Ga naar inhoud

boobs2016 : 18 juli 2016 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik zit al een tijdje op het forum en heb al veel gelezen en mooie boobies gezien. 18 juli is mijn boob day bij dr. Plovier en nu had ik nog wat vraagjes. Ik heb zelf nu een A cup kleine B cup ( beetje fut eruit door 3 kids).  Ik ben 1,65m en weeg 55kg.

Ik ben bij dr. Plovier op consult geweest en ik heb wat foto's laten zien van wat ik mooi vind. Hij had wat metingen gedaan en vertelde dat het goed zou gaan. Toen ik vroeg naar hoeveel cc had hij het over 450cc. Over de soort prothesen zou hij de dag van de operatie zelf bekijken. 

Nu vroeg ik me af is 450cc groot of juist klein met mijn voor situatie? Welke prothesen zijn kwalitatief de betere? Ik wil graag boobs die je wel ziet in een truitje maar het moet ook niet te nep worden. Al hoewel ik wel veel grote boobs mooi vind. 

Nu de operatie dag dichter bij komt komen de twijfels ook meer of ik er wel goed aan doe terwijl ik het al 10 jaar wil :D misschien zijn het gewoon zenuwen. 

Zijn er meiden met dezelfde voorsituatie en cc en met mij hun ervaringen willen delen? Of foto's die ik kan bekijken? Heel graag!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben 1,67m, weeg ca 55 kilo en heb 450 mentor hp dual plane gisteren gekregen. Voorsituatie 70a/b. Wss kom ik uit op een cup F. Het gaat lijken op een flinke D. (Nepborsten ogen kleiner maar hebben meer ruimte nodig in bh!)

Ik weet dus niet hoe groot jij het wil hebben maar wij hebben praktisch hetzelfde postuur!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@girll ik wil inderdaad hetzelfde als jouw een dikke cup D maar wil wel dat je het ziet in een truitje. Zie je het bij jouw wel goed? Mag ik foto's zien? 

@Mamalisa Nee het was eigenlijk maar een super kort gesprek en hij vroeg ook niet voor te passen en was zelf eigenlijk te zenuwachtig dat ik alles alweer was vergeten :S. Maar ik vind zijn werk heel mooi dusja. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Boobs2016:

@girll ik wil inderdaad hetzelfde als jouw een dikke cup D maar wil wel dat je het ziet in een truitje. Zie je het bij jouw wel goed? Mag ik foto's zien? 

@Mamalisa Nee het was eigenlijk maar een super kort gesprek en hij vroeg ook niet voor te passen en was zelf eigenlijk te zenuwachtig dat ik alles alweer was vergeten :S. Maar ik vind zijn werk heel mooi dusja. 

Als ik heel eerlijk ben zijn het flinke tieten ja! Maar dat wou ik ook en daar hou ik ook van. Momenteel zijn ze goed zichtbaar in een truitje, niet te missen hihi. Ik zal je toestemming geven in mijn fotoalbum alleen vergeet niet dat ik pas gisteren ben geopereerd en de fotos van gisteren zijn. De boel moet nog mooi helen en zakken, maar dan heb je al beetje een beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ,vind ik een beetje vreemd eigenlijk. Je wilt toch geen operwtie ondergaan zonder dat je weet hoe het ongeveer word? Dat bedoel ik niet verkeerd tegenover jou hoor, maar tegenover dr Plovier, vind het raar dat je niet de gelegenheid hebt gehad te passen. Ik zou nog een consult aanvragen om te passen. 

En bereid je dan een beetje voor meid, we hebben hier een hele vragenlijst met vragen die je mee kunt nemen naar het consult, en laat je niet zomaar afschepen. Zo weet je nog niks. Je betaald een hoop geld, dan zou ik toch wel willen weten wat ik precies krijg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elk merk is anders, elk aantal cc is anders. 

Mijn breedte van prothese is 12,7 met een projectie van 5,2. Merk mentor, hp. Neem je het aantal cc maar bijvoorbeeld mp of lp, dan zullen de siliconen veel breder zijn en minder projectie. Verstandig is dus om te passen en wel duidelijkheid te scheppen wat je precies krijgt. Enkel een aantal cc is heel vaag en kan het eindresultaat ontzettend beinvloeden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Boobs2016:

Zit er ook veel verschil in cc qua soort prothesen?

Ook dit verschilt heel erg wua merk. Mentor is over het algemeen breder dan bijvoorbeeld sebbin. Er zijn meerdere merken die hetzelfde aantal cc kunnen hebben, maar toch een andere breedte of projectie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden voor jullie reactie :)

Ik denk dat ik toch nog een consult ga aanvragen voor de grote dag. Wil toch wel graag weten wat ik krijg. Het is inderdaad ook echt niet goedkoop nee. 

@Girll mooie foto's :) zit inderdaad nog hoog maar dat kan ook niet anders he. Op de foto's lijkt het toch niet zo heel groot van vooraf zeg maar. Was het meegevallen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Boobs2016:

Thanks meiden voor jullie reactie :)

Ik denk dat ik toch nog een consult ga aanvragen voor de grote dag. Wil toch wel graag weten wat ik krijg. Het is inderdaad ook echt niet goedkoop nee. 

@Girll mooie foto's :) zit inderdaad nog hoog maar dat kan ook niet anders he. Op de foto's lijkt het toch niet zo heel groot van vooraf zeg maar. Was het meegevallen? 

Nee dat klopt, van de zijkant dan weer wel! Spier houd alles nu denk ik ook nog strak op zijn plek.

Operatie was super gegaan, in de uitslaapkamer had ik ook meteen praatjes en ging alles naar wens. Maar toen ik eenmaal moest lopen ging het al snel slecht, misselijk en duizelig. Snel naar huis gegaan en even goed geslapen, beetje gegeten en toen was alles weer goed :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin lijkt het nooit zo groot van de voorkant. Dat had ik ook. Met 450 kan je mooie volle borsten krijgen hoor. Ik heb zelf 350cc en is redelijk groot, van mij mocht het veel groter maar de meeste vinden de mijne toch aan de grote kant. Kan je wel even toevoegen in mijn album??. Ik had wel een stevige 75B vantevoren. Denk als jij a hebt dat 450 vergelijkbaar is met mijn 350 omdat ik b had.

 

Liefs fje

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Boobs2016 said:

Hoi meiden,

Ik zit al een tijdje op het forum en heb al veel gelezen en mooie boobies gezien. 18 juli is mijn boob day bij dr. Plovier en nu had ik nog wat vraagjes. Ik heb zelf nu een A cup kleine B cup ( beetje fut eruit door 3 kids).  Ik ben 1,65m en weeg 55kg.

Ik ben bij dr. Plovier op consult geweest en ik heb wat foto's laten zien van wat ik mooi vind. Hij had wat metingen gedaan en vertelde dat het goed zou gaan. Toen ik vroeg naar hoeveel cc had hij het over 450cc. Over de soort prothesen zou hij de dag van de operatie zelf bekijken. 

Nu vroeg ik me af is 450cc groot of juist klein met mijn voor situatie? Welke prothesen zijn kwalitatief de betere? Ik wil graag boobs die je wel ziet in een truitje maar het moet ook niet te nep worden. Al hoewel ik wel veel grote boobs mooi vind. 

Nu de operatie dag dichter bij komt komen de twijfels ook meer of ik er wel goed aan doe terwijl ik het al 10 jaar wil :D misschien zijn het gewoon zenuwen. 

Zijn er meiden met dezelfde voorsituatie en cc en met mij hun ervaringen willen delen? Of foto's die ik kan bekijken? Heel graag!

 

Hallo en welkom!

Er is een PC en zijn stijl is inderdaad tijdens de operatie te kijken wat het beste bij je past en hij biedt ook niet altijd passessies aan. Of dat Plovier is durf ik niet met zekerheid te zeggen maar dan weet je iig dat het vaker gebeurd!

Plovier gebruikt alle goede protheses en ik denk dat hij juist tijdens de operatie gaat kijken welke het beste bij jou passen. Persoonlijk zou ik de keuze bij hem laten. Wel vooraf vragen tussen welke hij gaat kijken! Als je namelijk 1 soort merk niet wil kan hij daar rekening mee houden toch!. 

En ik kan heel kort door de bocht zijn: Als je van grote boobs houdt dan zit je goed met de 450cc . Je zou misschien idd eerst denken dat ze te groot zijn. Maar je raakt er aan gewend en als je sowieso al van groot houdt dan ga je sneller neigen naar groter. 

En iedereen begint voor de operatie te twijfelen hoor, hoort bij het proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bruisend dankje wel voor je reactie! Ik denk toch dat het idd Plovier is. Hij werkt meer met foto's zoals ik heb begrepen. 

Dus met 450cc zijn ze mooi zichtbaar :) niet te groot en niet te klein. Ik heb al veel mooie boobs voorbij zien komen, maar vaak hadden de meiden dan al een c cup als voorsituatie, en van dr plovier de meiden waarvan ik foto's heb gezien hadden ook meestal een wissel naar grotere laten doen bij hem. 

Wat heb jij zelf?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei F-cupje:

In het begin lijkt het nooit zo groot van de voorkant. Dat had ik ook. Met 450 kan je mooie volle borsten krijgen hoor. Ik heb zelf 350cc en is redelijk groot, van mij mocht het veel groter maar de meeste vinden de mijne toch aan de grote kant. Kan je wel even toevoegen in mijn album??. Ik had wel een stevige 75B vantevoren. Denk als jij a hebt dat 450 vergelijkbaar is met mijn 350 omdat ik b had.

 

Liefs fje

Ja als je wil dankje wel :)  Ben benieuwd naar de foto's. Ja ik wil wel graag dat je het goed ziet in truitjes zeg maar. Wat voor merk prothesen heb jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Boobs2016:

Ja als je wil dankje wel :)  Ben benieuwd naar de foto's. Ja ik wil wel graag dat je het goed ziet in truitjes zeg maar. Wat voor merk prothesen heb jij? 

Ik voeg je even toe. Heb zelf 350cc high profile van Mentor, dual plane geplaatst. Zit nu op 75f maar het oogt als een volle D. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Boobs2016 said:

@Bruisend dankje wel voor je reactie! Ik denk toch dat het idd Plovier is. Hij werkt meer met foto's zoals ik heb begrepen. 

Dus met 450cc zijn ze mooi zichtbaar :) niet te groot en niet te klein. Ik heb al veel mooie boobs voorbij zien komen, maar vaak hadden de meiden dan al een c cup als voorsituatie, en van dr plovier de meiden waarvan ik foto's heb gezien hadden ook meestal een wissel naar grotere laten doen bij hem. 

Wat heb jij zelf?

 

450cc! Haha Weetje, de definitie van groot is natuurlijk subjectief. En als jij zelf al aangeeft dat jij "groot" mooi vindt dan komt het helemaal goed. Persoonlijk hou ik ook van groot en ik vind ze echt top! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Sunshine166

7juli ben ik ook bij hem aan de beurt. Hij keek idd op foto's die ik meehad, even gemeten en ook geen pas sessie gehad. Heb wel de protheses gezien die hij ging gebruiken. 

Bij de andere pc waar ik ging moest ik wel passen en laat ons zeggen dat ik uiteindelijk niet hoef te beslissen over hoeveel cv exact want ik zou er maar niet uitkomen.

het zal wel goedkomen als je alles eerst duidelijk bespreekt wat je wil en foto's bij hebt van wat je mooi vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej ja zelfde als bij mij dus bij mij zou die op de dag zelf verder bekijken maar wel rond de 450cc zou zijn. 

Spannend komt steeds dichterbij he! Wat is jouw voorsituatie nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166

Heej

ja idd dacht dat er nog een kort consult juist voor operatie was waar hij nog eens alles bespreekt met me. 

Voorsituatie is 1m70 en 58kg. Wil zo natuurlijk mogelijk. Heb nu aa (plat). Het zal max 300cc zijn bij mij. Meer weet ik ook niet. :). Ging het ook op dag zelf tijdens operatie bekijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.