog wat bijtrekt. 

Geniet nog ff van je weekend en morgen mogen je drains er alweer uit. ... heerlijk voor je. :35:

XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabi, Hoe is het nou met je, meis? De drains zijn maandag verwijderd? Dan ben je nu weer een stuk mobieler. ... Fijn is dat hè? Een goed herstel gewenst verder.

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Jaydee wat een verademing idd zonder drains. Lichamelijk gaat het best goed. Ben alleen nog wel erg moe maar slik ook nog antibiotica misschien komt het daarvan.

geestelijk gaat het met vlagen. Overdag draag ik mijn opgepimpte sport bh en dan met kleren valt het niet op. Maar als ie uit is voel ik me totaal niet op me gemak. Vroeger vond ik E niet mooi, maar nu zijn ze zo plat geworden niet normaal. Maar ja is maar voor een paar maanden en verder kijk ik er gewoon niet zo naar.

 

hoe is het bij jou? Vind je ze al wat mooier??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Sabi,

Nee, ik ben er nog steeds niet blij mee; gisteren zijn mijn pleisters eraf gegaan onder de douche en nu zie je die gekke dubbele borstplooi helemaal goed. Daarbij loopt mijn litteken over mijn borst en niet in mijn borstplooi, mijn tepels zitten laag en ongelijk en mijn borsten staan wijduit. Niet echt wat ik van tevoren voor ogen had. Maandag moet ik weer voor controle.... Dan zal ik het eens bespreken. Ben natuurlijk pas 13 dagen po, dus er kan nog van alles veranderen, maar ik ben bang dat dit niet goed gaat komen vanzelf. 

Fijn dat je je lichamelijk weer wat beter voelt. Die vermoeidheid kan idd komen door de antibiotica. Ik ben ook probiotica gaan slikken, omdat ik meer dan een week antibiotica had i.v.m. de drains. Lichaam weer een beetje in balans brengen. 

Vervelend dat het geestelijk nog een behoorlijke belasting is voor je. Maar komt goed, meis. Over drie maanden krijg jij weer prachtige borsten... En dan gaat het gewoon wel allemaal goed! !! Probeer je te focussen op de leuke dingen in het leven, dan zijn de drie maanden voorbij, voordat je het in de gaten hebt. 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat me ook steeds beter af hoor Jaydee dus moet goed komen.

rot man dat je ze nog niet mooi vind, moet wel zeggen dat ik hier foto's van borsten tegen ben gekomen dat je denkt WoW komt dat goed. En dat dat na weken allemaal goed wegtrekt. En aangezien je nog maar zo kort po ben zal ik me er niet te druk om maken.maar zou het maandag wel aangeven en dan ook op hun advies vertrouwen, zij hebben al zoveel borsten voorbij zien komen

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm ik weet duidelijk niet hoe ik een nieuwe topic moet plaatsen, dus dan maar via het voorstelrondje

Morgen is het dan zover, dan heb ik weer een afspraak bij de pc en worden de laatste stappen ondernomen voor fase 1 (ik heb namelijk al op 8 april bv ondergaan maar door tegenslagen, lees eerder bericht, zijn ze helaas weer verwijderd.)

dus ik ben nu sinds zondag van de antibiotica af, voel me goed(alleen mijn borstspier doet nog pijn) en morgen word er nog naar mijn hechtingen gekeken en mag ik alweer een nieuw afspraak maken

ok het is dan wel pas voor over 3 maanden, maar toch ik zie het toch als een afsluiting van iets ouds en kan weer vooruit kijken naar nieuwe ok datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sabi,

wat fijn dat je je nu beter voelt!(heb even je andere topic gelezen). Het is echt een rot tijd voor jouw geweest en dan ben je nu weer terug bij af terwijl je toch iets heel anders voor ogen had. 

Gelukkig kun je vanaf morgen dan eindelijk weer naar een positieve tijd toe kijken!! Dan krijgt je lichaam nu even rust en kan het helemaal herstellen. 

Succes morgen! benbenieuwd naar je nieuwe datum, kun je weer gaan aftellen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jaino, hoe is het met jou? Voel je je helemaal gelukkig met je boobs?

ik moet volgende keer een week voor de operatie een neuszalf gebruiken, weet even niet meer hoe die heet maar schijnt 45% meer bacterieen tegen te houden, goed het gedeelte om mijn borsten dagelijks schoonmaken met alcohol en verdere instructies zal ik misschien morgen wel krijgen. Weet dat ik erna ook handschoentjes moet dragen zodra ik er aan ga zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Sabi:

Hoi Jaino, hoe is het met jou? Voel je je helemaal gelukkig met je boobs?

ik moet volgende keer een week voor de operatie een neuszalf gebruiken, weet even niet meer hoe die heet maar schijnt 45% meer bacterieen tegen te houden, goed het gedeelte om mijn borsten dagelijks schoonmaken met alcohol en verdere instructies zal ik misschien morgen wel krijgen. Weet dat ik erna ook handschoentjes moet dragen zodra ik er aan ga zitten.

Hier gaat het goed gelukkig. Ben nog steeds mega blij alleen zo vervelend dat ik niet veel mag doen haha.

Oh echt wel meer maatregelen dus. Dan zal de kans vast flink afnemen dat het weer mis gaat. Ik ontsmet wel mn handen voor ik er aan zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mahina ja ben ook mega nieuwsgierig, komende 3 maanden ga ik ook even de schade inhalen van afgelopen 2 maanden niet veel kunnen doen en over 3 maanden verwacht ik er wel weer even af te liggen. Dus snel weer gaan sporten, paar festivals meepakken deze zomer en in de achtbaan met mijn dochters. Heb de komende 3 maanden helemaal volgepland zodat de tijd sneller gaat en ik niet teveel hoef te piekeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sabi je hebt helemaal gelijk, lekker genieten nu en leuke dingen doen met je kinderen, sporten en festivals. Ook fijn dat je veel gepland hebt deze maanden zodat je afleiding hebt en je inderdaad niet veel tijd hebt om te piekeren. 

Helaas geen zomer met de borsten waar je op gehoopt had maar wel een zomer met veel leuke dingen. En dan eind van de zomer je nieuwe borsten en dan volop daarvan gaan genieten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mahina:

@Sabi je hebt helemaal gelijk, lekker genieten nu en leuke dingen doen met je kinderen, sporten en festivals. Ook fijn dat je veel gepland hebt deze maanden zodat je afleiding hebt en je inderdaad niet veel tijd hebt om te piekeren. 

Helaas geen zomer met de borsten waar je op gehoopt had maar wel een zomer met veel leuke dingen. En dan eind van de zomer je nieuwe borsten en dan volop daarvan gaan genieten! 

Ja ik baalde echt enorm dat ik nog een zomer tietloos door moet komen, had juist voor april gekozen zodat ik er mee kon gaan pronken op het strand. Maar ach zovaak loop ik niet in bikini rond en met de vakantie zit ik in Spanje waar ik toch niemand ken ( heb me sowieso nooit voor andere geschaamt hoor) en met kleding aan xie je niet eens zoveel verschil

heb mijn sport bh gevuld met dikke laag vulling

 

@jaino fijn dat alles goed gaat en ja stilzitten is erg lastig he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Superfijn voor je dat je na al die ellende weer een stapje in de goede richting kan maken..

Heel veel succes morgen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag voor controle bij Frans Straten geweest, littekens grenzen super en ja hoor mocht gelijk weer een nieuwe operatie inplannen. 5 September mag ik weer onder het mes en krijg ik weer boobies :wub::wub: zo blij nog maar 3 maanden en 4 dagen. Hopelijk gaat de tijd als een gek voorbij!!!!!!HAPPY!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.