Ga naar inhoud

Michelle : 17 augustus2010 : Dr. De Kerpel : Ziekenhuis Alma : Eeklo


Gast smoke

Aanbevolen berichten

Hey Patricia , ja ik weet het ik doe aan Bodybuilding (alleen was ik net opnieuw begonnen na mn zwangerschap)

Ik heb ook een begleider die me daar begleid ,en hij heeft aan de fysiotherapeut gevraagd me in het begin te begleiden. Dus als ik daar terug kom moet ik idd rustig terug aan beginnen , Maar heb vette zin in volgend jaar hopelijk heb ik volgende zomer mn spieren terug ! en dan natuurlijk in een mooie bikini .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoihoi.

Mijn bvk was op 5 augustus, dus afgelopen donderdag was dat 4 weken. Sporten deed ik al niet omdat het niet ging met die borst ontstekingen iedere keer. Wel heb ik de zumba serie thuis, dus als het weer gaat, ga ik dat weer doen en natuurlijk weer op de WII.

Buiten dat geklap van die tepel en het geprik en gebrand, heb ik ook geen gekke dingen gelukkig. Ik ben zelfs gezegend omdat ik geen litteken onderaan mijn borst heb, dus kon al snel op mijn zij liggen en mijn arm gewoon optillen. Wel ga ik nu steeds meer balen dat ik mijn kleinkinderen niet ef lekker op kan pakken en wat meer in het huis kan doen. Maar het aftellen is nu echt aangebroken, ben over de helft.

Hier zijn de scholen alweer 2 weken bezig, dus mijn hulp ( mijn jongste dochter ) was ik kwijt.

Ik had meer last van alle dingen in mijn lichaam eromheen, maar het minst van mijn borsten :152:

Vanaf volgende week ga ik shoppen want de bh's zijn nu nog overal in de aanbieding en als ik te lang wacht is het net als met de bikini's, dan heb ik niets meer!

( ook niet erg want in principe hebben wij geen bh meer nodig :155: )

Ik denk ook niet dat ze een cup slinken hoor patricia, maar qua omvang ben ik ook nog dikker dan voorheen ( wat niet kon volgens arts, maar echt waar is ) dus ik moet even wachten tot dat normaal is want hoe breder de omvang, hoe kleiner de cup en dan zit ik weer met bh's waar ik niets aan heb. :blush:

Groetjes, Ivon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.