F-cupje Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Heee meiden !! Nou ik zat me dus echt serieus af te vragen hoeveel meiden niet tevreden zijn over de maat van hun borsten na de BV, wie eigenlijk toch een maatje groter gewild zou hebben? Deze topic zou dan ook als hulpmiddel gebruikt kunnen worden door meiden die nog geopereerd moeten worden en twijfelen over de maat! ikzelf baal heel erg van de maat en wil graag een wissel, maar dat is algemeen bekend hier voor de meiden die me kennen haha maar ik ben echt in ieder geval benieuwd hoeveel procent van de meiden hier ontevreden is! Liefs F-cupje
BoysMom Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Ik ben bang ik ook.... Al ben ik pas maandag geopereerd. Ben bang dat ze te klein zijn...
Boekjoe Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Aaah @F-cupje echt? Ze zijn zo mooi.....Ik wil zo ruilen met je en hoop dat ik na mijn wissel jouw formaat heb. Ik snap wel heel goed dat na een tijdje meiden hun boobs te klein vinden. Dat komt denk ik ook omdat je er zo snel aan gewend raakt en wij allemaal toch van mooie boobs houden hihi. Het lastige is gewoon dat wanneer je niets hebt en je moet je maat kiezen dan ben je gauw bang dat je van die joekels krijgt. En bij een aantal werd gezegd dat er niet meer cc in kan. (Gelukkig kan je dan nu gewoon naar nio of plovier) Bij mij werd er 8 jaar geleden gezegd dat er niet meer dan 245 cc in kon. Ik raad alleen wel iedereen aan die nog zwanger wil worden om met een wissel te wachten tot daarna. Bij mij zijn ze na mijn zwangerschap weer kleiner geworden en heb ik wat ruimte over. Het zou dus best kunnen dat je na zwangerschap toch nog een keer moet/wil. Ik vond mijn boobs vrij snel na de bv ook toch aan de kleine kant en nu ik weet dat ik geen kinderen meer krijg ga ik ook lekker voor wissel met wat meer cc. @BoysMom aah nee toch.... je moet eerst nog een maand of drie afwachten hoor. Jij hebt ze dual plane toch? Dan gaan ze echt nog veranderen hoor. X bkj
BoysMom Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 @Boekjoe lief van je!! En ik had mijzelf ook voorgenomen er niet iets van te vinden tot een paar maanden daarna!! En ik zit nu op 4 dagen.... Dussss ik hou me niet echt aan mijn woord. Ik heb het idee dat mijn lichaam gewoon te grof is voor het formaat wat ik nu heb. Maar ja ken je nagaan wat ik had, daar moet ik ook meer aan denken!! Ik wil graag zo blij zijn dus probeer dit gevoel te negeren!! ik heb ze inderdaad Dual Plane dus moet ook echt gewoon nog afwachten. De tijd zal het leren. XxxxxxX
Guest Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 3 uur geleden zei F-cupje: Heee meiden !! Nou ik zat me dus echt serieus af te vragen hoeveel meiden niet tevreden zijn over de maat van hun borsten na de BV, wie eigenlijk toch een maatje groter gewild zou hebben? Deze topic zou dan ook als hulpmiddel gebruikt kunnen worden door meiden die nog geopereerd moeten worden en twijfelen over de maat! ikzelf baal heel erg van de maat en wil graag een wissel, maar dat is algemeen bekend hier voor de meiden die me kennen haha maar ik ben echt in ieder geval benieuwd hoeveel procent van de meiden hier ontevreden is! Liefs F-cupje Oh en ik vind die van jou zo mooi!! Hoeveel cc heb jij nu? Je zit nu op een F toch? Waar wil je eventueel heen gaan? 3 uur geleden zei BoysMom: Ik ben bang ik ook.... Al ben ik pas maandag geopereerd. Ben bang dat ze te klein zijn... Hoeveel heb jij gehad maandag van welk merk? Denk dat die van jou nog wel groter worden hoor, welke maat hoop je uit te komen?
Boekjoe Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 @BoysMom Maak je zelf vooral niet gek nu en ga niet ontevreden zijn. Eerst maar rustig afwachten. Ze worden straks soepeler en gaan minder strak staan. Het is eigenlijk ook erg ook hè. Wij zijn niet gauw tevreden haha. Ik vond ze na mijn bv wel altijd aan de kleine kant helaas. Met push-up bh aan ben ik tevreden maar zonder niet. Ach in het ergste geval ga je dan ooit net zoals ik deze zomer voor een wissel. X bkj
BoysMom Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 7 minuten geleden zei Nicky1992: Hoeveel heb jij gehad maandag van welk merk? Denk dat die van jou nog wel groter worden hoor, welke maat hoop je uit te komen? 275cc natrelle rond. Ik hoopte op volle C kleine D. Maar volgens de arts was dit het maximale wat er in kon om het natuurlijk te houden, wat ik nog belangrijker vond! 7 minuten geleden zei Boekjoe: @BoysMom Maak je zelf vooral niet gek nu en ga niet ontevreden zijn. Eerst maar rustig afwachten. Ze worden straks soepeler en gaan minder strak staan. Het is eigenlijk ook erg ook hè. Wij zijn niet gauw tevreden haha. Ik vond ze na mijn bv wel altijd aan de kleine kant helaas. Met push-up bh aan ben ik tevreden maar zonder niet. Ach in het ergste geval ga je dan ooit net zoals ik deze zomer voor een wissel. X bkj Je hebt helemaal gelijk! Sorry hoor... Ben blij dat ik het heb laten doen! liefs
Guest Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 41 minuten geleden zei BoysMom: @Boekjoe lief van je!! En ik had mijzelf ook voorgenomen er niet iets van te vinden tot een paar maanden daarna!! En ik zit nu op 4 dagen.... Dussss ik hou me niet echt aan mijn woord. Ik heb het idee dat mijn lichaam gewoon te grof is voor het formaat wat ik nu heb. Maar ja ken je nagaan wat ik had, daar moet ik ook meer aan denken!! Ik wil graag zo blij zijn dus probeer dit gevoel te negeren!! ik heb ze inderdaad Dual Plane dus moet ook echt gewoon nog afwachten. De tijd zal het leren. XxxxxxX Ik denk dat inderdaad wel goed komt! Aaaahhh volgende week donderdag ook dual plane alleen dan 500cc
BoysMom Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 12 minuten geleden zei Nicky1992: Aaaahhh volgende week donderdag ook dual plane alleen dan 500cc Spannend!!!! Gaaf hoor!!
Mamalisa Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Ik vond ze ook meteen na mijn 1e bv al te klein. Ik durfde toen niks te zeggen en heb gedaan alsof ik er heel blij mee was, en ach het was beter dan niks. Ik herken mijn borsten van net na de bv ook wel in die van jou @BoysMom toen stonden ze nog helemaal strak. Kan jij in mijn fotoalbum? Dan kun je zien hoe ze er nu uit zien bij mij. Ik heb ook 275cc rond. Ik ga in augustus voor een wissel naar 600cc, dat was het maximale dat erin kon volgens Nio, maar ben nu al beetje bang dat het toch niet helemaal word waar ik op hoop ga in ieder geval proberen nog wat af te vallen, als ik slanker ben lijken ze groter.... Hoop ik!
Claartje Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Hoihoi Het is misschien nog te vroeg om te bepalen maar ben vandaag 4weken po en heb 320 cc ronde dual plane extra high profile gekozen,, ik kom nu op een dikke D of E uit, en als ik héél eerlijk ben vind ik ze ook een beetje teklein. Ookal ben ik redelijk klein en fijn gebouwd. Voor mijn gevoel is dit een STUK kleiner als wat ik met mijn consult geprobeerd heb
BoysMom Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 1 uur geleden zei Mamalisa: Ik vond ze ook meteen na mijn 1e bv al te klein. Ik durfde toen niks te zeggen en heb gedaan alsof ik er heel blij mee was, en ach het was beter dan niks. Ik herken mijn borsten van net na de bv ook wel in die van jou @BoysMom toen stonden ze nog helemaal strak. Kan jij in mijn fotoalbum? Dan kun je zien hoe ze er nu uit zien bij mij. Ik heb ook 275cc rond. Ik ga in augustus voor een wissel naar 600cc, dat was het maximale dat erin kon volgens Nio, maar ben nu al beetje bang dat het toch niet helemaal word waar ik op hoop ga in ieder geval proberen nog wat af te vallen, als ik slanker ben lijken ze groter.... Hoop ik! Oef jij moet echt niet nog meer afvallen!!! Maar ik herken je gedachten, was ook het eerste wat ik zelf dacht. Dan maar even flink sporten spannend hoor @Mamalisa. Ik heb even gekeken in jouw album, maar vind jouw borsten echt heel mooi. Ik hoop dat mijne ook zo mogen worden....
Guest KWR Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 41 minuten geleden zei Claartje: Hoihoi Het is misschien nog te vroeg om te bepalen maar ben vandaag 4weken po en heb 320 cc ronde dual plane extra high profile gekozen,, ik kom nu op een dikke D of E uit, en als ik héél eerlijk ben vind ik ze ook een beetje teklein. Ookal ben ik redelijk klein en fijn gebouwd. Voor mijn gevoel is dit een STUK kleiner als wat ik met mijn consult geprobeerd heb Hey dat gevoel had ik dus ook! Dat mijn borsten in de pas bh veel groter waren dan na de op! Miss daarom zo teleurstelling
Guest KWR Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 Mijn max was 400 cc terwijl ik lees dat meiden met het zelfde postuur (164/52)meer hebben gekregen. Ik heb nu 345 cc anatomisch achter de spier. En eerste wat ik dacht na op "wat zijn ze klein" maandag ben ik precies twee weken na de op. Worden ze nog groter of kleiner?
Claartje Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 5 minuten geleden zei KWR: Hey dat gevoel had ik dus ook! Dat mijn borsten in de pas bh veel groter waren dan na de op! Miss daarom zo teleurstelling Ja ik vind het ook heel jammer! Ik ben wel al super blij met de borsten die k nu heb hoor want al mijn kleding zit beter ik voel me beter, uiteindelijk had ik toch beter voor de (bijna) 400 cc kunnen gaan denk ik, ik zal proberen foto's toe te voegen dan krijg je een beeld misschien
Guest KWR Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 15 minuten geleden zei Claartje: Ja ik vind het ook heel jammer! Ik ben wel al super blij met de borsten die k nu heb hoor want al mijn kleding zit beter ik voel me beter, uiteindelijk had ik toch beter voor de (bijna) 400 cc kunnen gaan denk ik, ik zal proberen foto's toe te voegen dan krijg je een beeld misschien Ja idd zo dacht ik dus ook! je kan ook bij mij foto's kijken. Ze zijn nog vers en ik vind ze nog niet mooi maar dan heb je ook een beeld dat veel meer kon voor mijn postuur! Ik ben benieuwd naar jouw foto's
Claartje Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 37 minuten geleden zei KWR: Ja idd zo dacht ik dus ook! je kan ook bij mij foto's kijken. Ze zijn nog vers en ik vind ze nog niet mooi maar dan heb je ook een beeld dat veel meer kon voor mijn postuur! Ik ben benieuwd naar jouw foto's Ik snap er niets van ik kan geen foto's zien bij iemand anders maar als ik zelf foto's erop wil zette staat er steeds probeer opnieuw hmmmm
Guest KWR Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 7 minuten geleden zei Claartje: Ik snap er niets van ik kan geen foto's zien bij iemand anders maar als ik zelf foto's erop wil zette staat er steeds probeer opnieuw hmmmm Probeer je album te maken? Of gewoon hieronder te plaatsen?
Claartje Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 4 minuten geleden zei KWR: Probeer je album te maken? Of gewoon hieronder te plaatsen? Een album aan maken, ik heb nog niets geplaatst
Guest KWR Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 4 minuten geleden zei Claartje: Een album aan maken, ik heb nog niets geplaatst Hmm raar! Sommige foto's van mij pakte het ook niet dan deed ik overnieuw en was weer goed. Anders voeg me toe dan kan je miss mijn foto's zien.
Bruisend Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 50 minutes ago, KWR said: Mijn max was 400 cc terwijl ik lees dat meiden met het zelfde postuur (164/52)meer hebben gekregen. Ik heb nu 345 cc anatomisch achter de spier. En eerste wat ik dacht na op "wat zijn ze klein" maandag ben ik precies twee weken na de op. Worden ze nog groter of kleiner? Die van jou worden echt nog wel groter! Die hele bolling aan de bovenkant moet naar onderen zeg maar. Dus daar ga je nog veel meer volume krijgen en helemaal met anatomisch! Geef het 2 a 3 maanden. En of ik tevreden ben met de maat? Bijna 5 weken PO en ja. Ik heb heel bewust voor 450cc gekozen. Ik had groter echt niet erg gevonden. Maar dat zou te veel impact hebben gehad in het zakelijke leven waar ik werk. Dit ziet er heel natuurlijk uit. In kleding past het precies en naakt zijn ze nog mooier. En na mijn kids (die ooit komen) en de borstvoeding en de ouderdom ga ik vast een stuk groter haha. Maar persoonlijk denk ik ook dat het een proces is hoor. Het is makkelijker om van plat naar 300 cc te gaan naar 700 cc ipv direct naar 700 cc. Tot nu toe ken ik er maar 1 die ze te groot vindt en zij heeft 375 cc!
Guest KWR Posted May 6, 2016 Posted May 6, 2016 1 uur geleden zei Bruisend: Die van jou worden echt nog wel groter! Die hele bolling aan de bovenkant moet naar onderen zeg maar. Dus daar ga je nog veel meer volume krijgen en helemaal met anatomisch! Geef het 2 a 3 maanden. En of ik tevreden ben met de maat? Bijna 5 weken PO en ja. Ik heb heel bewust voor 450cc gekozen. Ik had groter echt niet erg gevonden. Maar dat zou te veel impact hebben gehad in het zakelijke leven waar ik werk. Dit ziet er heel natuurlijk uit. In kleding past het precies en naakt zijn ze nog mooier. En na mijn kids (die ooit komen) en de borstvoeding en de ouderdom ga ik vast een stuk groter haha. Maar persoonlijk denk ik ook dat het een proces is hoor. Het is makkelijker om van plat naar 300 cc te gaan naar 700 cc ipv direct naar 700 cc. Tot nu toe ken ik er maar 1 die ze te groot vindt en zij heeft 375 cc! Ow nou ik ben blij om te horen dat ze nog gaan groeien . En ik ben idd met je eens. Ik had nu al zo last eerste dagen, qua druk enzo dat ik kan me niet voorstellen hoe dat zou voelen met 400cc ik dacht dat ik nu al geen rek ruimte had toen ze om te ontploffen stonden . Xxx
F-cupje Posted May 7, 2016 Author Posted May 7, 2016 19 uur geleden zei Boekjoe: Aaah @F-cupje echt? Ze zijn zo mooi.....Ik wil zo ruilen met je en hoop dat ik na mijn wissel jouw formaat heb. Ik snap wel heel goed dat na een tijdje meiden hun boobs te klein vinden. Dat komt denk ik ook omdat je er zo snel aan gewend raakt en wij allemaal toch van mooie boobs houden hihi. Het lastige is gewoon dat wanneer je niets hebt en je moet je maat kiezen dan ben je gauw bang dat je van die joekels krijgt. En bij een aantal werd gezegd dat er niet meer cc in kan. (Gelukkig kan je dan nu gewoon naar nio of plovier) Bij mij werd er 8 jaar geleden gezegd dat er niet meer dan 245 cc in kon. Ik raad alleen wel iedereen aan die nog zwanger wil worden om met een wissel te wachten tot daarna. Bij mij zijn ze na mijn zwangerschap weer kleiner geworden en heb ik wat ruimte over. Het zou dus best kunnen dat je na zwangerschap toch nog een keer moet/wil. Ik vond mijn boobs vrij snel na de bv ook toch aan de kleine kant en nu ik weet dat ik geen kinderen meer krijg ga ik ook lekker voor wissel met wat meer cc. @BoysMom aah nee toch.... je moet eerst nog een maand of drie afwachten hoor. Jij hebt ze dual plane toch? Dan gaan ze echt nog veranderen hoor. X bkj Dankjewel meid. Lieve reactie maar ben er echt ontevreden mee. Heb van mezelf best een groot achterwerk en heb het indruk dat mijn boobs nog steeds niet echt opvallen. Ik wil zo graag een wissel maar aan de andere kant zit ik ook te denken dat ik snel kinderen wil en ben dan bang dat ik dan nog eens onder het mes moet, dus ben aan het nadenken wat het beste is. En bovendien heb ik op het moment het geld nog niet ervoor. Mij werd verteld dat 350 mijn max is en na de operatie zei mijn pc dat er toch nog tot 800 in kon maar dat het nep uit zou zien... dus voor mij was het een grote teleurstelling.
F-cupje Posted May 7, 2016 Author Posted May 7, 2016 19 uur geleden zei Mamalisa: Ik vond ze ook meteen na mijn 1e bv al te klein. Ik durfde toen niks te zeggen en heb gedaan alsof ik er heel blij mee was, en ach het was beter dan niks. Ik herken mijn borsten van net na de bv ook wel in die van jou @BoysMom toen stonden ze nog helemaal strak. Kan jij in mijn fotoalbum? Dan kun je zien hoe ze er nu uit zien bij mij. Ik heb ook 275cc rond. Ik ga in augustus voor een wissel naar 600cc, dat was het maximale dat erin kon volgens Nio, maar ben nu al beetje bang dat het toch niet helemaal word waar ik op hoop ga in ieder geval proberen nog wat af te vallen, als ik slanker ben lijken ze groter.... Hoop ik! Zo herkenbaar dit. Ik durfde ook niks te zeggen eerst! Dacht: mens wees er nog eens blij mee, maar nee kan er niet heel blij mee zijn. Tuurlijk is het veel beter dan eerst maar toch als je een beeld voor je ogen hebt en Die wordt niet bereikt dan kan je niet al te blij zijn. 600cc is een hele mooie maat!! Hoezo kon er volgens nio niet meer in dan?
F-cupje Posted May 7, 2016 Author Posted May 7, 2016 22 uur geleden zei BoysMom: Ik ben bang ik ook.... Al ben ik pas maandag geopereerd. Ben bang dat ze te klein zijn... Ik snap je angst. Maar je bent zo kort po! Ze gaan nog verandere maar je moet geen wonderen verwachten dat ze ineens 2 cupmaten groter worden.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.