Ga naar inhoud

boobs2016 : 18 juli 2016 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Gisteren ben ik om 05.15 uur door gereden met mijn man naar de Beclinic. Ik dacht het is vroeg het zal niet druk zijn op de weg maar jeetje wat ik de weg richting Brussel druk!! Paar keer in de file, ik was al bang dat we niet op tijd gingen zijn. Precies om 07.00 uur kwamen we aan bij Beclinic. Daar werden we hartelijk ontvangen door dr. Plovier hem zelf en de lieve verpleegster Brigitte.

Eerst alle papieren nakijken of ze ondertekend waren het laatste deel geld betaald plus de medicatie en toen werd ik door Brigitte begeleid naar mijn kamer. Ik kreeg kamer 1. Daar staat een heerlijk 1 persoonsbed een stoel en een tv en je hebt een toilet op de kamer. 

Dan mag je de heerlijke badjas en zachte slippers aantrekken die op het bed voor je klaar liggen.

Dr. Plovier kwam al snel alles door nemen en aftekenen, foto's gemaakt en zei dat ik binnen een uurtje werd opgehaald door de anethesist. 

De zenuwen gingen door me lichaam zelfs mijn man was zenuwachtig haha. Ik geloof dat ik nog 3x naar de wc ben geweest voordat ze me kwamen halen.

Rond 8.15 uur werd ik opgehaald door de anethesist even wat vragen door genomen en hierbij nog aangegeven dat ik zo verkouden was en dat  ik best zenuwachtig was. 

In de operatiekamer aangekomen mocht ik me badjas en slippers uit doen en op de verwarmde tafel gaan liggen. Hier kreeg ik wat dekens over me heen. De anethesist deed het infuus in me arm een klipje rond me duim om mijn zuurstofgehalte te meten en briggitte deed de bloeddrukmeter rond me andere arm en hield me hand vast en vertelde dat alles goed ging komen. Ze bleef nog even tegen me praten maar voelde dat er al iets via het infuus me lichaam in kwam want me ademhaling werd trager en me hoofd voelde zwaar. Daarna kreeg ik het kapje boven me hoofd en ik dacht nog duurt best lang voordat ik in slaap val en daarna was ik weg haha.

Ik weet dat ik wakker werd en volgens mij in het andere bed moest stappen terug op me kamer. Toen later kwam mijn man binnen ik was blij hem te zien maar kon mijn ogen amper open houden. 

Rond 14.00 uur a half 3 mocht ik naar huis. Brigitte kwam nog met de medicijnen en de uitleg wat ik op dat moment niet allemaal precies kon volgen en Dr. Plovier was ook nog langs geweest om te vertellen dat alles goed was gegaan waar ik me aan moest houden. Dat ik geen hechtingen heb maar dat het is gelijmd. 

Hij vertelde me dat ik motiva 400 cc high profile had gekregen en ik dacht nog owjee ze zijn kleiner geworden haha. Hij zei ook je bent vrij smal van boven dus dit zal u goed staan. 

Nou we zullen het morgen zien :P 

Onderweg naar huis in de auto en thuis aangekomen heb ik alleen maar geslapen me hoofd wilde maar niet wakker worden maar me lichaam wel. 

Aan het einde van de dag werd de pijn alleen maar meer verschrikkelijk. Ook werd ik wakker en ik lag en moest hoesten want ik ben zo verkouden maar door de pijn krijg ik het slijm niet goed opgehoest erg vervelend waardoor je het gevoel krijgt of je gaat stikken. 

Ik moet zeggen dat ik het personeel van Beclinic heel erg vriendelijk vind en ze hebben goed voor me gezorgd. Dr. Plovier was ook erg aardig. Vanochtend werd ik gebeld door Brigitte of alles goed was gegaan en goed had geslapen. Dus wat mij betreft krijgt de Beclinic zeker een dikke 9 :43:

Als het resultaat dan ook nog een dikke 9 liefst een 10 is haha dat zal ik morgen zien als ze maar niet te klein zijn gaat er steeds door me hoofd erg he! 

Nu rustig aan doen medicatie goed innemen af en toe de boobies wat koelen en hopen dat de eerste 3 helse dagen snel voorbij zijn. 

Meiden hartstikke bedankt voor al de info die ik hier heb gekregen en nog steeds trouwens heeft me echt goed geholpen! Jullie zijn toppers 

:D :116: X x X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste Reactie
59 minuten geleden zei Sunshine166:

Antibiotica idd heel vies maar is maar 8sagen. Ben er ondertussen gelukkig al vanaf. Zal blij zijn als m'n plakkers er binnen 2weken ook afbogen dat ik kan kijken hoe het is gesteld met m'n litteken en toch GN infecties heb. Als je het op mij bedoelt. Er staan nog geen foto's online van me. Heb wel een verslagje in m'n topic. Ben 7juli aan de beurt geweest. Heeft 340cc geplaatst terwijl hij op consult zei dat het max 300cc zou zijn. Maar vind ze super.

Heej

ja ik had het op jouw bedoeld was vergeten je te citeren. Ja dat snap ik dat je benieuwd ben zeker met dat warme weer ik ben Er ook al benieuwd naar zeker met dit warme weer. Wat was je voorsituatie? En welke cup hebje nu? Welke prothesen heb jij gekregen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

he meis, 

Gefeliciteerd met je nw aanwinsten.

Ik heb je operatie verslag even samengevoegd ,aangezien dit een een vervolg is op dit topic.

Neem goed je rust, op tijd je pijnstilling en laat je maar lekker verwennen.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Thanks meis dat komt goed ;) mag niet klagen met mijn man :) hij verzorgd me goed nu de 3 eerste helse dagen doorheen komen dan ben ik al blij haha 

X x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lindasch:

@Boobs2016 wat erg dat je zo moet hoesten. Zei het net nog tegen m'n vriendin dat dat me verschrikkelijk lijkt. Gapen doet al zeer bij me. Heel veel sterkte met de pijn meid. Geniet van je boobs! Xxx

Thanks meis het hoesten is echt verschrikkelijk heb al wat hoestdrank gepakt maar wil nog niet echt beteren. Morgen kan ik me boobs bewonderen ben benieuwd! 

X x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Boobs2016:

Thanks meis het hoesten is echt verschrikkelijk heb al wat hoestdrank gepakt maar wil nog niet echt beteren. Morgen kan ik me boobs bewonderen ben benieuwd! 

X x x

Jaaaa spannend!! En dan worden ze nog met de dag mooier :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Boobs2016:

Hey meiss

dankje wel!! Alles is goed gegaan alleen de pijn is verschrikkelijk!! Wat een hel niet veel geslapen vannacht maar in de avond wel. Maar ben ook verkouden en durf bijna niet te hoesten doet zoveel pijn en ben bang dat niet goed is voor me boobs waardoor ik bijna stik zeg maar. 

Ik heb motiva 400cc high profile gekregen. Kleiner dan ik dacht dat ik zou krijgen dus hoop dat ik ze niet te klein ga vinden haha erg he.

ben benieuwd naar het resultaat.

ik was rond 3 uur weg dus hebben elkaar niet gezien. Was bij jouw alles goed? Het was druk in de kliniek.

X X x x

@Sunshine166 , ze zijn inderdaad nu met vakantie normaal gezien.. 

@Boobs2016 ooohh dat is niet leuk, maar is volkomen normaal hoor, die pijn! Dag 1,2,3,4 was het ergste! Daarna werd het stilaan beter.. Ja hoesten, niezen of je neus snuiten het doet pijn aan de boobs als je net po bent, en voelt niet leuk aan! Wat was er afspreken met Plovier kwa cc dan? 

Dan hebben we elkaar net gemist! Het was super druk in de kliniek, Maarja dat is normaal, vlak voor hun vakantie ..

bij mij was alles oke gelukkig :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Tinka:

@Sunshine166 , ze zijn inderdaad nu met vakantie normaal gezien.. 

@Boobs2016 ooohh dat is niet leuk, maar is volkomen normaal hoor, die pijn! Dag 1,2,3,4 was het ergste! Daarna werd het stilaan beter.. Ja hoesten, niezen of je neus snuiten het doet pijn aan de boobs als je net po bent, en voelt niet leuk aan! Wat was er afspreken met Plovier kwa cc dan? 

Dan hebben we elkaar net gemist! Het was super druk in de kliniek, Maarja dat is normaal, vlak voor hun vakantie ..

bij mij was alles oke gelukkig :D xx

Ja het was zeker druk in de kliniek. Hij had het eerst over 450cc en nu was het 400cc geworden hij zei dat ik ook best smal van boven ben misschien dat het te werd? Maar hem kennende propt die er meestal meer dan minder in. Als het maar mooi is zal vast beter zijn dan hiervoor. 

Morgen kan ik ze bekijken :) dan zal ik wel oordelen haha 

gelukkig was alles goed bij jouw jij heb de ergste periode al overleefd haha gaat het slapen al beter? Hoelang duurde het voordat je weer fatsoenlijk in je bed kon liggen zonder al die kussens?

Xx x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166

@Tinka dan had ik meer geluk. Bij mij was het zeer rustig. Er was niemand in wachtzaal ik weet enkel van nog 1ander persoon op de gang :)

kan je me zeggen of het normaal is dat er pijn is aan de zijkant van m'n borst? Is dit door de borstband en gaat dit weg na de 4weken als ik die mag uitlaten? 

@Boobs2016 slapen op m'n zij kan ik nu nog niet dit omwille van pijn aan de zijkant van m'n borsten is het door de band geen idee. MaarIl het wel zoooooo graag :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Sunshine166:

@Tinka dan had ik meer geluk. Bij mij was het zeer rustig. Er was niemand in wachtzaal ik weet enkel van nog 1ander persoon op de gang :)

kan je me zeggen of het normaal is dat er pijn is aan de zijkant van m'n borst? Is dit door de borstband en gaat dit weg na de 4weken als ik die mag uitlaten? 

@Boobs2016 slapen op m'n zij kan ik nu nog niet dit omwille van pijn aan de zijkant van m'n borsten is het door de band geen idee. MaarIl het wel zoooooo graag :blush:

Ja zou lekker zijn om weer fatsoenlijk te kunnen slapen en de band af te mogen doen. Voelt een stuk beter als die af is moet ik zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166
15 minuten geleden zei Boobs2016:

Ja zou lekker zijn om weer fatsoenlijk te kunnen slapen en de band af te mogen doen. Voelt een stuk beter als die af is moet ik zeggen. 

Idd. Hoe vond je je boobs?? Alles ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 juli 2016 om 10:51 zei Sunshine166:

Idd. Hoe vond je je boobs?? Alles ok?

Hey meis,

Als ik eerlijk moet zijn nog helemaal niks echt erg he vind ze veel te klein staat natuurlijk allemaal nog erg strak maar had sowieso op 450cc gerekend en heb 400cc gekregen. En ze zijn naar mijn idee nog niet mooi rond wat ik echt heel erg graag wou. Ik weet het moet geduld hebben maar groter zullen ze nooit worden. Naar mijn idee is het straks in truitje hetzelfde als dat ik hiervoor een goede push up bh droeg.

maar goed niks aan te doen he zal er mee moeten doen :P

en jij jij had je boobs ook toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sunshine166

He ja ik ben diegene van wie je de boobs zag in privé bericht :)

mss doordat het. Andere soort is dat ze nog niet zo mooi rond zijn. Heb er geen idee van ben ook maar een leek hierin :):blush:

ik vind het raar en weet niet of het normaal is dat ik na 2w 4d po nog steeds pijn heb aan die spier. Deftig achteruitkijken in auto of zo gaat niet als ik in zetel zit, diep inademen doet nog steeds pijn. Vraag me af wanneer dat zal beter zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Boobs2016 hoe vind je ze nu? Nog steeds te klein of ben je er ondertussen toch tevreden mee? Denk dat het vooral even tijd nodig heeft om helemaal op zn plek te gaan zitten en lees ook wel veel dat ze toch nog iets groter kunnen worden. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Dee_x:

Heey @Boobs2016 hoe vind je ze nu? Nog steeds te klein of ben je er ondertussen toch tevreden mee? Denk dat het vooral even tijd nodig heeft om helemaal op zn plek te gaan zitten en lees ook wel veel dat ze toch nog iets groter kunnen worden. 

Xx

Hey meid

Ik heb je toegevoegd aan mijn album heb ik een foto geplaatst van vandaag. Ze hadden van mij toch iets groter gemogen. Het begint wel mooier te worden nu, want de eerste dagen zat het helemaal hoog en strak. 

Het voorzicht vind ik nog niet echt groot maarja geduld geduld wie weet ogen ze straks nog voller en mooier. 

x x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Nonatesfaye:

Hey meis,

 

26 juli ben ik geopereerd, ik heb ook 400cc gekregen. Mentor HP. Ook ik vind ze nog wat te klein en een beetje uit elkaar staan. Zou ik in je album mogen spieken? Ben zo benieuwd hoe het er bij een ander uitziet....

Hey meid,

jahoor ik zal je even toevoegen. Door wie ben jij geopereerd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Boobs2016:

Hey meid,

jahoor ik zal je even toevoegen. Door wie ben jij geopereerd? 

 

Ik vind ze super mooi! Idd niet erg groot maar een mooie maat! de mijne hebben ongeveer hetzelfde maatje nu.. Zijn ze nog veel gezakt in die paar dagen? Ik ben pas 3 dagen po en ben zo benieuwd hoe snel ik een beetje resultaat kan gaan zien.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Nonatesfaye:

Ik vind ze super mooi! Idd niet erg groot maar een mooie maat! de mijne hebben ongeveer hetzelfde maatje nu.. Zijn ze nog veel gezakt in die paar dagen? Ik ben pas 3 dagen po en ben zo benieuwd hoe snel ik een beetje resultaat kan gaan zien.. 

Hey meis

Thanks meis :) ja ze zijn toch wel gezakt hoor want ze zaten eerst nog hoger en veel strakker. Zal die foto's er ook nog eens opzetten. Dus wie weet wat het nog gaat doen hihi. Waar hoop je op uit te komen?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Boobs2016:

Hey meis

Thanks meis :) ja ze zijn toch wel gezakt hoor want ze zaten eerst nog hoger en veel strakker. Zal die foto's er ook nog eens opzetten. Dus wie weet wat het nog gaat doen hihi. Waar hoop je op uit te komen?

X

Hey meis,

 

Gelukkig hihi. Heb je nog veel last?

ik hoop toch wel uit te komen op een mooie volle D met mooie decollete :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Nonatesfaye:

Hey meis,

 

Gelukkig hihi. Heb je nog veel last?

ik hoop toch wel uit te komen op een mooie volle D met mooie decollete :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ja de pijn zit meer in mijn oksels het trekt op het moment veel. Maar gebruik bijna geen pijnstilling meer alleen voor de nacht/ochtend pcm. Ziet er aan het zijzicht toch al mooi uit hoor!

Wat was je voorsituatie? Heb jij veel pijn? Ik vond de 3e dag het ergste elke dag gaat het weer een beetje beter maar je mist wel alles te kunnen doen haha. 

Maarja wat zijn die paar weken als je er iets heel moois voor terug krijgt.

X x x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.