Ga naar inhoud

Wie ontevreden over de maat na BV?


Aanbevolen berichten

Zelfs ik met nu 2 weken po 1050cc had het groter verwacht :P 

je went idd heel snel aan het aantal cc vind het ook totaal niet zwaar meer of te groot, terwijl toen ik net geopereerd was dacht ik omg dalijk is het te groot haha en nu denk ik al hmm 1500cc had misschien toch beter geweest :P 

gisteren een oude bh gepast en toen dacht ik ja oke het is toch groter geworden hihi. maar denk ook als je 2000cc hebt je dan als nog na paar weken denkt oh het had wel groter gemogen hihi. het went gewoon heel snel en je vergeet dan hoe het was er voor :) 

anyway eerst maar de 3 maanden po afwachten kan nog veel veranderen de komende tijd heb ze weer dual plane geplaatst gekregen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste Reactie
4 minuten geleden zei F-cupje:

Ik snap je angst. Maar je bent zo kort po! Ze gaan nog verandere maar je moet geen wonderen verwachten dat ze ineens 2 cupmaten groter worden. 

Hoi F-Cupje,
Wat jammer dat je er zelf niet tevreden mee bent!
Ik vind ze, net zo als heel veel andere hier, echt zoooo mooi!! Ik mag hopen dat die van mij ook zo worden! 
Heb jij misschien nog meer foto's die ik kan zien op je profiel? Ik zie nu alleen die van 6 en 8 maanden po....
Kan ik een beetje vergelijken met die van mij namelijk.. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Bruisend:

Die van jou worden echt nog wel groter! Die hele bolling aan de bovenkant moet naar onderen zeg maar. Dus daar ga je nog veel meer volume krijgen en helemaal met anatomisch! Geef het 2 a 3 maanden.

En of ik tevreden ben met de maat? Bijna 5 weken PO en ja. Ik heb heel bewust voor 450cc gekozen. Ik had groter echt niet erg gevonden. Maar dat zou te veel impact hebben gehad in het zakelijke leven waar ik werk. Dit ziet er heel natuurlijk uit. In kleding past het precies en naakt zijn ze nog mooier.

En na mijn kids (die ooit komen) en de borstvoeding en de ouderdom ga ik vast een stuk groter haha.

Maar persoonlijk denk ik ook dat het een proces is hoor. Het is makkelijker om van plat naar 300 cc te gaan naar 700 cc ipv direct naar 700 cc. 

Tot nu toe ken ik er maar 1 die ze te groot vindt en zij heeft 375 cc! 

Heel fijn om te horen dat je er wel blij mee bent. En je hebt wel gelijk, als je kind hebt gekregen dan veranderd je boobs ook en kan je altijd groter gaan. Ik heb zelf ook nog geen kinderen gehad. Uiteindelijk komt het ook gewoon goed en kan je groter gaan maar toch vreet het aan me en denk ik steeds: wat als ik naar een andere pc ging en meteen grotere borsten had gekregen... Maarja achteraf is het makkelijk praten :P

JA echt 375 te groot?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei bigbooblover:

Zelfs ik met nu 2 weken po 1050cc had het groter verwacht :P 

je went idd heel snel aan het aantal cc vind het ook totaal niet zwaar meer of te groot, terwijl toen ik net geopereerd was dacht ik omg dalijk is het te groot haha en nu denk ik al hmm 1500cc had misschien toch beter geweest :P 

gisteren een oude bh gepast en toen dacht ik ja oke het is toch groter geworden hihi. maar denk ook als je 2000cc hebt je dan als nog na paar weken denkt oh het had wel groter gemogen hihi. het went gewoon heel snel en je vergeet dan hoe het was er voor :) 

anyway eerst maar de 3 maanden po afwachten kan nog veel veranderen de komende tijd heb ze weer dual plane geplaatst gekregen.

Liefs

Jij hebt echt prachtige grote borsten!! Het went ook heel snel en wat jij al zegt, soms ben ik bang dat ik nooit tevreden zal zijn met de maat. Maar toch aan de andere kant denk ik jaa als ik die 800 heb dan ben ik wel echt tevreden :P

En bij jou moeten ze nog veranderen meid, gaan ook iets groter worden als ze goed gezakt zijn, je moet trots zijn op je boobs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei SophiadeZ1993:

Hoi F-Cupje,
Wat jammer dat je er zelf niet tevreden mee bent!
Ik vind ze, net zo als heel veel andere hier, echt zoooo mooi!! Ik mag hopen dat die van mij ook zo worden! 
Heb jij misschien nog meer foto's die ik kan zien op je profiel? Ik zie nu alleen die van 6 en 8 maanden po....
Kan ik een beetje vergelijken met die van mij namelijk.. 
 

Ja ik baal er ook echt van dat ik ze niet kan accepteren zoals ze zijn, terwijl iedereen om me heen ze zo mooi vinden.  Maar lief van je! Ik heb idd nog een privé album zal je toevoegen. Hoeveel heb jij gekregen en hoe bevalt het tot nu toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei F-cupje:

Jij hebt echt prachtige grote borsten!! Het went ook heel snel en wat jij al zegt, soms ben ik bang dat ik nooit tevreden zal zijn met de maat. Maar toch aan de andere kant denk ik jaa als ik die 800 heb dan ben ik wel echt tevreden :P

En bij jou moeten ze nog veranderen meid, gaan ook iets groter worden als ze goed gezakt zijn, je moet trots zijn op je boobs xx

Aah dat is lief van jou lieverd! 

Ja het went heel snel hihi :P 

maar ben ook nooit tevreden (slechte eigenschap) :P 

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei bigbooblover:

Aah dat is lief van jou lieverd! 

Ja het went heel snel hihi :P 

maar ben ook nooit tevreden (slechte eigenschap) :P 

liefs xx

Ik denk dat ik die slechte eigenschap helaas ook bezit :P

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei F-cupje:

Ja ik baal er ook echt van dat ik ze niet kan accepteren zoals ze zijn, terwijl iedereen om me heen ze zo mooi vinden.  Maar lief van je! Ik heb idd nog een privé album zal je toevoegen. Hoeveel heb jij gekregen en hoe bevalt het tot nu toe?

Dankje! Ga zo gelijk kijken.
Ja snap ik heel goed! Jammer ook van je pc dat hij eerst zegt 350 is de max en daarna opeens 800..... Is ook niet echt een klein verschil... Snap dat je dan heel teleurgesteld bent als je dat hoort en eigenlijk groter wilde. 
Misschien als die gewoon had gezegd dat het echt de max was, dat je er wat meer vrede mee had gehad.
Ik heb afgelopen dinsdag ronde 375 hp dual plane gekregen, vind ze nu nog iets aan de grote kant eigenlijk.. Zat heel erg te twijfelen tussen 350 en 375 omdat ik bang was dat het te groot werd maar omdat iedereen zegt dat het zo snel went toch voor 375 gekozen..
Denk dat het idd nog even een kwestie wennen is dat ik nu echt borsten heb en dat ik ze uiteindelijk precies goed ga vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei F-cupje:

Dankjewel meid. Lieve reactie maar ben er echt ontevreden mee. Heb van mezelf best een groot achterwerk en heb het indruk dat mijn boobs nog steeds niet echt opvallen. 

Ik wil zo graag een wissel maar aan de andere kant zit ik ook te denken dat ik snel kinderen wil en ben dan bang dat ik dan nog eens onder het mes moet, dus ben aan het nadenken wat het beste is. En bovendien heb ik op het moment het geld nog niet ervoor.

Mij werd verteld dat 350 mijn max is en na de operatie zei mijn pc dat er toch nog tot 800 in kon maar dat het nep uit zou zien... dus voor mij was het een grote teleurstelling.

Balen dat je echt ontevreden bent hoor...... en waarom went het zoooo snel. (En waarom zijn wij meiden niet sneller tevreden :huh:)

Bij mij had er achteraf ook meer in gekund denk ik maar ja. Daar heb je nu zo weinig aan.....

Denk ook dat meespeelt dat wij (althans ik ) altijd gevonden hebben dat we kleine boobs hebben gehad en dat beeld blijven we houden misschien. 

Tja kinderen is wel een hele lastige hoor. Ik ben blij dat ik tot na mijn zwangerschap heb gewacht met de wissel want anders had ik daarna weer gekund haha (en ik heb helaas geen geldboom in de tuin ;))

Als je wil kan ik je wel foto's laten zien van voor,  tijdens en na zwangerschap. Kun je zien hoe het eventueel veranderen kan)

Zou ik wat meer foto's van jou mogen zien want denk dat ik jouw maat/foto ook mee neeneem naar mijn consult volgende week.:)

Ik hoop dat je toch voorlopig wel blij bent met je boobs want ze zijn echt wel mooi!

X bkj

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei SophiadeZ1993:

Dankje! Ga zo gelijk kijken.
Ja snap ik heel goed! Jammer ook van je pc dat hij eerst zegt 350 is de max en daarna opeens 800..... Is ook niet echt een klein verschil... Snap dat je dan heel teleurgesteld bent als je dat hoort en eigenlijk groter wilde. 
Misschien als die gewoon had gezegd dat het echt de max was, dat je er wat meer vrede mee had gehad.
Ik heb afgelopen dinsdag ronde 375 hp dual plane gekregen, vind ze nu nog iets aan de grote kant eigenlijk.. Zat heel erg te twijfelen tussen 350 en 375 omdat ik bang was dat het te groot werd maar omdat iedereen zegt dat het zo snel went toch voor 375 gekozen..
Denk dat het idd nog even een kwestie wennen is dat ik nu echt borsten heb en dat ik ze uiteindelijk precies goed ga vinden!

Ja als hij gezegd zou hebben dat dat echt mijn max was dan had ik het misschien meer geaccepteerd ja.

Ja je bent nog vers van de pers. Vond die van mij de eerste paar dagen ook groot, niet te groot, maar al snel veranderde ik van mening haha.

Verschil tussen 350 en 375 is echt minimaal en zie je ook eigelijk niet.. het is zeker nog een kwestie van wennen en afwachten hoe ze zich gaan ontwikkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boekjoe:

Balen dat je echt ontevreden bent hoor...... en waarom went het zoooo snel. (En waarom zijn wij meiden niet sneller tevreden :huh:)

Bij mij had er achteraf ook meer in gekund denk ik maar ja. Daar heb je nu zo weinig aan.....

Denk ook dat meespeelt dat wij (althans ik ) altijd gevonden hebben dat we kleine boobs hebben gehad en dat beeld blijven we houden misschien. 

Tja kinderen is wel een hele lastige hoor. Ik ben blij dat ik tot na mijn zwangerschap heb gewacht met de wissel want anders had ik daarna weer gekund haha (en ik heb helaas geen geldboom in de tuin ;))

Als je wil kan ik je wel foto's laten zien van voor,  tijdens en na zwangerschap. Kun je zien hoe het eventueel veranderen kan)

Zou ik wat meer foto's van jou mogen zien want denk dat ik jouw maat/foto ook mee neeneem naar mijn consult volgende week.:)

Ik hoop dat je toch voorlopig wel blij bent met je boobs want ze zijn echt wel mooi!

X bkj

Ja wij vrouwen blijven soms een raadsel he haha. Mijn vriend kan echr niet begrijpen dat ik ze te klein vind. Ja zou idd ook een rol kunnen spele, die gedachte dat we kleine boobs hadden... of we verwachten soms teveel. Moet zeggen dat ik ook niet al te goed was geïnformeerd over de maten, heb helaas borstenforum pas ontdekt na mijn BV.

Ja ben eigenlijk wel benieuwd naar je foto's. Zal jou ook even in mijn prive album toevoegen. 

En dankjewel voor je complimentje, ik probeer ze steeds meer te accepteren want ik heb helaas ook geen geldboom haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minutes ago, F-cupje said:

Heel fijn om te horen dat je er wel blij mee bent. En je hebt wel gelijk, als je kind hebt gekregen dan veranderd je boobs ook en kan je altijd groter gaan. Ik heb zelf ook nog geen kinderen gehad. Uiteindelijk komt het ook gewoon goed en kan je groter gaan maar toch vreet het aan me en denk ik steeds: wat als ik naar een andere pc ging en meteen grotere borsten had gekregen... Maarja achteraf is het makkelijk praten :P

JA echt 375 te groot?

Jup, ze steken namelijk uit aan de zijkant waardoor je eerst echt borsten ziet voordat je het meisje ziet. 

Maar ik denk ook dat echt heel afhankelijk is hoe je je tijd spendeert. Ben je top advocaat dan kan je helaas gewoon niet met mega boobs aankomen (of het moet ontzichtbaar zijn onder je toga haha). Zij ondervindt ook hinder in der werk. Wil je gewoon een zakelijk gesprek maar worden ze afgeleid. En voorheen was ik zo naïef en dacht ik dat het niet zo was. Maar als je knap bent en nog een dikke boobs, je begint al met 1-0 achterstand want mensen nemen je gewoon minder serieus. Dan moet je waar je voor staat keihard waar kunnen maken. En in het zaken leven gebeurd dat niet altijd.  Erg oneerlijk maar zie het steeds vaker gebeuren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, wij vrouwen zijn inderdaad rare wezens. We waren al niet tevreden met de voor situatie, en daarna ook niet met erna! Komt denk ik omdat wij momenteel zo bezig zijn met het verbeteren aan onszelf, dat er altijd wel iets is om over te klagen.

Ik ben tevreden met de maat die ik heb al moeten ze nog wel een flink stuk zakken. Ik weet wel dat wanneer ik een wissel zou moeten door bijvoorbeeld zwangerschap, ik dan wel groter zou willen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Bruisend:

Jup, ze steken namelijk uit aan de zijkant waardoor je eerst echt borsten ziet voordat je het meisje ziet. 

Maar ik denk ook dat echt heel afhankelijk is hoe je je tijd spendeert. Ben je top advocaat dan kan je helaas gewoon niet met mega boobs aankomen (of het moet ontzichtbaar zijn onder je toga haha). Zij ondervindt ook hinder in der werk. Wil je gewoon een zakelijk gesprek maar worden ze afgeleid. En voorheen was ik zo naïef en dacht ik dat het niet zo was. Maar als je knap bent en nog een dikke boobs, je begint al met 1-0 achterstand want mensen nemen je gewoon minder serieus. Dan moet je waar je voor staat keihard waar kunnen maken. En in het zaken leven gebeurd dat niet altijd.  Erg oneerlijk maar zie het steeds vaker gebeuren. 

Ja wat dat betreft.. ik studeer zelf ook rechten dus zal ook in die branche terecht komen. Maar ik heb zoiets van als je je normaal kleedt en niet met een inkijk rondloopt dan kunnen mensen je ook niet veroordelen, misschien had ik van mij zelf al zulke grote boobs? Dat kunnen cliënten niet weten toch..

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Girll:

Hihi, wij vrouwen zijn inderdaad rare wezens. We waren al niet tevreden met de voor situatie, en daarna ook niet met erna! Komt denk ik omdat wij momenteel zo bezig zijn met het verbeteren aan onszelf, dat er altijd wel iets is om over te klagen.

Ik ben tevreden met de maat die ik heb al moeten ze nog wel een flink stuk zakken. Ik weet wel dat wanneer ik een wissel zou moeten door bijvoorbeeld zwangerschap, ik dan wel groter zou willen. 

Ja precies haha nooit tevreden :P

Gelukkig maar ben jij wel tevreden meid, en je happy bent met wat je hebt. Zo hoort dat ook maarja ik denk helaas er anders over bij mijzelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei F-cupje:

Ja precies haha nooit tevreden :P

Gelukkig maar ben jij wel tevreden meid, en je happy bent met wat je hebt. Zo hoort dat ook maarja ik denk helaas er anders over bij mijzelf. 

Vervelend zeg.. Maar ik snap je wel. Jij moet er tevreden mee zijn, al zeggen wij allemaal dat je prachtige borsten heb! 

Ben je al aan het sparen voor een wissel? En hoeveel cc zou je willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Girll:

Vervelend zeg.. Maar ik snap je wel. Jij moet er tevreden mee zijn, al zeggen wij allemaal dat je prachtige borsten heb! 

Ben je al aan het sparen voor een wissel? En hoeveel cc zou je willen?

Ja klopt en ben al aan het sparen maar gast nog even duren tot ik het bijeen heb. Zou 800cc UHP willen bij dr nio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, F-cupje said:

Ja wat dat betreft.. ik studeer zelf ook rechten dus zal ook in die branche terecht komen. Maar ik heb zoiets van als je je normaal kleedt en niet met een inkijk rondloopt dan kunnen mensen je ook niet veroordelen, misschien had ik van mij zelf al zulke grote boobs? Dat kunnen cliënten niet weten toch..

Jaaa, gaat er niet echt om of ze nep zijn of echt. Maar als knap meisje heb je gewoon 1-0 achterstand.  En helemaal met dikke boobs. Ik wou echt dat het de grootste onzin was maar ze nemen gewoon minder van je aan. Kan je diverse voorbeelden noemen maar daar heb je niet zo veel aan haha.

Vroeger geloofde er ik er niet zo in tot ik het zelf overkwam en andere om mij heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei F-cupje:

Ja ik baal er ook echt van dat ik ze niet kan accepteren zoals ze zijn, terwijl iedereen om me heen ze zo mooi vinden.  Maar lief van je! Ik heb idd nog een privé album zal je toevoegen. Hoeveel heb jij gekregen en hoe bevalt het tot nu toe?

Na het lezen van al deze verhalen word ik ook wel benieuwd naar je privé album :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Bruisend:

Jaaa, gaat er niet echt om of ze nep zijn of echt. Maar als knap meisje heb je gewoon 1-0 achterstand.  En helemaal met dikke boobs. Ik wou echt dat het de grootste onzin was maar ze nemen gewoon minder van je aan. Kan je diverse voorbeelden noemen maar daar heb je niet zo veel aan haha.

Vroeger geloofde er ik er niet zo in tot ik het zelf overkwam en andere om mij heen.

Pff seriues wat een onzin zeg. Ik geloof je wel maar het is eigenlijk echt triest dat mensen dan ineens anders naar je kijken. Net of je een of andere domme bimbo bent...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.