Ga naar inhoud

boobs2016 : 18 juli 2016 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Boobs2016:

Ja de pijn zit meer in mijn oksels het trekt op het moment veel. Maar gebruik bijna geen pijnstilling meer alleen voor de nacht/ochtend pcm. Ziet er aan het zijzicht toch al mooi uit hoor!

Wat was je voorsituatie? Heb jij veel pijn? Ik vond de 3e dag het ergste elke dag gaat het weer een beetje beter maar je mist wel alles te kunnen doen haha. 

Maarja wat zijn die paar weken als je er iets heel moois voor terug krijgt.

X x x

Hey,

 

De pijn wordt gelukkig echt met de dag minder. De 2e dag vond ik t aller ergst kon wel janken af en toe.. Vooral tegen de nachten zag ik erg op maar het gaat een stuk beter.

Mijn voorsituatie was een 75B.

Over een paar weken zitten we op ons geweldige eind resultaat en dan is alles het waard geweest :)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Nonatesfaye:

Hey,

 

De pijn wordt gelukkig echt met de dag minder. De 2e dag vond ik t aller ergst kon wel janken af en toe.. Vooral tegen de nachten zag ik erg op maar het gaat een stuk beter.

Mijn voorsituatie was een 75B.

Over een paar weken zitten we op ons geweldige eind resultaat en dan is alles het waard geweest :)!!

Ja dat is ook zo,kan ook echt niet wachten tot het zover is! 

Ja die nachten waren verschrikkelijk kan niet zeggen dat het slapen nu al zo super is steeds in dezelfde houding maar de pijn is niet meer zo erg . 

Ow je had al een mooie voorsituatie dus dat word vast heel mooi. 

X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 juli 2016 om 17:00 zei Boobs2016:

Hey meid

Ik heb je toegevoegd aan mijn album heb ik een foto geplaatst van vandaag. Ze hadden van mij toch iets groter gemogen. Het begint wel mooier te worden nu, want de eerste dagen zat het helemaal hoog en strak. 

Het voorzicht vind ik nog niet echt groot maarja geduld geduld wie weet ogen ze straks nog voller en mooier. 

x x x

Ziet er toch al mooi uit :) idd even geduld hebben! Komt helemaal goed xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Susannah:

Ik heb 450 cc eurosilicone 85% dual plane. Ik heb 2 kids gehad en 2 x 1 jaar gevoed. Voor-en na- situatie foto's staan bij m'n operatieverslag. 

Ik ga is even kijken. Ik heb zelf 3 kinderen maar nooit geen borstvoeding gegeven. Zou eerst ook 450cc krijgen maar heeft toch 400 geplaatst denk dat ik toch groter had gewild. Maar qua vorm worden ze steeds mooier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Boobs2016:

Ik ga is even kijken. Ik heb zelf 3 kinderen maar nooit geen borstvoeding gegeven. Zou eerst ook 450cc krijgen maar heeft toch 400 geplaatst denk dat ik toch groter had gewild. Maar qua vorm worden ze steeds mooier.

 

Jouw borsten ogen qua grootte hetzelfde als de mijne. De hoeveelheid cc zegt niet altijd wat over het uiteindelijke aanzicht heb ik gezien. Echt mooi zijn ze hoor! Heb je een foto van ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier word ik wel weer blij van :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik ben ondertussen nu 23 dagen po en moet weer bijna gaan werken. Zie er wel tegenop omdat ik merk dat ik toch ook nog niet heel erg veel kan en ook nog snel vermoeid ben. 

Vandaag heb ik een beetje een baal dag ik ben gaan shoppen maar mijn borsten vallen eigenlijk weg in kleding. Ik weet het moet geduld hebben maar dit ga er in kleding niet veel beter op worden vrees ik. Het oogt naar mijn idee echt als een B ipv een D :(  

Ze zijn prachtig gezet maar had er tot nu toe eigenlijk veel meer van verwacht. Vandaag dus echt een beetje teleurgesteld. Het is goed dat ik dan maar veel geshopt heb :45: om mij weer op te vrolijken :P 

nog meiden die het zo hebben ervaren en het later toch mee viel? Of later meer cc hebben genomen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Boobs2016:

Hey meiden,

Ik ben ondertussen nu 23 dagen po en moet weer bijna gaan werken. Zie er wel tegenop omdat ik merk dat ik toch ook nog niet heel erg veel kan en ook nog snel vermoeid ben. 

Vandaag heb ik een beetje een baal dag ik ben gaan shoppen maar mijn borsten vallen eigenlijk weg in kleding. Ik weet het moet geduld hebben maar dit ga er in kleding niet veel beter op worden vrees ik. Het oogt naar mijn idee echt als een B ipv een D :(  

Ze zijn prachtig gezet maar had er tot nu toe eigenlijk veel meer van verwacht. Vandaag dus echt een beetje teleurgesteld. Het is goed dat ik dan maar veel geshopt heb :45: om mij weer op te vrolijken :P 

nog meiden die het zo hebben ervaren en het later toch mee viel? Of later meer cc hebben genomen?

 

 

Na mijn wissel vond ik men boobs lange tijd te klein. Nu ben ik de 6 maanden po voorbij en vind ze perfect. Het hangt heel erg van je kleding af. Ik kan ze late opvallen maar kan ze evengoed wegsteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Boobs2016 said:

Hey meiden,

Ik ben ondertussen nu 23 dagen po en moet weer bijna gaan werken. Zie er wel tegenop omdat ik merk dat ik toch ook nog niet heel erg veel kan en ook nog snel vermoeid ben. 

Vandaag heb ik een beetje een baal dag ik ben gaan shoppen maar mijn borsten vallen eigenlijk weg in kleding. Ik weet het moet geduld hebben maar dit ga er in kleding niet veel beter op worden vrees ik. Het oogt naar mijn idee echt als een B ipv een D :(  

Ze zijn prachtig gezet maar had er tot nu toe eigenlijk veel meer van verwacht. Vandaag dus echt een beetje teleurgesteld. Het is goed dat ik dan maar veel geshopt heb :45: om mij weer op te vrolijken :P 

nog meiden die het zo hebben ervaren en het later toch mee viel? Of later meer cc hebben genomen?

 

 

De eerste 4 weken dacht ik ook " oh dat kon wel meer". Niet dat ik ze klein vond. Maar voor mij viel het niet zo op. Toen 2 maanden later vond ik ze fantastisch. Perfecte maat. Ik heb zelf 450cc. Wel is het erg afhankelijk wat voor kleding je draagt. Ik heb bijvoorbeeld strakke gedetailleerde blouses (van cavelaro) en daarin lijken ze gewoon mega. Maar heb ik lossere shirts aan zonder vorm ja dan zijn ze gelijk een stuk kleiner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Bruisend:

De eerste 4 weken dacht ik ook " oh dat kon wel meer". Niet dat ik ze klein vond. Maar voor mij viel het niet zo op. Toen 2 maanden later vond ik ze fantastisch. Perfecte maat. Ik heb zelf 450cc. Wel is het erg afhankelijk wat voor kleding je draagt. Ik heb bijvoorbeeld strakke gedetailleerde blouses (van cavelaro) en daarin lijken ze gewoon mega. Maar heb ik lossere shirts aan zonder vorm ja dan zijn ze gelijk een stuk kleiner.

Hey meid 

Wat voor cup heb je nu? En hoe oogt het bij jouw? Ik heb 400cc gekregen.  Ik hoop dat het bij mij ook nog zo zal worden. Misschien is je verwachting al veel groter en het proces nog langzamer dan ik dacht. Ze zijn met 20 dagen terug wel al veel veranderd hoor. 

Hoe ging bij jouw het auto rijden af? Of rij je geen auto? Vandaag voor het eerst gedaan dat vielt echt tegen vooral het sturen in de bochten voelt niet goed. Ik moet volgende week alweer werken geen idee hoe ik het moet doen krijg bij strakke broeken mijn knoop nog niet eens dicht :45:

X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis!

Je hebt nu al prachtige borsten vind ik :) Ik vond mijne de eerste paar dagen echt te klein. Toen heb ik besloten niet meer zo vaak er naar te kijken en alleen om de 4 dagen een foto te maken. Vanochtend stond ik naakt voor de spiegel en dat was echt een eyeopener na 4 dagen 'niet kijken'. Prachtig gewoon! Misschien vind je ze echt te klein maar misschien zie je het ook niet meer doordat je er zo erg mee bezig bent. Ik hoop voor je dat het dat is. En... ze gaan echt nog wel flink veranderen als je pas dik 3 weken po bent hihi xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Boobs2016 said:

Hey meid 

Wat voor cup heb je nu? En hoe oogt het bij jouw? Ik heb 400cc gekregen.  Ik hoop dat het bij mij ook nog zo zal worden. Misschien is je verwachting al veel groter en het proces nog langzamer dan ik dacht. Ze zijn met 20 dagen terug wel al veel veranderd hoor. 

Hoe ging bij jouw het auto rijden af? Of rij je geen auto? Vandaag voor het eerst gedaan dat vielt echt tegen vooral het sturen in de bochten voelt niet goed. Ik moet volgende week alweer werken geen idee hoe ik het moet doen krijg bij strakke broeken mijn knoop nog niet eens dicht :45:

X x

Ik heb nu 80D (staat gelijk aan 70F zeggen ze) ligt er maar net aan wat voor omtrek je hebt. Bij mij zijn ze ook nog wel gegroeid door het proces heen. Alleen de grap is dat je zo iets niet merkt. Zie het als aankomen; de enige manier dat je ziet dat je aankomt is omdat je kleding strakker gaat zitten en je kilo's gaan omhoog. En als je echt heel erg aankomt dan voel je het pas aan je eigen lichaam omdat het allemaal zo geleidelijk gaat. Ik heb dus helemaal niet door gehad dat ze groeiden tot dat ik mijn progressie foto's na liep.

En auto rijden.. ja ik heb het zo lang mogelijk uitgesteld omdat het voor mij ook niet echt ok voelde. Maar na 4 weken moest ik wel. Dus ik ging heel langzaam en reed weg in z'n 2 :45:.  Maar ik merkte wel dat het beetje bij beetje beter ging. Alleen werken hakte er echt in bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Lisanne:

Hey meis!

Je hebt nu al prachtige borsten vind ik :) Ik vond mijne de eerste paar dagen echt te klein. Toen heb ik besloten niet meer zo vaak er naar te kijken en alleen om de 4 dagen een foto te maken. Vanochtend stond ik naakt voor de spiegel en dat was echt een eyeopener na 4 dagen 'niet kijken'. Prachtig gewoon! Misschien vind je ze echt te klein maar misschien zie je het ook niet meer doordat je er zo erg mee bezig bent. Ik hoop voor je dat het dat is. En... ze gaan echt nog wel flink veranderen als je pas dik 3 weken po bent hihi xxx

Hey meis,

Dankje wel voor je reactie :)

Ja dat zou best goed kunnen hoor dat ik er teveel mee bezig ben. Maar ze zijn wel al veranderd want eerst was het echt heel hoog, strak en plat haha nu zijn ze wel mooi. Misschien moet ik ook minder kijken naar de meiden die boven de 500 cc hebben. 

Ik had alleen verwacht dat ik het in meer kleding beter zou zien. Volgende week mag mijn martelband af wie weet ziet het er dan ook wel beter uit in truitjes ;) ik zal ook eens minder naar mijn vriendinnen kijken :45:

X x x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166

He meid

heb je je plakkers al af inmiddels? Dan tonen ze ook al heel anders vind ik. 

Ben vorige week gaan bh shoppen. Kwam uit op een D. Is heel wat anders dan die band hoor. Voelt wel raar aan in het begin vind ik. 

autorijden heb ik geprobeerd na 2w maar voelde heel raar bij schakelen en stuur draaien. Zolang mogelijk mee gewacht eigenlijk. Nu gaat het prima en kan ik ver alles terug. Enkel kracht zetten op iets dat lukt nog niet hier. 

Snachts draag ik weg zo een bh van calvin klein. Vind het heel raar om zonder iets te. Slapen. Durf eigenlijk niet goed :blush:. Zij slapen begint te gaan maar na 10min begint het lastig te voelen en draai ik me weer op .mn rug. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Sunshine166:

He meid

heb je je plakkers al af inmiddels? Dan tonen ze ook al heel anders vind ik. 

Ben vorige week gaan bh shoppen. Kwam uit op een D. Is heel wat anders dan die band hoor. Voelt wel raar aan in het begin vind ik. 

autorijden heb ik geprobeerd na 2w maar voelde heel raar bij schakelen en stuur draaien. Zolang mogelijk mee gewacht eigenlijk. Nu gaat het prima en kan ik ver alles terug. Enkel kracht zetten op iets dat lukt nog niet hier. 

Snachts draag ik weg zo een bh van calvin klein. Vind het heel raar om zonder iets te. Slapen. Durf eigenlijk niet goed :blush:. Zij slapen begint te gaan maar na 10min begint het lastig te voelen en draai ik me weer op .mn rug. 

 

Hey meid,

Jaaa de plakkers zijn eraf ziet er idd mooier uit haha. Vond het wel eng want de korst/lijm is er nog niet af. De plakkers voelde toch als een soort extra veilige bescherming. 

Ja dat heb ik dus ook met het auto rijden en heel weinig kracht heb ik ook. Ik had expres de automaat gepakt ipv de handgeschakelde auto maar het sturen voelde ook niet fijn :P 

Maandag mag mijn band af gaat ook wel fijn zijn hoor iriteert zo in mijn oksels steeds. En ik kijk er al naar uit om weer eens op mijn zei te kunnen liggen lekker tegen mijn man aan want dit is niks haha

X x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166

Hèhè ja idd herkennend gevoel. Na de plakkers had ik wel heel wat plak er nog opzitten. Heb ik erafgehaald met babyolie. Werkte perfect. 

Mln autorijden gaat nu prima. Geen last meer. 

Naast m'n man op m'n zij is nog niet evident spijtig genoeg. Maar dat vind hij geen probleem hèhè is hij effe op z'n gemak. :)

De band eraf is een zalig gevoel. Dan mag je je kliniek bh toch ook uit? Want mochten bij mij samen af na 4weken. 

Ik doe snachts nog wel een zachte aan. Voelt veiliger. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag bh's gaan passen hihi

De mevrouw in de winkel ging mijn maten op nemen. Ze zegt dat is een b of een c. Dus ze komt met een b en een 75c haha. De b niet eens geprobeerd want daar gingen ze dus echt niet in passen. De 75c geprobeerd ze zegt ow nee is toch te klein ik ga maar een d pakken. 

Yesss 75D en die gaat niet lang aan kunnen denk ik als het nog gaat veranderen. Maar hij is prachtig :wub: Wauw was helemaal verliefd nog nooit zo blij geweest in een lingerie zaak, ik ging er normaal zelfs niet eens naar toe!

love boobiesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boobs2016:

Vandaag bh's gaan passen hihi

De mevrouw in de winkel ging mijn maten op nemen. Ze zegt dat is een b of een c. Dus ze komt met een b en een 75c haha. De b niet eens geprobeerd want daar gingen ze dus echt niet in passen. De 75c geprobeerd ze zegt ow nee is toch te klein ik ga maar een d pakken. 

Yesss 75D en die gaat niet lang aan kunnen denk ik als het nog gaat veranderen. Maar hij is prachtig :wub: Wauw was helemaal verliefd nog nooit zo blij geweest in een lingerie zaak, ik ging er normaal zelfs niet eens naar toe!

love boobiesss

Superleuk voor je! Eindelijk is het eens leuk om naar een lingerie winkel te gaan he? Ik heb vandeweek ook gegaan. Ik heb er 2 met 70% korting gescoord. Ik had de tip gelezen om er nog niet teveel te kopen met 6 weken omdat ze qua vorm onderop nog veranderen. Met 3 maanden kan je los gaan was het advies. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.