Ga naar inhoud

Wie ontevreden over de maat na BV?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie
8 minuten geleden zei F-cupje:

Toegevoegd x

Thanks. Wauw. ..... Ik vind ze prachtig! !! Maar ja. ... Het gaat niet om wat ik vind hè. ... Je moet er inderdaad zelf tevreden mee zijn. Maar zal het ook niet een soort van verslaving zijn? Je ziet er nu goed uit en daar voel je je goed bij. .... Dus wil je meer van dat "goede gevoel". 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jaydee:

Thanks. Wauw. ..... Ik vind ze prachtig! !! Maar ja. ... Het gaat niet om wat ik vind hè. ... Je moet er inderdaad zelf tevreden mee zijn. Maar zal het ook niet een soort van verslaving zijn? Je ziet er nu goed uit en daar voel je je goed bij. .... Dus wil je meer van dat "goede gevoel". 

Xx

Hihi lief dankjewel xx

Ja het is denk ik ook een soort van verslaving, maar het zit echt tussen mijn oren dat ik ze te klein vind, en dat krijgt er niemand uit :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Effe in het kort hoe ik het heb ervaren dannnnnn:

In het begin super happy want ik had eindelijk een boezem...yeahhh! Goeie keus gemaakt want eindelijk de kipfiles en push-ups weg kunnen geven. Brownie had eindelijk haar cocosnoten en wauw, wat een bolling en volume..this is it!!

Bij 6 weken was de bolling bovenaan iets minder :huh: maar de zwelling was merendeel weg en volume had zich verplaatst dus nog steeds volle borsten en had uiteraard ook te maken met het type implantaat ( 500 cc / 85% gevuld). Had eigenlijk een natuurlijke overflow naar mijn onderkant wat ik dus ook wenste bij consult ( mijn tieten kwamen wel overeen met mijn voorbeeldboobs van halle berry :45: )

Heb ook maanden zitten twijfelen over meer willen hebben want voelde niets van die ene kilo extra en merkte dat ik nog wel een maatje meer had kunnen hebben in projectie..want de breedte vind ik persoonlijk helemaal prima. Nio kon ook wel meer plaatsen maar bij de passessie sprak me dit type aan en het voelde ook zwaar en zag er ook groot uit dus was al snel om! Misschien te snel toen? En ach..ik kon ze krijgen zoals op mijn foto's en waren groter dan mijn push-up...knal ze er maar in!! 

Nu achteraf had ik wellicht meer kunnen hebben maar dat is puur omdat ik van volle grote borsten hou want ze staan nu ook prima met mijn lichaamsverhoudingen, mis zo af en toe een beetje bolling maar dat compenseer ik met de bh :) Denk nu zelden aan een wissel maar als ik ooit wissel...ga ik groter :P iets meer bolling en projectie in ieder geval!! Maar voor nu ben ik tevreden en kan ik gewoon in bikini over het strand met mijn cocosnoten..

en ja, het went snel. Moet ik er wel bij zeggen dat wij heel kritisch zijn want mijn omgeving vind ze aardig groot mja...dat zie ik dus niet whahahaha...vind ze normaal! En als ik weer kijk naar mijn oude situatie en die victoria models... Ach...ze zijn best groot :45: 

time will tell!! 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei F-cupje:

Hihi lief dankjewel xx

Ja het is denk ik ook een soort van verslaving, maar het zit echt tussen mijn oren dat ik ze te klein vind, en dat krijgt er niemand uit :o

Tja..... Dan wordt het toch idd weer gaan sparen, meis. Zit niks anders op :147:.

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei F-cupje:

Hihi lief dankjewel xx

Ja het is denk ik ook een soort van verslaving, maar het zit echt tussen mijn oren dat ik ze te klein vind, en dat krijgt er niemand uit :o

Je hebt prachtige borsten dus daar ligt het absoluut niet aan!! Jij stoort je meer aan de lichaamsverhoudingen die je gewoon in balans wil hebben. I get you :) 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vrijdag aan de beurt en hoop echt dat ik tevreden ga zijn met het resultaat. Maar dat moet bijna wel goed komen, want zoals het er nu uitziet met mijn double bubble. .... Daar word ik ook niet blij van. Het kan bijna niet slechter worden. Maar de tijd zal het leren. ... Ik heb er alle vertrouwen in :35:.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei F-cupje:

Haha ik hoor het wel als het niet lukt!?

Gelukt!

Mooi!

Iedereen kan je dit vertellen maar als je zelf iets anders voor ogen hebt en iets anders wilt, dan is dat nog altijd jouw keus! En die keus moeten we accepteren. Punt. En wat andere daarvan vinden, mogen ze lekker vinden. Tis jouw gevoel en dat is zoveel belangrijker als de mening van een ander. Ik vind het super dat je er zo voor uit komt en helemaal achter JOUW keus staat. Top!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei BrownieG:

Hey hey,

Effe in het kort hoe ik het heb ervaren dannnnnn:

In het begin super happy want ik had eindelijk een boezem...yeahhh! Goeie keus gemaakt want eindelijk de kipfiles en push-ups weg kunnen geven. Brownie had eindelijk haar cocosnoten en wauw, wat een bolling en volume..this is it!!

Bij 6 weken was de bolling bovenaan iets minder :huh: maar de zwelling was merendeel weg en volume had zich verplaatst dus nog steeds volle borsten en had uiteraard ook te maken met het type implantaat ( 500 cc / 85% gevuld). Had eigenlijk een natuurlijke overflow naar mijn onderkant wat ik dus ook wenste bij consult ( mijn tieten kwamen wel overeen met mijn voorbeeldboobs van halle berry :45: )

Heb ook maanden zitten twijfelen over meer willen hebben want voelde niets van die ene kilo extra en merkte dat ik nog wel een maatje meer had kunnen hebben in projectie..want de breedte vind ik persoonlijk helemaal prima. Nio kon ook wel meer plaatsen maar bij de passessie sprak me dit type aan en het voelde ook zwaar en zag er ook groot uit dus was al snel om! Misschien te snel toen? En ach..ik kon ze krijgen zoals op mijn foto's en waren groter dan mijn push-up...knal ze er maar in!! 

Nu achteraf had ik wellicht meer kunnen hebben maar dat is puur omdat ik van volle grote borsten hou want ze staan nu ook prima met mijn lichaamsverhoudingen, mis zo af en toe een beetje bolling maar dat compenseer ik met de bh :) Denk nu zelden aan een wissel maar als ik ooit wissel...ga ik groter :P iets meer bolling en projectie in ieder geval!! Maar voor nu ben ik tevreden en kan ik gewoon in bikini over het strand met mijn cocosnoten..

en ja, het went snel. Moet ik er wel bij zeggen dat wij heel kritisch zijn want mijn omgeving vind ze aardig groot mja...dat zie ik dus niet whahahaha...vind ze normaal! En als ik weer kijk naar mijn oude situatie en die victoria models... Ach...ze zijn best groot :45: 

time will tell!! 

Xx

 

Die van jou zijn trouwens ook prachtig, BrownieG. Heel mooi. Eigenlijk moet ik helemaal niet naar foto's van jonge meiden kijken...... Want dan weet ik zeker dat ik niet tevreden ga zijn. .... is niet realistisch als je in juli 50 wordt, om dan ook zulke borsten te willen. ..... Zou ook niet in verhouding zijn met mijn lichaam; een paar van die mooie strakke tieten op een ouder lichaam (dat absoluut niet in vorm is, maar daar ga ik na de bv wat aan doen. ... niet alles tegelijk hè ;).)

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Jaydee:

Die van jou zijn trouwens ook prachtig, BrownieG. Heel mooi. Eigenlijk moet ik helemaal niet naar foto's van jonge meiden kijken...... Want dan weet ik zeker dat ik niet tevreden ga zijn. .... is niet realistisch als je in juli 50 wordt, om dan ook zulke borsten te willen. ..... Zou ook niet in verhouding zijn met mijn lichaam; een paar van die mooie strakke tieten op een ouder lichaam (dat absoluut niet in vorm is, maar daar ga ik na de bv wat aan doen. ... niet alles tegelijk hè ;).)

Xx Jaydee

Whahahaha nou ik ben ook geen jonkie meer he :45: en 50 klinkt veel maar je moet mijn classy sexy nichten eens zien van 55 jaar en ouder :) leeftijd zegt niets met bv. Je moet gewoon de tieten krijgen die in verhouding staan en waarbij jij je lekker voelt!! en ja pfff ken dat...niet in vorm zijn...helaas denk ik daar niet aan als ik aan de rosé zit en zit te vreten whahaha 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei F-cupje:

Ja klopt en ben al aan het sparen maar gast nog even duren tot ik het bijeen heb. Zou 800cc UHP willen bij dr nio. 

800cc :wub:

Ik denk dat ik ook rond de 600/800cc uhp zou willen bij mijn wissel! Mooie maat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt mijn 4 keer, 30 mei. Alleen de eerste keer was ik eigelijk tevreden, en echt blij.

de bv ernaar waren allemaal minder als mijn verwachtingspatroon. 

En de maat die ik voor ogen had. Nu dus de 4x hopelijk nu wel echt de grootte wat ik graag wil. Spannend! 

Het is idd zo dat je er heel gauw aan gewend raakt. Twijfel nog steeds tussen het aantal cc's maar helemaal naar het lezen van dit topic weet ik dat ik toch voor de grootste moet gaan.

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, F-cupje said:

Pff seriues wat een onzin zeg. Ik geloof je wel maar het is eigenlijk echt triest dat mensen dan ineens anders naar je kijken. Net of je een of andere domme bimbo bent...

Ja, maar het erge is nog, de mensen hebben het zelf niet eens door.  Maar het zakenleven is toch vooral politieke spelletjes haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei BrownieG:

Whahahaha nou ik ben ook geen jonkie meer he :45: en 50 klinkt veel maar je moet mijn classy sexy nichten eens zien van 55 jaar en ouder :) leeftijd zegt niets met bv. Je moet gewoon de tieten krijgen die in verhouding staan en waarbij jij je lekker voelt!! en ja pfff ken dat...niet in vorm zijn...helaas denk ik daar niet aan als ik aan de rosé zit en zit te vreten whahaha 

xx

 

Ik ben ook een echte stress-eter. En ik heb de laatste tijd nogal wat stress op mijn werk, dus ik (vr)eet me de rambam. Wil nu na de operatie auriculotherapie gaan doen tegen mijn vreetbuien.... kijken of dat helpt. Want i.c.m. De overgang groei Ik de pan uit. Ik wil gewoon weer lekker in balans komen. Maar eerst ff de operatie. ... Alles op z'n tijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2016 om 19:25 zei BrownieG:

Je hebt prachtige borsten dus daar ligt het absoluut niet aan!! Jij stoort je meer aan de lichaamsverhoudingen die je gewoon in balans wil hebben. I get you :) 

xxxx

Heel mooi je verhaaltje neer gezet :D

Maar je hebt gelijk daar stoor ik me het meest aan ja dat het niet in balans is. Elke dag nog irriteer ik me eraan haha :blush: njaa ooit zal ik helemaal tevreden zijn, hoop ik hihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2016 om 21:18 zei Ans1808:

Het wordt mijn 4 keer, 30 mei. Alleen de eerste keer was ik eigelijk tevreden, en echt blij.

de bv ernaar waren allemaal minder als mijn verwachtingspatroon. 

En de maat die ik voor ogen had. Nu dus de 4x hopelijk nu wel echt de grootte wat ik graag wil. Spannend! 

Het is idd zo dat je er heel gauw aan gewend raakt. Twijfel nog steeds tussen het aantal cc's maar helemaal naar het lezen van dit topic weet ik dat ik toch voor de grootste moet gaan.

 

xxxx

Hoop ook voor je meid dat je nu echt je droom boobs krijgt!!

En idd lekker voor het grootste gaan xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n operatie nog niet gehad, maar ben nu al een beetje bang dat ik misschien niet tevreden zal zijn met de maat. 

Ik krijg 330cc anatomisch, kom van een platte C en krijg ook een lift. Nu zal er veel huid weggehaald worden dus blijft er misschien een B over? En dan dus de protheses.. Ik wilde eerst niet groter dan een E.. Maar dan eigenlijk in aangezicht. Ik doe even een foto bij van m'n droomboobs.. Hoeveel cc moet ik hebben voor dit resultaat denken jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Vrouwtjelief said:

Ik heb m'n operatie nog niet gehad, maar ben nu al een beetje bang dat ik misschien niet tevreden zal zijn met de maat. 

Ik krijg 330cc anatomisch, kom van een platte C en krijg ook een lift. Nu zal er veel huid weggehaald worden dus blijft er misschien een B over? En dan dus de protheses.. Ik wilde eerst niet groter dan een E.. Maar dan eigenlijk in aangezicht. Ik doe even een foto bij van m'n droomboobs.. Hoeveel cc moet ik hebben voor dit resultaat denken jullie?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Als dit je droomboobs zijn dan denk ik eerder dat je ronde nodig hebt van 600 cc. Even afhankelijk van wat het omtrek is van het meisje boven want dat is lastig te bepalen zo.

Is het meisje op de eerste foto zo smal dat ze 65cm omtrek heeft dan kom je er al met 450cc maar heeft ze een omtrek van 75 dan heb je al gauw 600 cc nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei F-cupje:

Hoop ook voor je meid dat je nu echt je droom boobs krijgt!!

En idd lekker voor het grootste gaan xxx

Dankjewel! 

Vrouwtjelief, ik denk dat je ook wel meer nodig hebt voor dit resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7 mei 2016 om 09:20 zei F-cupje:

Dankjewel meid. Lieve reactie maar ben er echt ontevreden mee. Heb van mezelf best een groot achterwerk en heb het indruk dat mijn boobs nog steeds niet echt opvallen. 

Ik wil zo graag een wissel maar aan de andere kant zit ik ook te denken dat ik snel kinderen wil en ben dan bang dat ik dan nog eens onder het mes moet, dus ben aan het nadenken wat het beste is. En bovendien heb ik op het moment het geld nog niet ervoor.

Mij werd verteld dat 350 mijn max is en na de operatie zei mijn pc dat er toch nog tot 800 in kon maar dat het nep uit zou zien... dus voor mij was het een grote teleurstelling.

WoW dat is wel een verschil zeg! Kon hij dat eerder niet inzien? Wat had je dan liefst genomen? De max?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei KWR:

WoW dat is wel een verschil zeg! Kon hij dat eerder niet inzien? Wat had je dan liefst genomen? De max?

Ja idd heel groot verschil. Nee hij wist het vantevoren maar hij houdt zelf meer van natuurlijk dus vandaar dat zijn antwoord toen was max 350 cc. Want meer zou nep hebben uitgezien zei hij achter. Maar had dan het liefst de max gehad jaa!! Maar ja het zij zo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bruisend:

Als dit je droomboobs zijn dan denk ik eerder dat je ronde nodig hebt van 600 cc. Even afhankelijk van wat het omtrek is van het meisje boven want dat is lastig te bepalen zo.

Is het meisje op de eerste foto zo smal dat ze 65cm omtrek heeft dan kom je er al met 450cc maar heeft ze een omtrek van 75 dan heb je al gauw 600 cc nodig.

Ik denk ook dat je rond de  500/600 HP rond moet zitten om dat te bereiken. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei F-cupje:

Ja idd heel groot verschil. Nee hij wist het vantevoren maar hij houdt zelf meer van natuurlijk dus vandaar dat zijn antwoord toen was max 350 cc. Want meer zou nep hebben uitgezien zei hij achter. Maar had dan het liefst de max gehad jaa!! Maar ja het zij zo..

Vind wel jammer. Maar je was tevreden na je eerste keer? Waarom moest je voor de tweede keer? Of was dat lang geleden? 

Ik ben net twee weken po. En ik vind ze ook te klein! Ik had 300 gepast en 400 en hij zei 400 was de max. Hij zei ook er bij dat 300 het mooist zou zijn. Nou met heel veel tweijfels heb ik voor 345 gevraagd. Maar dan nog vind ik ze te klein. Net wat jij zegt heb ik dus ook. Ik heb best heupen en ik wou dat boven ook. Maar dat heb ik niet! Miss moet ik nog geduld hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

Grappig dat je deze topic hebt geopend! Want ik vroeg het me vorige week ook af! Hoeveel meiden er nu echt tevreden zijn met de grote, vaak lees je toch dat het qua grote tegenvalt. Terwijl je eigenlijk eerst voor je bv denkt, worden ze niet veeeeeel  te groot! En achteraf blijkt vaak toch dat de grote reuze mee valt.  

Ik ben 3 weken terug geopereerd  550 cc HP dual plane. En dacht steeds wordt het niet te groot!!(of te klein) Etcetera.. Toen ik eindelijk geopereed was en weer uit de narcose kwam, was eigenlijk het eerste wat ik dacht,  toen ik ging kijken hoe het eruit zag, Hmmmm  vind ze een beetje klein!  :mellow: Eenmaal thuis dacht ik weer valt best mee. En ze worden vast nog groter. En helemaal happy!  Nu 3weken later ( weet dat er nog het nog kan veranderen) Nog steeds wel happy Maar vind ik ze nog steeds "klein" Mijn vriend, vriendinnen en familie  verklaren me voor gek en vinden het wel groot, wat de meeste zeggen niet groter doen hoor!! Of dit is mooi zo en past heel goed bij je lichaam... Heel lief dat ze dat zeggen, maar ik vind ze toch "te klein". Vooral met een shirtje of jurk. Dan denk ik het is net zo groot als  toen ik een maximizer  droeg voor de bv! Oké het is nu wel èèn en al borst... En vind dat als ik geen bh aan heb dat ze niet super klein zijn. Maar toch zou ik zo groter willen zodat ik ook in shirtjes en jurkjes mooi grote borsten heb. Ipv nog steeds het gevoel te hebben een maxemizer te dragen... Lees gelukkig dat ik hierin niet de enige in ben. Soms wordt ik gek van  mezelf haha. En denk wees eens tevreden! Had eerst niks en nu heb ik grotere tieten en ben ik nog niet tevreden.. Maargoed ben hier niet de enige in zo te lezen ;)

Toen ik vorige week de hechtingen eruit liet halen, had ik ook verteld dat ik ze te klein vond. De arts gaf aan dat 550 cc wel de maximale grote is omdat het mijn eerste bv was . Dat vond ik aan de ene kant wel een opluchting, want als hij hij gezegt dat er makkelijk meer cc in zou in kunnen zou ik flink balen! Wel zei hij dat het verstandig is dat als ik een wissel wil 1 a 2 jaar moest wachten. Dus zal nog even geduld moeten hebben. Hahaha! En kan ik in die tussentijd  rondkijken hoeveel cc het gaat worden. Zit zelf te denken aan rond de 700/750 cc 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei misslique:

Hey meiden!

Ik ben 3 weken terug geopereerd  550 cc HP dual plane. En dacht steeds wordt het niet te groot!!(of te klein) Etcetera.. Toen ik eindelijk geopereed was en weer uit de narcose kwam, was eigenlijk het eerste wat ik dacht,  toen ik ging kijken hoe het eruit zag, Hmmmm  vind ze een beetje klein!  :mellow: Eenmaal thuis dacht ik weer valt best mee. En ze worden vast nog groter. En helemaal happy!  Nu 3weken later ( weet dat er nog het nog kan veranderen) Nog steeds wel happy Maar vind ik ze nog steeds "klein" Mijn vriend, vriendinnen en familie  verklaren me voor gek en vinden het wel groot, wat de meeste zeggen niet groter doen hoor!! Of dit is mooi zo en past heel goed bij je lichaam... Heel lief dat ze dat zeggen, maar ik vind ze toch "te klein". Vooral met een shirtje of jurk. Dan denk ik het is net zo groot als  toen ik een maximizer  droeg voor de bv! Oké het is nu wel èèn en al borst... En vind dat als ik geen bh aan heb dat ze niet super klein zijn. Maar toch zou ik zo groter willen zodat ik ook in shirtjes en jurkjes mooi grote borsten heb. Ipv nog steeds het gevoel te hebben een maxemizer te dragen... Lees gelukkig dat ik hierin niet de enige in ben. Soms wordt ik gek van  mezelf haha. En denk wees eens tevreden! Had eerst niks en nu heb ik grotere tieten en ben ik nog niet tevreden.. Maargoed ben hier niet de enige in zo te lezen ;)

 

Die van jou zijn prachtig!! 

 

Op 9 mei 2016 om 21:59 zei F-cupje:

Ik denk ook dat je rond de  500/600 HP rond moet zitten om dat te bereiken. X

 

Op 9 mei 2016 om 21:44 zei Ans1808:

Dankjewel! 

Vrouwtjelief, ik denk dat je ook wel meer nodig hebt voor dit resultaat.

Thanks ladies, ik ga gewoon nog een laatste consult inplannen met Koeijers, kijken wat echt de max is.. Wil wel echt de anatomische.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.