Ga naar inhoud

Na 6 weken geen feest maar terug bij af


Sabi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Nu moet het helemaal goed komen morgen. Ben sowieso nooit zo'n hele lange doomdenker en kan zelfs het voordeel van beide borsten ipv 1 borst verwijderen ook wel beetje inzien..scheelt me weer opvullen voor de andere, nu is het beide niet veel. Hoop dat ik morgen die gedachte kan vasthouden, maar denk dat het gewoon net als voorheen wordt, niet teveel die kant opkijken ( vast herkenbaar)  En ja ik weet dat roken slecht is voor me, maar na netjes gestopt te zijn en mezelf wekenlang goed te hebben verzorgt om niets ( zo voelt het even) had ik een :140: fuck iT momentje. Is ook alweer voorbij anders krijg ik morgen gegarandeerd op mijn klote van Frans Straten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, wat een klote verhaal... Dat is inderdaad alles behalve het feest moment van de 6 weken mijlpaal... Wat zal je ook geschrokken zijn, zo op t werk je hele borst die leegloopt, ik was in ieder geval goed in paniek ervan. Ongelooflijk hoeveel er dan uit komt he....waanzinnig om dat mee te maken....echt bizar,..

en dan het bericht dat ze er beiden uit moeten....dat wordt ff heel heftig kan ik je vertellen. Je knapt daarna snel op maar het moment van afscheid nemen is echt niet niks. Heb gelezen en ervaren dat het moment vóór het verwijderen heftig is, heel emotioneel, en daarna gaat het wel weer ok. Weet niet of het bij jou ook zo is maar dat zou kunnen..

Veel sterkte hoor lieverd, ik zal aan je denken. Weet je al wanneer en hoelaat je geopereerd word? Als je vragen hebt of als ik iets voor je kan betekenen...schroom niet om me te benaderen..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nonky, bedankt voor je reactie

zoals ik merk heb je hetzelfde moeten mee maken als ik over een paar uur. Was het bij jou ook een bacterie?? Ik kan niet zo goed overweg nog met deze site dus kan je verHaal niet vinden. Hoe lang geleden is het bij jou? En hoe kwam je erachter? Heb je ooit achterhaald hoe het heeft kunnen gebeuren en ben je inmiddels weer geopereerd??

moet morgen om half 1 geholpen worden en baal dat ik alleen plaatselijke verdoving zal krijgen. Zit nou niet echt te springen op het moment dat ik ze zie Verhoeven ze verwijderd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen een plaatselijke verdoving? Omg! Nee dat wil je niet meemaken. Als je dat niet ziet zitten moet je echt een narcose eisen. Ik zou maar nuchter erheen gaan of anders bellen. Mijn arts zei dat hij het absoluut niet onder plaatselijke verdoving ging doen, veel te ingrijpend. Hou alsjeblieft zelf de regie! Het gaat om jou, jij moet hier mee dealen! 

Als je in het mapje complicaties kijkt zie je staan, lekkage litteken na krampaanval...4 wkn po, daar staat mijn verhaal.

ik ben 15 mrt geopereerd en heb twee mooie borsten gekregen, helaas door pech nu nog 1 over. Deze is er 26 april eruit gegaan......kreeg daarna weeeer een ontsteking......nu sinds een week is alles ok. Het geneest goed, en het komt wel goed. Gewoon een gevalletje dikke pech...net als jij....Maartje en Lisaliza.....

Echt Sabi, als je dat niet ziet zitten die locale verdoving....bellen! En zeggen dat je onder narcose wilt! Echt doen! Het is zowiezo al zo ongelooflijk heftig om dit mee te maken, je hele hoofd gaat met je aan de haal! Zo ongelooflijk emotioneel dit...! 

Sterkte meid, ik hou je in de gaten...xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meissie, ik lees nu je verhaal pas, pffff jeetje wat een pech heb je zeg! En dan na 6 weken, als je denkt nu kan er eigenlijk weinig keer mis gaan en lekker gaan shoppen voor nieuwe bh's

ik zag dat je vanmiddag om half 1 je operatie hebt, heeeeel veel sterkte meis! Ik hoop dat alles goed gaat. Als je nog even wilt huilen/schelden/ventileren of ook lachen weet dan dat je ook altijd hier terecht kan. Daarom is dit forum zo fijn, allemaal dames die oprecht met elkaar meeleven.

en ik ga met Nonky mee en vind ook dat je voor een algehele narcose moet vragen als je er tegen op ziet. Het lijkt me heel heftig om te zien dat ze eruit gehaald worden. Denk er nog ff over na meis, maar bel dan wel op tijd mocht je dat willen.

heel veel sterkte vandaag meissie, zal aan je denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach meis wat een ***** zooi !!

Heel veel sterkte !! Ik hoop dat het allemaal snel goed komt met je en dat je het hele gebeuren achter je kan laten, uiteindelijk met toch twee prachtige boobs. Ik ga het universum vragen je alle steun en liefde te geven die je nodig mag hebben. 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een rot nacht zit ik nu braaf in de wachtkamer te wachten. Heb vanochtend op aanraden toch even gebeld met de pc, maar helaas het is geen ok dag vandaag dus er is geen narcose team aanwezig. Dat is alleen op de maandagen en dinsdagen zo, maar we willen het allebei toch maar zo snel achter de rug hebben. 

Ben op van de zenuwen en heel bang voor alle geluidjes en pijntjes die ik ongetwijfeld zal beleven

moet zeggen dat ik dit forum wel heel fijn vind.heb heel veel belangstellende vrienden hoor, maar bijna iedereen zijn reactie is zal je het nou wel doen over 3 maanden weer. Antwoord is een dikke ja dus, het is niet dat ik nu opeens mijn onzekerheden en wensen aan de kant kan gooien. Sommige begrijpen dat niet omdat ze niet zoals jullie in het zelfde schuitje als mij zitten. Ik probeer nu maar te bedenken dat ik gewoon dikke pech heb gehad

tor later waarschijnlijk

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sabi:

Na een rot nacht zit ik nu braaf in de wachtkamer te wachten. Heb vanochtend op aanraden toch even gebeld met de pc, maar helaas het is geen ok dag vandaag dus er is geen narcose team aanwezig. Dat is alleen op de maandagen en dinsdagen zo, maar we willen het allebei toch maar zo snel achter de rug hebben. 

Ben op van de zenuwen en heel bang voor alle geluidjes en pijntjes die ik ongetwijfeld zal beleven

moet zeggen dat ik dit forum wel heel fijn vind.heb heel veel belangstellende vrienden hoor, maar bijna iedereen zijn reactie is zal je het nou wel doen over 3 maanden weer. Antwoord is een dikke ja dus, het is niet dat ik nu opeens mijn onzekerheden en wensen aan de kant kan gooien. Sommige begrijpen dat niet omdat ze niet zoals jullie in het zelfde schuitje als mij zitten. Ik probeer nu maar te bedenken dat ik gewoon dikke pech heb gehad

tor later waarschijnlijk

xxx

Pffffff meis, moet je dit allemaal al meemaken. ... moet het ook nog eens onder plaatselijke verdoving gebeuren. Het zit je echt niet mee. Maar misschien valt het wel mee. ... En dan is het natuurlijk wel weer gunstig, dat je niet onder narcose bent geweest, want dat is voor je lichaam natuurlijk weer een hele aanslag. Ik hoop voor je dat je het er nu op hebt zitten. Het zal vast een emotioneel gebeuren zijn, meis. En gelijk heb je hoor. ....... tuurlijk krijg jij over drie maanden prachtige borsten. ...... Daar is het toch allemaal om begonnen? En wij, boobielovers, laten ons niet zomaar door de eerste de beste bacterie uit het veld slaan toch? Meis, ik denk aan je een duim voor je dat het allemaal nog een beetje mee valt. Sterkte iig.

Een dikke, welgemeende knuffel van mij. 

:147:

XXX Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte met alles :54:
Ik zal heel hard duimen dat die stomme bacterie snel verleden tijd is en dat je over niet al te lange periode alsnog mag genieten van een stel mooie borsten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik hoop maar dat ze goed onder de drugs hebben gestopt dat je alles niet zo meekrijgt...

ik kijk vanavond nog ff hoe het met je gaat... Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit alweer net in de auto dames. Eerlijk gezegd ben ik zo op van de emoties van afgelopen dagen dat ik nu een beetje stoïcijns voor me uit zit te kijken.

iedereen was weer mega lief en gerustellend. Kreeg pijnstilling en iets om je loom te maken. Daarna plaatselijke verdoving en werd ik schoongemaakt. Toen werden de hechtingen losgemaakt en kwam er uit de rechterborst nog een hoop troebel vocht. Daarna ging zijn vingers erin en met een paar keer kort trekken kwamen ze eruit. Een heel onrealistisch gevoel en geluid ( heb ook niet gekeken)

Daarma werd het gespoeld met water en betadine en een drain geplaatst en daarna dicht gehecht.

de drains mogen er na het weekend uit.dus ga niet de deur uit het weekend loop ik met die gekke flessen aan mijn lichaam. 

Heb nog niet naar mijn borsten gekeken en heb zo'n gevoel ik dat dat ook even laat wordt voor wat het is

nogmaals bedankt voor alle medeleven meiden

dikke knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verhaal zeg!!! Jeetje hier schrik ik toch echt van.. Laat staan hoe jij je voelt!! 
Ondanks dat ze er allebei uit moeten is het toch wel fijn dat er een oplossing is voor als het helemaal genezen is.
Houd ons op de hoogte! 

Heel erg veel sterkte! 

Xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Sabi:

Zit alweer net in de auto dames. Eerlijk gezegd ben ik zo op van de emoties van afgelopen dagen dat ik nu een beetje stoïcijns voor me uit zit te kijken.

iedereen was weer mega lief en gerustellend. Kreeg pijnstilling en iets om je loom te maken. Daarna plaatselijke verdoving en werd ik schoongemaakt. Toen werden de hechtingen losgemaakt en kwam er uit de rechterborst nog een hoop troebel vocht. Daarna ging zijn vingers erin en met een paar keer kort trekken kwamen ze eruit. Een heel onrealistisch gevoel en geluid ( heb ook niet gekeken)

Daarma werd het gespoeld met water en betadine en een drain geplaatst en daarna dicht gehecht.

de drains mogen er na het weekend uit.dus ga niet de deur uit het weekend loop ik met die gekke flessen aan mijn lichaam. 

Heb nog niet naar mijn borsten gekeken en heb zo'n gevoel ik dat dat ook even laat wordt voor wat het is

nogmaals bedankt voor alle medeleven meiden

dikke knuffel 

Hey meid,

is natuurlijk helemaal niet zo gek dat je je nu een beetje lamgeslagen voelt. Je hebt heel wat meegemaakt de afgelopen dagen. en dan ook nog eens allebei. Dat heeft allemaal wel even wat tijd nodig. Ik ben blij dat je dit nu in ieder geval achter de rug hebt, en ook nog eens onder plaatselijke verdoving, ik had het je niet nagedaan!:53: Ik moet een straks correctie als al mijn wonden genezen zijn, geloof niet eens dat ik dat durf met plaatselijke verdoving.

Nu maar lekker in de rust en herstellen, weg met die rottige bacterie! Hoop dat de boel snel tot rust mag komen. Laat maar even goed voor je zorgen!

Heel veel sterkte!

Dikke knuffel van Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Sabi:

Zit alweer net in de auto dames. Eerlijk gezegd ben ik zo op van de emoties van afgelopen dagen dat ik nu een beetje stoïcijns voor me uit zit te kijken.

iedereen was weer mega lief en gerustellend. Kreeg pijnstilling en iets om je loom te maken. Daarna plaatselijke verdoving en werd ik schoongemaakt. Toen werden de hechtingen losgemaakt en kwam er uit de rechterborst nog een hoop troebel vocht. Daarna ging zijn vingers erin en met een paar keer kort trekken kwamen ze eruit. Een heel onrealistisch gevoel en geluid ( heb ook niet gekeken)

Daarma werd het gespoeld met water en betadine en een drain geplaatst en daarna dicht gehecht.

de drains mogen er na het weekend uit.dus ga niet de deur uit het weekend loop ik met die gekke flessen aan mijn lichaam. 

Heb nog niet naar mijn borsten gekeken en heb zo'n gevoel ik dat dat ook even laat wordt voor wat het is

nogmaals bedankt voor alle medeleven meiden

dikke knuffel 

Hoi Sabi,

Fijn dat het erop zit voor je. Je kunt het maar weer achter de rug hebben, hè meis. Is het je een beetje meegevallen onder plaatselijke verdoving? Probeer nu maar een beetje tot rust te komen en het een plekje te geven. Ga je maar lekker verheugen op je aankomende vakantie, dan ben je voordat je het weet drie maanden verder en helemaal klaar voor je nieuwe boobs. En die drains, dat is idd vervelend (Ik heb ze zelf ook van vorige week vrijdag t/m afgelopen woensdag gehad), maar aan de andere kant; als je ziet wat voor troep er in die flessen loopt. .... Dat hoeft je lichaam nu tenminste niet zelf op te ruimen. ... Kun je je energie lekker helemaal gebruiken om te herstellen, zowel geestelijk als lichamelijk. En als je wil huilen, zeuren, kletsen, of als je ervaringen wil delen of gewoon je ei kwijt wil. ... Je bent altijd welkom om dat hier op het forum te doen. Hou je taai, meis! .

Een hele dikke knuffel van mij. ....... Ik vind je een bikkel. 

:54: XXX Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaydee waarom heb jij drains gehad dan?? En hoe kom je in hemelsnaam in slaap, rechts jeukt als de hel maar ben bang dat ik hem eruit trekt ala ik hem anders leg. Moet wel weer as maandag 5 kwartier in de auto want mijn huisarts wil de drains niet verwijderen. Heel vervelend elke keer moet oma weer op de kinderen passen en moet mijn man het weer regelen op zijn werk.

en Ellie wat moet er dan gecorrigeerd worden??

nu even proberen te dutten

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die drawings is ff lastig..maar voert wel lekker af, dat is dan weer mooi meegenomen. Ik heb de eerste week ook niet gekeken hoor, gewoon genegeerd...Maarja eens komt de dag dat je het kan.

Je zal wel op zijn van de emo en de spanning. Rust goed uit. Als het goed is knap je lekker op nu.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sabi:

Jaydee waarom heb jij drains gehad dan?? En hoe kom je in hemelsnaam in slaap, rechts jeukt als de hel maar ben bang dat ik hem eruit trekt ala ik hem anders leg. Moet wel weer as maandag 5 kwartier in de auto want mijn huisarts wil de drains niet verwijderen. Heel vervelend elke keer moet oma weer op de kinderen passen en moet mijn man het weer regelen op zijn werk.

en Ellie wat moet er dan gecorrigeerd worden??

nu even proberen te dutten

xxx

Mijn tepel is inmiddels 2 cm naar buiten getrokken en een cm gezakt door de wondjes en nu een erg breed litteken. Verticale litteken linkerborst is ook meer dan cm breed. Onder beide borsten nog een wond op drielandenpunt. Moet nu twee keer daags spoelen en verbinden tot het dicht is. Blijk niet tegen de oplosbare hechtingen te kunnen. Erg vervelend nu maar komt als het goed is uiteindelijk wel weer goed! Gaat alleen wel even duren.

Wat vervelend dat je dan daar helemaal heen moet,waarom wil je arts ze niet verwijderen? Aan de andere kant kunnen ze het meteen weer even bekijken. Hoe gaat het nu met je,hoop dat je niet teveel pijn hebt. 

Maar lekker slapen even!

liefs Eline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nonky, had jij ook zoveel last van je drains. Ze doen pijn man en branden en vraag me af of dat normaal is. Voel me koortsig maar heb geen koorts en moet de bh opvullen en blijven dragen om zwelling tegen te gaan. Is dit een beetje herkenbaar bij jou? Sorry voor alle vragen maar ken alleen jouw die hetzelfde mee maakt.

 

en Eline jeempie meid dat spoelen enzo klinkt ook heftig, gelukkig ben je positief ingesteld en zal dat zeker helpen

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sabi:

Jaydee waarom heb jij drains gehad dan?? En hoe kom je in hemelsnaam in slaap, rechts jeukt als de hel maar ben bang dat ik hem eruit trekt ala ik hem anders leg. 

Sabi, ik heb vorige week een prothesewissel gehad. Mijn prothese in mijn linkerborst was gescheurd. Ik ben gewoon hier in het streekziekenhuis hier in de buurt geopereerd, omdat ik hier al 21 jaar lang ieder jaar een mammografie laat maken omdat mijn zus aan een erfelijke vorm van borstkanker is overleden en ik ook 25% kans heb. Ze kennen hier dus mijn geschiedenis. En hier in het ziekenhuis werkt de pc altijd met drains. En nu moesten ze blijven zitten totdat elke borst minder dan 50cc wondvocht per 24 uur produceerde. En dat was afgelopen woensdag pas. En ja.... Het is best vervelend om steeds die flessen mee te moeten zeulen (worden ook steeds zwaarder. .. Bij mij zat er op woensdag 350 cc wondvocht per fles) en ook voor het slapen is het niet bevorderlijk. .. Maar zoals ik al eerder zei; anders komt het in je lichaam en dan moet je lichaam het zelf opruimen.... En dat kost weer de nodige energie. .. energie die je beter voor je herstel kunt gebruiken. Dus vandaar. Probeer inderdaad maar lekker ff te tukken.... komt alleen je herstel maar ten goede.

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.