Ga naar inhoud

Wie ontevreden over de maat na BV?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie
5 uur geleden zei elise89:

Ik vind jouw meisjes nu al zo prachtig!! Waarom ben je bang? 

Dat is lief van je. Ik denk dat het komt omdat je geen verschil ziet op het moment dat ik een shirt aan heb omdat ik altijd flinke maximizers droeg. Maar als ik ze bloot zie ben ik zo blij. En het grappige is: ik wil ook dat er geen verschil is, zodat niemand het dan ook op valt, dus waarom ik eerst bang was dat het te klein zal zijn. Zal er wel bij horen. Het kan echt per moment veranderen hoe ik er over denk... Heel vervelend.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei BoysMom:

Dat is lief van je. Ik denk dat het komt omdat je geen verschil ziet op het moment dat ik een shirt aan heb omdat ik altijd flinke maximizers droeg. Maar als ik ze bloot zie ben ik zo blij. En het grappige is: ik wil ook dat er geen verschil is, zodat niemand het dan ook op valt, dus waarom ik eerst bang was dat het te klein zal zijn. Zal er wel bij horen. Het kan echt per moment veranderen hoe ik er over denk... Heel vervelend.

xxx

Dat herken ik nu al... Dat het per moment veranderd hoe ik er over denk. Maar die van jou zijn ook heel mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben over 5 uur aan de buurt en eerlijk ik poep 7 kleuren of het niet te groot gaat worden... Hahah :P men hoofd maakt me helemaal gek.. 

Ik vind de meeste hier juist prachtig! Willen jullie liever naar moment dat echt "nepper" gaat lijken of? Ik hoop gewoon dat ik geen ballen krijg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Die van jou zijn prachtig!! 

 

Thanks dat is lief van je!

 

Heb ook nog geen bh gepast dus misschien dat het straks ook wel anders lijkt als ik een push up draag.

Wel heb ik vorige week een triangel zonder beugel bikini gekocht bij de HEMA, die stond wel erg mooi alleen s avonds toen ik hem uit deed had ik hele erge diepe striemen onder op mijn borst, Maar heb dit dus nooit gevoeld omdat de onderkant van mijn borsten gevoelloos zijn! Dus schrok hier natuurlijk van. En zat te denken, wat nou als het gevoel niet meer terug komt en ik straks bh´s moet gaan kopen en niet voel aan de onderkant of het snijd of te strak zit..  Ook zijn mijn tepel ubber gevoelig! tot pijnlijk aan toe, hopelijk verdwijnt dit nog, maar lees vaak dat het heel lang kan gaan duren of ooit meer weg gaat. heeft iemad daar ervaring mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Nicky1992:

Ik ben over 5 uur aan de buurt en eerlijk ik poep 7 kleuren of het niet te groot gaat worden... Hahah :P men hoofd maakt me helemaal gek.. 

Ik vind de meeste hier juist prachtig! Willen jullie liever naar moment dat echt "nepper" gaat lijken of? Ik hoop gewoon dat ik geen ballen krijg.. 

Ooooooh mega spannend!!! Heel veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Nicky1992:

Ik ben over 5 uur aan de buurt en eerlijk ik poep 7 kleuren of het niet te groot gaat worden... Hahah :P men hoofd maakt me helemaal gek.. 

Ik vind de meeste hier juist prachtig! Willen jullie liever naar moment dat echt "nepper" gaat lijken of? Ik hoop gewoon dat ik geen ballen krijg.. 

Owww echt spannend!! En fijn dat het eindelijk zover is!

Geloof mij gaat best mee vallen hoor! Denk dat iedereen dat wel heeft, ben ook zo opzoek gegaan naar foto's en vergelijkingen, dat ik er helemaal gek van werd haha. En iedereen is weer verschillend dus een echte vergelijking heb je nooit. Maar denk dat je erg blij bent straks!

 

Succes vanmiddag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei misslique:

Owww echt spannend!! En fijn dat het eindelijk zover is!

Geloof mij gaat best mee vallen hoor! Denk dat iedereen dat wel heeft, ben ook zo opzoek gegaan naar foto's en vergelijkingen, dat ik er helemaal gek van werd haha. En iedereen is weer verschillend dus een echte vergelijking heb je nooit. Maar denk dat je erg blij bent straks!

 

Succes vanmiddag!

Nou echt he!! Ik heb op instagram zitten kijken en dan denk ik daar kan gewoon geen 450 of 500 inzitten.. Dan blaas ik op :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Nicky1992:

Nou echt he!! Ik heb op instagram zitten kijken en dan denk ik daar kan gewoon geen 450 of 500 inzitten.. Dan blaas ik op :P

Hahaha i know!! Bij de ene denk  je goh dat valt mee, en bij de ander denk jeeetje wat groooooot! Heeft het ook te maken heeft met het type siliconen er worden gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei misslique:

Hahaha i know!! Bij de ene denk  je goh dat valt mee, en bij de ander denk jeeetje wat groooooot! Heeft het ook te maken heeft met het type siliconen er worden gebruikt.

Ik krijg mentor 500cc hp 13.2cm breed en 5.4 projectie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nu 4 weken po en dacht net ook ff toen ik in de spiegel keek... nou.. had toch wel iets groter gemogen hoor hihi.. vroeg me net ff af of er wel 550 in zit :mellow:. Maargoed ik blijf goede hoop houden dat ze nog wel wat veranderen. Hier wat fotootjes.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik ook! Je bent zeker niet de enige. Ik heb 300 cc Achter de spier bij Plovier laten doen en vanaf begin niet tevreden.Ik kom op een  75 D, maar draag graag maximizers. Anders ben ik bijna plat. Op consult bij Esther Bodde en nog een chirurg uit een kliniek uit Waalre geweest. Advies 550 cc High profile duale plane, Mentor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.