Ga naar inhoud

boobs2016 : 18 juli 2016 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei Miemarie:

Boobs 2016 hoeveel moet jij betalen bij dokter plovier btw inclusief?

ik heb 4 juli eerste consultatie bij hem. Ben benieuwd wat ik ervan mag verwachten 

Heej 

Ik betaal € 3700 incl btw. Ik zou vooral voorbeeld foto's mee nemen met wat je wil graag zou willen en een vragenlijst met wat je allemaal wil weten. ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 3 weeks later...

Hey hey,

plovier doet niet aan pas-sessies, hij kijkt aan de hand van foto's die je meebrengt of het mogelijk is wat je wil .. Hij is wel echt goed in het namaken van boobs via foto. Ik wist ook op voorhand niet hoeveel cc hij zou plaatsen .. Hij kijkt , meet en rekend tijdens de operatie om je zo een mooi stel te geven! Je kan wel altijd vragen aan hoeveel cc en welk profiel en merk hij denkt nadat hij je foto's heeft gezien.. Zowizo de dag van je operatie, vlak voor je opgehaald word, komt hij alles nog eens bespreken met je! Als jij 18 juli moet, dan moet ik op controle :D succes alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisteren op consult geweest bij dr Plovier en ook geen passessie gehad, maar wel een aantal foto's laten zien. Bij mij komt er ook nog een borstlift bij en dan 500 of 600 cc achter de spier. De prothesen voelde wel erg fijn aan haha, kon niet stoppen met erin te knijpen :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tinka:

Hey hey,

plovier doet niet aan pas-sessies, hij kijkt aan de hand van foto's die je meebrengt of het mogelijk is wat je wil .. Hij is wel echt goed in het namaken van boobs via foto. Ik wist ook op voorhand niet hoeveel cc hij zou plaatsen .. Hij kijkt , meet en rekend tijdens de operatie om je zo een mooi stel te geven! Je kan wel altijd vragen aan hoeveel cc en welk profiel en merk hij denkt nadat hij je foto's heeft gezien.. Zowizo de dag van je operatie, vlak voor je opgehaald word, komt hij alles nog eens bespreken met je! Als jij 18 juli moet, dan moet ik op controle :D succes alvast 

Oow wat leuk om hoe laat moet je op controle? Ik moet me om 7 uur melden zei ze toen beetje vroeg haha maar dan moet ik er ook niet te lang op wachten die dag :) 

Ik heb al foto's klaar staan! Haha hij had bij mij ook opgemeten en naar me foto's gekeken en zei dat het perfect zou gaan dus ben benieuwd hopelijk maakt hij er wat moois van. Komt steeds dichterbij word al zenuwachtig als ik eraan denk. Ben je blij met je resultaat? En was het allemaal goed gegaan? Wie weet zien we elkaar nog ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Dee_x:

Ik ben gisteren op consult geweest bij dr Plovier en ook geen passessie gehad, maar wel een aantal foto's laten zien. Bij mij komt er ook nog een borstlift bij en dan 500 of 600 cc achter de spier. De prothesen voelde wel erg fijn aan haha, kon niet stoppen met erin te knijpen :wub:

Oeeh spannend! Whaha ja ik heb ze ook gevoeld hoor lol wanneer is jouw dag? Hopelijk voelt het in het echt ook zo goed :P 

Ik krijg als het goed is 450cc wat is jouw voorsituatie? Leuk ik ga je volgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Boobs2016:

Oeeh spannend! Whaha ja ik heb ze ook gevoeld hoor lol wanneer is jouw dag? Hopelijk voelt het in het echt ook zo goed :P 

Ik krijg als het goed is 450cc wat is jouw voorsituatie? Leuk ik ga je volgen ;)

Haha ja ik vraag me wel af of ik er de hele tijd in ga knijpen als ze goed zijn genezen :P 

Ik heb nu een 75B denk ik, had ooit een D cup, maar ben 16 kg afgevallen en mn borsten zijn daardoor slap geworden. Ik vind het wel erg moeilijk om te bepalen hoeveel cc ik wil! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Boobs2016:

Oeeh spannend! Whaha ja ik heb ze ook gevoeld hoor lol wanneer is jouw dag? Hopelijk voelt het in het echt ook zo goed :P 

Ik krijg als het goed is 450cc wat is jouw voorsituatie? Leuk ik ga je volgen ;)

Oja, 8 november zal mijn dag zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Boobs2016

dat we elkaar gaan zien. Denk ik in ieder geval niet :D ik moest vorige vrijdag ook om 7u daar zijn, werd om 9 opgehaald, was om 10.20 terug op mijn kamer en om 12.30 onderweg naar huis. Ik moet om 15.30 u op controle, ben erg benieuwd.. Veel succes !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 juni 2016 om 21:27 zei Tinka:

Heey @Boobs2016

dat we elkaar gaan zien. Denk ik in ieder geval niet :D ik moest vorige vrijdag ook om 7u daar zijn, werd om 9 opgehaald, was om 10.20 terug op mijn kamer en om 12.30 onderweg naar huis. Ik moet om 15.30 u op controle, ben erg benieuwd.. Veel succes !! 

Ow jammer, maar ik hoop dat het bij mij ook allemaal redelijk vlot zal gaan anders hou ik het niet meer van de zenuwen :D als ik daar nog uren moet gaan wachten voor me operatie. Zal wel allemaal goed zijn bij jouw toch? Dankje wel ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 juni 2016 om 20:19 zei Dee_x:

Haha ja ik vraag me wel af of ik er de hele tijd in ga knijpen als ze goed zijn genezen :P 

Ik heb nu een 75B denk ik, had ooit een D cup, maar ben 16 kg afgevallen en mn borsten zijn daardoor slap geworden. Ik vind het wel erg moeilijk om te bepalen hoeveel cc ik wil! 

Whaha ja in het begin vast niet maar daarna zal ik dat ook wel hebben loll

Ja vind het ook nog lastig hoor word het niet te groot of te klein. Zeker als je een cup d heb gehad dan is het niet leuk als je nu een b heb. Enigste keer dat ik ze groot heb gezien was met mijn zwangerschap en dat ik stuwing kreeg was dol gelukkig whaha de pijn maakte me niet eens zoveel uit. Ik helemaal trots en dollen met me man om de grote boobs ineens haha. 

Denk dat ik dat nu ook wel zal hebben als ik ze heb ;)

Wil je terug een D of groter? Hoelang ben je? 

X x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Boobs2016:

Whaha ja in het begin vast niet maar daarna zal ik dat ook wel hebben loll

Ja vind het ook nog lastig hoor word het niet te groot of te klein. Zeker als je een cup d heb gehad dan is het niet leuk als je nu een b heb. Enigste keer dat ik ze groot heb gezien was met mijn zwangerschap en dat ik stuwing kreeg was dol gelukkig whaha de pijn maakte me niet eens zoveel uit. Ik helemaal trots en dollen met me man om de grote boobs ineens haha. 

Denk dat ik dat nu ook wel zal hebben als ik ze heb ;)

Wil je terug een D of groter? Hoelang ben je? 

X x

Ik vind het best moeilijk om te zeggen wat voor cup ik wil.. Heb al heel wat foto's op mijn telefoon opgeslagen van mooie boobies. Die heb ik ook laten zien aan dr Plovier en daarom zei hij 500 of 600 cc. Maar heb geen idee wat voor cup dat zou zijn.

wel spannend zeg! Ik heb zojuist het mailtje verstuurd om de afspraak te bevestigen! Jeejjjj

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Boobs2016:

Whaha ja in het begin vast niet maar daarna zal ik dat ook wel hebben loll

Ja vind het ook nog lastig hoor word het niet te groot of te klein. Zeker als je een cup d heb gehad dan is het niet leuk als je nu een b heb. Enigste keer dat ik ze groot heb gezien was met mijn zwangerschap en dat ik stuwing kreeg was dol gelukkig whaha de pijn maakte me niet eens zoveel uit. Ik helemaal trots en dollen met me man om de grote boobs ineens haha. 

Denk dat ik dat nu ook wel zal hebben als ik ze heb ;)

Wil je terug een D of groter? Hoelang ben je? 

X x

Oja, ik ben trouwens 1.72 lang

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Dee_x:

Ik vind het best moeilijk om te zeggen wat voor cup ik wil.. Heb al heel wat foto's op mijn telefoon opgeslagen van mooie boobies. Die heb ik ook laten zien aan dr Plovier en daarom zei hij 500 of 600 cc. Maar heb geen idee wat voor cup dat zou zijn.

wel spannend zeg! Ik heb zojuist het mailtje verstuurd om de afspraak te bevestigen! Jeejjjj

Jeeej leuk! Spannend he tijd vliegt toch best snel voorbij nu is het nog maar 4 weken ongeveer. Je heb nog tijd genoeg om te kijken wat je wil ;) komt vast wel goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
7 uur geleden zei Tinka:

Heey!

allereerst proficiat met je boobs! Hoe is het gegaan? En hoe voel je je? Ik was bij Plovier van 15.20 tot 16.20 u ongeveer.. Maar denk niet je gezien te hebben :D veel succes met je herstel 

Hey meiss

dankje wel!! Alles is goed gegaan alleen de pijn is verschrikkelijk!! Wat een hel niet veel geslapen vannacht maar in de avond wel. Maar ben ook verkouden en durf bijna niet te hoesten doet zoveel pijn en ben bang dat niet goed is voor me boobs waardoor ik bijna stik zeg maar. 

Ik heb motiva 400cc high profile gekregen. Kleiner dan ik dacht dat ik zou krijgen dus hoop dat ik ze niet te klein ga vinden haha erg he.

ben benieuwd naar het resultaat.

ik was rond 3 uur weg dus hebben elkaar niet gezien. Was bij jouw alles goed? Het was druk in de kliniek.

X X x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166

Waren ze niet dicht met verlof? Dat kreeg ik te horen met operatiedatum vast te leggen. Valerie is in verlof kreeg ik per mail maar ze antwoorde me wel. 

Blij dat je je nieuwe tweeling hebt!! 

Geniet ervan. De pijin die je hebt had ik gelukkig in mindere mate.ik heb wel goed geslapen de eerste nacht. Wel strikt alle medicatie genomen elke dag.

Hehe ja de hoest is verschrikkelijk. Ik had fles water naast men bed en ben toch maar nr de dokter gegaan vr hoestsiroop. Is nu veel beter. Pas op voor niezen is een nog grotere hel!!! 

Vraag me af wanneer het beter gaat. Ik moet nog  2weken die verdomde band en het is juist die die me veel pijn bezorgt. Elke dag wat beter...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Sunshine166:

Waren ze niet dicht met verlof? Dat kreeg ik te horen met operatiedatum vast te leggen. Valerie is in verlof kreeg ik per mail maar ze antwoorde me wel. 

Blij dat je je nieuwe tweeling hebt!! 

Geniet ervan. De pijin die je hebt had ik gelukkig in mindere mate.ik heb wel goed geslapen de eerste nacht. Wel strikt alle medicatie genomen elke dag.

Hehe ja de hoest is verschrikkelijk. Ik had fles water naast men bed en ben toch maar nr de dokter gegaan vr hoestsiroop. Is nu veel beter. Pas op voor niezen is een nog grotere hel!!! 

Vraag me af wanneer het beter gaat. Ik moet nog  2weken die verdomde band en het is juist die die me veel pijn bezorgt. Elke dag wat beter...

 

He meis,

ja als het goed is zijn ze nu met verlof voor 2 weken. Ik neem de medicatie op vaste tijden in heb ze vannacht ook nog ingenomen maar moet zeggen dat de oxycodon het beste helpt tegen de pijn en voor te kunnen slapen. Ik denk dat ik ook maar honing of hoest drank ga halen nog hopelijk zijn de pijnlikste dagen snem voorbij! Ben ook echt benieuwd naar het resultaat! Morgen krijg ik me tweeling voor het eerst te zien :D kan niet wachten. Ja die band is ook verschrikkelijk heb hem ietsjes losser gedaan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166

Ja ik nam ze altijd in volgorde. Dafalgan, ibuprofen, oxynorm en savonds de halve valium bij. Bij mij kwam het uit dat ik om 10u savonds een had dan 2u Sánchez en 6u smorgens. Mss daarmee dat ik goed kon slapen meestal was de oxynorm ook om 22u of 2u snachts :)

kmoet zeggen dat ik voor snacht toch nog een dafalgan durf nemen. Over dag neem ik er geen meer al een paar dagen. Het is meer de band die drukt die pijn doet en niet zozeer de borsten zelf vandaar. 

ik vond de mijne super. Zal bij jou ook wel zijn!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wijffie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Ik ben ook verkouden en moest vaak hoesten deed ontzettend pijn t voelde als of mijn implantaat eruit vloog haha.

Probeer als je moet hoesten gelijk water of iets anders te drinken dat hielp bij mij erg goed.

De martelband is heel pijnlijk en ik wil hem het liefst ook af doen maar ze zorgen ervoor dat alles op de plek blijft zitten. Ik mocht af en toe even 5 min de band af doen maar erna wel weer om.

Wat heel erg helpt is koelen en probeer ook wat te bewegen anders wordt alles stijf. 

Hoe voel je je nu? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de ibuprofen heb ik iets anders gekregen want daar kan ik niet tegen maar die vind ik niet zo super qua werking. De oxynorm werkt wel het beste als je wil slapen en pijnvrij even wil zijn de paracetamol bouw ik nu op begint ook beter te werken nu. Die anti biotica is echt een hele vieze grote pil he haha bah

heb jij foto's online staan? Wat was jouw voor en nu ook alweer? En wat hebben ze bij jouw geplaatst? 

Ik ga nog een opname verslagje maken ;) 

x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lotte90:

Hee wijffie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Ik ben ook verkouden en moest vaak hoesten deed ontzettend pijn t voelde als of mijn implantaat eruit vloog haha.

Probeer als je moet hoesten gelijk water of iets anders te drinken dat hielp bij mij erg goed.

De martelband is heel pijnlijk en ik wil hem het liefst ook af doen maar ze zorgen ervoor dat alles op de plek blijft zitten. Ik mocht af en toe even 5 min de band af doen maar erna wel weer om.

Wat heel erg helpt is koelen en probeer ook wat te bewegen anders wordt alles stijf. 

Hoe voel je je nu? 

X

Thanks meid! :) 

jaa dat hoesten is verschrikkelijk doet zo pijn en ondertussen bang dat je prothesen of wonden eruit of open schieten haha. Krijg het ook moeilijk op gehoest verschrikkelijk. Ik heb nu een hoestdrankje geprobeerd en ik neem je tip met water over thanks.

de martelband is verschrikkelijk heb hem ietsjes losser gemaakt in je oksels doet die ook zoveel pijn. Maar moeten maar tanden bijten het is voor het goede doel.

Ik heb vanmiddag een handdoek uit de vriezer erop gelegd dat was wel heerlijk zeker met dit warme weer. Hele dagen slecht geweest en nu natuurlijk een hitte golf haha. Durf niet eens buiten te komen. 

Vanochtend voelde ik me heel erg kut mega veel pijn maar nu beter schema qua medicatie lijkt het toch beter te gaan. Dus hopelijk blijft het zo en word het alleen maar beter.

de kliniek belde me vanochtend ook nog netjes om te vragen hoe het met me ging en de nacht door was gekomen erg lief. 

Morgen zal ik me juwelen gaan zien kan niet wachten hopelijk heeft hij er wat moois van gemaakt. Ben alleen bang dat ze te klein zijn geworden erg he omg

X X X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166
33 minuten geleden zei Boobs2016:

Voor de ibuprofen heb ik iets anders gekregen want daar kan ik niet tegen maar die vind ik niet zo super qua werking. De oxynorm werkt wel het beste als je wil slapen en pijnvrij even wil zijn de paracetamol bouw ik nu op begint ook beter te werken nu. Die anti biotica is echt een hele vieze grote pil he haha bah

heb jij foto's online staan? Wat was jouw voor en nu ook alweer? En wat hebben ze bij jouw geplaatst? 

Ik ga nog een opname verslagje maken ;) 

x x

Antibiotica idd heel vies maar is maar 8sagen. Ben er ondertussen gelukkig al vanaf. Zal blij zijn als m'n plakkers er binnen 2weken ook afbogen dat ik kan kijken hoe het is gesteld met m'n litteken en toch GN infecties heb. Als je het op mij bedoelt. Er staan nog geen foto's online van me. Heb wel een verslagje in m'n topic. Ben 7juli aan de beurt geweest. Heeft 340cc geplaatst terwijl hij op consult zei dat het max 300cc zou zijn. Maar vind ze super.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Boobs2016:

Thanks meid! :) 

jaa dat hoesten is verschrikkelijk doet zo pijn en ondertussen bang dat je prothesen of wonden eruit of open schieten haha. Krijg het ook moeilijk op gehoest verschrikkelijk. Ik heb nu een hoestdrankje geprobeerd en ik neem je tip met water over thanks.

de martelband is verschrikkelijk heb hem ietsjes losser gemaakt in je oksels doet die ook zoveel pijn. Maar moeten maar tanden bijten het is voor het goede doel.

Ik heb vanmiddag een handdoek uit de vriezer erop gelegd dat was wel heerlijk zeker met dit warme weer. Hele dagen slecht geweest en nu natuurlijk een hitte golf haha. Durf niet eens buiten te komen. 

Vanochtend voelde ik me heel erg kut mega veel pijn maar nu beter schema qua medicatie lijkt het toch beter te gaan. Dus hopelijk blijft het zo en word het alleen maar beter.

de kliniek belde me vanochtend ook nog netjes om te vragen hoe het met me ging en de nacht door was gekomen erg lief. 

Morgen zal ik me juwelen gaan zien kan niet wachten hopelijk heeft hij er wat moois van gemaakt. Ben alleen bang dat ze te klein zijn geworden erg he omg

X X X

Hee wijffie,

Ik heb nu een kriebelhoest en ben ook stront verkouden, probeer niet te hoesten want dan vliegen ze er idd uit haha dat gevoel krijg je dan.

De eerste dagen zijn verschrikkelijk.. ik had echt heel veel pijn vooral een brandend gevoel maar je moet er echt door heen. Wat wel belangrijk is dat je echt je rust pakt ik was heel eigenwijs door steeds op de bank te hangen en dan weer liggen maar doordat ik op bed ging liggen voelde ik mijn eigen steeds beter. Het is nu een week geleden en heb nog wel af en toe pijn maar elke dag wordt het beter. 

Ook ik twijfelde heb ik niet te kleine tieten genomen, maar dat komt ook omdat je foto's en verhalen gaat lezen van andere vrouwen die veel grotere tetten hebben maar dat moet je loslaten. Het moet ook bij je lichaam passen ik ben vrij slank en daar past een grote D cup niet bij vind ik.

Heel erg lief van de kliniek hebben ze bij mij ook gedaan zo krijg je toch nog een super gevoel erbij dat je bij de juiste mensen bent geholpen!

Hoop dat je eigen snel wat beter voelt lekker rustig aan doen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.